Obec Krmelín - Výběrové řízení pracovníka pro obec Fryčovice

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Krmelín.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

ke stažení

Obec Fryčovice
<br> 739 45 Fryčovice 83
www.frycovice.cz
<br>
<br>
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
<br> Starosta Obce Fryčovice vyhlašuje dle zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních
<br> samosprávných celků a o změně některých zákonů,v účinném znění a dle zákona č.262/2006 Sb.<,>
<br> zákoník práce,v účinném znění,výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka:
<br>
<br> účetní a administrativní pracovník pro územní
samosprávný celek - Obec Fryčovice
<br>
<br>
<br> Druh práce: Účetní,administrativní pracovník
<br>
<br> Místo výkonu práce: Fryčovice
<br>
<br> Pracovní náplň:
<br>  Samostatné vedení účetnictví účetní jednotky <.>
<br>  Sestavování účetní závěrky účetní jednotky a její zveřejňování <.>
<br>  Vedení účetních knih,deníku,hlavní knihy,knihy analytické evidence,jejich
<br> otevírání a uzavírání a sestavování účtového rozvrhu <.>
<br>  Komplexní vedení účetnictví obce,zpracování účetních výkazů a předkládání
<br> údajů měsíčních účetních uzávěrek,provádění veškerých operací souvisejících
<br> s vedením účetnictví a archivací účetních dokladů <.>
<br>  Přiřazování rozpočtové skladby k jednotlivým finančním operacím <.>
<br>  Zpracování podkladů pro vymáhání pohledávek
<br>  Komplexní vedení rozpočtu obce,zpracování,změny,rozpočtování a sledování
<br> příjmů a výdajů podle položek dle rozpočtové skladby v členění prostředků
<br> z rozpočtu ČR a EU
<br>  Administrativa dotací z pohledu účetnictví
<br>  Daňová agenda,vypracování a podávání daňového přiznání obce
<br>  Příprava podkladů pro sestavení rozpočtu,rozpočtových opatření a
<br> rozpočtového výhledu obce
<br>  Správa daní a poplatků
<br>  Účtování pokladny,zpracování DPH
<br>  Evidence majetku,závazků a pohledávek obce
<br>  Příprava podkladů pro inventarizaci majetku
<br>  Zpracování účetních výkazů
<br>  Zpracování účetní závěrky
<br>  Zpracování a úhrada došlých faktur,příprava faktur k proplacení
<br>  Fakturace včetně zajišťování podkladů pro fakturaci,kalkulace nákladů na služby
<br> spojené s nájmy,podklady pro ceny nájemného,zajišťování agendy SIPO
<br>  Archivace dokladů
<br>  Příprava podkladů pro jednání zastupitelstva rady a výborů zastupitelstva
<br> (zejména finančního a kontrolního)
<br>  Průběžné informování starosty obce a rady obce o finančním stavu obce a
<br> pohybech na účtu obce
<br>
<br>  Zajišťování platebního styku s bankou
<br>  Samostatné zajišťování agendy daně z přidané hodnoty ve vztahu k zahraničí <.>
<br>  Zabezpečování aktualizace směrnic o oběhu účetních dokladů a podpisového
<br> řádu obecního úřadu
<br>  Zabezpečování aktualizace vnitřních předpisů
<br>  Zajišťování agendy veřejných sbírek
<br>  Zpracování statistických výkazů
<br>  Zajišťování finanční kontroly v příspěvkové organizaci obce
<br>  Poskytování metodické pomoci příspěvkovým organizacím
<br>  Příprava podkladů pro obecně závazné vyhlášky
<br>  Zpracování statistických výkazů
<br>  Zpracování statistických údajů a XXX
<br>  Spolupráce na zajištění voleb všech stupňů po technické a materiální stránce
<br>  Kompletní mzdová agenda
<br>  Práce s registry orgánů veřejné moci
<br>  Další administrativní práce na obecním úřadě
<br>
<br> Předpoklady: uchazeč musí
<br>  být fyzickou osobou starší 18 let;
<br>  být státním občanem České republiky,popřípadě fyzickou osobou,která je cizím
<br> státním občanem a má v České republice trvalý pobyt;
<br>  být plně svéprávný;
<br>  být bezúhonný;
<br>  ovládat jednací jazyk;
<br>  splňovat další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními
<br> právními předpisy (zejména zákon č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních
<br> samosprávných celků,v účinném znění) <.>
<br>  vykonat zkoušku zvláštní odborné způsobilosti do 18 měsíců od vzniku
<br> pracovního poměru na úseku správní činnosti při finančním hospodaření
<br> územních samosprávných celků a jeho přezkumu,nesplnění tohoto předpokladu
<br> bude důvodem k rozvázání pracovního poměru
<br>
<br>
<br> Další předpoklady:
<br>  minimálně úplné středoškolské vzdělání ekonomického směru ukončené
<br> maturitní zkouškou,případně vysokoškolské vzdělání ekonomického směru <.>
<br>  pečlivost,důkladnost,systematičnost,spolehlivost <,>
<br>  znalost práce na PC (zejména Excel,Word)
<br>
<br> Výhodou je:
<br>  účetní praxe ve státní správě i samosprávě <,>
<br>  vzdělání ekonomického směru,ochota dále se vzdělávat
<br>  znalost podvojného účetnictví
<br>  znalost českých účetních standardů
<br>  praxe v účetnictví územního samosprávného celku
<br>  velmi dobrá znalost práce s PC - Word,Excel,Outlook,Internet
<br>  praxe v prostředí systému Gordic,Datacentrum,Codexis,SIPO,daňový portál
<br>  zvláštní odborná způsobilost dle zákona č.312/2002 o úřednících územních
<br> samosprávných celků
<br>  organizační schopnosti,iniciativa,samostatnost,spolehlivost,umění jednat
<br> s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
<br>
<br>
<br>
<br> Platové zařazení: dle Nařízení vlády č.564/2006 Sb...

Načteno

edesky.cz/d/1841860

Meta

Rozpočet   Jednání zastupitelstva  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Krmelín      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz