Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Ondřejov (Pelhřimov).
Krajský úřad Kraje Vysočina
odbor kontroly
Žižkova 57,58733 Jihlava
<br> Stejnopis č.:.1/
~}~);I
<br> Č.j.: KUJI /2016 KO
<br> Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření
obce Ondřejov
<br> se sídlem Ondřejov 45,39301 Pelhřimov,IČO: 00511277
za rok 2015
<br> Přezkoumání hospodaření za rok 2015 bylo zahájeno písemným oznámením doručeným
územnímu celku dne 15.dubna 2016 podle § 5 odst.3 zákona Č.420/2004 Sb.<,>
o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí
(dále XXX XXXXX o přezkoumávání hospodaření).Přezkoumání bylo provedeno
dne XX.května 2016 jako jednorázové přezkoumání na základě žádosti obce v souladu
s § 4 zákona o přezkoumávání hospodaření.Posledním kontrolním úkonem ve smyslu
§ 12 odst.1 písmo g) zákona č.255/2012 Sb <.>,o kontrole bylo vrácení podkladů vyžádaných
k přezkoumání dne středa 11.května 2016 <.>
<br> Místo provedení přezkoumání: Obec Ondřejov
<br> Ondřejov 45
<br> 393 01 Pelhřimov
<br> Přezkoumání vykonali:
<br> - kontrolor pověřený řízením přezkoumání:
pověření číslo: 583/15
<br> - kontrolorka:
pověření číslo 20165017288
<br> Ing.XXXXXXX XXXXXXX
<br> Bc.XXXXXX XXXXXXXX
<br> Podklady předložili: XXXXX XXXX - starosta
<br> Ing.XXXX XXXXXXXXXX - účetní
<br> Předmět přezkoumání:
<br> Předmětem přezkoumání hospodaření jsou údaje uvedené v § 2 odst.1 a 2 zákona
o přezkoumávání hospodaření.Přezkoumání hospodaření bylo provedeno výběrovým
způsobem s ohledem na významnost jednotlivých skutečností podle předmětu a obsahu
přezkoumání.Při posuzování jednotlivých právních úkonů se vychází ze znění právních
předpisů platných ke dni uskutečnění tohoto úkonu <.>
<br> tel.: 564602707,fax: 564602434,e-mail: posta@kr-vysocina.cz,Internet: www.kr-vysocina.cz
IČO: 70890749,ID datové schránky: ksab3eu
<br>
<br> A.Výsledek přezkoumání
<br> Při přezkoumání hospodaření obce Ondřejov nebyly zjištěny chyby a nedostatky <.>
<br> B.Písemnosti využité při přezkoumání
<br> Při přezkoumání hospodaření obce Ondřejov byly využity následující písemnosti:
<br> Účetní závěrka za rok 2014 byla schválena v zastupitelstvu obce
dne 19.6.2015
Schválený rozpočet - na rok 2015 byl schválen zastupitelstvem obce dne 5.12.2014
Rozpočtová opatření:
- č.1 - schváleno zastupitelstvem obce dne 19.3.2015
- č.2,3 - schválena zastupitelstvem obce dne 4.9.2015
- č.4 - schváleno zastupitelstvem obce dne 13.11.2015
- č.5 - schváleno zastupitelstvem obce dne 23.12.2015
Závěrečný účet - návrh Závěrečného účtu obce za rok 2014 byl zveřejněn na úředních
deskách společně se Zprávou o výsledku přezkoumání hospodaření obce za rok 2014
od 3.6.2015 do 19.6.2015.V zastupitelstvu obce byl schválen dne 19.6.2015 <.>
Výkaz pro hodnocení plnění rozpočtu - k 31.12.2015
Rozvaha - k 31.12.2015
Výkaz zisku a ztráty - k 31.12.2015
Návrh rozpočtu - na rok 2015 byl zveřejněn na úředních deskách od 17.11.2014 do 5.12 <.>
2014 <.>
Příloha rozvahy - k 31.12.2015
Hlavní kniha - byla předložena
Faktura - č.2015239 ze dne 4.6.2015 od TOP TEAM s.r.o.na celkovou opravu vytápění
budovy Obecního úřadu ve výši 369.619,-- Kč
Smlouvy o převodu majetku:
- kupní smlouva na nákup pozemku ze dne 14.7.2015,nákup schválen zastupitelstvem
obce dne 10.7.2015,právní účinky vkladu do katastru nemovitostí dne 27.7.2015
- kupní smlouva na prodej pozemků ze dne 14.7.2015,prodej schválen zastupitelstvem
obce dne 10.7.2015,záměr prodeje zveřejněn od 18.6.2015 do 10.7.2015,právní účinky
vkladů do katastru nemovitostí dne 27.7.2015
Smlouvy a další materiály k přijatým účelovým dotacím - Smlouva o poskytnutí dotace
č.ZZ01120.0369 ze dne 23.9.2015 ve výši 105.000,-- Kč na realizaci akce Celková oprava
vytápění budovy obecního úřadu.Závěrečná zpráva ze dne 23.9.2015
Účtový rozvrh - na rok 2015 byl zpracován
Smlouvy o dílo - ze dne 2.5.2015 na zhotovení díla "Celkové opravy vytápění budovy
obecního úřadu v Ondřejově"
Zápisy z jednání zastupitelstva včetně usnesení - ze dne 20.12.2014 a ze dne 16.1 <.>,6.2.<,>
27.2 <.>,19.3 <.>,10.4 <.>,1.5 <.>,22.5 <.>,19.6 <.>,10.7 <.>,4.9 <.>,2.10 <.>,23.10 <.>,13.11 <.>,4.12 <.>,23.12 <.>
Zápisy z jednání výborů -
- Finanční výbor ze dne 23.2 <.>,11.5 <.>,28.9.2015
- Kontrolní výbor ze dne 1.2 <.>,20.7 <.>,14.12.2015
Pokladní kniha - k 31.12.2015 - zůstatek 0,-- Kč
Kniha došlých faktur - k 31.12.2015 - faktury od č.1 - 75/2015,neuhrazená faktura č.73 <,>
VS 1296676724 na částku 750,20 Kč
Kniha odeslaných faktur - k 31.12.2015 - faktury od č.2015001 - 2015019,všechny faktury
byly uhrazeny
Inventurní soupisy majetku a závazků - k 31.12.2015,plán inventur ze dne 1.12.2015 <,>
inventarizační zpráva ze dne 20.1.2016
Účetní doklady - účetní doklady za měsíc prosinec 2015 č.dokladů 100213 - 100233
<br> -2-
<br>
<br> Pokladní doklady - pokladní doklady za měsíc březen 2015,Č.dokladů 184 - 198
Souhrnné doklady za výběr poplatků od občanů Č.190 ze dne 30.3.2015 na částku
46.400,-- Kč a 191 ze dne 30.3.2015 na částku 44.758,-- Kč
Bankovní výpisy - k 31.12.2015:
- KB,Č.účtu 17423261/0100 - zůstatek ve výši 1.536.600,04 Kč
- ČNB,Č.účtu...
Načteno
Meta
Prodej Jednání zastupitelstva Rozpočet