Město Brno - návrh OOP, OPS 4-07 Lesná

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

0395351_25_9_nOOP_OPS_4-07_Lesna.pdf
Magistrát města Brna
<br> Odbor dopravy
<br>
<br>
<br>
<br>
Magistrát města Brna | Odbor dopravy
<br> Kounicova 67a | 601 67 Brno | www.brno.cz
<br>
<br> SP.ZN.: 5400/OD/MMB/0395351/2025/9 VYŘIZUJE: Ing.XXX XXXXXX Brno XX.XX.XXXX
<br> Č.J.: MMB/0429140/2025/KAU TEL./E-MAIL: 542 174 090 / kaucky.jan.od@brno.cz
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br> návrh opatření obecné povahy
<br> návrh stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br> Návrh stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích – místních komunikacích
<br> II.a III.tříd,ulice zahrnuté do oblasti placeného stání pod názvem akce „OPS 4-07 Lesná“,Brno-
<br> sever,výzva k podávání připomínek a námitek dotčených osob
<br>
<br>
<br> Vyvěšeno dne:
<br>
<br> Sejmuto dne:
<br>
<br> Zveřejněno způsobem umožňujícím dálkový přístup dne:
<br>
<br> Magistrát města Brna (dále jen „MMB“),jako věcně a místně příslušný správní orgán podle § 124 odst <.>
<br> 6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů
<br> (zákon o silničním provozu),ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silničním provozu“) <,>
<br> obdržel podání Statutárního města Brna (dále jen „SMB“),IČO: 44992785,Dominikánské nám.196/1 <,>
<br> 601 67 Brno ve věci návrhu místní úpravy provozu na pozemních komunikacích týkající se vymezení
<br> oblastí,ve kterých lze místní komunikace nebo jejich určené úseky užít k stání silničních motorových
<br> vozidel za cenu sjednanou v souladu s cenovými předpisy dle příslušného nařízení vydaného SMB <.>
<br> MMB na základě své objednávky obdržel návrh místní úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br> formou výkresů,které jsou nedílnou součástí tohoto návrhu opatření obecné povahy.Všechny výkresy
<br> byly zpracovány společností Brněnské komunikace a.s <.>,IČO: 60733098,se sídlem Renneská třída
<br> 787/1a,639 00 Brno-Štýřice <.>
<br> MMB dne 18.08.2025 pod č.j.: MMB/0395395/2025/HL,spis.zn.: 5400/OD/MMB/0395351/2025/7 zaslal
<br> dotčenému orgánu po...
0395351_25_9_Pril.vykres_07_OPS_4-07_Lesna.pdf
2.6
<br> 20
<br> 5
<.> 1
<br> 4
<.> 5
<br> 4
<.> 5
<br> 4.5
<br> 4.5
<br> 4.5 4.2
<br> 2
<.> 5
<br> 16.0
<br> 2
<.> 0
<br> 5
<.> 0
<br> 7
<.> 5
<br> 5
<.> 0
<br> 3
<.> 5
<br> 3
<.> 5
<br> LIST Č.06
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY
<br> 2
<br> OBLAST 4-07 OBLAST 4-07
<br> 3
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> OPS 4-07 - OBLAST LESNÁ
<br> S
<br> FÁZE A - LIST Č.07
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<br> 1,0
<br> 0,70,70,70,7
0,70,70,7
<br> 1,0 1,0 1,0
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ STÁVAJÍCÍ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ NAVRHOVANÉ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ RUŠENÉ
<br> ...
0395351_25_9_Pril.vykres_04_OPS_4-07_Lesna.pdf
20
<br> 1
<.> 5
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<br> 1,0
<br> 0,70,70,70,7
0,70,70,7
<br> 1,0 1,0 1,0
<br> FÁZE A - LIST Č.04
<br> S
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ STÁVAJÍCÍ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ NAVRHOVANÉ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ RUŠENÉ
<br> LEGENDA:
<br> B 1
<br> B 1
<br> Instalovat
<br> V 1a
<br> V 1a
Instalovat
<br> V 1a
<br> B 1
<br> OdstranitOdstranit
<br> ŘEŠIT STAVEBNĚ
NUTNÉ STAVEBNÍ ÚPRAVY
<br> KONTROLOVALVYPRACOVAL
<br> NÁZEV VÝKRESU: ČÍSLO VÝKRESU
<br> VEDOUCÍ ÚDI
<br> ÚTVAR DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
<br> Brněnské
<br> GENER.PROJEKTANT
<br> OBJEDNATEL DOKUMENTACE: STATUTÁRNÍ MĚSTO BRNO
<br> NÁZEV AKCE:
<br> DATUM
<br> komunikace
<br> FORMÁT
<br> S...
0395351_25_9_Pril.vykres_06_OPS_4-07_Lesna.pdf
2.0
<br> 20
<br> 20
<br> 4
<.> 5
<br> 4
<.> 5
<br> 4
<.> 5
<br> 4.5
<br> 4.5
<br> 1.6 1.6
<br> 3
<.> 8
<br> 1
<.> 6
<br> 3.0
<br> 3.2
<br> 6
<.> 5
<br> 20
<br> 2
<.> 5
<br> 2.9
<br> 3.0
<br> 31.0
<br> 3
<.> 5
<br> 3
<.> 7
<br> 3
<.> 5
<br> instalovaného VDZ V 15
<br> Vzor provedení
<br> 2
<,> 0
<br> 1
<,> 0
<br> 5
<,> 0
<br> 2,0
<br> instalovaného VDZ V 15
<br> Vzor provedení
<br> 2
<,> 0
<br> 1
<,> 0
<br> 5
<,> 0
<br> 2,0
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY
<br> 2
<br> OBLAST 4-07
<br> OBLAST 4-07
<br> 3
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> LIST Č.06LIST Č.05
<br> LIST Č.07 LIST Č.08
<br> LIST Č.10LIST Č.09
<br> LIST Č.11
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají ka...
0395351_25_9_Pril.vykres_05_OPS_4-07_Lesna.pdf
2.0
<br> 20
<br> 1 <.>
7
<br> 30
<br> 20
<br> 20
<br> 4.5
<br> 4.5
<br> 4
<.> 5
<br> 4
<.> 5
<br> 6
<.> 5
<br> 2.0
<br> 1 <.>
64
<.> 5
<br> 3.8
<br> 20.2
<br> 2.6
<br> 4.7
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY
<br> 2
<br> OBLAST 4-07 OBLAST 4-07
<br> 3
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<br> 1,0
<br> 0,70,70,70,7
0,70,70,7
<br> 1,0 1,0 1,0
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ STÁVAJÍCÍ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ NAVRHOVANÉ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ RUŠENÉ
<br> LEGENDA:
<br> B 1
<br> B 1
<br> Instalovat
<br> V 1a
<br> V 1a
Instalovat
<br> V 1a
<b...
0395351_25_9_Pril.vykres_11_OPS_4-07_Lesna.pdf
20
<br> 1
1
<.> 0
<br> 20
<br> 6
<.> 8
<br> 4
<.> 0
<br> 1
<.> 0
<br> 6
<.> 8
<br> 7.8
<br> 12.0
<br> 2.0
5.5
<br> 2.0
<br> LIST Č.08
<br> LIST Č.09
<br> 2
6
<.> 8
<br> 1.3
<br> 1.0
<br> LIST Č.06
<br> 5
<.> 6
<br> 5
<.> 8
<br> 1
1
<.> 3
<br> 1
1
<.> 3
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY
<br> 2
<br> OBLAST 4-07
<br> OBLAST 4-07
<br> 3
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<br> 1,0
<br> 0,70,70,70,7
0,70,70,7
<br> 1,0 1,0 1,0
<br> OBLAST 4-07
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ STÁVAJÍCÍ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ NAVRHOVANÉ
<br> DOPRAVNÍ ZNA...
0395351_25_9_Pril.vykres_10_OPS_4-07_Lesna.pdf
20
<br> 20
<br> 4 <.>
5
<br> 4.5
<br> 4
<.> 0
<br> 2.1
<br> 5
<.> 0
<br> 4
<.> 5 4
<br>.5
<br> 4.5
<br> 4
<.> 5 4
<br>.5
<br> 3
<.> 0
<br> 5
<.> 2
<br> 1.6
<br> 2.0
<br> 1
<.> 5
<br> 4.5
<br> 4.5
<br> 7.8
<br> 12.0
<br> 2.0
5.5
<br> 2.0
<br> 4
<.> 5
<br> 1
3
<.> 7
<br> 4
<.> 5
<br> 5
<.> 3
<br> LIST Č.08
<br> LIST Č.09
<br> 4.0
<br> 3
<.> 5
<br> 7
<.> 1
<br> 1
3
<.> 0
<br> LIST Č.06
<br> 6.5
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY
<br> 2
<br> OBLAST 4-07
<br> OBLAST 4-07
<br> 3
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> instalovaného VDZ V 15
<br> Vzor provedení
<br> 2
<,> 0
<br> 1
<,> 0
<br> 5
<,> 0
<br> 2,0
<br> instalovaného VDZ V 15
<br> Vzor provedení
<br> 2
<,> 0
<br> 1
<,> 0
<br> 5
<,> 0
<br> 2,0
<br> OPS 4-07 - OBLAST LESNÁ
<br> FÁZE A - LIST Č.10
<br> S
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<...
0395351_25_9_Pril.vykres_08_OPS_4-07_Lesna.pdf
20
<br> 20
<br> 4.3
<br> 4 <.>
3
<br> 1
<.> 0
<br> 1
<.> 6
<br> 1.6
<br> 4.1
<br> 3
<.> 6
<br> 2.5
<br> 1.6
<br> 1.6
<br> 4.2
<br> 7.75
<br> LIST Č.06
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY
<br> 2
<br> OBLAST 4-07
<br> OBLAST 4-07
<br> 3
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> OPS 4-07 - OBLAST LESNÁ
<br> FÁZE A - LIST Č.08
<br> S
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<br> 1,0
<br> 0,70,70,70,7
0,70,70,7
<br> 1,0 1,0 1,0
<br> OBLAST 4-07
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ STÁVAJÍCÍ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ NAVRHOVANÉ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ RUŠENÉ
<br> LEGENDA:
<br> B 1
<br> B ...
0395351_25_9_Pril.vykres_09_OPS_4-07_Lesna.pdf
2.6
<br> 20
<br> 3
<.> 4
<br> 3.6
<br> 3.6
<br> 3.7
<br> 4 <.>
5
<br> 4
<.> 5
<br> 4
<.> 5
<br> 4.5
<br> 3.0
<br> 8
<.> 0
<br> 1
0
<.> 6
<br> 4
<.> 5 4.2
<br> 3.6
<br> 3.5
<br> 4.0
<br> 28.8
<br> 4.0
<br> 5
<.> 0
<br> 2
<.> 0
<br> 9
<.> 8
<br> 3
<.> 3
<br> 1.2
<br> 3
<.> 0
<br> 5
<.> 2
<br> 1.6
<br> 2.0
<br> 1
<.> 5
<br> 1
3
<.> 7
<br> 3
0
<.> 0
<br> 3.0
<br> LIST Č.08
<br> LIST Č.06
<br> 1.8
<br> 6.5
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY
<br> 2
<br> OBLAST 4-07
<br> OBLAST 4-07
<br> 3
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<...

Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz