Moravskoslezský kraj - Silnice I/46 v Sudicích - stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích - OOP

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Moravskoslezský kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

05_Stanovisko PČR (formát PDF; velikost 243 kB)
JID: PCR07ETRfo89663451
<br> P O L I C I E Č E S K É R E P U B L I K Y
Krajské ředitelství pol icie Moravskoslezského kraje
územní odbor Opava
dopravní inspektorát Opava
Husova 204/19,746 01 Opava
<br> Č.j.KRPT-212185-2/ČJ-2025-070606-01 Opava 22.srpna 2025
<br> Počet stran: 3
<br>
<br>
900.5721.89664359
<br> dle rozdělovníku
<br>
Projednání přechodné úpravy provozu - s t a n o v i s k o:
K č.j.: MSK 110168/25
<br>
Policie České republiky,Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje,územní odbor Opava <,>
dopravní inspektorát Opava,jako příslušný orgán státní správy ve věcech bezpečnosti a plynulosti
provozu na pozemních komunikacích ve věci „I/46 Sudice – hranice ČR v km 134,671 –136,627“
vydává následující
<br>
s t a n o v i s k o <.>
<br> Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje,územní odbor Opava,dopravní inspektorát
Opava souhlasí dle ustanovení § 77 odst.2,písm.b) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na
pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů
s návrhem <.>
<br> Bylo předloženo:
<br> - žádost SSÚ <,>
- původní žádost žadatele k SSÚ <,>
- výkres č.1 - 4 <.>
<br> Z doloženého materiálu je zřejmé,že ve věci bude dotčeno více SSÚ.Vzhledem k nutnosti
komplexního vyhodnocení situace z hlediska chráněného zájmu bude vydáno shodné stanovisko <.>
Doposud žádné stanovisko pro potřeby jiných SSÚ zpracováno nebylo a neevidujeme ani žádnou
žádost <.>
<.>
<br>
Výše uvedený souhlas podmiňujeme splněním následujících podmínek:
<br>
- budou odstraněny zjištěné vady projektu a připomínky k projektu z hlediska bezpečnosti
a plynulosti provozu uvedené níže;
<br> ad celý projekt)
<br> - dotčený orgán není oprávněn vyjádřit se k DZ na výsostném územní cizího státu,avšak
apelujeme na zajištění uceleného systému dopravního značení v návaznosti na dopravní značení
navržené a osazené na území České republiky;
<br> ad SSZ obecně)
<br>
<br>
2.strana
stanoviska
<br> 900.5721.89664359
<br> - budou splněny veškeré podmínky schématu ...
04_Situace PDZ – etapa 3 (formát PDF; velikost 1.73 MB)
B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> B2
0a
<br> 30 B2
1a
<br> B20a
<br> 30B21a
<br> B2
0a
<br> 30
<br> B20a
30
<br> B21a
<br> A7a
E7b
<br> A7a
E7a
<br> S7 A1
5
<br> E7
b
<br> A15
<br> S7A15
E7a
<br> A12b
<br> P4
<br> IP6
<br> IP6
<br> A12b
<br> P6
STOP
<br> P2
E2b
<br> IP6
<br> P2
<br> E2b
<br> P2
E2b
<br> IP6
<br> P4
E2b
<br> P2
E2b
<br> IS3b
467
<br> 4
TŘEBOM
<br> IS3c
<br> PIETRASZYN
<br> RACIBÓRZ
<br> 46
<br> P6
<br> STO
P
<br> P2
<br> E2
b
<br> P6
STOP
<br> IS3
c
<br> 46
7
<br> 4
<br> TŘ
EB
OM IS
<br> 3b
<br> 72
0 C
HU
CH
EL
NÁ
<br> OP
AV
A
46
<br> IS3
a
<br> 4
<br> TŘ
EB
OM
<br> 46
7
<br> P4
<br> IS9a
<br> 200m
<br> 20 t
<br> RACIBÓRZ
<br> TŘEBOM
<br> 46
<br> IZ4
a
<br> SU
DIC
E
<br> IZ4b
<br> SUDICE
<br> IP10a B4
20 t
<br> A1
a
<br> Če
sk
<br> á
re
<br> pu
bli
<br> ka
<br> IP
30
<br> IP4bB2B
4
<br> 20
t
<br> A7
a
<br> B21a B20a
30
<br> 46
<br> 467
<br> 13
6 <,>
<br> 62
7
<br> 134,671
<br> Z2
3x
<br> S7
ty
<br> p1
1
<br> 1
1
<br> C4
a
<br> SS
Z
<br> Z4
b
<br> S7
<br> Sm
ěr
<br> ov
ac
<br> í d
es
<br> ky
Z
<br> 4 <,>
<br>
od
stu
<br> p
m
<br> ax
<.> 1
<br> 8
m
<br> Z2
<br> 3xS7 typ1
1
<br> 1
1
<br> 13
5 <,>
<br> 23
0
<br> C4b
<br> A10
<br> E13 B24a
MIMO
<br> VOZIDLA
STAVBY
<br> E7b IP11a
P
<br> E1
3B
<br> 24
b
<br> MI
MO
<br> VO
ZID
<br> LA
STA
<br> VBY
<br> E1
3B
<br> 24
b
<br> MI
MO
<br> VO
ZID
<br> LA
STA
<br> VBY
<br> E1
3B
<br> 24
b
<br> MI
MO
<br> VO
ZID
<br> LA
STA
<br> VBY
<br> E1
3
<br> B2
4b
<br> MI
MO
<br> VO
ZID
<br> LA
ST
<br> AV
BY
<br> B2
1a
<br> E7
bA
<br> 10
<br> Z2
3xS7 typ1
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> B1
<br> E13
STAVBY
<br> VOZIDLA
<br> MIMO
<br> OBOUSTRANNĚ
<br> E13
<br> B24a
MIMO
<br> VOZIDLA
STAVBY
<br> E13 B24a
MIMO
<br> VOZIDLA
STAVBY
<br> E13 B24a
MIMO
<br> VOZIDLA
STAVBY
<br> SSZ
<br> E7a A10
<br> A22
<br> E13 DOPRAVOU
S KYVADLO
<br> VOU
<br> ÚSEK
<br> A1
5
<br> E3
a
<br> 40
0mB2
<br> 0a
50
<br> A7
a B
<br> 20
a
<br> 70
B2
<br> 1a
<br> B2
0a
<br> 30
50
<br> m
<br> 20
0
<br> m
<br> 30
0
<br> m
<br> 40
0
<br> m
<br> A7a50 m
<br> A1
0 1
<br> 0...
03_Situace PDZ – etapa 2 (formát PDF; velikost 1.47 MB)
A1
5
<br> E3
a
<br> 40
0mB
<br> 20
a
<br> 50
<br> A7
a B2
<br> 0a
70
<br> B2
1a
<br> B2
0a
<br> 30
50
<br> m
<br> 20
0
<br> m
<br> 30
0
<br> m
<br> 40
0
<br> m
<br> A7a
<br> 50 m
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> B20a
30
<br> B21a
<br> B2
0a
<br> 30 B
21
<br> a
<br> B20a
<br> 30B21a
<br> A12b
<br> P4
<br> IP6
<br> IP6
<br> A12b
<br> P6
STOP
<br> P2
E2b
<br> IP6
<br> P2
E2b
<br> P2
E2b
<br> IP6
<br> P4
E2b
<br> P2
E2b
<br> IS3b
467
<br> 4
TŘEBOM
<br> IS3c
<br> PIETRASZYN
<br> RACIBÓRZ
<br> 46
<br> P6
<br> STO
P
<br> P2
<br> E2
b
<br> P6
STOP
<br> IS3
c
<br> 46
7
<br> 4
<br> TŘ
EB
OM IS
<br> 3b
<br> 72
0 C
HU
CH
EL
NÁ
<br> OP
AV
A
46
<br> IS3
a
<br> 4
<br> TŘ
EB
OM
<br> 46
7
<br> P4
<br> IS9a
<br> 200m
<br> 20 t
<br> RACIBÓRZ
<br> TŘEBOM
<br> 46
<br> IZ4
a
<br> SU
DIC
E
<br> IZ4b
<br> SUDICE
<br> IP10a B4
20 t
<br> A1
a
<br> Če
sk
<br> á
re
<br> pu
bli
<br> ka
<br> IP
30
<br> IP4bB2B
4
<br> 20
t
<br> 46
<br> 467
<br> 13
6 <,>
<br> 62
7
<br> 134,671
<br> A1
0 1
<br> 00
m
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> Z4
b
<br> S7
Sm
<br> ěr
ov
<br> ac
í d
<br> es
ky
<br> Z
4 <,>
<br>
<br> od
st
<br> up
m
<br> ax
<.> 1
<br> 8
m
<br> 13
5 <,>
<br> 23
0
<br> E7b IP11a
P
<br> E1
3
<br> B2
4b
<br> MI
MO
<br> VO
ZID
<br> LA
ST
<br> AV
BY
<br> Z2
3xS7 typ1
<br> 1 1 1
<br> B1
<br> E13
STAVBY
<br> VOZIDLA
MIMO
<br> OBOUSTRANNĚ
<br> 13
5 <,>
<br> 93
0
<br> B26
<br> Z2
3x
<br> S7
ty
<br> p1
1
<br> 1
1
<br> C4
a
<br> SS
Z
<br> SSZ
Z2
<br> 3xS7 typ1
1
<br> 1
1
<br> C4b
<br> A10100 m
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> B20a
30
<br> B21a
<br> S7
<br> A15
<br> A7a
<br> S7
<br> A15
<br> A7a
<br> S7
<br> A15
<br> A7a
<br> E7b
<br> E7b
<br> A7a
E7b
<br> A7a
E7a
<br> S7 A1
5
<br> E7
bA15
<br> S7A15
E7a
<br> A7
a
<br> B21a B20a
30
<br> SE13 B24a
MIMO
<br> VOZIDLA
STAVBY
<br> A1
5
<br> E3
a
<br> 40
0mB
<br> 20
a
<br> 50
<br> A7
a B2
<br> 0a
70
<br> B2
1a
<br> B2
0a
<br> 30
50
<br> m
<br> 20
0
<br> m
<br> 30
0
<br> m
<br> 40
0
<br> m
<br> A7a
<br> 50 m
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> B20a
30
<br> ...
02_Situace PDZ – etapa 1 (formát PDF; velikost 1.48 MB)
B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> A7
a
<br> B2
0a
<br> 30
50
<br> m
<br> A7a
<br> 50 m
<br> A12b
<br> P4
<br> IP6
<br> IP6
<br> A12b
<br> P6
STOP
<br> P2
E2b
<br> IP6
<br> P2
E2b
<br> P2
E2b
<br> IP6
<br> P4
E2b
<br> P2
E2b
<br> IS3b
467
<br> 4
TŘEBOM
<br> IS3c
<br> PIETRASZYN
<br> RACIBÓRZ
<br> 46
<br> P6
<br> STO
P
<br> P2
<br> E2
b
<br> P6
STOP
<br> IS3
c
<br> 46
7
<br> 4
<br> TŘ
EB
OM IS
<br> 3b
<br> 72
0 C
HU
CH
EL
NÁ
<br> OP
AV
A
46
<br> IS3
a
<br> 4
<br> TŘ
EB
OM
<br> 46
7
<br> P4
<br> IS9a
<br> 200m
<br> 20 t
<br> RACIBÓRZ
<br> TŘEBOM
<br> 46
<br> IZ4
a
<br> SU
DIC
E
<br> IZ4b
<br> SUDICE
<br> IP10a B4
20 t
<br> A1
a
<br> Če
sk
<br> á
re
<br> pu
bli
<br> ka
<br> IP
30
<br> IP4bB2B
4
<br> 20
t
<br> 46
<br> 467
<br> 13
6 <,>
<br> 62
7
<br> Z2
3x
<br> S7
ty
<br> p1
1
<br> 1
1
<br> C4
a
<br> SS
Z
<br> A1
0 1
<br> 00
m
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> B20a
30
<br> B21a
<br> E7b IP11a
P
<br> SSZ
<br> Z4
b
<br> S7
Sm
<br> ěr
ov
<br> ac
í d
<br> es
ky
<br> Z
4 <,>
<br>
<br> od
st
<br> up
m
<br> ax
<.> 1
<br> 8
m
<br> Z2
<br> 3xS7 typ1
1
<br> 1
1
<br> C4b
<br> 13
5 <,>
<br> 93
0
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> B20a
30
<br> B21a
<br> B2
0a
<br> 30 B
21
<br> a
<br> B20a
<br> 30B21a
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> B20a
30
<br> B21a
<br> S7
<br> A15
<br> A7a
<br> S7
<br> A15
<br> A7a
<br> S7
<br> A15
<br> A7a
<br> E7b
<br> E7b
<br> A7a
E7b
<br> A7a
E7a
<br> S7 A1
5
<br> E7
bA15
<br> S7A15
E7a
<br> A7
a
<br> B21a B20a
30
<br> 134,671
<br> A10100 m
<br> A1
5
<br> E3
a
<br> 40
0m
<br> B2
1a
<br> 30
0
<br> m
<br> 40
0
<br> m
<br> B20a
40
<br> B2
0b
<br> 4
0
<br> B2
0a
<br> 60
<br> B2
0a
<br> 40
20
<br> 0
m 6
<br> 00
m
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> S
<br> Z2
3xS7 typ1 111
<br> B1
<br> E13 STAVBY VOZIDLA
MIMO
<br> E1
3
<br> B2
4a
<br> MI
MO
<br> VO
ZID
<br> LA
ST
<br> AV
BY
<br> E13
<br> B24b
<br> MIMO
VOZIDLA
STAVBY
<br> OBOUSTRANNĚ
<br> A1
5
<br> E3
a
<br> 40
0mB
<br> 20
a
<br> 50
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> A7
a B
<br> 20
a
<br> 70
B2
<br> 1a
<br> B2
0a
<...
01_Situace PDZ – FRÉZA (formát PDF; velikost 1.33 MB)
0 m
<br> min.3,00 m
<br> Směr Sudice
<br> Směr Polsko
<br> Z1 Z1 Z1 Z1 Z1
<br> Z1
<br> 0 m
<br> max 50 m
<br> Oblast pohyblivého pracovního místa
<br> 1
<br> Z1
<br> 1
<br> Z1
<br> 1
<br> Z1
<br> MÍSTO ÚPRAVY
<br> S
<br> S
<br> A1
5
<br> E3
a
<br> 40
0m
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> A7
a
<br> B2
1a
<br> B2
0a
<br> 30
50
<br> m
<br> 30
0
<br> m
<br> 40
0
<br> m
<br> A7a
<br> 50 m
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> B20a
30
<br> B21a
<br> B20a
30
<br> B21a
<br> B2
0a
<br> 30 B
21
<br> a
<br> B20a
<br> 30B21a
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> B20a
30
<br> B21a
<br> S7
<br> A15
<br> A7a
<br> S7
<br> A15
<br> A7a
<br> S7
<br> A15
<br> A7a
<br> E7b
<br> E7b
<br> A7a
E7b
<br> A7a
E7a
<br> S7 A1
5
<br> E7
bA15
<br> S7A15
E7a
<br> A12b
<br> P4
<br> IP6
<br> IP6
<br> A12b
<br> P6
STOP
<br> P2
E2b
<br> IP6
<br> P2
E2b
<br> P2
E2b
<br> IP6
<br> P4
E2b
<br> P2
E2b
<br> IS3b
467
<br> 4
TŘEBOM
<br> IS3c
<br> PIETRASZYN
<br> RACIBÓRZ
<br> 46
<br> P6
<br> STO
P
<br> P2
<br> E2
b
<br> P6
STOP
<br> IS3
c
<br> 46
7
<br> 4
<br> TŘ
EB
OM IS
<br> 3b
<br> 72
0 C
HU
CH
EL
NÁ
<br> OP
AV
A
46
<br> IS3
a
<br> 4
<br> TŘ
EB
OM
<br> 46
7
<br> P4
<br> IS9a
<br> 200m
<br> 20 t
<br> RACIBÓRZ
<br> TŘEBOM
<br> 46
<br> IZ4
a
<br> SU
DIC
E
<br> IZ4b
<br> SUDICE
<br> IP10a B4
20 t
<br> A1
a
<br> Če
sk
<br> á
re
<br> pu
bli
<br> ka
<br> IP
30
<br> IP4bB2B
4
<br> 20
t
<br> A7
a
<br> B21a B20a
30
<br> 46
<br> 467
<br> 13
6 <,>
<br> 62
7
<br> 134,671
<br> E7b IP11a
P
<br> B20a
40
<br> B2
0b
<br> 4
0
<br> B2
0a
<br> 60
<br> B2
0a
<br> 40
20
<br> 0
m 6
<br> 00
m
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> DATUM
<br> NÁZEV VÝKRESU
<br> NÁZEV AKCE
<br> SRPEN 2025
<br> VYPRACOVALA
<br> ING.XXXXXX XXXXXXXXX
<br> Č.VÝKRESU
<br> XX
<br> Brantice 430,793 93 Brantice
e-mail: info@znackymorava.cz
<br> PROVIZORNÍ DOPRAVNÍ ZNAČENÍ - FRÉZOVÁNÍ
<br> I/46 Sudice - hranice ČR v km 134,671 - 136,627
<br> PŘEHLEDNÁ SITUACE
<br> LEGENDA:
<br> - navržené přechodné svislé dopravní značení
<br> - stáva...
18360_VV OOP_I46 Sudice-hranice ČR - ČU (formát PDF; velikost 324 kB)
*KUMSX038A81Z*
<br>
<br>
<br> KRAJSKÝ ÚŘAD
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
Odbor dopravy
28.října 2771/117,702 00 Ostrava
<br>
<br>
<br>
Tel.: 595 622 222 IČ: 70890692
<br>
<br>
Fax: 595 622 126 DIČ: CZ70890692
ID DS: 8x6bxsd Č.účtu: 1650676349/0800 www.msk.cz
<br>
<br> Klasifikace informací: Neveřejné
<br> Krajský úřad Moravskoslezského kraje,vykonávající podle § 29 zákona č.129/2000 Sb <.>,o krajích,ve znění
pozdějších předpisů,přenesenou působnost stanovenou mu § 124 odst.4 písm.b) zákona č.361/2000 Sb.<,>
o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále
XXX XXXXX o silničním provozu),jako věcně a místně příslušný správní orgán podle § 77 odst.1 písm.b) zákona
o silničním provozu,v řízení o opatření obecné povahy podle § 171 a následujících části šesté zákona
č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen správní řád),na základě návrhu podaného
spol.Silnice Morava,s r.o <.>,IČ 25357352,se sídlem Čsl.armády 1112/27a,794 01 Krnov zast.na základě plné
moci spol.Značky Morava,a.s <.>,IČ 25865871,se sídlem Brantice 430,793 93 Brantice (dále jen žadatel) dne
08.08.2025 a po projednání předloženého návrhu přechodné úpravy provozu s dotčeným orgánem v souladu
s § 77 odst.3 zákona o silničním provozu,v návaznosti na § 77 odst.5 téhož zákona
<br> vydává toto opatření obecné povahy <,>
<br> kdy v souladu s ust.§ 77 odst.1 písm.b) zákona o silničním provozu
<br> stanoví přechodnou úpravu provozu na silnici I/46 <.>
<br> Toto stanovení přechodné úpravy provozu na silnici I/46 je vydáno v souvislosti s realizací stavby „I/46 Sudice
– hranice ČR v km 134,671 – 136,627“.Předmětem stanovení přechodné úpravy provozu je umístění
přechodného dopravního značení a zařízení,kterým dojde k usměrnění dopravy a zajištění bezpečnosti
silničního provozu při částečné uzavírce silnice I/46 v úseku mezi křižovatkou silnice I/46 a silnice II/467 po
hraniční přechod Sudice,provozní staničení km cca 134,670 – 136,640,k.ú.Sudice,a to...

Načteno

edesky.cz/d/18166260

Meta

Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Moravskoslezský kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz