Obec Lukovany - Závěrečný účet obce Lukovany 2016

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Lukovany.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Zpráva o výsledku hospodaření 2016.pdf

Kraj ský úřad Jihomoravského kraje
<br> Odbor kontrolní a právní - oddělení přezkumu obcí Žerotínovo nám.3
<br> 601 82 Brno
<br> spa.: s _ JMK 71504/2016 OKP (3.J“.: JMK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>./2017
<br> ZPRÁVA () výsledku přezkoumání hospodaření za rok 2016 obce LUKOVANY,okres Brno-venkov
<br> Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření byla vypracována na základě Zápisu z dílčího přezkoumání hospodaření,které proběhlo dne 1.srpna 2016 a na základě výsledku konečného přezkoumání hospodaření,které se uskutečnilo dne 9.února 2017.Přezkoumání hospodaření proběhlo na základě ustanovení 5 42 zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích a v souladu se zákonem č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků & dobrovolných svazků obcí (dále XXX XXXXX o přezkoumávání
<br> hospodaření) <.>
<br> Místo provedení přezkoumání: Obecní úřad Lukovany Lukovaný 70,664 84 Zastávka u Brna
<br> Přezkoumání vykonal: Kontrolor pověřený řízením přezkoumání: Ing.XXXXX XXXXXXX
<br> Kontrolor: XXXXX XXXXXXXXX Bc.XXX XXXXXXXXX
<br> Pověření k přezkoumání hospodaření ve smyslu X X zákona o přezkoumávání hospodaření vydal JUDr.XXXXX XXXXX,Ph.D.— vedoucí odboru kontrolního a právního Krajského úřadu
<br> Jihomoravského kraje <.>
<br> Při přezkoumání byli přítomni: XXX XXXXXXXX - starosta
<br> XXX XXXXXX — účetní
<br> Předmět přezkoumání:
<br> Předmětem přezkoumání hospodaření jsou oblasti hospodaření uvedené v 5 2 odst.1 a 2 zákona () přezkoumávání hospodaření,posouzené podle hledisek uvedených v © 3 tohoto zákona.Přezkoumání hospodaření bylo vykonáno výběron způsobem <.>
<br> Při posuzování jednotlivých právních úkonů se vychází ze znění právních předpisů platných ke dni uskutečnění tohoto úkonu <.>
<br> Podle ustanoveni & 2 odst.3 zákona o přezkoumávání hospodaření nebyly předmětem přezkoumání údaje,na které se vztahuje povinnost mlčenlivosti podle daňového řádu <.>
<br> Přezkoumání hospodaření bylo zahájeno dne 19.července 2016,a to doručením písemného oznámení územnímu celku nejpozději 5 dnů přede dnem realizace výkonu přezkoumání <.>
<br> A.Výsledek přezkoumání
<br> I.Při přezkoumání hospodaření byly zjištěny chyby a nedostatky uvedené v ustanovení % 10 odst.3 písm.c) zákona o přezkoumávání hospodaření <.>
<br> Přehled zjištěných chyb a nedostatků v členění dle ustanovení 5 2 odst.1 a 2 zákona o přezkoumávání hOSpodaření:
<br> í2 odst.] písm.a) plnění příjmů a výdajů rozpočtu včetně peněžních operací.týkajících se rozpočtových prostředků — Zastupitelstvo obce na svém zasedání,konaném dne 9.6.2016,schválilo závěrečný účet obce.Na úřední desce byl zveřejněn v termínu od 13.5.do 29.5.2016.Při zveřejnění závěrečného účtu na "elektronické úřední desce" (způsobem umožňující dálkový přístup) nebylo dodrženo ustanovení 53“ 17 odst.6 zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,které mimo jiné stanoví,že způsobem umožňující dálkový přístup se zveřejňuje úplné znění návrhu závěrečného účtu včetně celé Zprávy o výsledku přezkoumání.Obec na "elektronické úřední desce“ nezveřejníla výkaz FIN 2 — 12M sestavený k 31.12.2015 a tedy nedodržela zveřejnění úplného znění závěrečného účtu,které je definováno v © 17 odst.2 zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a stanoví,že v závěrečném účtu jsou obsaženy údaje o plnění rozpočtu příjmů a výdajů v plném členění podle rozpočtové skladby <.>
<br> 11.Při přezkoumání hospodaření nebyly zjištěny chyby a nedostatky,které nemají závažnost nedostatků uvedených v ustanovení 5 10 odst.3 písm.c) zákona () přezkoumávání hospodaření.B.Plnění opatření k odstranění nedostatků zjištěných
<br> I.při přezkoumání hospodaření územního celku za předcházející roky
<br> Pří přezkoumání hospodaření za předcházející roky neby/y zjištěny chyby a nedostatky nebo tyto nedostatky bylyjíž napraveny <.>
<br> II.při předcházejícím dílčím přezkoumání
<br> Při předcházejícím dílčím přezkoumání lioSpodaření byly zjištěny následující chyby a nedostat/g;:
<br> — Zastupitelstvo obce na svém zasedání,konaném dne 9.6.2016,schválilo závěrečný účet obce.Na úřední desce byla zveřejněn v termínu od 13.5.do 29.5.2016.Při zveřejnění závěrečného účtu na "elektronické úřední desce " (Způsobem umožňující dálkový přístup) nebylo dodrženo ustanovení 59 17 odst.6 zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,které mimo jiné stanoví,že způsobem umožňující dálkový přístup se zveřejňuje úplné znění návrhu závěrečného účtu včetně celé zprávy o výsledku přezkoumání Obec na "elektronické úřední desce " nezveřejníla výkaz FLVZ - l2M sestavený k 31.12.2015 a tedy nedodržela zveřejnění úplného znění závěrečného účtu,které je definováno v 59 17 odst.2 zákona č.250/2000 Sb <.>,0 rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a stanoví,že v závěrečném účtu jsou obsaženy údaje o plnění rozpočtu příjmů a výdajů' v plném členění podle rozpočtové skladby.Obec přijala opatření k nápravě zjištěného nedostatku,že v budoucnu bude dodržovat zákon a zg'gěrečný účet bude na elektronické úře...

Závěrečný účet obce Lukovany 2016.pdf

Obec Lukovany
<br> Závěrečný účet obce za rok 2016
<br> Na základě zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů zveřejňuje obec Lukovany
<br> návrh závěrečného účtu obce za rok 2016:
<br> 1) Plnění příjmů a výdajů za kalendářní rok 2016
<br> schválený rozpočet Kč rozpočet po změnách Kč skutečnost Kč Daňové příjmy 5 284 500,00 7 636 600,00 7 627 358,05 Nedaňové příjmy 173 600,00 392 300,00 355 812,80 Kapitálové příjmy _ 0,00 66 000,00 65 400,00 Přijaté transfery 109 200,00 1 201 700,00 1 201 810,00 Celkem příjmy 5 567 300,00 9 296 600,00 9 250 380,85 Běžné Výdaje 3 971 300,00 4 937 500,00 4 296 879,56 Kapitálové výdaje 2 366 000,00 3 400 400,00 2 235 055,04 Celkem výdaje 6 337 300,00 8 337 900,00 6 531 934,60
<br> 2) Hospodaření s majetkem
<br> V obci Lukovany byla provedena řádná fyzická a dokladové.inventarizace veškerého majetku ke dni 31.12.2016.Při inventarizaci nebyly zjištěny přebytky a XXXXX.Učetní stav souhlasí se stavem fyzickým <.>
<br> Přehled přírůstků a úbytků majetku
<br> Účet Popis Poč.stav Přírůstek Úbytek Konečstav 018 DDNM do 60 tis 130 384,00 9 584,00 10 609,00 170 535,00 019 DNM nad 60 tis.384 500,00 0,00 0,00 384 500,00 021 Budovy,stavby 14 340 639,99 2 209 937,34 0,00 16 550 577,33 022 SMV 1 213 347,00 67 900,00 0,00 1 281 247,00 028 DHDM 1 418 018,48 171 954,00 139 598,70 1 450 374,18 031 pozemky 5 277 704,21 3 901,89 3 554,25 5 278 051,85 041 Nedokončnehm.majetek 0,00 0,00 0,00 0,00 042 Nedokonč.stavby 153 523,80 2 251 680,04 2 278 237,34 126 966,50 069 Fin.majetek 25 000,00 25 000,00 0,00 50 000,00 018 Text Přírůstek Úbytek 018 0010 SW AVG ič 10207 0,00 1 368,50 018 0010 SW Office Basic 2003,ič 0,00 6 250,00 10206 018 0010 SW Windows XP 0,00 2 990,50 Home,ič 10205 018 0011 SW kníhovsystém VIKS 7 865,00 0,00 018 0011 SW Office Std.1 719,00 0,00 Celkem 9 584,00 10 609,00
<br> 021
<br> Text Přírůstek Úbytek
<br> 021 0400 Chodník Babinec 1 564 154,20 0,00 021 0600 Vitína 8 653,00 0,00 021 0600 Infocedule 9 075,00 0,00 021 0600 Lavička s područky 2ks 21 820,30 0,00 021 0600 Lano Hano 79 490,85 0,00 021 0600 Kuki 74 641,39 0,00 021 0600 Vahadlo koníci 27 214,10 0,00 021 0600 Dvojhoupačka mini 30 646,50 0,00 021 0600 Sportovní plocha 394 242,00 0,00 s um.trávníkem
<br> Celkem 2 209 937,34 0,00 022
<br> Text Přírůstek Úbytek
<br> 022 0040 Mulčovač 67 900,00 0,00 Celkem 67 900,00 0,00 028
<br> Text Přírůstek Úbytek
<br> 028 0010 televizor 24 398,00 0,00 028 0010 PC sestava 17 959,00 0,00 028 0010 PC,ič 10325 0,00 28 860,00 028 0010 mikrovlnná trouba,ič 10397 0,00 1 050,00 028 0010 telefon,ič 10316 0,00 1 303,30 028 0040 barová skříň 5 000,00 0,00 028 0400 zabezpečovací zařízení KD 29 437,00 0,00 028 0050 stůl ič 10089 0,00 1 805,00 028 0050 psací stůl 3 900,00 0,00 028 0050 otočná židle ič 10372 0,00 1 299,00 028 0051 PC sestava 15 139,00 0,00 028 0060 Sněhová radlice ič 10106 0,00 14 932,80 028 0060 Vari Honda ič 10253 0,00 39 700,00 028 0060 Motsekačka 12 490,00 0,00 028 0060 stojan na kola 4K 4 577,00 0,00 028 0060 stojan na kola 2K 3 757,40 0,00 028 0060 motorový fukar 3 630,00 0,00 028 0060 plastový kontejner hnědý 4ks 22 748,00 0,00 028 0060 plastový kontejner modrý 3ks 17 061,00 0,00 028 0060 plastový kontejner sklo 5 929,00 0,00 028 0060 plastový kontejner plast 5 929,00 0,00 028 0060 vozík HV,ič 10256 0,00 10 300,00 028 0060 skluzy XXXXX ič XXXXX X,XX X XXX,XX
<br> 028 0060 domeček hřiště,ič 10211 0,00 13 899,20 028 0060 posezení hřiště,ič 10212 0,00 6 378,40 028 0060 lavička s opěrkou ič 0,00 6 708,00 10413,10414
<br> 028 0060 koště na kurty 0,00 4 700,00 Celkem 56 413,00 46 847,00 031
<br> Text Přírůstek Úbytek
<br> 031 0500 nákup pozemku p.č.5476/8-2m2 400,00 0,00 031 0500 prodej pozemku p.č.5476/2- 0,00 52,36 17m2
<br> 031 0500 VB pozemek p.č.5476/2 0,00 3 501,89 031 0510 VB pozemek p.č.5476/2 3 501,89 0,00 Celkem 3 901,89 3 554,25 042 _
<br> Text Přírůstek Úbytek
<br> 042 0001 Chodník Babinec 1 517 751,90 1 564 154,20 042 0001 Rekonstrukce MS 19 845,00 0,00 042 0001 sportovní plocha a um.trávník 394 242,00 394 242,00 zařazeno na 021
<br> 042 0001Mulčovač zařazeno na 022 67 900,00 67 900,00 042 0001 Vitrína zařazena na 021 8 653,00 8 653,00 042 0001 Výroba a montáž her.prvků 242 888,14 242 888,14 zařazeno na 021
<br> Celkem 2 251 680,04 2 278 237,34
<br> 3) Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce za rok 2016
<br> Přezkoumání bylo provedeno na základě žádosti obce a v souladu se zákonem č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření ÚSC a DSO pracovníky odboru kontroly Kraj ského úřadu Jihomoravského kraje dne 9.2.2017 <.>
<br> Závěr: Při přezkoumání hospodaření byly zjištěny chyby a nedostatky uvedené v ustanovení 5 10 odst.3 písmo) zákona o přezkoumání,ato Nedostatky,spočívající ve vzniku správního deliktu podle zákona upravujícího rozpočtová pravidla územních rozpočtů-Návrh závěrečného účtu nebyl zveřejněn
<br> v elektronické podobě způsobem umožňujícím dálkový přístup.(nebyl zveřejněn výkaz FIN 2—12M) Příloha : Zpráva o výsledku přezkoumání ho...

Vyúčtování volby 2016.pdf

Obec Lukovany
<br> Okres: Brno—venkov
<br> Poskytovatel(mínisterstvo): Všeobecná pokladní správa
<br> Komentář k vyúčtování dotace UZ 98193 Volby do zastupitelstev krajů a Senátu PČR Dotace ve výši 27 000,—Kč byla vyčerpána,dle rozpočtových pravide1,by1y z ní hrazeny
<br> jen výdaje související s konáním voleb.Celkové náklady nepřevyšíly poskytnutou dotací <.>
<br> Vratka dotace ve fmančním vypořádání za rok 2016 činí 8 728,20Kč,bude vrácena V rámci finančního vypořádaní roku 2016 na účet č.27-7203250247/0100 <.>
<br> Lukovany dne 25.1.2017
<br> Zpracovala: Zímová
<br> Razítko a podpis: Í/Á/JÚŘ f
<br> “\
<br> *:;—
<br> Příloha č.7 k vyhlášce č.387/2015 Sb <.>
<br> Prijemce: Obec Lukovany Kraj“: Jihomoravský
<br> Poskytovatel? Kapitola: Ministerstvo kultury ČR
<br> Finanční vyporadani dotací poskytnutých pruemcum prostřednictvím kraje ze státního rozpočtu nebo státních finančních aktiv
<br> Část A.Finanční vypořádání dotací a návratných ňnančnich výpomoci s vynmkou dotací na projekty spolufinancované z rozpočtu Evropské unie a z prostředků finančních mechanismů
<br> v Kč na dvě desetinná místa
<br> Předepsané výše vratky dotace a Skutečně použito návratné finanční k 31.12.2015 výpomoci při nnančním vypořádání
<br> Vráceno v průběhu
<br> Čerpano roku na účet kraje
<br> k 31.12.2016
<br> č.akce (projektu),„
<br> Ukazatel EDS/SMVS ucelovy znak čislo jednacl
<br> a b o d 1 2 3 4 = 1 - 2 - 3 A.1 Dotace celkem 19 000,00 0,00 19 000,00 0,00
<br> v tom: jednotlivé dotační tituly VISK 3 34053 19 000,00 0,00 19 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
<br> Jan Vyhnalik,starosta obce.—,- : ".',„_ Datum a podpis:25.1.2o17 Datum a podpis: 25.1.2017 '
<br> SestavilEva Zimová,účetní Kontroloval:
<br> Příjemce: Obec Lukovany Kraj4: Jihomoravský
<br> Poskytovate 3: Kapitola: Všeobecná pokladní správa
<br> Finanční vypořádání dotaci poskytnutých příjemcům prostřednictvím kraje ze státního rozpočtu nebo státních finančních aktiv
<br> Příloha č.7 k vyhlášce č.367/2015 Sb <.>
<br> Část A.Finanční vypořádání dotací a návratných finančních výpomoci s výjimkou dotací na projekty spolufinancované z rozpočtu Evropské unie a z prostředků finančních mechanismů
<br> v Kč na dvě desetinná místa
<br> Vráceno v průběhu
<br> Předepsané výše vratky dotace a
<br> č.akce (projektu) <.>,<,> -.<.>,Čerpáno „A.Skutečně použito návratné finanční Ukazatel EDSISMVS ucelovy znak číslo jednaní k 31.12.2016 roku na ucet kraje k 31 12.2016 výpomoci při finančním vypořádání a b c d 1 2 3 4 = 1 » 2 - 3 A.1 Dotace celkem 27 000,00 0,00 18 271,80 8 728,20 v tom: jednotlivé dotační tituly Volby do zastupitelstev krajů a Senatu PČR 98193 MF-3164112010/1201w12 27 000,00 0,00 18 271,80 8 728,20 0,00 0,00 0.00 0,00 0.00 0,00 0,00._.<.>.-,„ XXX XXXXXXXX,Sestavil.Eva Zímova,ucetnr Kontrolovalr starosta obce Datum a podpis: 25.1.2017 g' ' ' *
<br> Datum a podpis: 25.1.2017

V040-201612K01 zú 2017.pdf

I <.>
<br> VÝKAZ PRO HODNOCENÍ PLNĚNÍ ROZPOČTU
<br> ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELKŮ,DOBROVOLNÝCH SVAZKŮ OBCÍ A REGIONÁLNÍCH RAD
<br> Ministerstvo financí F i n 2 - 12 M
<br> XXX XXXXX IČO
<br> Název a sídlo účetní jednotky
<br> sestavený k 31.12.2016 v Kč,s přesností na dvě desetinná místa
<br> : Obec Lukovany Lukovany 70,664 84 Lukovany
<br> 002820312016 12
<br> ROZPOČTOVÉ PŘÍJMY
<br> a
<br> Paragraf Položka Text
<br> b
<br> Schválený
rozpočet
<br> Rozpočet
po změnách
<br> Výsledek od
počátku roku
<br> 1 2 3
<br> % %
<br> 0000 1 012 000,001111 Daň z příjmů fyz.osob ze záv.činnosti a funkčních požitků 1 401 000,00 1 400 228,16138,36 99,94
<br> 0000 40 000,001112 Daň z příjmů fyz.osob ze sam.výděl.činnosti 353 500,00 353 169,59882,92 99,91
<br> 0000 120 000,001113 Daň z příjmů fyz.osob z kapitál.výnosů 154 000,00 153 524,50127,94 99,69
<br> 0000 1 150 000,001121 Daň z příjmů právnických osob 1 587 000,00 1 586 796,22137,98 99,99
<br> 0000 0,001122 Daň z příjmů právnických osob za obce 118 400,00 118 370,000,00 99,97
<br> 0000 2 100 000,001211 Daň z přidané hodnoty 2 907 000,00 2 906 083,49138,38 99,97
<br> 0000 0,001335 Poplatky za odnětí pozemků plnění funkcí lesa 21 300,00 21 252,000,00 99,77
<br> 0000 300 000,001340 Poplatek za provoz systému shromažďování,sběru,přepravy 321 000,00 317 035,00105,68 98,76
<br> 0000 15 000,001341 Poplatek ze psů 20 000,00 19 250,00128,33 96,25
<br> 0000 1 000,001343 Poplatek za užívání veřejného prostranství 1 000,00 558,0055,80 55,80
<br> 0000 14 000,001351 Odvod z loterií a podobných her kromě z výher.hrac.přístro 30 000,00 29 779,44212,71 99,26
<br> 0000 0,001355 Odvod z výherních hracích přístrojů 10 000,00 9 298,160,00 92,98
<br> 0000 2 500,001361 Správní poplatky 7 400,00 7 400,00296,00 100,00
<br> 0000 530 000,001511 Daň z nemovitých věcí 705 000,00 704 613,49132,95 99,95
<br> 0000 0,004111 Neinvest.přij.transfery z všeob.pokl.správy stát.rozpočtu 27 000,00 27 000,000,00 100,00
<br> 0000 109 200,004112 Neinv.přij.transfery ze st.rozp.v rámci souhrn.dotač.vzta 109 200,00 109 200,00100,00 100,00
<br> 0000 0,004116 Ostatní neinvestič.přijaté transfery ze stát.rozpočtu 19 000,00 19 000,000,00 100,00
<br> 0000 0,004122 Neinvestiční přijaté transfery od krajů 41 500,00 41 500,000,00 100,00
<br> 0000 0,004213 Investiční přijaté transfery ze státních fondů 1 005 000,00 1 005 000,000,00 100,00
<br> 5 393 700,00 8 838 300,00 8 829 058,050000 * 163,69 99,90
<br> 5 393 700,00 8 838 300,00 8 829 058,05000 ** 163,69 99,90
<br> 1012 17 200,002131 Příjmy z pronájmu pozemků 17 200,00 17 118,0099,52 99,52
<br> 17 200,00 17 200,00 17 118,00Podnikání a restruktur.v zeměd.a potr.1012 * 99,52 99,52
<br> 17 200,00 17 200,00 17 118,00Zeměděl.a potrav.činnost a rozvoj101 ** 99,52 99,52
<br> 1031 50 000,002310 Příjmy z prodeje krátkodob.majetku a drob.dlouhodob.majet 170 000,00 168 511,00337,02 99,12
<br> 50 000,00 170 000,00 168 511,00Pěstební činnost1031 * 337,02 99,12
<br> 50 000,00 170 000,00 168 511,00Lesní hospodářství103 ** 337,02 99,12
<br> 1069 0,002212 Sankční platby přijaté od jiných subjektů 2 500,00 2 500,000,00 100,00
<br> 0,00 2 500,00 2 500,00Ostatní správa v zemědělství1069 * 0,00 100,00
<br> 0,00 2 500,00 2 500,00Správa v zemědělství106 ** 0,00 100,00
<br> 2219 0,002310 Příjmy z prodeje krátkodob.majetku a drob.dlouhodob.majet 1 000,00 465,000,00 46,50
<br> 0,00 1 000,00 465,00Ostatní záležitosti pozemních komunikací2219 * 0,00 46,50
<br> 0,00 1 000,00 465,00Pozemní komunikace221 ** 0,00 46,50
<br> 3111 27 300,002122 Odvody příspěvkových organizací 27 300,00 0,000,00 0,00
<br> 27 300,00 27 300,00 0,00Mateřské školy3111 * 0,00 0,00
<br> 27 300,00 27 300,00 0,00Předškolní a základní vzdělávání311 ** 0,00 0,00
<br> 3314 1 000,002111 Příjmy z poskytování služeb a výrobků 1 700,00 1 620,00162,00 95,29
<br> 1 000,00 1 700,00 1 620,00Činnosti knihovnické3314 * 162,00 95,29
<br> 1 000,00 1 700,00 1 620,00Kultura331 ** 162,00 95,29
<br> 3341 1 500,002111 Příjmy z poskytování služeb a výrobků 1 500,00 1 420,0094,67 94,67
<br> 1 500,00 1 500,00 1 420,00Rozhlas a televize3341 * 94,67 94,67
<br> 1 500,00 1 500,00 1 420,00Sdělovací prostředky334 ** 94,67 94,67
<br> strana 1.1
<br>
<br> a
<br> Paragraf Položka Text
<br> b
<br> Schválený
rozpočet
<br> Rozpočet
po změnách
<br> Výsledek od
počátku roku
<br> 1 2 3
<br> % %
<br> 3392 0,002324 Přijaté nekapitálové příspěvky a náhrady 5 000,00 4 969,000,00 99,38
<br> 0,00 5 000,00 4 969,00Zájmová činnost v kultuře3392 * 0,00 99,38
<br> 3399 10 000,002111 Příjmy z poskytování služeb a výrobků 12 000,00 10 100,00101,00 84,17
<br> 3399 0,002133 Příjmy z pronájmu movitých věcí 1 000,00 60,000,00 6,00
<br> 3399 0,002321 Přijaté neinvestiční dary 3 000,00 3 000,000,00 100,00
<br> 10 000,00 16 000,00 13 160,00Ostatní záležitost kultury,církví a sděl.prostředků3399 * 131,60 82,25
<br> 10 000,00 21 000,00 18 129,00Ostatní činnosti v záležit.kultury,církví a sděl.prostř.339 ** 181,29 86,33
<br> 3412 500,002132 Příjmy z pronájmu ostatních nemovitostí a jeji...

KTS zpráva nezavislého auditora.pdf

se sídlem Dražba-„ení trh 857/1,Ivančice,-.'PSČ: 664 91,zapsaná u Krajského soudu Brno,oddíl C,vložka 64722,fC:29195900
<br> ZPRÁVA NEZÁVISLÉHO A UDITORA
<br> Příjemce: společníci společnosti KTS EKOLOGIE: s.r.o <.>,se sídlem Zastávka,Hutní osada 14,PSC 664 84
<br> Výrok auditora
<br> Provedli jsme audit přiložené účetní závěrky Společnosti K T S EKOLOGIE s.r.o <.>,se sídlem Humi osada 14,PSČ; 664 84,Zastávka-,IČ:283 10 942 („Společnosi'? sestavené na základě českých účetm'ch předpisů.která se Skládá z rozvahy k 31.12.2016,výkazu zisku a znaly,[přehledu o změnách vlastního kapitálu a přehledu o peněžních rocíchj za rok končící 31.12.2016,a přílohy této účemi'závěrky,která obsahuje popis použigšch podvtangšcn účetních XXXXX a další vysvětlzýici informace.Údaje O „Společnosti“ jsou uvedeny v příloze této účemi závěrky <.>
<br> Podle našeho názoru účetnizávěrko podává věrný a poctivý obraz aktiv :: pasiv společnosti KTS EKOLOGIE s.r.o <.>,se SÉÍÍQM' Humi osada 14,PSČ: 664 84,Zastávka,[če—33 1-0 942 k 31.12.2016 a nákladů :: výnosu a misiedka jejího hospodaření [a peněžních tokůj za rok končící 31.1.2.2016 v souladu s českými účetními předpisy <.>
<br> Ždklad pro výrok
<br> Audi! jeme provedli v souladu se zákonem o aaditorech' a standardy Komory auditorií České republiky (KA ČR) pro audit.kterými jsou mezinárodní standardy pro audit (ISA) připadne" doplněné a upravené sonviSejicími aplikačními.doložkami.Naše odpovědnoet stanovená těmito předpiSy je podrobněji popsána v oddílu Odpovědnost auditora za audi! účetní závěrky.V souladu se zákonem o auditor-ech a Erickým kodexem přijatým Komorou auditorů České republiky jsme na „Společnosti " nezávislí a Splnili jsme i další ericke' povinnosii vyplývající z uvedených předpisů.Domníváme Se,že důkazní informace.které jsme“ shromáždili,posbtuji dostaiečný a vhodný základ pro wjádřeni našeho výroku <.>
<br> Odpovědnost statutárního orgánu „Společnosti“ za účetní závěrku
<br> Statutární orgán „ Společnost-i “ odpovídá za sestavení účetní “závěrky podávající věrný a poctivý obraz v souladu s česlgžmi účetními předpisy a za takový vnitřní kontrolní systém,který považuje za nezbytný pro sestavení líčení-i závěrky“ tak,aby neobsahovala \gíznamné- (materiální) nesprávhbsti způsobené podvodem: nebo chybou <.>
<br> „Př-i sestavování účetní závěrky je*'st'a_tutární orgán,<.>,Společnosti“ povinen“ pOSoudit,zda je „Společnost“ schopna nepřetržitě trvat,a pokud je to relevantní,popsat v příloze účetní závěrky záležitosti týkající se jejího nepřetržitého trvání a použití předpokladu nepřetržitého trvání při sestavení “účetní závěrky,s vyjimkou případů,kdy statutární orgán plámg'e zrušeni „Společnosti“ nebo ukončení její činnosti,resp.kdy nemá jinou“ reálnou možnost.než tak učinit <.>
<br> Údpovědno'st auditora za audit účetní závěrky
<br> l'vktším- cílem je získat přiměřenou jistotu-,<.> že účetní závěrka jako celek neobsahuje významnou (materiální) nesprávnost způsobenou podvodem nebo chybou a vydat zprávu auditára obsahujíci náš výrok.Přiměřené míra jistoty je XXXXX XXXX jistoty,nicméně není zárukou,že audit provedený v souladu s výše uvedenými předpisy ve všech případech v účetní závěree odhalí připadnou existující významnou (materiální) nesprávnost.Nesprávnosti mohou vznikat v důsledku podvodů nebo chyb a pamětní se za významné (materiální),pokud lze reálně předpokládat,že by jednotlivě nebo v souhrnu mohly Ovlivnit ekonomická rozhodnutí,která uživatelé účetní závěrky na jejím základě přijmou <.>
<br> Při provádění auditu v souladu s výše uvedenými předpisy je našípovinnosti uplatňovat během
<br> celého auditu odborný úsudek a zachovávat profesní skepticismus.Dále,-ie.našípovinností:
<br> - Identifikovat a vyhodnotit rizika významné (materiální) neSprávnos-ti účetní závěrky způsobené podvodem nebo chybou,navrhnout a provést auditorské postupy reagující na tato rizika a získat dostatečné a vhodné důkazní informace,abychom na jejich základě mohli w'ádřit miro-k Riziko,že neodhalíme významnou (materiální) nesprávnost,k níž došlo v důsledku podvodu,je větší než riziko neodhalení významné (materiální) nesprávností způsobené chybou,protože součástí podvodu mohou být tajné dohoafv,falšování úmyslná opomenutí,nepravdivá prohlášeni nebo obcházení vnitřních kontrol statutárním orgánem <.>
<br> ' Seznámit se s vnitřním kontrolním systémem „Společnosti“ relevantním pro audit v takovém rozsahu,abychom mohli navrhnout auditorské postupy vhodné s ohledem na dané okolnosti,nikoli abychom mohli vyjádřit názor na účinnost vnitřního kontrolního systému <.>
<br> ' Posoudit vhodnost použitých účetních pravidel,přiměřenost provedených účetních odhadů a informace,které v této souvislosti statutární orgán „Společnosti“ uvedl v příloze účetní závěrky._
<br> - Posoudit vhodnost použi-ti předpokladu nepřetržitého trvání při sestavení účetní závěrky statutárním orgánem a to,zda s ohledem na shromážděné důkazní informace existuje významná (materiální) nejistota vyplývající z událostí nebo podmínek,které m...

Komentář k SFDI účtování,vypořádání fin.prostředků.pdf

Naše značka lze dne
<br> SFDI Oddělení ekonomické
<br> Sokolovská 278 190 00 Praha 9 Vaše značka fze dne Vyřizuje: V Lukova-lech doc: ' XXX XXXXXX XX.X.XXXX
<br> Komentář k zúčtování a finančnímu vypořádání finančních prostředků poskytnutých ze
<br> SFDI dle bodu č.5.3- metodického pokvnu
<br> Bod.č.l) Prostředky uvedené v tabulce č.2 byly vyčerpány v souladu s podmínkami uvedenými ve smlouvě č.1033/2016 na vybudování nového chodníku v lokalitě „Babinec“ k-ú.Lukovany + ISPROFOND: 5627510156.Finanční prostředky byly vyčerpány hospodárné a účelně,v termínu a v celkové výši 1 005 OGG,—KČDIganízace nemá žádné nedočerpané prostředky ani žádné závazky vyplývající ?: dodavatelských smluv,týkající se
<br> této akce <.>
<br> Bod.č.2) Tento údaj není pro naší organizaci relevantní <.>
<br> Bod č.3) Tento údaj není pro naši organizací relevantní <.>
<br> Bod č.4) Tento údaj není pro naši organizaci relevantní <.>
<br> Bod- č.5) Tento údaj není pro naši organizaci relevantní <.>
<br> S pozdravem
<br> Am:
<br> osami úřad Lal—sm'm ?D.654 34 pošta Zastávka
<br> J an XXXXXXXX starosta
<br> Kontakt: Účet: Tei <.>,fax: XXX 456 593 KB Rosice
<br> 13020—64U8100
<br> Elektronické adresy:
<br> Iukovanyfcčmboxrxa starostašfzfzřlukovanymz podateluafšřlukúvanysz
<br> Tabulka č.2 <,>
<br> Zúčtování a finanční vypořádání prostředků poskytnutých SFDI v roce 2016 Investiční výdaje Příjemce: Obec Lukovany
<br> v Kč na dvě desetinná místa
<br> Příjemce vrátí SFDI v rámci finančního zúčtování
<br> ISPROFIN! Zdroj Název akce Zesmluvněno Poskytnuto SFDI Čerpáno ISPROFOND fin.' k 31.12.2016 k 31.12.2016 !( 31.12.2016
<br> 1 2 3 4 5 B 7=5-6 5627510156 1 Nový chodník v lokalitě "Babineo",k.ú.Lukovany l 005 000,00 1 005 000,00 1 005 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 Celkem 1 005 000,00 1 005 000,00 1 005 000,00 0,00
<br> Zpracoval: Zodpovídá (statut.zástupce): jméno a příjmení: XXX XXXXXX jméno a příjmení: Jan Vyhnallk funkce: účetní funkce: starosta
<br> Iel ' 73371581? tel.: 724183470
<br>.<.>
<br> e-maíl: e.zímova©volny.cz e-mall: starosta©lukovanycz
<br> legenda: '_ sl.1 - 5 vyplní SFDI „ <.>
<br> sl.6 vyplní příjemce k 31.12.2016 skutečně proplacené výdaje a u schválených projektů OPD ll také výší zálohové poskytnutých ex- ánte plateb <.>
<br> sl.? se vyplní automaticky zadaným vzorcem
<br> podpis a razítko"
<br> Zpracováno Aplikaci Evidence SFDI - Menu [442] Tvorbatabniek pro zúčlování,posllánš emaíIam,uložení příloh E::mdPnlohyd „W,w„„„_ q,„„ „ |g_q „rm
<br> Tabulka č.3
<br> Zúčtování a finanční vypořádání prostředků poskytnutých SFDI v roce 2016
<br> Přehled úroků a částek peněžité-ho plnění nahrazujícího úrok převedených
<br> Zpracováno Aplikací Evidence SFDI - Menu [442] Tvorba tabulek
<br> z účtu příjemce na účet SFDI Příjemce: Obec Lukovany v Kč na dvě desetinná místa Číslo účtu příjemce: 2006—601564110710 Úrok 2016 Přípsanšřžzjísšíěae na účet Datum odigsšgštzsíčš? příjemce leden 0,00 únor 0,00 březen 0,00 duben 0,00 květen 0,00 červen 0,00 červenec 0,00 srpen 0,00 záři 0,00 říjen 0,00 íistopad 0,00 prosinec 0,00 Ceíkem 0,00 Zpracoval: jméno a příjmení: XXX XXXXXX funkce: účetní tel.: XXXXXXXX? e—rnaíl: e.zímova©vošny.cz
<br> Zodpovídá (statut.zástupce):
<br> jméno a příjmení: XXX XXXXXXXX
<br> funkce: starosta
<br> tel.: XXXXXXXXX
<br> e—mail: starosta©iukovanycz
<br> legenda: „ <.>
<br> tábuíku vyplní příjemce
<br> razítko ' _
<br> rlDVárlDT 41.201? 12:-
<br> 1:57
<br> Tabulka č.6
<br> Zúčtování a finanční vypořádání prostředků poskytnutých SFDI v roce 2016
<br> Příspěvky dle zák.č.1041'2000 Sb.„ 9 2,odst.1,písm.d) - projekty,e) — bezpečnost,f) - cyklostezky*
<br> Příjemce: Obec Lukovany
<br> v Kč na dvě desetinná místa „253535 Kód Název akce k Žil-lggdie 0222331; 133%“ k 533516 ze SFDI celkem 1 2 3 4 5 6=4+5 5627510156 60 Nový chodník v lokalitě "Babinec",k.ú.Lukovany 1 005 000_00 559 154,20 1 554 15420 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
<br> Celkem 1 005 000,00 559 154,20 1 564 154,20
<br> Zpracovat: Zodpovídá (statut.zástupce):
<br> jméno a přijmení: XXX XXXXXX jméno a přijmení: Jan Vyhnaiik
<br> funkce: účetní funkce: starosta
<br> tel.: 733715817 tet: 724183470
<br> e—mail: e.zimova©volny,cz eamaií: starosta©lukovanycz
<br> legenda: : _._.sl.1 - 3vyplnt SFDI,),<,> \ *.sl,4 - 5 vyplní přijemce,! <.>,„ _.<.>
<br> si.5 příjemce vypinl všechny náklady akce dle smlouvy o dílo uhrazené ?.vlastních zdrojů příjemce f/ '-=__ _
<br> si.6 se vyplní automaticky zadaným vzorcem ;
<br> * resp.pism.0.g) a h) u znění zákona č.104/2000 Sb.účinném do 9.5,2015 podpis a razítko
<br> Zpracováno Aplikací Evidence SFDI- Menu [4-12] Tvorba tabulek pro Zúčtovánl,posíláni emailem,uložení příloh [cmdPriichy] Expartovánc: 4.1.2017 iút:41:58

Inventarizační zpráva MŠ Lukovany.pdf

INVENTARIZAČN Í ZPRÁVA ROK 2016 Organizace: MŠ Lukovany,okr.Brno-venkov,příspěvková organizace IČ:70990531 Datum zpracování : 20.1.2017
<br> 1.Vyhodnocení dodržení vyhlášky č.270/2010 Sb.a vnitroorganizační směrnice k inventarizaci <.>
<br> Inventarizační činnosti:
<br> 1.1.Plán inventur
<br> Plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen.Inventarizační komise postupovaly v souladu
<br> s vyhláškou a vnitroorganizační směrnicí.Metodika postupů při inventarizaci byla dodržena.Podpisy členů inventarizačních komisí byly odsouhlaseny na podpisové vzory a nebyly zjištěny rozdíly.Nedošlo kžádne'mu pracovnímu úrazu.Koordinace inventur s jinými osobami proběhla <.>
<br> 1.2.Proškolení členů inventarizačních komisí Proškolení proběhlo v budově.MS Lukovany dne 30.11.2016.Provedení proškolení je doloženo soupiskou () proškolení IK s podpisem členu IK.Součástí školení byly izásady dodržení bezpečností <.>
<br> 1.3.Podmínky pro ověřování skutečnosti a součinnost zaměstnanců Nebyly zjištěny žádné odchylky od skutečného stavu <.>
<br> Přijatá opatření ke zlepšení průběhu inventur,k informačním tokům
<br> Bez přý'atých opatření.Inventarizace proběhla řádně,podklady byly řádně připraveny a ověřeny na skutečnost.U inventur byly vždy členy komise osoby odpovědné za majetek <.>
<br> Dle plánu inventur byl zjištěn skutečný stav majetku a závazku a ostatních inventarizačních položek pasiv a podrozvahy,který je zaznamenán v inventurních soupisech <.>
<br> Skutečný stav byl porovnán na účetní stav majetku a závazků a ostatních inventarizačních položek,nebyly zjištěny žádné inventarizační rozdíly <.>
<br> Informace o inventarizačních rozdílech a zúčtovatelných rozdílech
<br> ZV přílohy č.1 „Seznamy inventurních inventurních soupisů“ nevyplývají žádná zjištění k řešení <.>
<br> Rešení schodků a mank —nebyly zjištěny žádné schodky a XXXXX Řešení inventarizačních přebytků a jejich ocenění —nebyly zjištěny žádné přebytky Změny odpisových plánů-odpisový plán byl přizpůsoben,byly vytvořeny odpisově plány pro nové majetky.Organizace se rozhodla,že zbytková hodnota u organizace nebude evidována,z důvodů nemožnosti určit přesnou výši zbytkové hodnoty <.>
<br> Řešení návrhů na opravné položky majetku-nejsou Žádné návrhy na opravné položky k majetku Řešení OP k pohledávkám nad rámec předpisu —netvoří se OP k pohledávkám nad rámec předpisu Schválení odpisů pohledávek a závazků —neodepisovala se žádná pohledávka či závazek ' Doplnění závazků z úroku z prodlení a penále,tvorba rezerv-nejsou žádné úroky z prodlení,či penále,není tvořená rezerva
<br> Zbytný majetek 5.1,Návrhy na vyřazení majetku - likvidací — prodejem (včetně odsouhlasení trvání stávajících záměrů prodeje) — darem nebo bezúplatným převodem Majetek.se likvidoval v průběhu roku.po schválení \- zastupitelstvu obce.byl majetek odúčtován.Seznam \fyřazchho majetku je přílohou leto inventarizační zprávy <.>
<br> Organizace neprodávalanodarovala ani bezúplatně nepřeváděla žádný majetek.Návrhy změn využití majetku— nejsou
<br> Navi-Thy na zajištění výnosů ?,majetku wnejsou
<br> Návrhy na zajištění ochrany majetku (pojištění,jiná ochrana — hlídači,oplocení,trezory,zamykání) —nejsou
<br> za XXX : ;
<br> Předseda: j meno.íii'ina Maeálková podpis WV.<.>.<.>.<.>.<.> Clen: jméno XXXXX XXXXXXXX podpis.<.>.<.>.W).<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> <.>,V,<,>.! jmeno Bohdana l-Jroehazkova podpis.<.>.<.>.<.>.<.> As.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> Ředitelka: Mgr.XXXX XXXXXXXX
<br> mnam? aun n matacz ve na 'se Sum—Xm __,nemluvíme d / mnm ' WE W,4% Kocman—| emg “Stal
<br> Přílohy: C.1 Seznam inventurních soupisů
<br> Číslo přílohy: Text:
<br> Inventární soupis účtu 018 Inventární soupis účtu 078 Inventární soupis účtu 021 Inventární soupis účtu 081 Inventární soupis účtu 022 Inventární soupis účtu 082 Inventární soupis účtu 028 Inventární soupis účtu 088
<br> OOMGLJW-lš-UJIU—
<br> 9 Inventární soupis účtu 031 10 Inventární soupis účtu 1 12 I 1 Inventární soupis účtu 241 12 Inventární soupis účtu 243 13 Inventární soupis účtu 261 14 Inventární soupis účtu 314 IS
<br> Inventární soupis účtu 321 16 Inventární soupis účtu 331
<br> 17 Inventární soupis účtu 336 18 Inventární soupis účtu 337 19 Inventární soupis účtu 342 20 Inventární soupis účtu 377 21 Inventární soupis účtu 384 22 Inventární soupis účtu 389 23 Inventární soupis účtu 401 24 lmfentární soupis účtu 403 25 Inventární soupis účtu 408 26 Inventární soupis účtu 411 27 Inventární soupis účtu 412 28 Inventární soupis účtu 413 29 Inventární soupis účtu 414 30 Inventární soupis účtu 416 31
<br> Inventární soupis účtu 902
<br> Za ÚIK ; Á! Předseda: jmeno XXXXXX XXXXXXXXX podpis %.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br>.<.> - i \._.:.„ \Í Mateřská XXXXX XXX (,len.jmtno Lenka Bauerova podpis.<.>.<.>.<.>.díl/“?.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> okres Brno- Uvahy * ' Wae Plíspévková organizace jmeno XXXXXXX XXXXXXXXXXX pod pis.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.I—Ukm'any 95,56454233tšvtvau
<br> IČ: 70 se 05 31 ! „ a; Reditelka: Mgr.Hana D 'ová

Inventarizační zpráva 2016.pdf

INVENTARIZAČNÍ ZPRÁVA ROK 2016
<br> Qbec: Lukovany IC: 00282031 Datum zpracování: 31.1.2017
<br> 1.Vyhodnocení dodržení vyhlášky č.270/2010 Sb.a vnitroorganizační směrnice k inventarizaci <.>
<br> Inventarizační činnosti:
<br> 1.1.Plán inventur
<br> Plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen.Inventarizační komise postupovaly v souladu
<br> s vyhláškou a vnitroorganizační směrnicí.Metodika postupů při inventarizaci byla dodržena.Podpisy členů inventarizačních komisi byly odsouhlaseny na podpisové vzory a nebyly zjištěny rozdily.Nedošlo kžádne'mu pracovnímu úrazu.Koordinace inventur s jinými osobami proběhla <.>
<br> Terminy inventur byly dodrženy <.>
<br> 1.2.Proškolení členů inventarizačních komisí
<br> Proškolení proběhlo v budově obecního úřadu dne 30.11.2016.Provedení proškolení je doloženo prezenční listinou.Součástí školení byly i zásady dodržení bezpečnosti <.>
<br> 1.3.Podmínky pro ověřování skutečnosti a součinnost zaměstnanců
<br> Nebyly zjištěny žádné odchylky od žádoucího stavu <.>
<br> Přijatá opatření ke zlepšení průběhu inventur,k informačním tokům
<br> Bez přijatých opatření.Inventarizace proběhla řádně,podklady byly řádně připraveny a ověřeny na skutečnost.U inventur byly vždy členy komise osoby odpovědné za majetek <.>
<br> Dle plánu inventur byl zjišien skutečný stav majetku a závazku a ostatních inveniaiiz očních položekpasiv a podrozv ahy,ktery je zaznamenán v inventurních soupisech <.>
<br> Skutečný stav byl porovnán na účetní stav majetku a závazku a ostatních invenrar izačních polo ček dle data provedeni inventur <.>
<br> Informace o inventarizačních rozdílech a zúčtovatelných rozdílech
<br> Z přílohy č.1 „Seznamy inventurních a dodatečných inventurních soupisů“ nevyplývají Žádné XXXXX XXX přebytky
<br> Informace o zjištěních v průběhu inventarizace dle inventurních a dodatečných inventurních soupisů
<br> Z přílohy č.l „Seznamy inventurních a dodatečný ch mv entumích soupisů vyplývají zjištění týkající se návrhů na vy řazení maj etku likvidaci.Účetní jednotka maj etek na základě podnětu inventarizačních komisí vyřadila a proúčtovala k 31.12.2016 <.>
<br> Přílohy: _
<br> Č.1 Seznam inventurních soupisů a dodatečných inventurních soupisů včetně ocenění majetku a hodnoty účetních stavů
<br> Za ÚIK: /,f ( Předseda: XXXXXXXX XXXXXXX podpis.<.>.<.>.<.> '.<.>.ÍÍ“
<br> ' Člen: Mgr.XXXXXXXXX XXXXXXXX podpis.<.>.%.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> Člen: XXXXX XXXXX podpis/%.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> Rekapitulace — seznam inventurních soupisů Příloha k inventarizační zprávě Obce Lukovany za rok 2016
<br> fpříl.šli-i.TEX-T účetní stav Učefni.stav_kbrekee účetnřsiav f dle inventur '.<.> Btuto “iné—t:.: ".<.> -sw„ Neue.<.> *.a.<.> k 31.12.2016
<br> 018 drobný dlouhodobý neh.rnajetek 170 535,00 0780000 170 535,00 0,00 170 535,00 1 019 Ostatní dlouhodobý nehm.majetek 384 500,00 0790000 118 585,00 265 915,00 384 500,00 2 021 stavby 16 550 577,33 081mm 6 458 447,81 10 092 129,52 16 550 577,33 3 022 samostatné movité věci 1 281 247,00 ÚBŽXXXX 263 827,00 1 017 420,00 1 281 247,00 4 028 drobný hmotný dlouhmajetek 1 450 374,18 088xxxx 1 450 374,18 1 450 374,18 1 450 374,18 5 031 pozemky 5 278 051,85 5 278 051,85 5 278 051,85 6 042 nedokončený DNM 126 966,50 126 966,50 126 966,50 7 069 ostatní dlouhhnanční majetek 50 000,00 50 000,00 50 000,00 8 231 běžný účet u KB 7 860 462,34 7 860 462,34 7 860 462,34 9 311 odběratelé 15 460,00 1940001 120,00 15 340,00 15 460,00 10 314 poskytnuté zálohy 124 554,00 124 554,00 124 554,00 11 315 jine pohledávky 2 HC 21 000,00 192xx>oc 12 400,00 8 600,00 17 450,00 12 321 dodavatele 92 413,00 92 413,00 92 413,00 13 331 zaměsntanci 89 711,00 89 711,00 89 711,00 14 336 sociální zabezpečení 26 191,00 26 191,00 26 191,00 15 337 zdravotní pojištění 12 621,00 12 621,00 12 621,00 16 342 ostatni daně,popla jiná obdpenpl.8 717,00 8 717,00 8 717,00 17 341 daň z příjmu 69 920,00 69 920,00 69 920,00 18 374 přijaté zálohy na transfery 1 013 728,20 1 013 728,20 1 013 728,20 19 377 ostatní kratkodobe pohledávky 1 898,00 1 898,00 1 898,00 20 378 ostatni krátkodobé závazky 661,00 661,00 661,00 21 381 náklady příštích období 21 639,00 21 639,00 21 639,00 22 388 dohodne účty aktivni 1 014 600,00 1 014 600,00 1 014 600,00 23 389 dohadné účty pasivní 121 872,00 121 872,00 121 872.00 24 401 jmění účetní jednotky 24 728 961,69 24 728 961,69 24 728 961,69 25 403 dotace na pořízení majetku 1 294 185,14 1 294 185,14 1 294 185,14 26 406 oceňovací rozdily při změně metody 8 457 132,69 8 457 132,69 8 457 132,69 27 432 nerozdělený zisk,ztrata 3 310 601,31 3 310 601,31 3 310 601,31 28 451 dlouhodobé úvěry 44 452,00 44 452,00 44 452,00 29 902 Jiný drobný dlouhodobý majetek 193 880,04 193 880,04 193 880,04 30 905 vyřazené pohledávky 13 175,00 13 175,00 13 175,00 31 909 ostatní majetek 8 072 495,80 8 072 495,80 8 072 495,80 32
<br> V Lukovanech dne 31.1.2017
<br> Podpisy členů ústřední inventarizační komise:
<br> XXXXXXXX XXXXXXX
<br> Mgr.Jindřiška Srnlková
<br> XXXXX XXXXX
<br>.<.>.<.>.<.>...

Hlavní kniha 122016.pdf

Zůstatek
<br> DalMá dáti
<br> Počáteční stav Roční obraty Měsíční obraty
<br> Obec Lukovany KEO-W 1.11.46 / Ucu01
<br> Hlavní kniha (předvaha) analytická
strana:
<br> 3.5.2017
<br> 1 / 7
<br> SU AU Má dáti Dal Má dáti Dal Má dáti Dal
<br> zpracováno:
12/2016
<br> 018 0010 171 560,00 0,00 0,00 10 609,00 0,00 10 609,00 160 951,00
<br> 018 0011 0,00 0,00 9 584,00 0,00 0,00 0,00 9 584,00
<br> 018 171 560,00 0,00 9 584,00 10 609,00 0,00 10 609,00 170 535,00
<br> 019 0000 384 500,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 384 500,00
<br> 019 384 500,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 384 500,00
<br> 021 0200 6 490 827,84 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 6 490 827,84
<br> 021 0300 1 447 352,80 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 1 447 352,80
<br> 021 0400 2 871 926,67 0,00 1 564 154,20 0,00 1 564 154,20 0,00 4 436 080,87
<br> 021 0500 959 080,30 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 959 080,30
<br> 021 0600 2 571 452,38 0,00 645 783,14 0,00 0,00 0,00 3 217 235,52
<br> 021 14 340 639,99 0,00 2 209 937,34 0,00 1 564 154,20 0,00 16 550 577,33
<br> 022 0040 104 337,00 0,00 67 900,00 0,00 0,00 0,00 172 237,00
<br> 022 0050 49 320,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 49 320,00
<br> 022 0060 1 059 690,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 1 059 690,00
<br> 022 1 213 347,00 0,00 67 900,00 0,00 0,00 0,00 1 281 247,00
<br> 028 0010 553 829,81 0,00 42 357,00 31 213,30 0,00 2 353,30 564 973,51
<br> 028 0040 121 511,67 0,00 34 437,00 0,00 0,00 0,00 155 948,67
<br> 028 0050 62 481,00 0,00 3 900,00 3 104,00 0,00 3 104,00 63 277,00
<br> 028 0051 0,00 0,00 15 139,00 0,00 0,00 0,00 15 139,00
<br> 028 0060 636 242,00 0,00 76 121,40 105 281,40 0,00 50 648,60 607 082,00
<br> 028 0070 33 201,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 33 201,00
<br> 028 0080 10 753,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 10 753,00
<br> 028 1 418 018,48 0,00 171 954,40 139 598,70 0,00 56 105,90 1 450 374,18
<br> 031 0200 3 585 587,58 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 3 585 587,58
<br> 031 0210 1 536,72 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 1 536,72
<br> 031 0300 325 617,43 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 325 617,43
<br> 031 0310 102 422,32 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 102 422,32
<br> 031 0400 38 143,80 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 38 143,80
<br> 031 0500 920 389,96 0,00 400,00 3 554,25 0,00 0,00 917 235,71
<br> 031 0510 304 006,40 0,00 3 501,89 0,00 0,00 0,00 307 508,29
<br> 031 5 277 704,21 0,00 3 901,89 3 554,25 0,00 0,00 5 278 051,85
<br> 042 0001 153 523,80 0,00 2 251 280,04 2 277 837,34 41 625,00 1 564 154,20 126 966,50
<br> 042 0031 0,00 0,00 400,00 400,00 0,00 0,00 0,00
<br> 042 153 523,80 0,00 2 251 680,04 2 278 237,34 41 625,00 1 564 154,20 126 966,50
<br> 043 0100 0,00 0,00 25 000,00 25 000,00 0,00 0,00 0,00
<br> 043 0,00 0,00 25 000,00 25 000,00 0,00 0,00 0,00
<br> 052 0000 0,00 0,00 96 617,00 96 617,00 0,00 0,00 0,00
<br> 052 0,00 0,00 96 617,00 96 617,00 0,00 0,00 0,00
<br> 069 0030 25 000,00 0,00 25 000,00 0,00 0,00 0,00 50 000,00
<br> 069 25 000,00 0,00 25 000,00 0,00 0,00 0,00 50 000,00
<br> 078 0000 - 171 560,00 0,00 10 609,00 0,00 10 609,00 0,00 - 160 951,00
<br> 078 0011 0,00 0,00 0,00 9 584,00 0,00 0,00 - 9 584,00
<br> 078 - 171 560,00 0,00 10 609,00 9 584,00 10 609,00 0,00 - 170 535,00
<br> 079 0000 - 80 125,00 0,00 0,00 38 460,00 0,00 38 460,00 - 118 585,00
<br> 079 - 80 125,00 0,00 0,00 38 460,00 0,00 38 460,00 - 118 585,00
<br> 081 0200 -2 599 046,00 0,00 0,00 77 904,00 0,00 77 904,00 -2 676 950,00
<br> 081 0300 - 280 282,00 0,00 0,00 26 136,00 0,00 26 136,00 - 306 418,00
<br> 081 0400 -1 527 209,50 0,00 0,00 119 808,00 0,00 119 808,00 -1 647 017,50
<br> 081 0500 - 881 912,31 0,00 0,00 4 019,00 0,00 4 019,00 - 885 931,31
<br>
<br> Zůstatek
<br> DalMá dáti
<br> Počáteční stav Roční obraty Měsíční obraty
<br> Obec Lukovany KEO-W 1.11.46 / Ucu01
<br> Hlavní kniha (předvaha) analytická
strana:
<br> 3.5.2017
<br> 2 / 7
<br> SU AU Má dáti Dal Má dáti Dal Má dáti Dal
<br> zpracováno:
12/2016
<br> 081 0600 - 848 290,00 0,00 0,00 93 841,00 0,00 93 841,00 - 942 131,00
<br> 081 -6 136 739,81 0,00 0,00 321 708,00 0,00 321 708,00 -6 458 447,81
<br> 082 0400 - 27 140,00 0,00 0,00 11 867,00 0,00 11 867,00 - 39 007,00
<br> 082 0500 - 47 142,00 0,00 0,00 288,00 0,00 288,00 - 47 430,00
<br> 082 0600 - 124 398,00 0,00 0,00 52 992,00 0,00 52 992,00 - 177 390,00
<br> 082 - 198 680,00 0,00 0,00 65 147,00 0,00 65 147,00 - 263 827,00
<br> 088 0000 -1 418 018,48 0,00 139 598,70 171 954,40 56 105,90 0,00 -1 450 374,18
<br> 088 -1 418 018,48 0,00 139 598,70 171 954,40 56 105,90 0,00 -1 450 374,18
<br> 0 14 979 170,19 0,00 5 011 782,37 3 160 469,69 1 672 494,10 2 056 184,10 16 830 482,87 0,00
<br> 192 0024 - 300,00 0,00 300,00 0,00 0,00 0,00 0,00
<br> 192 0028 - 10 650,00 0,00 2 550,00 4 300,00 0,00 4 300,00 - 12 400,00
<br> 192 - 10 950,00 0,00 2 850,00 4 300,00 0,00 4 300,00 - 12 400,00
<br> 194 0001 - 120,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 - 120,00
<br> 194 - 120,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 - 120,00
<br> 1 - 11 070,00 0,00 2 850,00 4 300,00 0,00 4 300,00 - 12 520,00 0,00
<br> 231 0010 4 946 712,12 0,00 8 092 570,85 5 706 991,40 905 551,45 635 764,75 7 332 291,57
<br> 231 0011 373 079,87 0,00 1...

Formulář k vyučtováni fin.prostředků VISK 1.5.,6,7,8,9.pdf

Příloha č.1 Formulář kvytičtování finančních prostředků _— VISK 1,5,6,7,8,9/1
<br> (údaje uvádějte v Kč)
<br> Název příjemce dotace: Obec Lukovany
<br> Adresa: Lukovany 70
<br> IČ: 002 32031
<br> Kraj: Jihomoravský kraj
<br> Název zřizovatele (pro příspěvkové organizace):
<br> Plátce DPH (ano/ne): Ne
<br> Vyúčtování provedl: XXXXXX XXX
<br> Telefon,e-mail: XXXXXXXXX,e.zimova©volny.cz
<br> Rozhodnutí MK č.j.lsp.zn <.>
<br> Dokončení automatizace Obecní knihovny Název projektu: Lukovany v systému Clavius REKS
<br> Podprogram:
<br> Zdi-oje financování projektu (v Kč) (uveďte sumu _a zdroj);
<br> *Výše státní dotace MK (uveďte dle odborů ME): 19 000,—Kč *Vlastní podíl na Hnancování projekm: 14 549,—Kč *Jiné ústřední orgány (ministerstva,mimo ME): (),-Kč *Orgány státní správy a samosprávy (kraj,obec): (),—Kč *Sponzoři (na základě smlouvy o reklamě) (),-Kč *Ostatní zdroje (dary,zahaniční zdroje apod.): li,-Kč Zdroje financování celkem (tj.celkové náklady
<br> na projekt): 33 549,-Kč % podíl dotace MK na celkových náldadech: 0,57% Nevyčerpané finanční prostředky: O,—Kč
<br> (uveďte datum převodu & doložte fotokopií avíza)
<br> Vyúčtování dotace (projektu) vypracujte v souladu s rozhodnutím a podmínkami poskytnutí dotace a zašlete nejpozději do 15.ledna 2017 na adresu Ministerstvo kultury,oddělení literatury a knihoven,Maltézské náměstí 1,118 11 Praha 1 <.>
<br> Fotokopie účetních dokladů předložípříjemce dotace pouze na základě vyžádání ze strany oddělení literatury a knihoven MK CR <.>
<br> Příloha č.2
<br> Doklady na realizaci celého projektu (účelomř znak dotace: neinvestiční prostředig; 34 053; investiční prostředky 3 4 544)
<br> Tento formulář lze případně nahradit účetní sestavou s detailním rozpisem položek,Formulář lze případně nahradit účetní sestavou prokazující čerpání prostředků na realizaci projektu s Mgačením Doložek hrazených ze státní dotace <.>
<br> (údaje uvádějte v Kč)
<br> Číslo Datum Předmět platby na dokladu z toho UZ dokladu dle úhrady (např.nákup služeb,Částka hrazeno (účelový
<br> účetní (den,materiálu,apod-) celkem z dotace znak
<br> evidence měác,mk) dotace) 1007- 29.7.2010 Regionknihovsystém 7 865; 7 865; 34053 000080 1608- 18.8.2010 MS Office Std.ZO16 1 719,- 1 700.- 34053 000090 1608- 18.3.2016 po sestava 15 1311,- 9 435,34053 000090 1303 18.8.2016 Psací stůlžidle 0 090- 0 34053 000077 1007- 18.7.2018 Čtečka čárových kodů 2 730,- 0,- 34053 000124 Celkem 33 5549,- 19 000,-
<br> Pozn.:
<br> (tabulku lze dle potřeby upravit)
<br> Příloha č.3
<br> Čestné prohlášení k vyúčtování dotace
<br> Příjemce dotace čestně prohlašuje,že údaj e,které uvedl ve fonnuláří vyúčtování:
<br> 1) 2) 3) 4)
<br> jsou uvedeny úplně a správně
<br> odpovídají skutečnosti
<br> odpovídají účetnictví příj emco
<br> veškeré účetní doklady vztahující se k projektu jsou v případě kontroly projektu
<br> dostupné v účetnictví příjemce
<br> Podepísující osoba,není—li sama příjemcem dotace,prohlašuje,že je oprávněna jednat
<br> & podepisovat jménem příjemce dotace <.>
<br> Podepisující XXXXX si je vědoma možných správně-právních i trestněprávních důsledků
<br> nepravdivého čestného prohlášení (včetně trestného činu dotačního podvodu podle 5 212 tresmího zákoníku) <.>
<br> v lod—mori.oe.<.> “ťŽ-.fťf?.z.í?.ífš.<.>
<br> feeyjÁMM— „£„„„1„ %
<br> jméno,příjmení,podpis,razítko pří' 'mce dotace (resp.oso'oy oprávněné jednat jménem příjemce <,>
<br> je-li jím právnická osoba)
<br> Příloha č.4
<br> Zhodnocení projektu
<br> Zakoupením nového PC se podařilo přejítvua plně automatizovaný provoz knihovny v nainstalovaném systému Clavius Reks.Ctenáíům je nabídnut nový komfort a informace o aktuálních dostupných dokumentech a čtenářských titulech.Pro knihovníka je to automatizace
<br> zapůj čování knih a zefektivnění jeho práce." ;;;5.“*
<br> Celkově je provoz knihovny komforměj ší a kultumějši <.>
<br> A \.<.>.= - „a V „ = _r _ “: „ <.>

Oznámení o zveřejnění dokumentu

Jihomoravský kraj *
<br> OZNÁMENÍ o ZVEŘEJNĚNÍ DOKUMENTÚ
<br> podle zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů <,>
<br> ve znění pozdejsích předpisů
<br> V souladu se zákonem 250/20003b <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění zákona č.24/2017 Sb <.>,oznamujeme: - Návrh závěrečného účtu obce Lukovany 2016
<br> -je v elektronické podobě zveřejněna na elektronické úřední desce obce na adrese www.lukovanycz
<br> -do listinné podoby je možné nahlédnout na obecním úřadě obce Lukovany,Lukovany 70,664 84 p.Zastávka & to vždy V úředních hodinách obecního úřadu <.>
<br> Na úřední desce a elektronické úřední desce
<br> Umma M&V Lukovanech Walon: Wan: V Lukovanech: 9.5.2017 XXX XXXXXXXX starosta v.r.Kontakt Účet: Elektronické adresy: ' Téll,i'íax=-5ě6 4511593 KBRosice !ukovanmeboxncz ' 1302054110100 sta rosta©lukovany£z
<br> podatelnaýýlukovanycz

Načteno

edesky.cz/d/1811708

Meta

Jednání zastupitelstva   Veřejná zakázka   Pronájem   Rozpočet   Prodej   Rozpočet   Rozpočet   Pronájem   Rozpočet   Prodej   Rozpočet   Rozpočet   Prodej   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Lukovany      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz