Obec Lačnov - Inventarizační zpráva - ZŠ

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Lačnov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Inventarizační zpráva - ZŠ

Základní škola Lačnov.ol_<res Vsetín,Lačnov 96.756 12 Horní Lideč.IČ: 70985359
<br> Inventarizační zpráva za rok 2017
<br> Datum zpracování: 24.1.2018
<br> 1.Vyhodnocení dodržení vyhlášky č.270/2010 Sb.a vnitroorganizační směrnice k inventarizaci <.>
<br> Inventarizační činnosti:
<br> 1.1.Plán inventur
<br> Plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen.Inventarizační komise postupovaly vsouladu s whláškou a vnitroorganizační směrnicí.Metodika postupů při inventarizaci byla dodržena.Podpisy členů inventarizačních komisí byly odsouhlaseny na podpisové vzory a nebyly zjištěny rozdíly <.>
<br> Nedošlo kžádnému pracovnímu úrazu.Koordinace inventur s jinými osobami proběhla <.>
<br> Termíny prvotních i rozdílových inventur byly dodrženy <.>
<br> 1.2.Proškolení členů inventarizačních komisí Proškolení proběhlo dne 15.12.201 7.Provedení proškolení je doloženo prezenční listinou.Součástí školení byly i zásaay dodržení bezpečnosti <.>
<br> 1.3.Podmínky pro ověřování skutečnosti a součinnost zaměstnanců Nebyly zjištěny žádné odchylky od žádoucího stavu <.>
<br> Přijatá opatření ke zlepšení průběhu inventur,k informačním tokům
<br> Bez přijatých opatření <.>
<br> Inventarizace proběhla řádně,podklady byly řádně připraveny a ověřeny na skutečnost <.>
<br> Dle plánu inventur byl zjištěn skutečný stav majetku a závazků,který je zaznamenán v inventurních soupisech <.>
<br> Skutečný stav byl porovnán na účetní stav majetku a závazků <.>
<br> Informace o inventarizačních rozdílech,zúčtovatelných rozdílech a dalších zjištěních
<br> Inventury proběhly bez inventarizačních rozdílů <.>
<br> ' \ ' ) Předseda: jméno Mgr.XXXX XXXXXXXX podpis.ÚLOdQ/WLKÝÍXQ „ 'X-.T Clen: jméno Mgr.XXXXXX XXXXXXX podpis.<.>.<.>.ČŽĚW/.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.Člen: jméno XXXXX XXXXXXX podpis.<.>.<.>.<.>.<.> %$.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> zš LA ČNOV,okr.Vsetín
<br> Lačnov 96 756 12 Horní Lideč
<br> Zápis z proškolení— příprava na inventarizaci 2017
<br> Členové inventarizační komise jsou povinni postupovat dle vyhlášky č.270/2010 Sb.a dle vnitřní směrnice k inventarizaci ZŠ <.>
<br> Dne 15.12.2017 byli seznámeni s těmito dokumenty <.>
<br> „_ „ \ \ Mgr.XXXX XXXXXXXX (předseda IK) Lili/X CLC/\id/ \\ÁCQCL
<br> (;,z.Mgr.XXXXXX XXXXXXX (člen ||<) [,W'W\%
<br> XXXXX XXXXXXX (člen IK) %A/
<br> Lačnov XX.XX.2017
<br> ZŠ LAČNOV,okr.Vsetín
<br> Lačnov 96 756 12 Horní Lideč
<br> Příloha č.1 Směrnice o inventarizaci — Plán inventur Plán inventur na rok 2017
<br> Účetní jednotka: Základní škola Lačnov,okres Vsetín ICO: 70985359
<br> Vydává: Mgr.XXXX XXXXXXXX - ředitelka školy Platnost: od XX.XX.XXXX do 26.1.2018
<br> Ve smyslu zákona 563/1991 Sb <.>,o účetnictví a prováděcího předpisu č.270/2010 stanovuji tento plán inventur <.>
<br> K zajištění inventarizace se zřizuje tato inventarizační komise ' <.>
<br> Předseda: Mgr.XXXX XXXXXXXX
<br> Členové : XXXXX XXXXXXX,Mgr.XXXXXX XXXXXXX
<br> ! lc\
<br> Mgr.XXXX XXXXXXXX QCLÝWCWWL.<.>.<.>.©.<.> (o
<br> Podpisový vzor:
<br> Mgr.XXXXXX XXXXXXX.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> ".<.>.Č:
<br> XXXXX XXXXXXX.<.>.<.>.<.>.<.> %Á.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> Fyzická inventura Druh majetku: dlouhodob ' ma'etek — účt 01x 02x
<br> Zahájení 29.12.2017 ukončení 31.12.2017,veškeré přírůstky a úbytky tohoto majetku do 31.12.2017/ v průběhu inventury/ budou zaznamenány inventarizační komisí a inventurní soupisy předány k proúčtování nejpozději do 12.1.2018 <.>
<br> Předseda: Mgr.XXXX XXXXXXXX,člen: Mgr.XXXXXX XXXXXXX,XXXXX XXXXXXX
<br> Fyzická inventura Druh majetku: pokladna — účet XXX
<br> Zahájení 29.12.2017 ukončení 29.12.2017 Inventurní soupisy budou předány k proúčtování nejpozději do 9.1.2018 Předseda: Mgr.XXXX XXXXXXXX,člen: Mgr.XXXXXX XXXXXXX
<br> Druh majetku: ceniny — účet XXX
<br> Zahájení 29.12.2017 ukončení 29.12.2017 Inventurní soupisy budou předány k proúčtování nejpozději do 9.1.2018 Předseda: Mgr.XXXX XXXXXXXX,člen: Mgr.XXXXXX XXXXXXX
<br> Dokladová inventura
<br> Druh majetku: závazky a pohledávky - účty 3.<.>,4.<.> bežnv účet — účet 241.<.>.<.> 243.<.> <.>
<br> Zahájení 10.1.2018 ukončení 19.1.2018 Inventarizační zpráva bude zpracována nejpozději do 26.1.2018 ředitelkou ZŠ a účetní ZŠ.Předseda: Mgr.XXXX XXXXXXXX,člen: XXXXX XXXXXXX
<br> Členové inventarizačních komise jsou povinni postupovat dle vyhlášky c.270/2010 Sb.a dle vnitřní směrnice k inventarizaci MŠ.Za tímto účelem jsou povinni se s oběma předpisy seznámit do 19.12.2017.Členové inventarizační komise včetně předsedy se zúčastní proškolení- přípravě na inventarizaci v budově ZŠ dne 15.12.2017 <.>
<br> Lačnov dne 4.12.2017
<br> 23le iran?._MÚ if.<.> ředitelka — Mgr.XXXX XXXXXXXX
<br> ZŠ LA ČNOV,okr.Vsetín
<br> Lačnov 96 756 12 Horní Lideč
<br> Základní škola Lačnov,okres Vsetín Inventurní soupis účtů k 31.12.2017
<br> účtová třída 0
<br> 018 0020 DDNM účetní program GORDIC 10 300,50 Kč program WINPED 7 050,00 Kč stav k 31.12.2017 17 350,50 Kč 022 0010 DHM 252 Kopírka Canon NP vč.přísl.50 049,00 Kč 255 Počítač MAX Computurs W3017 25 396,00 Kč 256 Mo...


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Lačnov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz