Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Staříč.
Obec Fryčovice
<br> 739 45 Fryčovice 83
www.frycovice.cz
<br>
<br>
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
<br> Starosta Obce Fryčovice vyhlašuje dle zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních
<br> samosprávných celků a o změně některých zákonů,v účinném znění a dle zákona č.262/2006 Sb.<,>
<br> zákoník práce,v účinném znění,výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka:
<br>
<br> účetní a administrativní pracovník pro územní
samosprávný celek - Obec Fryčovice
<br>
<br>
<br> Druh práce: Účetní,administrativní pracovník
<br>
<br> Místo výkonu práce: Fryčovice
<br>
<br> Pracovní náplň:
<br> Samostatné vedení účetnictví účetní jednotky <.>
<br> Sestavování účetní závěrky účetní jednotky a její zveřejňování <.>
<br> Vedení účetních knih,deníku,hlavní knihy,knihy analytické evidence,jejich
<br> otevírání a uzavírání a sestavování účtového rozvrhu <.>
<br> Komplexní vedení účetnictví obce,zpracování účetních výkazů a předkládání
<br> údajů měsíčních účetních uzávěrek,provádění veškerých operací souvisejících
<br> s vedením účetnictví a archivací účetních dokladů <.>
<br> Přiřazování rozpočtové skladby k jednotlivým finančním operacím <.>
<br> Zpracování podkladů pro vymáhání pohledávek
<br> Komplexní vedení rozpočtu obce,zpracování,změny,rozpočtování a sledování
<br> příjmů a výdajů podle položek dle rozpočtové skladby v členění prostředků
<br> z rozpočtu ČR a EU
<br> Administrativa dotací z pohledu účetnictví
<br> Daňová agenda,vypracování a podávání daňového přiznání obce
<br> Příprava podkladů pro sestavení rozpočtu,rozpočtových opatření a
<br> rozpočtového výhledu obce
<br> Správa daní a poplatků
<br> Účtování pokladny,zpracování DPH
<br> Evidence majetku,závazků a pohledávek obce
<br> Příprava podkladů pro inventarizaci majetku
<br> Zpracování účetních výkazů
<br> Zpracování účetní závěrky
<br> Zpracování a úhrada došlých faktur,příprava faktur k proplacení
<br> Fakturace včetně zajišťování podkladů pro fakturaci,kalkulace nákladů na služby
<br> spojené s nájmy,podklady pro ceny nájemného,zajišťování agendy SIPO
<br> Archivace dokladů
<br> Příprava podkladů pro jednání zastupitelstva rady a výborů zastupitelstva
<br> (zejména finančního a kontrolního)
<br> Průběžné informování starosty obce a rady obce o finančním stavu obce a
<br> pohybech na účtu obce
<br>
<br> Zajišťování platebního styku s bankou
<br> Samostatné zajišťování agendy daně z přidané hodnoty ve vztahu k zahraničí <.>
<br> Zabezpečování aktualizace směrnic o oběhu účetních dokladů a podpisového
<br> řádu obecního úřadu
<br> Zabezpečování aktualizace vnitřních předpisů
<br> Zajišťování agendy veřejných sbírek
<br> Zpracování statistických výkazů
<br> Zajišťování finanční kontroly v příspěvkové organizaci obce
<br> Poskytování metodické pomoci příspěvkovým organizacím
<br> Příprava podkladů pro obecně závazné vyhlášky
<br> Zpracování statistických výkazů
<br> Zpracování statistických údajů a XXX
<br> Spolupráce na zajištění voleb všech stupňů po technické a materiální stránce
<br> Kompletní mzdová agenda
<br> Práce s registry orgánů veřejné moci
<br> Další administrativní práce na obecním úřadě
<br>
<br> Předpoklady: uchazeč musí
<br> být fyzickou osobou starší 18 let;
<br> být státním občanem České republiky,popřípadě fyzickou osobou,která je cizím
<br> státním občanem a má v České republice trvalý pobyt;
<br> být plně svéprávný;
<br> být bezúhonný;
<br> ovládat jednací jazyk;
<br> splňovat další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními
<br> právními předpisy (zejména zákon č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních
<br> samosprávných celků,v účinném znění) <.>
<br> vykonat zkoušku zvláštní odborné způsobilosti do 18 měsíců od vzniku
<br> pracovního poměru na úseku správní činnosti při finančním hospodaření
<br> územních samosprávných celků a jeho přezkumu,nesplnění tohoto předpokladu
<br> bude důvodem k rozvázání pracovního poměru
<br>
<br>
<br> Další předpoklady:
<br> minimálně úplné středoškolské vzdělání ekonomického směru ukončené
<br> maturitní zkouškou,případně vysokoškolské vzdělání ekonomického směru <.>
<br> pečlivost,důkladnost,systematičnost,spolehlivost <,>
<br> znalost práce na PC (zejména Excel,Word)
<br>
<br> Výhodou je:
<br> účetní praxe ve státní správě i samosprávě <,>
<br> vzdělání ekonomického směru,ochota dále se vzdělávat
<br> znalost podvojného účetnictví
<br> znalost českých účetních standardů
<br> praxe v účetnictví územního samosprávného celku
<br> velmi dobrá znalost práce s PC - Word,Excel,Outlook,Internet
<br> praxe v prostředí systému Gordic,Datacentrum,Codexis,SIPO,daňový portál
<br> zvláštní odborná způsobilost dle zákona č.312/2002 o úřednících územních
<br> samosprávných celků
<br> organizační schopnosti,iniciativa,samostatnost,spolehlivost,umění jednat
<br> s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
<br>
<br>
<br>
<br> Platové zařazení: dle Nařízení vlády č.564/2006 Sb...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Rozpočet
Další dokumenty od Obec Staříč | ||
---|---|---|
20. 11. 2024 | Oznámení o vyhlášení právního předpisu | |
11. 11. 2024 | Informace o konání 25. zasedání zastupitelstva obce Staříč | |
17. 10. 2024 | UPOZORNĚNÍ k odstranění a okleštění stromoví a jiných porostů | |
14. 10. 2024 | Informace o konání 24. zasedání zastupitelstva obce Staříč | |
11. 10. 2024 | Veřejná vyhláška - patření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy provozu | |
...a další |