Obec Ruda - Rekonstrukce veřejného osvětlení v ulicí Pražská, Ruda

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Ruda.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Smouva o dílo
SMLOUVA O DÍLO Č.SO101
<br> dle obchodního zákoníku č.513/91 Sb.par.536 — 565
<br> 1.SMLUVNÍ STRANY :
<br> Objednatel : Obec Ruda,Rakovnická 134,271 01 Nové Strašecí Zastoupený : starostkou Pavlínou Urbanovou
<br> IČO : 00244333
<br> DIČ : CZO00244333
<br> Bank.spojení : Česká spořitelna a.s <.>,č.ú.0542039399/0800
<br> Zhotovitel : XXXXX XXX — ERIMP,Rubínova XXXX,XXX XX Rakovník Zastoupený : majitelem Pavlem Srpem
<br> Odp.pracovník —=: XXX XXXXX
<br> IČO : XXXXXXXX
<br> piČ : CZXXXXXXXXX
<br> Bank.spojení : Česká spořitelna a.s <.>,č.ú.0540776379/0800
<br> 2.PŘEDMĚT PLNĚNÍ : Předmětem plnění je provedení díla: „Rekonstrukce veřejného osvětlení v ulici Pražská v obci Ruda" <.>
<br> Zhotovitel se zavazuje za podmínek stanovených touto smlouvou dodat v požadované kvalitě odpovídající ČSN
<br> práce v rozsahu cenové nabídky ze dne 22.07.2025 „Ruda,Okružní — výměna stávajících stožárů VO — 1 kpl" v počtu 18 kpl.ve znění změn a dodatků <.>
<br> 3.TERMÍN PLNĚNÍ : Termin zahájení prací : 06.08.2025 Termín předání prací : 30.11.2025
<br> 4.CENA,PLATEBNÍ PODMÍNKY :
<br> Cena prací v rozsahu předané cenové nabídky,jež je součástí této smlouvy,je stanovena dohodou a činí 496.785,— Kč bez DPH (601.110,— Kč vč.DPH) <.>
<br> 5.PLATEBNÍ PODMÍNKY : a) — Po ukončení prací bude sepsán protokol o předání a převzetí b) — Při nedodržení termínu dokončení prací zaviněním zhotovitele bude snížena cena dodávky o 1,5 % z každého týdne prodlení,Toto ustanovení se nevztahuje na nedodržení termínů v důsledku působení vyšší moci či v důsledku činnosti třetích osob,e) —V případě,že zhotovitel neodstraní vady a nedostatky z přejímacího protokolu,je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 500,— Kč za každou vadu a den tohoto prodlení
<br> d) Fakturace proběhne na základě soupisu prací odsouhlasených objednatelem,tento se stane nedílnou součástí předávacího protokolu <.>
<br> e) — Splatnost faktur je 14 dní ode dne doručení faktury objednateli <.>
<br> 6.ODPOVĚDNOST ZA VADY,ZÁRUKA ZA...

Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Ruda      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz