Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Městys Zásada.
Příloha č.2
<br>
<br> Finanční hospodaření zřízených právnických osob a
<br> hospodaření s jejich majetkem
<br>
<br>
<br> Mateřská škola Zásada,okres Jablonec nad Nisou,příspěvková organizace <,>
<br> Zásada 326,IČ 16389573
<br>
Mateřská škola hospodařila v roce 2017 se zlepšeným hospodářským výsledkem ve výši
<br> 177 867,72 Kč <.>
<br> Zastupitelstvo městyse Zásada schválilo dne 3.4.2018 usnesením č.219/2018 účetní
<br> závěrku Mateřské školy Zásada,okres Jablonec nad Nisou,příspěvková organizace bez
<br> výhrad a připomínek dle protokolu a hospodářský výsledek ve výši 177 867,72 Kč takto:
<br> a) 90% převést do rezervního fondu – následně bude využito na provozní výdaje
b) 10% převést do fondu odměn
<br>
<br> Masarykova základní škola Zásada,okres Jablonec nad Nisou,příspěvková
<br> organizace,Zásada 264,IČ 16389281
Masarykova základní škola v roce 2017 se zhoršeným hospodářským výsledkem ve výši
<br> 3 111,98 Kč <.>
<br> Hospodářský výsledek je tvořen:
<br> 1.- 28 664,98,- Kč – z hlavní činnosti v souvislosti s provedenými opravami
2.25 553,- Kč – z vedlejší činnosti školy za pronájem sportovišť a bytu
<br> Zastupitelstvo městyse Zásada schválilo dne 3.4.2018 usnesením č.218/2018 účetní
<br> závěrku Masarykovy základní školy Zásada,okres Jablonec nad Nisou,příspěvková
<br> organizace bez výhrad a připomínek dle protokolu a hospodářský výsledek ve výši
<br> - 3 111,98 Kč a jeho vypořádání takto:
<br> a) Ztrátu ve výši 28 664,98 Kč z hlavní činnosti,která vznikla v souvislosti
s provedenými opravami – uhradit z rezervního fondu <,>
<br> b) Zisk ve výši 25 553,- Kč z vedlejší činnosti školy za pronájem sportovišť a bytu –
převést do rezervního fondu <.>
<br>
<br> Zásadská vodárenská spol.s r.o <.>,Zásada 188,IČ 64049485
Výnosy za rok 2017 1 776 131,60 Kč
<br> Náklady za rok 2016 2 098 685,70 Kč
<br>
<br> Zásadská vodárenská společnost hospodařila v roce 2016 se zhoršeným hospodářským
<br> výsledkem z hlavní činnosti ve výši 332 554,10 Kč.Ztráta byla způsobena zvýšenými
<br> náklady na opravu vodovodu <.>
<br>
<br>
Zpracovala: XXXX XXXXXXXXX
<br> XX.X.XXXX
Krajský úřad Libereckého kraje
U Jezu 642/2a • 461 80 Liberec 2 • tel.: + 420 485 226 607 • fax: + 420 485 226 362
<br> e-mail: karel.groger@kraj-lbc.cz • www.kraj-lbc.cz • IČ: 70891508 • DIČ: CZ70891508
<br> Datová schránka: c5kbvkw
<br> Krajský úřad Libereckého kraje
<br>
odbor kontroly
<br>
<br>
Č.j.: LK-0235/17/Gro
<br>
<br>
<br> Z P R Á V A
<br> o výsledku přezkoumání hospodaření
<br> městyse Zásada,IČ00262617,za rok 2017
<br>
<br>
Přezkoumání hospodaření městyse Zásada za rok 2017 ve smyslu ustanovení § 42 zákona
<br> č.128/2000 Sb <.>,o obcích,ve znění pozdějších předpisů,č.248/2000 Sb <.>,o podpoře
<br> regionálního rozvoje,ve znění pozdějších předpisů,a v souladu se zákonem č.420/2004 Sb.<,>
<br> o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí <,>
<br> ve znění pozdějších předpisů,bylo zahájeno doručením oznámení o zahájení přezkoumání
<br> hospodaření dne 14.8.2017 <.>
<br> Přezkoumané období od 1.1.2017 do 31.12.2017 <.>
<br> 1.Dílčí přezkoumání bylo vykonáno na úřadu městyse dne 23.8.2017 <.>
2.Závěrečné přezkoumání bylo vykonáno na úřadu městyse dne 6.2.2018 <.>
<br>
<br> Přezkoumání vykonal:
<br> XXXXX XXXXXX,kontrolor pověřený přezkoumáním <.>
<br>
<br> Pověření k výkonu přezkoumání podle § 5 zákona č.420/2004 Sb <.>,ve znění pozdějších
<br> předpisů a § 4 zákona č.255/2012 Sb <.>,o kontrole,ve znění pozdějších předpisů,vydal Mgr <.>
<br> XXXX XXXXXX,ředitel Krajského úřadu Libereckého kraje,pod č.j.: LK-0235/17/Gro dne
<br> 14.8.2017 <.>
<br>
<br> Přezkoumání bylo vykonáno výběrovým způsobem <.>
<br> Poslední kontrolní úkon před vyhotovením zprávy byl proveden dne 6.2.2018 <.>
<br> Popis úkonu: seznámení starostky městyse s výsledky kontroly <.>
<br>
<br> Při přezkoumání byli přítomni: XXXXXX XXXXXXXX - starostka městyse <,>
<br> XXXX XXXXXXXXX - účetní <,>
<br> XXX XXXXXXXXX - odborný referent <.>
<br> Předmět přezkoumání:
<br> Předmětem přezkoumání hospodaření jsou oblasti hospodaření uvedené v § 2 odst.1 a 2
<br> zákona č.420/2004 Sb <.>,posouzené podle hledisek uvedených v § 3 tohoto zákona <.>
<br> Oblasti,které byly předmětem přezkoumání hospodaření v členění podle § 2 odst.1 a 2
<br> uvedeného zákona:
<br> - ustanovení § 2 odst.1 písm.a) plnění příjmů a výdajů rozpočtu včetně peněžních
operací,týkajících se rozpočtových prostředků <,>
<br>
<br> - 2 -
<br> - ustanovení § 2 odst.1 písm.b) finanční operace,týkající se tvorby a použití peněžních
fondů <,>
<br> - ustanovení § 2 odst.1 písm.c) náklady a výnosy podnikatelské činnosti územního
celku <,>
<br> - ustanovení § 2 odst.1 písm.d) peněžní operace,týkající se sdružených prostředků
vynakládaných na základě smlouvy mezi dvěma a více územními celky,anebo na
<br> základě smlouvy s jinými právnickými nebo fyzickými osobami <,>
<br> - ustanovení § 2 odst.1 písm.e) finanční operace,týkající se cizích zdrojů ve smyslu
právních předpisů o účetnictví <,>
<br> - ustanovení § 2 odst.1 písm.f) hospodaření a nakládání s prostředky poskytnutými
z Národního fondu a s dalšími prostředky ze zahraničí poskytnutými na základě
<br> mezinárodních smluv <,>
<br> - ustanovení § 2 odst.1 písm.g) vyúčtování a vypořádání finančních vztahů ke státnímu
rozpočtu,k rozpočtům krajů,k rozpočtům obcí,k jiným rozpočtům,ke státním
<br> fondům a k dalším osobám <,>
<br> - ustanovení § 2 odst.2 písm.a) nakládání a hospodaření s majetkem ve vlastnictví
územního celku
<br> - ustanovení § 2 odst.2 písm.b) nakládání a hospodaření s majetkem státu,s nímž
hospodaří územní celek <,>
<br> - ustanovení § 2 odst.2 písm.c) zadávání a uskutečňování veřejných zakázek <,>
s výjimkou úkonů a postupů přezkoumaných orgánem dohledu podle zvláštního
<br> právního předpisu <,>
<br> - ustanovení § 2 odst.2 písm.d) stav pohledávek a závazků a nakládání s nimi <,>
- ustanovení § 2 odst.2 písm.e) ručení za závazky fyzických a právnických osob <,>
- ustanovení § 2 odst.2 písm.f) zastavování movitých a nemovitých věcí ve prospěch
<br> třetích osob <,>
<br> - ustanovení § 2 odst.2 písm.g) zřizovaní věcných břemen k majetku územního celku <,>
- ustanovení § 2 odst.2 písm.h) účetnictví vedené územním celkem <.>
<br> Při posuzování jednotlivých právních úkonů se vychází ze znění právních předpisů platných
<br> ke dni uskutečnění tohoto úkonu <.>
<br> Podle ustanovení § 2 odst.3 zákona č.420/2004 Sb.nebyly předmětem přezkoumání údaje <,>
<br> na které se vztahuje povinnost mlčenlivosti podle daňového řádu <.>
<br>
<br>
<br> A.Výsledek dílčích přezkoumání
<br> A.I.Chyby a nedostatky napravené v průběhu dílčích přezkoumání za rok 2017
<br> Nebyly zjištěny chyby a nedostatky <.>
<br> A.II.Ostatní zjištěné a nenapravené chyby a nedostatky v průběhu přezkoumání
<br> za rok 2017
<br> Při přezkoumání hospodaření nebyly zjištěny chyby a nedostatky <.>
<br>
<br>
<br> B.Plnění opatření k odstranění nedostatků zjištěných
<br> v předchozích letech
<br>
<br>
<br> - 3 -
<br> B.I.Při přezkoumání hospodaření územního celku v předchozích letech
<br>
<br> Byly zjištěny následující ...
Licence: DH3O XCRGBZUC / ZUC (01012017 / 01012017)
<br> Městys Zásada
<br> ZÁVĚREČNÝ ÚČET ZA ROK 2017
(v Kč)
<br> sestavený ke dni 24.04.2018
<br> Údaje o organizaci
<br> identifikační číslo 00262617
<br> název Městys Zásada
<br> ulice, č.p.Zásada čp. 188
<br> obec Zásada
<br> PSČ, pošta 46825
<br> Kontaktní údaje
<br> telefon 483385188
<br> fax 483385187
<br> e-mail uctarna@zasada.cz
<br> WWW stránky
<br> Doplňující údaje organizace
<br> Obsah závěrečného účtu
<br> I. Plnění rozpočtu příjmů
<br> II. Plnění rozpočtu výdajů
<br> III. Financování (zapojení vlastních úspor a cizích zdrojů)
<br> IV. Stavy a obraty na bankovních účtech
<br> V. Peněžní fondy - informativně
<br> VI. Majetek
<br> VII. Vyúčtování finančních vztahů k rozpočtům krajů, obcí, DSO a vnitřní převody
<br> VIII. Vyúčtování finančních vztahů ke státnímu rozpočtu, státním fondům a Národnímu fondu
<br> IX. Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření
<br> X. Finanční hospodaření zřízených právnických osob a hospodaření s jejich majetkem
<br> XI. Ostatní doplňující údaje
<br> 24.04.2018 12h40m48s Zpracováno systémem UCR® GORDIC® spol.s r.o.strana 1 / 9
<br>
<br> Licence: DH3O XCRGBZUC / ZUC (01012017 / 01012017)
<br> I. PLNĚNÍ ROZPOČTU PŘÍJMŮ
Text Schválený rozpočet Rozpočet po změnách Skutečnost
<br> Daňové příjmy 9 585 200,00 11 846 450,00 12 545 381,73
<br> Nedaňové příjmy 2 091 897,00 1 972 453,00 1 818 239,16
<br> Kapitálové příjmy 6 000,00 6 000,00 6 000,00
<br> Přijaté transfery 210 800,00 768 773,20 1 820 178,66
<br> Příjmy celkem 11 893 897,00 14 593 676,20 16 189 799,55
<br> Detailní výpis položek dle druhového třídění rozpočtové skladby Schválený rozpočet Rozpočet po změnách Skutečnost
<br> 1111 Daň z příj.fyz.osob ze záv.činnosti a fun.pož.2 000 000,00 2 600 000,00 2 792 490,62
<br> 1112 Daň z příjmu fyz.osob ze samost. výděl.činnosti 150 000,00 150 000,00 79 485,52
<br> 1113 Daň z příjmů fyzických osob z kapitál.výnosů 240 200,00 240 200,00 241 529,71
<br> 111 Daně z příjmů fyzických osob 2 390 200,00 2 990 200,00 3 113 505,85
<br> 1121 Daň z příjmů právnických osob 2 000 000,00 2 262 825,00 2 692 699,26
<br> 1122 Daň z příjmu právnických osob za obce 219 450,00 219 450,00
<br> 112 Daně z příjmů právnických osob 2 000 000,00 2 482 275,00 2 912 149,26
<br> 11 Daně z příjmů, zisku a kapitálových výnosů 4 390 200,00 5 472 475,00 6 025 655,11
<br> 1211 Daň z přidané hodnoty 4 100 000,00 5 238 975,00 5 328 846,04
<br> 121 Obecné daně ze zboží a služeb v tuzemsku 4 100 000,00 5 238 975,00 5 328 846,04
<br> 122a3 Zvl.daně a popl. ze zboží a služeb v tuzemsku
<br> 12 Daně ze zboží a služeb v tuzemsku 4 100 000,00 5 238 975,00 5 328 846,04
<br> 1334 Odvody za odnětí půdy ze zem.půdního fondu 7 502,50
<br> 133 Poplatky a odvody v oblasti životního prostředí 7 502,50
<br> 1341 Poplatek ze psů 25 000,00 25 000,00 25 200,00
<br> 1345 Poplatek z ubytovací kapacity 15 000,00 15 000,00 16 194,00
<br> 134 Místní poplatky z vybraných činností a služeb 40 000,00 40 000,00 41 394,00
<br> 1361 Správní poplatky 15 000,00 15 000,00 9 400,00
<br> 136 Správní poplatky 15 000,00 15 000,00 9 400,00
<br> 13 Daně a poplatky z vybraných činností a služeb 95 000,00 135 000,00 124 850,91
<br> 1511 Daň z nemovitostí 1 000 000,00 1 000 000,00 1 066 029,67
<br> 151 Daně z majetku 1 000 000,00 1 000 000,00 1 066 029,67
<br> 15 Majetkové daně 1 000 000,00 1 000 000,00 1 066 029,67
<br> 1 Daňové příjmy (součet za třídu 1) 9 585 200,00 11 846 450,00 12 545 381,73
<br> 2111 Příjmy z poskytování služeb a výrobků 606 500,00 606 500,00 638 510,00
<br> 2119 Ostatní příjmy z vlastní činnosti 10 000,00 10 000,00 4 000,00
<br> 211 Příjmy z vlastní činnosti 616 500,00 616 500,00 642 510,00
<br> 2132 Příjmy z pronájmu ost.nemov. a jejich částí 946 397,00 685 000,00 601 820,60
<br> 2139 Ostatní příjmy z pronájmu majetku 462 000,00 462 000,00 334 251,50
<br> 213 Příjmy z pronájmu majetku 1 408 397,00 1 147 000,00 936 072,10
<br> 2141 Příjmy z úroků (část) 2 000,00 2 000,00 1 116,56
<br> 2142 Příjmy z podílů na zisku a dividend 45 220,00 45 220,00
<br> 214 Výnosy z finančního majetku 2 000,00 47 220,00 46 336,56
<br> 21 Příjmy z vl.činn.a odvody přeb.org.s příj.vzt.2 026 897,00 1 810 720,00 1 624 918,66
<br> 2229 Ostatní přijaté vratky transferů 10 558,00 10 558,00
<br> 222 Přij.vratky transf.a ost.př.z fin.vyp.předch l. 10 558,00 10 558,00
<br> 22 Přijaté sankční platby a vratky transferů 10 558,00 10 558,00
<br> 2321 Přijaté neinvestiční dary 6 175,00 6 175,00
<br> 2324 Přijaté nekapitálové příspěky a náhrady 65 000,00 145 000,00 176 587,50
<br> 232 Ostatní nedaňové příjmy 65 000,00 151 175,00 182 762,50
<br> 23 Příjmy z prod.nekap.maj.a ost.nedaňové příjmy 65 000,00 151 175,00 182 762,50
<br> 2 Nedaňové příjmy (součet za třídu 2) 2 091 897,00 1 972 453,00 1 818 239,16
<br> 24.04.2018 12h40m48s Zpracováno systémem UCR® GORDIC® s...
Načteno
Meta
Pronájem Jednání zastupitelstva Veřejná zakázka Pronájem Rozpočet Rozpočet Pronájem
Další dokumenty od Městys Zásada | ||
---|---|---|
19. 11. 2024 | Zápis č. 16 z řádného zasedání Zastupitelstva městyse Zásada, konaného dne 13. listopadu 2024 od 17:30 hodin | |
19. 11. 2024 | Návrh střednědobého výhledu 2025-2027 | |
19. 11. 2024 | Návrh rozpočtu na rok 2025 | |
18. 11. 2024 | KOPÚ - Výzva podle §8 odst. 1 zákona č. 139/2002 Sb., o pozemkových úpravách a pozemkových úřadech | |
06. 11. 2024 | Pozvánka na zasedání zastupitelstva městyse Zásada které se koná ve středu 13. listopadu 2024 od 17.30 hod. | |
...a další |