Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
<br>
<br>
<br> Tajemník Magistrátu města Brna
v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých
<br> zákonů,ve znění pozdějších předpisů
<br>
<br> oznamuje vyhlášení výběrového řízení č.079/2018
<br> na funkční místo úředníka/úřednice
<br> v pracovním poměru na dobu neurčitou
<br>
<br> technik
s místem výkonu práce: Odbor správy majetku MMB
<br>
<br> Charakteristika pozice:
<br> Zajišťuje správu souboru pozemků,vedení odborných agend souvisejících se správou <,>
<br> údržbou a identifikací pozemků,kontrolu plnění smluv na pozemcích včetně plnění spojeného
<br> s jejich užíváním.Účastní se předávání a přebírání pozemkového fondu a souvisejících
<br> zařízení,přebírání a archivace veškerých dokladů,zajišťuje evidenci a pasportizaci agendy a
<br> dokumentace přebíraných pozemků.Provádí kontroly,inventury a identifikaci spravovaného
<br> majetku,sestavuje plán oprav a údržby a zajišťuje odborná stanoviska z hlediska správce <.>
<br> Bližší informace o druhu práce podá: Ing.XXXXXXXX XXXXX,vedoucí Oddělení správy
<br> nemovitého majetku města Brna OSM,tel.č.542 175 003 <.>
<br>
<br> Platové podmínky: platová třída 8 – platový tarif od 16.000,- Kč do 24.120,- Kč dle
<br> započitatelné praxe + osobní příplatek po 3 měsících <.>
<br>
<br> Termín nástupu: dle dohody,možno ihned po ukončení VŘ <.>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
<br> • střední vzdělání s maturitní zkouškou <,>
<br> • znalost souvisejících předpisů (zákon č.128/2000Sb <.>,o obcích,v platném znění,zákon č <.>
<br> 256/2013Sb <.>,o katastru nemovitostí ČR,v platném znění,zákon č.114/1992 Sb <.>,o ochraně
<br> přírody a krajiny,v platném znění) <,>
<br> • znalost obecně závazné vyhlášky č.20/2001,v platném znění (Statut města Brna) <,>
<br> • orientace v předpisech týkajících se veřejných zakázek <,>
<br> • orientace v katastrálních mapách,geometrických plánech a stavebních výkresech <,>
<br> • velmi dobrá schopnost jednat s lidmi,vysoké pracovní nasazení,odpovědnost,pečlivost <,>
<br> spolehlivost,samostatnost,psychická odolnost <,>
<br> • dobrý písemný projev a komunikační schopnosti <,>
<br> • řidičské oprávnění skupiny B <,>
<br> • dobrá znalost práce na PC – Word,Excel,Outlook,Internet <.>
<br>
<br> Dále výhodou:
<br> • praxe ve veřejné správě <,>
<br> • praxe při správě nemovitostí/pozemků <,>
<br> • znalost některého neslovanského jazyka (angličtina,němčina,francouzština) <.>
<br>
<br> Nabízíme:
<br> • možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání <,>
<br> adaptační příprava a návazná školení,semináře,kurzy) <,>
<br> • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv <,>
<br> • výbornou dostupnost – pracoviště v centru Brna <,>
<br> • 5 týdnů dovolené <,>
<br> • 3 dny indispozičního volna (sick days) <,>
<br>
<br> • umístění dítěte v dětské skupině (zařízení jesličkového typu pro děti od 1 do 4 let) <,>
<br> • výhodu závodního stravování <,>
<br> • a další zajímavé zaměstnanecké výhody dle Kolektivní smlouvy (např.příspěvek na
<br> rekreaci,popř.penzijní připojištění nebo životní pojištění,příspěvek na rekreaci dítěte <,>
<br> příspěvek na zdravotní péči,příspěvek na ošatné,odměna dárcům krve,odměna při
<br> životním výročí,jazykové kurzy) <.>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka stanovené § 4 zákona č.312/2002
<br> Sb.jsou:
<br> - státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
- věk minimálně 18 let <,>
- způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
- ovládání jednacího jazyka <.>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
<br> občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br> datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
<br> a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> - strukturovaný životopis <,>
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce <,>
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <,>
___________________________________________________________________________
<br> Písemnou přihlášku se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami (bez nich není
<br> přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované
<br> funkční místo) předejte či zašlete v uzavřené obálce označené číslem a názvem
<br> výběrového řízení do 11.5.2018 (včetně) na adresu:
<br> Magistrát města Brna
<br> Personální oddělení
<br> Dominikánské nám.1
<br> 601 67 Brno
<br> nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
<br> Informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici
<br> na internetu (www.brno.cz) nebo na Personálním oddělen...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
23. 09. 2025 | Veřejná vyhláška stanovení PDZ - Dvořákova 4 | |
23. 09. 2025 | stanovení OOP, SSZ 2.10 Jihlavská - Dlouhá | |
23. 09. 2025 | Záměr pronájmu nebytových prostor v budově Masná 189/5, k. ú. Trnitá, obec Brno | |
23. 09. 2025 | O- JES- Starý Lískovec, Horkovodní napaječ Bítešská, Západní brána - ul. Labská (IO 500 ETAPA A), | |
23. 09. 2025 | Veřejná vyhláška, OOP - Boženy Antonínové (smyčka NN) | |
...a další |