Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Fryčovice.
Obec Fryčovice
<br> * 739 45 Fryčovice 83 wmvfrycovicecz
<br> oznámení o VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO Řízení
<br> Starosta Obce Fryčovice vyhlašuje dle zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,v účinném znění a dle zákona č.2629006 Sb <.>,zákoník práce,v účinném znění,výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka:
<br> účetní a administrativní pracovník pro územní samosprávný cetek - Obec Fryčovice
<br> Druh práce: Účetní,administrativní pracovník Místo výkonu práce: Fryčovice
<br> Pracovní náplň:
<br>.Samostatně vedení účetnictví účetní jednotky <.>
<br>.Sestavování účetní závěrky účetní jednotky a její zveřejňování <.>
<br>.Vedení účetních knih,deniku,htavní knihy,knihy analytické evidence,jejich otevírání a uzavírání a sestavování účtověho rozvrhu <.>
<br>.Kompžexní vedení účetnictví obce,zpracování účetních výkazů a předkžádáni ůdajů měsíčních účetních uzávěrek,provádění veškerých operací souvisejících s vedením účetnictví a archivací účetních dokladů <.>
<br>.Přiřazování rozpočtové skladby k jednotlivým finančním operacím <.>
<br>.Zpracování podkladů pro vymáhání pohledávek
<br>.Kompžexní vedení rozpočtu obce,zpracování,změny,rozpočtování a stedovánž příjmů a výdajů podle položek dle rozpočtové skladby včlenění prostředků z rozpočtu ČR a EU
<br>.Administrativa dotací z pohledu účetnictví
<br>.Daňová agenda,vypracování a podávání daňového přiznání obce
<br>.Příprava podkladů pro sestavení rozpočtu,rozpočtových opatření a rozpočtového výhledu obce
<br> 0 Správa daní a poplatků Účtování pokladny,zpracování DPH
<br>.Evidence majetku,závazků a pohledávek obce Příprava podkladů pro inventarizaci majetku
<br>.Zpracování účetních výkazů
<br>.Zpracování účetní závěrky
<br>.Zpracování a úhrada došžých faktur,příprava faktur k proplacení
<br>.Fakturace včetně zajišťování podkladů pro fakturaci,kalkulace nákladů na služby spojené s nájmy,podklady pro ceny nájemného,zajišťování agendy SEPO
<br>.Archivace dokladů
<br>.Příprava podkladů pro jednání zastupitelstva rady a výborů zastupitelstva (zejména finančního a kontrolního)
<br>.Průběžně informovánř starosty obce a rady obce o finančním stavu obce a pohybech na účtu obce
<br> Předpoklady:
<br> Zajišťování platebního styku s bankou
<br> Samostatně zajišťování agendy daně z přidané hodnoty ve vztahu k zahraničí,Zabezpečování aktualizace směrnic o oběhu účetních dokladů a podpisového řádu obecního úřadu
<br> Zabezpečování aktualizace vnitřních předpisů
<br> Zajišťování agendy veřejných sbírek
<br> Zpracování statistických výkazů
<br> Zajištování finanční kontroly v příspěvkové organizaci obce
<br> Poskytování metodické pomoci příspěvkovým organizacím
<br> Příprava podkladů pro obecně závazné vyhlášky
<br> Zpracování statistických výkazů
<br> Zpracování statistických údajů a XXX
<br> Spolupráce na zajištění voleb všech stupňů po technické a materiální stránce Kompletní mzdová agenda
<br> Práce s registry orgánů veřejné moci
<br> Další administrativní práce na obecním úřadě
<br> uchazeč musí
<br> být fyzickou osobou starší 18 let;
<br> být státním občanem České republiky,popřípadě fyzickou osobou,která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt;
<br> být plně svéprávný; --
<br> být bezúhonný;
<br> ovtádat jednací jazyk;
<br> sptňovat další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy (zejména zákon č.31212002 Sb <.>,o úřednících územních samoSprávných celku,v účinném znění) <.>
<br> vykonat zkoušku zvláštní odborné způsobilosti do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru na úseku správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu,nesplnění tohoto předpokladu bude důvodem k rozvázání pracovního poměru
<br> Další předpoklady:
<br> Výhodou je:
<br> minimálně úplné středoškolské vzdělání ekonomického směru ukončené maturštni zkouškou,případně vysokoškolské vzdělání ekonomického směru.pečlivost,důkladnost,systematičnost.spolehlivost <,>
<br> znalost práce na PC (zejména Exceí,Word)
<br> účetní praxe ve státní správě E samosprávě <,>
<br> vzdělání ekonomického směru,ochota dále se vzdělávat
<br> znalost podvojného účetnictví
<br> znalost českých účetních standardů
<br> praxe v účetnictví územního samosprávného celku
<br> velmi dobrá znalost práce s PC - Word,Excel,Outlook,|nternet
<br> praxe v prostředí systému Gordic,Datacentrum,Codexis,SIPO,daňový portál zvláštní odborná způsobilost dle zákona č.3132002 0 úřednících územních samosprávných celků
<br> organizační schopnosti,iniciativa,samostatnost,spolehtávost,umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
<br>.<,>
<br> Platové zařazeni: dle Nařízení vlády č.564r2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,v účinném znění (předpoklad 9 <.>,nebo 10.platová třída)
<br> Předpokládaný nástup do pracovního poměru je od 1.srpna 2018,případné dle dohody <.>
<br> Doba trvání pracovního poměru: Pracovní poměr na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou ode d...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Rozpočet