Obec Kunějovice - Inventarizační zpráva 2015

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Kunějovice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Inventarizační zpráva 2015

IIWENTARIZAčNÍ ZPRÁVA ZA RoK 2015
<br> Účetní jednotka:
<br> Obec: Kunějovice
IČ: 00573086
<br> Datum zptacovátú: 27.7.2016
Denzahájení inventarizace: I.11.2015
Den ukončení inventarizace,<.> 27.1.2aI6
Den,ke kterému byla inventaňzace provedena; 3l.12.2aT5
<br> 1.Vyhodnocení dodržení vy-hlášk1,č.27012010 Sb.a vnitroorganizační směrnice k
inventaňzaei <,>
<br> Inventarizační činnosti :
<br> 1.1.Plan inventur
<br> Plán inventur byl včas zpracovétn a řádně schválen.Inventarizační komise postupovala
v souladu s vyhláškou a vnitřní směrnicí.Metodika postupů při inventaňzaci byla dodržena <.>
Podpisy členů inventarizační komise byly odsouhlaseny na podpisové vzory a nebyly zjištěny
rozdíly <.>
Nedošlo k žádnému pracovnímu ílrazu.Koordinace inventur s jinými osobami proběhla <.>
Termín prvotní inventury byl dodržen <.>
<br> 1.2.Podmínky pro ověřování skutečnosti a součinnost zaměstnanců
<br> l{ebyly zjištěny žódné odchyllq,od žádoucího staýu <.>
<br> Ý I.3.Pťtjaáopatření ke zlepšení pruběhu invenfur,k informačním tokům
<br> Inventarizace proběhla řádně,podklady byly řádně připraveny a ověřeny na skutečnost <.>
{J inventur byly vždy členy komise osoby odpovědné za majetek <.>
Dle plánu inventur byl zjištěn skutečný stav majetku a závazků a ostatních inventarizačních
položek pasiv a podrozvahy,který je zaznamenán v inventurních soupisech <.>
Skutečný stav byl porovnán na účetní stav majetku a závazků a ostatních inventarizačních
položek dle data provedení inventury <.>
<br>
<br> ť
<br> 2.Výsledek inventarizace:
<br> Majetkové účty:
<br> Úeet Text
<br> Pohledávkv a závazhv:
<br> Úeet Text
<br> částka
<br> Částka
<br> 01 900 DlouhodobÝ nehmotný maietek 180 000.00
<br> 02120 Budow pro služby obyvatelstvu 1 177 329,00
<br> 021 30
Jiné nebytové domy a nebytové
iednotkv 75 395,00
<br> o2140 Komunikace a veřejné osvětlení 1 668 695,50
<br> o2150 Jiné inženýrské sítě 2 213 223,70
<br> 02160 ostatní stavby 793 683,00
<br> a2210 Sam.movvěďstroie 63 083.00
<br> 02800 Drobný hmotný dlouhodobý majetek 181 235,90
<br> 03110 stavební pozemkv 10.20
<br> 03120 Lesní pozemkv 210 194.69
<br> 031 30 zahradv.pastvinv.loukv a rybníky u2 041,92
03140 zastavěná plocha 63 107,00
<br> 031 50 ostatní oozemkv 777 189,42
<br> 0315,1 pozemky s VB 100 587,06
<br> 31102 Náiemné restaurac€ 1 800,00
<br> 31410 zálohv -záp.ene rqetika 19 480.00
<br> 3142o 7álohv - Záo.oívná renská 19 390.00
<br> 31430 zálohv - ostatní 920.00
<br> 31 500 oštátní Dóhledávkv - odoad 38 764.00
<br> 31510 ostatní nohlerlávkv - osi 1 320,00
<br> 31 900 pohledávkv - sdílené daně 91314,40
<br> 32,101
Dodavatelé - spl.kalendář vedení
účetnictví,4 200.00
<br> 32102 dodavate|é - oečov-služba 0,00
<br> 33,í 00 zaměstnanci -33 550,00
<br> 336,10 sociální ooiištění -9 246,00
<br> 33710 zdravotní Doiištění -5 324,00
<br> u20o Daň z oříimů FO-Z1 - zálohová -4 680,00
3/.201 Daň z oříimů FO-ZČ - srážková -297,00
<br> 37800 Ostatní krát.závazky -3 993,00
<br> 38400 výnosy příštích období _28 200,30
<br> 38900 Dohadné účty pasivní 4í 0M,00
<br>
<br> 1J
<br> Konečný stav na účtech k 31.12.2015:
<br> úeet Č.rietu a bankovní ústav
23110 725649309/0800
<br> 23120 úaet ČuB
<br> Cástka
<br> 2 1]7 387,10 Kč
<br> 36 899,03 Kč
<br> 3.Kontrola hospodaření s majetkem obce.stav pohledávek a závazků
<br> Inventarizační komise nezjistila žádné závady při skladování zásob,ani cizí majetek,keý by
se nacházel v prostorách budov t,majetku obce ěi cizí majetek na pozemcích obce <.>
<br> Inventarizační komise neshledala zu,-ady,-e vedení evidence majeíku.Inventární lrrtihy jsou
vedené v elektronické podobě a zápisy jsou prováděny průběžně.Z tohoto titulu komise
navrhuj e nápravná apaíření <.>
<br> Náprava: porovnáním stavu skutečného se stavem v účetnictví,byly inventarizační rozdíly
proúčtovány dle inventarizačního protokolu.(proúčtování na příslušné analytilry,l.yřazení
majetku)
<br> 4.Vyiádření hmotně odpovědného pracovníka ke vzniku invent.rozdílů:
<br> 5.prohlášení hlavní inventarizační komise:
<br> a) Inventclrizace byla provedena v souladu s ustanoveními zákllna č.563/1991 Sb <.>,o
účetnicruí a směrnicí pro provedení inventarizace <.>
<br> b) Jsme si vědomi možných následků za nesprávné provedení inventarizace <.>
<br> l
<br>
<br>," Prohléšcrrlí hlavní inventarizační komise:
<br> Inventarizace byla provedena v souladu s ustanoveními zákona č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví a směrnicí
pro prot,edení inventarizace.Jsme si vědomi možných následků za nesprávné provedení inveníarizace <.>
<br> Místo umístění majetku: Budova OÚ Kunějovice,Kunějovice 28,Požární zbrojnice
Jméno hmotně odpovědné osoby: XXXXXXXX XXXXX,starosta
<br> Dílčí inventarizační komise: předseda - XXXXXXXX Habart- DIK č.X
<br> - XXXXX XXXXXX - DIK č.X
Xx
<br> členové - XXXX Lów,-v,<,> XXXXXX XXXX (DIK ě.X).<.> !.**.Í.<.>
<br> - XXXXX XXXXXXX
<br> XXXX XXXXXXXXX (DIK č X +ÍhiÓ.u.' <,>
<,> a
<br> /.<,>
*.-t ),-,t!(.\
<br> Ústřední inventaizační komise: předseda - XXXXX XXXXXX.<.>,<.> a.<.> -*.:.<.>.rr.<.>.'.<.>.<.>,<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<....


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Kunějovice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz