Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hrotovice.
Městský úřad Hrotovice,nám.8.května 1,675 55 Hrotovice
<br> Tajemnice Městského úřadu Hrotovice,nám.8.května 1,675 55 Hrotovice
<br> vyhlašuje dle 5 7 zákona č.312/2002 Sb.o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,výběrové řízení na pozici:
<br> sekretář/ka,zastupující matrikářlka Městského úřadu Hrotovice
<br> Stěžejní náplň práce:
<br> administrativní práce a úkony související s činností starostky a místostarosty (vedení města)
<br> příprava zasedání zastupitelstva města (ZM),schůzí rady města (RM) v oblasti organizační,administrativní,podkladové zpracování dokumentace o průběhu a výslednosti zasedání ZM,zasedání RM a jejich archivace
<br> provádění řádné archivace všech písemností starostky a místostarosty města
<br> aktualizace webových stránek města
<br> evidence došlé pošty úřadu prostřednictvím elektronické spisové služby včetně datové schránky města a e-mailových schránek města
<br> zajištění chodu podatelny městského úřadu
<br> vedení evidence odeslané pošty,odnos pošty kodeslání na pobočku České pošty s.p <.>,Hrotovice
<br> výkon práce spojovatelky telefonních hovorů
<br> obsluha úřední desky v listinné i elektronické podobě administrativní práce a úkony související s výkonem agendy přestupkové komise a vedení agendy na základě pokynů předsedy nebo jiného člena komise
<br> po vykonání matrikářských zkoušek zástup matrikářky v době její nepřítomnosti,účast při svatebních obřadech
<br> po vykonání požadované zkoušky provádění vidimace a legalizace
<br> Kvalifikační předpoklady:
<br> střední vzdělání s maturitní zkouškou,nejlépe ekonomického zaměření <.>
<br> Jiné požadavky:
<br> dobrá znalost pravopisu českého jazyka
<br> psaní na počítači všemi deseti
<br> organizační a komunikační schopnosti <,>
<br> pečlivost,odpovědnost,samostatnost,časová flexibilita <.>
<br> vysoké pracovní nasazení <,>
<br> dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Windows,Word,Excel,Zoner Photo,PowerPoint,Outlook)
<br> Výhodou:
<br> praxe ve veřejné správě <,>
<br> základní znalosti o územně samosprávném celku (zákon č.128/2000 Sb <.>,zákon o obcích)
<br> řidičský průkaz skupiny „B" <,>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle ustanovení ši 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některýciLzákonů:
<br> státní občan ČR,popř.fyzická osoba,která je cizím státním občanem a má v Ceské republice trvalý pobyt dle 5 65 a násl.zákona 326/1999 Sb <.>,o pobytu cizinců na území České republiky <,>
<br> dosažení věku 18 iet <,>
<br> způsobilost k právním úkonům <,>
<br> bezúhonnost <,>
<br> ovládání jednacího jazyka
<br> Uchazeči/ uchazečkv předloží písemnou přihlášku,která musí obsahovat tyto náležitosti:
<br> označeni výběrového řízení <,>
<br> jméno,příjmení a titul uchazeče <,>
<br> datum a místo narození uchazeče <,>
<br> státní příslušnost uchazeče <,>
<br> adresa trvalého pobytu uchazeče <,>
<br> číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o ciziho státního občana <,>
<br> kontaktní telefonní číslo,případně e—mail <,>
<br> datum a podpis uchazeče <.>
<br> Výčet dokladů,které uchazečkv / uchazeči připojí k přihlášce:
<br> strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních,odborných znalostech a dovednostech včetně fotografie
<br> výpis zevidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením) <,>
<br> ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzděláni <,>
<br> souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji,ve smyslu zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů,v platném znění <.>
<br> Platové zařazení: 7.platová třída (nařízení vlády č.341/2017 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,ve znění pozdějších předpisů),po absolvování požadovaných zkoušek přeřazení do 8.platové třídy.Druh pracovního poměru: doba neurčitá
<br> Místo výkonu práce: Hrotovice,nám.8.května 1,675 55
<br> Předpokládaný termín nástupu: 01.07.2018 (možno idřive,dle dohody)
<br> Lhůta pro podání přihláškv: do 25.5.2018 a do 12.00 hod <.>
<br> Způsob podání přihlášky: písemně poštou nebo osobně na adresu: Městský úřad Hrotovice,podatelna,nám.8.května 1,675 55 Hrotovice <.>
<br> Obálku označte textem: „NEOTVÍRAT - „Výběrové řízení Sekretář I sekretářka Městského úřadu Hrotovice <.>
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv vjeho průběhu,nebo nevybrat žádného z uchazečů,a to bez udání důvodu.Písemné materiály,předložené kvýběrovému řízení obsahující osobní údaje budou neúspěšným uchazečům vráceny poštou ihned po skončení výběrového řízení <.>
<br> Případné dotazy zodpoví tajemnice úřadu XXXX XXXXXXXXX na telefonu XXX XXX XXX,nebo e—mailu: tajemnice©hrotovicecz
<br> V Hrotovicích dne 23.4.2018
<br> nv-v
<br> Dana Ruzrcková,v.r.tajemnice
<br> Vyvěšeno: 23.04.2018
<br> Sňato:
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva
Další dokumenty od Město Hrotovice | ||
---|---|---|
21. 01. 2025 | Rozpočtové opatření č. 9/2024 | |
13. 01. 2025 | Veřejná vyhláška - Rozhodnutí - Územní rozhodnutí | |
19. 12. 2024 | Rozpočtové opatření č. 8/2024 | |
16. 12. 2024 | Schválená pravidla rozpočtového provizoria města Hrotovice na rok 2025 | |
05. 12. 2024 | Opatření obecné povahy veřejnou vyhláškou | |
...a další |