Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Lipina.
SMLOUVA o DÍLO
<br> ( číslo zhotovitele : D 019/2017 ) uzavřená dle ust.2586 a násl.Zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník Smluvní strany:
<br> Objednatel :
<br> OBEC LIPINA
<br> LIPINA 81 1
<br> 785 01 ŠTERNBERK
<br> IČ : 00635278
<br> Bankovní spojení : 24026811/0100 č.ú : 24026811/0100 KB Šternberk Tel.: 724 158 540
<br> E-mail: obeclipina©vo|ny.cz
<br> Statutární zástupce: XXXXX XXXX,starosta obce
<br> Zhotovitel :
<br> JM DEMICARR s.r.0 <.>
<br> Zápis v OR,vedeným krajským soudem v Brně oddíl C,vložka 21636
<br> Bučovická 180,684 01 Slavkov u Brna
<br> IČ: 634 89 163
<br> DIČ: cz 634 89 163
<br> Bank.spojení : KB Slavkov u Brna
<br> č.ú.: 9015040217/0100
<br> tel <.>,fax : 544 221 476
<br> statutární zástupce : PaeDr.XXXXXXXX XXXXXXX,jednatel společnosti,XXX XXX XXX
<br> zástupce ve věcech technických : XXXX XXXXXXXX,manažer staveb,XXX XXX XXX
<br> |.Předmět smlouvy a rozsah díla
<br> 1.Zhotovitel se zavazuje za podmínek stanovených touto smlouvou k provedení díla: Název zakázky: „ Víceúčelové hřiště s 33,15 m x 16,70 m" Místo: obec LIPINA
<br> 2.Předmětem veřejné zakázkyje: pokládka sportovního povrchu umělá tráva s křemičitým vsypem - typ povrchu XXXX XXXX TRACK XX mm,sportovní vybavení,oplocení — vše dle výkazu výměr,který je součástí smlouvy o dílo.Hrací pole tenisu bude modré,výběhové plochy zelené <.>
<br> ||.Doba provedení díla
<br> 1.Smluvní strany se dohodly na termínu plnění realizace stavby: zahájení prací: 20.07.2017 ukončení prací: 12.08.2017
<br> 2.Uvedený termín zahájení díla je nutnou podmínkou pro dodržení termínu dokončení,to vše za příznivých klimatických podmínek,které nebudou v rozporu s předepsanými technologickými postupy dodavatele.V době pokládky umělého povrchu nesmí teplota klesnout pod 5 st.Celsia,nesmí pršet a nesmí být vlhký koberec umělé trávy.V takovém případě nelze hřiště zapískovat <.>
<br> 3.Tyto okolnosti mohou vést ke zpoždění dokončení díla.Výše specifikované důvody však musí být zapsány ve stavebním deníku a potvrzeny objednatelem <.>
<br> Pokud se termín díla zpozdí v důsledku výše uvedených okolností anebo v důsledku neposkytnutí součinnosti objednatelem,zhotovitel se nedostává do prodlení s termínem ukončení díla a není povinný ve smyslu čl.V.bod 1 této smlouvy <.>
<br> 4.V případě,že zjakýchkoliv důvodů na straně objednatele nebude možné předpokládaný termín zahájení dodržet,je objednatel oprávněn přesunout termín zahájení díla na dobu jinou.Vtakovém případě je objednatel povinen písemně oznámit zhotoviteli nový termín zahájení prací,nejpozději 5 dní před původně dohodnutým termín zahájení díla.V případě,že tak neučiní,je povinen uhradit zhotoviteli všechny vynaložené náklady škody,které mu vzniknou tím,že práce nezačal v dohodnutém termínu <.>
<br> 5.Splněním dodávky stavby se rozumí úplné dokončení stavby a její vyklizení.O dokončení díla sestaví smluvní strany zápis (předávací protokol) s prohlášením objednatele,že dílo je dokončeno,eventuálním uvedením vad a nedostatků <.>
<br> 6.V případě,že objednatel odmítne dílo bezdůvodně převzít formou předávacího a přejímacího protokolu,nebo podepsat protokol,nebo se k odevzdání a převzetí díla bez předchozí omluvy nedostaví,zhotovitel se nedostává do prodlení termínu ukončení závazku dle této smlouvy a to platí až do poskytnutí součinnosti protokolárního převzetí díla objednatelem.V případě,že objednatel odmítne dílo bezdůvodně převzít,nebo podepsat protokol anebo se k odevzdání a převzetí díla bez předem zaslané omluvy nedostaví,dílo se považuje za řádně a včas odevzdané po uplynutí třech dnů ode dne,který měl být podle oznámení zhotovitele dnem odevzdání a převzetí díla <.>
<br> III.Cena díla
<br> 1.Smluvní strany se dohodly na předběžné ceně díla ve výši :
<br> CELKOVÁ CENA DÍLA BEZ DPH 655 026,- Kč DPH 21% 137 755,- Kč CELKOVÁ CENA DÍLA s DPH 792 581,- Kč
<br> 2.Uvedená cena díla je cenou nejvýše přípustnou a Obsahuje veškeré další náklady nutné ke splnění veřejné zakázky po celou dobu trvání smluvního vztahu <.>
<br> 3.Nabídková cena nebude měněna v souvislosti s inflací české koruny,hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurz a stabilitu měny <.>
<br> 4.XXXX XXXX změněna v těchto případech: a) případnou změnou sazby DPH,či jiných zákonných ustanovení mající na cenu přímý vliv b) případnou změnou technického řešení vyvolanou na požadavek objednatele <.>
<br> c) bude-li Objednatel písemně požadovat provedení prací,které nejsou obsaženy v zadání výběrového řízení.Jedná se vždy pouze O objednatelem písemně požadované vícepráce nad rámec zadání výběrového řízení
<br> IV.Platební podmínky
<br> 1.Cena za dílo je splatná na základě zhotovitelem vystaveného a objednateli doručeného daňového účetního dokladu,majícího náležitosti stanovené v š 12 zákona o DPH <.>
<br> 2.Objednatel nebude zhotoviteli poskytovat zálohy <.>
<br> 3.Platba bude probíhat na základě zhotovitelem vystavené a objednatelem odsouhlasené faktury s 21 ti denní splatností <.>
<br> 4.Faktura bude v...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet