Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Jizerní Vtelno.
X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> LBC 256
<br> L
<br> B
<br> K
<br>
<br> 2
<br> 1
<br> 1
<br> L
<br> B
<br> K
<br>
2
<br> 1
<br> 1
<br> L
<br> B
<br> K
<br>
<br> 2
<br> 1
<br> 1
<br> L
<br> B
<br> C
<br>
2
<br> 6
<br> 6
<br> N
<br> R
<br> B
<br> K
<br>
7
<br> L
<br> B
<br> C
<br>
<br> 2
<br> 6
<br> 5
<br> L
<br> B
<br> C
<br>
2
<br> 6
<br> 2
<br> L
<br> B
<br> C
<br>
<br> 2
<br> 6
<br> 1
<br> o
<br> s
<br> a
<br>
<br> N
<br> R
<br> B
<br> K
<br>
<br> K
<br>
<br> 3
<br> 2
<br>
<br> /
<br>
<br> N
<br> LBC 264
<br> o
<br> s
<br> a
<br>
<br> N
<br> R
<br> B
<br> K
<br>
<br> K
<br>
<br> 3
<br> 2
<br>
<br> /
<br>
<br> T
<br> N
<br> R
<br> B
<br> K
<br>
<br> 7
<br> L
B
<br> K
<br>
2
0
9
<br> L
<br> B
<br> K
<br>
<br> 2
<br> 0
<br> 9
<br> VKP 73
<br> o
<br> s
<br> a
<br>
<br> N
<br> R
<br> B
<br> K
<br>
<br> K
<br>
<br> 3
<br> 2
<br>
<br> /
<br>
<br> V
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> VD2
<br> VD3
<br> VD8
<br> VD1
<br> VD12
<br> VD10
<br> VD11
<br> VD9
<br> VD5
<br> VD6
<br> VD7
<br> VD13
<br> VU1
<br> SV
<br> BZ
<br> ZS
<br> NSzv
<br> NZ
<br> NP
<br> NP
<br> NL
<br> NL
<br> BI
<br> NP
<br> NSzu
<br> SV
<br> BV
<br> VZ
<br> ZP
<br> NP
<br> ZS
<br> SV
<br> SV
<br> VV
<br> SV
<br> NSpvzo
<br> BI
<br> TI
<br> BI
<br> NZ
<br> ZV
<br> BV
<br> BV
<br> BV
<br> BV
<br> ZS
<br> BI
<br> BI
<br> BI
<br> DZ
<br> DZ
<br> DZ
<br> DZ
<br> NSpv
<br> NSpo
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NZ
<br> NL
<br> NL
<br> NL
<br> NL
<br> NL
<br> NL
<br> NSpo
<br> SV
<br> BV
<br> ZO
<br> ZO
<br> ZO
<br> ZO
<br> BV
<br> BI
<br> NZ
<br> NZ
<br> Z3
<br> Z1
<br> OS
<br> BV
<br> BV
<br> VZ
<br> R1-BI
<br> OV
<br> OV
<br> OM
<br> NZ
<br> BI
<br> Z2
<br> NSzv
<br> NSzv
<br> ZO
<br> NSzo
NSzo
<br> NSzo
<br> NSzo
<br> NSpz
<br> NSzo
<br> ZO
<br> NSzov
<br> NSzov
<br> NSpo
<br> N
<br> S
<br> z
<br> v
<br> d
<br> N
<br> S
<br> z
<br> v
<br> d
<br> NSzvd
<br> NSpo
<br> NSpo
<br> NSpo
<br> NP
<br> NL
<br> NL
<br> NL
<br> NSpv
<br> NP
<br> NP
<br> NSpo
<br> NSpo
<br> NSpo
<br> NP
<br> NSdo
<br> NSpz
<br> NSpz
<br> NSpo
<br> NSpo
<br> NSpo
<br> NSplv
<br> NSplv
<br> DZ
<br> NSpo
<br> R3-K-I/16
<br> Z4-I/16
<br> K1
<br> K2
<br> K2
<br> K1
<br> OM
<br> OM
<br> PV3
<br> VZ
<br> ZO
<br> NSpod
<br> ZO
<br> R5-DS
<br> R4-K-I/16
<br> VZ
<br> NSpv
<br> SV
<br> P1
<br> ZP
<br> NSzvu
<br> R2-VZ
<br> Z5 DS
<br> A
<br> A
<br> A
<br> A
<br> A
<br> A
<br> A
<br> S
<br> 1 : 5 000
<br> 0 m 50 m 100 m 150 m 200 m
<br> 0,25 km
<br> 250 m 300 m 350 m 400 m 450 m
<br> 0,5 km
<br> plochy
<br> plochy
<br> rezervy
<br> BI
<br> OV
<br> OM
<br> OS
<br> PV
<br> PODCHOD
<br> DZ
<br> TI
<br> VZ
<br> ZS
<br> ZV
<br> NL
<br> BV
<br> PLOCHY
SV
<br> BZ
<br> ZP
<br> ZO
<br> 1
<br> 2
<br>
<br> 3
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 4
<br> 5
<br> 6
<br> 7
<br> 8
<br> 9
<br> 10
<br> 11
<br> 12
<br> 13
<br> 14
<br> 15
<br> 16
<br> 17 RESTAURACE JIZERA S PENZIONEM
<br> 18
<br> 19
<br> 20
<br> 21
<br> 22
<br> 23
<br> 24 VODOJEM (HYDROGLOBUS S VRTEM)
<br> 25
<br> 26
<br> 27
<br> 29
<br> 30
<br>
<br> 31
<br>
<br> 32
<br>
<br> 33
<br> CYKLOSTEZKA
<br> NP
<br> NSx
<br> PLOCHY
<br> PLOCHY
p -
<br> v -
<br> z -
<br> l -
<br> o -
<br> d -
<br> u -
<br> NZ
<br> VV
<br> PLOCHY
<br> VKPVKP 73
<br> LBK
<br> LBC
<br> NRBK
<br> Q100
<br> Q20
<br> NRBK K32
<br> NRBK
<br> DS DSp
<br> A AA
<br> M 1 : 5 000
<br>
<br> vrstevnice v intervalu 1m
<br> (obchvat I/16...
ÚP Jizerní Vtelno – Textová část ÚP 29
<br> Zastupitelstvo obce Jizerní Vtelno příslušné podle ustanovení § 6 odst.5 písm.c) zákona č.183/2006 Sb <.>,o územním plánování a stavebním řádu ( stavební zákon) ve znění pozdějších předpisů,za použití § 43 odst.4 stavebního zákona,§ 13 a přílohy č.7 vyhl.č.500/2006 Sb <.>,o územně analytických podkladech a územně plánovací dokumentaci a způsobu evidence územně plánovací činnosti § 171 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve spojení s ustanovením § 188 odst.3 a 4 stavebního zákona vydává v samostatné působnosti usnesením č.…………….ze dne …………
<br> Územní plán Jizerní Vtelno Opatřením obecné povahy č.……… <.>
<br> ZÁZNAM O ÚČINNOSTI ÚZEMNĚ PLÁNOVACÍ DOKUMENTACE
<br> Územní plán JIZERNÍ VTELNO
<br> Správní orgán,který územně plánovací dokumentaci vydal:
<br> Zastupitelstvo obce JIZERNÍ VTELNO
<br> Oprávněná úřední osoba pořizovatele:
<br> Ing.XXXXX XXXXXXX
<br> referent odd.územního plánování
Magistrát města XXXXX XXXXXXXX
<br> Odbor stavební a rozvoje města
<br> Podpis:
<br>
<br>
<br>
<br> Razítko
Datum Nabytí účinnosti:
<br> ……….<.> 2013
<br>
ÚZEMNÍ PLÁN
JIZERNÍ VTELNO
Textová část územního plánu
říjen 2013
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> paré č.:
Zadavatel:
<br>
<br> Obec Jizerní Vtelno
<br>
<br>
<br>
Jizerní Vtelno 71
<br>
<br>
<br>
294 31 Krnsko
<br> Pořizovatel:
<br>
<br> Magistrát města XXXXX XXXXXXXX
<br>
<br>
<br>
Odbor stavební a rozvoje města
<br>
<br>
<br>
Komenského náměstí 61
<br>
<br>
<br>
293 49 XXXXX XXXXXXXX
<br> Projektant:
<br>
<br> Ing.Arch.XXXX XXXXXX
<br>
<br>
<br>
ARPOS –studie,projekty,konzultace
<br>
<br>
<br>
K Horoměřicům 561/3
<br>
<br>
<br>
165 00 Praha 6
<br>
<br>
<br>
ČKA 01184
<br> Zpracovatelé:
<br>
<br>
<br> Urbanismus a koordinace:
<br> Ing.Arch.XXXX XXXXXX
<br>
<br>
<br>
vedoucí projektant
<br>
Digitální zpracování:
<br>
XXXXX XXXXXXXXX
<br> Voda a kanalizace:
<br>
Ing.XXXXX XXXXX
<br> ÚSES,ZPF:
<br>
<br> Ing.XXXXXX XXXXXXXXX
<br> Elektro:
<br>
<br>
XXXXX XXXXXXX
<br> Doprava:
<br>
<br> Ing.XXXXXXXX XXXXXXXXX
<br> ÚP Jizerní Vtelno - Textová část ÚP
<br> OBSAH:
<br> a) Vymezení zastavěného území
<br>
<br>
<br>
<br>
4
b) Základní koncepce rozvoje území obce,ochrany a rozvoje jeho hodnot
<br>
<br> 4
b.1 Koncepce rozvoje území
<br>
<br>
<br>
<br>
4
b.2 Ochrana a rozvoj hodnot území vyplývajících z historického a urbanistického vývoje
<br> 6
b.3 Ochrana hodnot vyplývajících z přírodních a dalších podmínek území
<br>
<br> 6
c) Urbanistická koncepce,včetně vymezení zastavitelných ploch,ploch
<br> přestavby a systému sídelní zeleně
<br>
<br>
<br>
<br> 7
c.1 Urbanistická koncepce
<br>
<br>
<br>
<br>
7
c.2 Vymezení zastavitelných ploch a ploch přestavby
<br>
<br>
<br> 8
c.3 Vymezení systému sídelní zeleně
<br>
<br>
<br>
<br> 9
d) Koncepce veřejné infrastruktury včetně podmínek pro její umísťování
<br>
<br> 9
d.1
Dopravní infrastruktura
<br>
<br>
<br>
<br>
9
<br>
d.1.1 Silniční síť
<br> 9
d.1.2 Místní komunikace a polní cesty
<br>
<br>
<br> 10
d.1.3 Doprava autobusová
<br> 11
<br> d.1.4 Doprava v klidu
<br>
<br>
<br>
<br> 11
d.1.5 Železniční doprava
<br>
<br>
<br>
<br> 11
d.1.6 Cyklo- a pěší doprava
<br>
<br>
<br>
12
d.1.7 Letecká doprava
<br>
<br>
<br>
<br> 12
d.1.8 Vodní doprava
<br>
<br>
<br>
<br> 12
d.2 Technická infrastruktura
<br>
<br>
<br>
<br> 13
<br>
d.2.1 Zásobování elektrickou energií
<br>
<br>
<br> 13
<br>
d.2.2 Spoje
<br>
<br>
<br>
<br>
13
<br>
<br> d.2.3 Zásobování plynem
<br>
<br>
<br>
<br> 14
<br>
d.2.4 Zásobování pitnou vodou
<br>
<br>
<br>
14
<br>
d.2.5 Odkanalizování
<br>
<br>
<br>
<br> 14
d.3 Vodní toky
<br>
<br>
<br>
<br>
16
d.4 Občanská vybavenost
<br>
<br>
<br>
<br> 16
d.5 Veřejná prostranství
<br>
<br>
<br>
<br> 16
<br> e) Koncepce uspořádání krajiny včetně vymezení ploch a stanovení podmínek pro změny
<br> v jejich využití,územní systém ekologické stability,prostupnost krajiny,protierozní
<br> opatření,ochrana před povodněmi,rekreace,dobývání ložisek nerostných surovin apod.17
e.1 Vymezení ploch a stanovení podmínek pro změny v jejich využití
<br>
17
e.2 Stanovení podmínek pro územní systém ekologické stability
<br>
<br> 17
e.3 Stanovení podmínek pro prostupnost krajiny
<br>
<br>
19
e.4 Stanovení podmínek pro protierozní opatření
<br>
<br>
20
e.5 Stanovení podmínek pro ochranu před povodněmi
<br>
<br>
20
e.6 Stanovení podmínek pro rekreaci
<br>
<br>
<br>
20
e.7 Stanovení podmínek pro dobývání nerostů
<br>
<br>
<br> 21
e.8 Radonové riziko
<br>
<br>
<br>
<br>
21
e.9 Požadavky obrany a bezpečnosti státu
<br>
<br>
<br> 21
<br> e.10 Ochrana obyvatel
<br>
<br>
<br>
<br> 22
e.11 Nakládání s odpady
<br>
<br>
<br>
<br> 22
f)
Stanovení podmínek pro využití ploch s rozdílným způsobem využití a stanovení podmínek prostorového uspořádání včetně základních podmínek ochrany krajinného rázu
22
<br> f.1
Stanovní podmínek pro využití ploch s rozdílným způsobem využití a stanovení
<br> podmínek prostorového uspořádání
<br>
<br>
<br> 22
<br> f.2
Stanovení podmínek ochrany krajinného rázu
<br>
<br>
35
g)
Vymezení veřejně prospěšných staveb,veř...
ÚP Jizerní Vtelno – Textová část Odůvodnění ÚP
22
<br> ZÁZNAM O ÚČINNOSTI ÚZEMNĚ PLÁNOVACÍ DOKUMENTACE
<br> Územní plán JIZERNÍ VTELNO
<br> Správní orgán,který územně plánovací dokumentaci vydal:
<br> Zastupitelstvo obce JIZERNÍ VTELNO
<br> Oprávněná úřední osoba pořizovatele:
<br> Ing.XXXXX XXXXXXX
<br> referent odd.územního plánování
Magistrát města XXXXX XXXXXXXX
<br> Odbor stavební a rozvoje města
<br> Podpis:
<br>
<br>
<br>
<br> Razítko
Datum Nabytí účinnosti:
<br> ……….<.> 2013
<br>
ÚZEMNÍ PLÁN
<br> JIZERNÍ VTELNO
Textová část Odůvodnění územního plánu
<br> říjen 2013
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
paré č.:
<br> Zadavatel:
<br>
<br> Obec Jizerní Vtelno
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Jizerní Vtelno 71
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 294 31 Krnsko
<br> Pořizovatel:
<br>
<br> Magistrát města XXXXX XXXXXXXX
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Odbor stavební a rozvoje města
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Komenského náměstí 61
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 293 49 XXXXX XXXXXXXX
<br> Projektant:
<br>
<br> Ing.Arch.XXXX XXXXXX
ARPOS –studie,projekty,konzultace
<br>
<br>
<br>
<br>
K Horoměřicům 561/3
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 165 00 Praha 6
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> ČKA 01184
Zpracovatelé:
<br>
<br>
<br> Urbanismus a koordinace:
<br> Ing.Arch.XXXX XXXXXX
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> vedoucí projektant
<br>
Digitální zpracování:
<br>
<br> XXXXX XXXXXXXXX
<br> Voda a kanalizace:
<br>
<br>
Ing.XXXXX XXXXX
<br> ÚSES,ZPF:
<br>
<br>
<br>
Ing.XXXXXX XXXXXXXXX
<br> Elektro:
<br>
<br>
<br>
<br> XXXXX XXXXXXX
<br> Doprava:
<br>
<br>
<br>
<br> Ing.XXXXXXXX XXXXXXXXX
<br> OBSAH:
Postup při pořízení územního plánu
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
4
1)
Vyhodnocení koordinace využívání území z hlediska širších vztahů v území
<br>
<br>
<br>
5
2)
Vyhodnocení splnění požadavků Zadání
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
5
3)
Přezkoumání souladu územního plánu pořizovatelem podle § 53,odst.4 Stavebního zákona
<br> 6
<br> 3.1
<br> Přezkoumání souladu návrhu územního plánu s politikou územního rozvoje a územně
<br>
<br> plánovací dokumentací vydanou krajem
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 6
<br> 3.2
<br> Přezkoumání souladu s cíli a úkoly územního plánování,zejména s požadavky na ochranu
<br>
<br>
architektonických a urbanistických hodnot v území a požadavky na ochranu nezastavěného
<br>
<br>
území
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 7
<br> 3.3
<br> Vyhodnocení souladu územního plánu s požadavky zákona č.183/2006 Sb.a jeho
<br>
<br>
prováděcích právních předpisů
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
7
<br> 3.4
<br> Vyhodnocení souladu územního plánu s požadavky zvláštních právních předpisů
<br>
<br>
a se stanovisky dotčených orgánů podle zvláštních právních předpisů
<br>
<br>
<br>
<br> 7
4)
Zpráva o vyhodnocení vlivů na udržitelný rozvoj území
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
15
5)
Stanovisko krajského úřadu podle § 50,odst.5 Stavebního zákona
<br>
<br>
<br>
<br>
15
6)
Sdělení,jak bylo stanovisko podle § 50,odst.5 Stavebního zákona zohledněno,s uvedením
<br>
závažných důvodů,pokud některé požadavky nebo podmínky zohledněny nebyly
<br>
<br>
15
7)
Komplexní zdůvodnění přijatého řešení
<br>
<br> 15
<br> 7.1
<br> Zdůvodnění přijatého řešení
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 15
<br>
<br>
7.1.1
Řešení zastavěného území,zastavitelných ploch a ploch přestavby
<br>
<br>
<br> 16
<br>
<br> 7.1.2
Řešení nezastavitelných ploch v nezastavěném území
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 17
<br>
<br>
<br> 7.1.2.1
<br> Řešení krajiny
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
17
<br>
<br>
<br> 7.1.2.2
<br> Přírodní hodnoty
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 20
<br>
<br>
<br> 7.1.2.3
<br> Územní systém ekologické stability (ÚSES)
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 21
<br>
<br> 7.1.3
Řešení dopravy
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
24
<br>
<br>
<br> 7.1.3.1
<br> Širší vztahy
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
24
<br>
<br>
<br> 7.1.3.2
<br> Silniční doprava
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 24
<br>
<br>
<br> 7.1.3.3
<br> Místní komunikace a polní cesty
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
27
<br>
<br>
<br> 7.1.3.4
<br> Doprava autobusová
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
29
<br>
<br>
<br> 7.1.3.5
<br> Doprava v klidu
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 30
<br>
<br>
<br> 7.1.3.6
<br> Doprava železniční
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
30
<br>
<br>
<br> 7.1.3.7
<br> Cyklo - a pěší doprava
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 30
<br>
<br>
<br> 7.1.3.8
<br> Letecká doprava
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 32
<br>
<br>
<br> 7.1.3.9
<br> Vodní doprava
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 32
<br>
<br> 7.1.4
Řešení technické infrastruktury
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
32
<br>
<br>
<br> 7.1.4.1
<br> Zásobování elektrickou energií
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 32
<br>
<br>
<br> 7.1.4.2
<br> Spoje
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
35
<br>
<br>
<br> 7.1.4.3
<br> Zásobování plynem
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
36
<br>
<br>
<br>
7.1.4.4
<br> Řešení zás...
X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> L
<br> B
<br> C
<br>
<br> 2
<br> 6
<br> 1
<br> o
<br> s
<br> a
<br>
<br> N
<br> R
<br> B
<br> K
<br>
<br> K
<br>
<br> 3
<br> 2
<br>
<br> /
<br>
<br> N
<br> LBC 264
<br> o
<br> s
<br> a
<br>
<br> N
<br> R
<br> B
<br> K
<br>
<br> K
<br>
<br> 3
<br> 2
<br>
<br> /
<br>
<br> T
<br> N
<br> R
<br> B
<br> K
<br>
<br> 7
<br> L
<br> B
<br> K
<br>
<br> 2
<br> 0
<br> 9
<br> VKP 73
<br> o
<br> s
<br> a
<br>
<br> N
<br> R
<br> B
<br> K
<br>
<br> K
<br>
<br> 3
<br> 2
<br>
<br> /
<br>
<br> V
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
X
<br> X
<br> X
X X
<br> X
X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> X
<br> XX
<br> VD2
<br> VD3
<br> VD8
<br> VD1
<br> VD12
<br> VD10
<br> VD11
<br> VD9
<br> VD5
<br> VD6
<br> VD7
<br> VD13
<br> VU1
<br> SV
<br> BZ
<br> NSzv
<br> NL
<br> NL
<br> BI
<br> NP
<br> NSzu
<br> SV
<br> BV
<br> VZ
<br> ZP
<br> NP
<br> ZS
<br> SV
<br> SV
<br> VV
<br> SV
<br> NSpvzo
<br> BI
<br> TI
<br> BI
<br> NZ
<br> ZV
<br> BV
<br> BV
<br> BV
<br> BV
<br> ZS
<br> BI
<br> BI
<br> BI
<br> DZ
<br> NSpv
<br> NSpo
<br> NL
<br> NL
<br> NL
<br> NSpo
<br> SV
<br> BV
<br> BV
<br> BI
<br> NZ
<br> NZ
<br> Z3
<br> Z1
<br> OS
<br> BV
<br> BV
<br> VZ
<br> R1-BI
<br> OV
<br> OV
<br> OM
<br> NZ
<br> BI
<br> Z2
<br> NSzv
<br> ZO
<br> NSzo
NSzo
<br> NSzo
<br> NSzo
<br> NSpz
<br> NSzo
<br> N
<br> S
<br> z
<br> v
<br> d
<br> N
<br> S
<br> z
<br> v
<br> d
<br> NP
<br> NL
<br> NL
<br> NSpv
<br> NP
<br> NP
<br> NSpo
<br> NSpo
<br> NSpo
<br> NP
<br> NSdo
<br> DZ
<br> R3-K-I/16
<br> Z4-I/16
<br> K1
<br> OM
<br> OM
<br> PV3
<br> VZ
<br> ZO
<br> NSpod
<br> ZO
<br> R5-DS
<br> R4-K-I/16
<br> VZ
<br> NSpv
<br> SV
<br> P1
<br> ZP
<br> NSzvu
<br> R2-VZ
<br> Z5 DS
<br> A
<br> A
<br> A
<br> A
<br> A
<br> A
<br> A
<br> 1 : 2 500
<br> 0 m 25 m 50 m 75 m 100 m 125 m 150 m 175 m 200 m 225 m
<br> 0,2 km 0,25 km0,1 km
<br> S
<br> 1
<br> 2
<br>
<br> 3
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 4
<br> 5
<br> 6
<br> 7
<br> 8
<br> 9
<br> 10
<br> 11
<br> 12
<br> 13
<br> 14
<br> 15
<br> 16
<br> 17 RESTAURACE JIZERA S PENZIONEM
<br> 18
<br> 19
<br> 20
<br> 21
<br> 22
<br> 23
<br> 24 VODOJEM (HYDROGLOBUS S VRTEM)
<br> 25
<br> 26
<br> 27
<br> 29
<br> 30
<br>
<br> 31
<br>
<br> 32
<br>
<br> 33
<br>
<br> vrstevnice v intervalu 1m
<br> (obchvat I/16 - tunel)
<br> X X
<br> 260
<br> R3-K
<br> plochy
<br> plochy
<br> rezervy
<br> BI
<br> OV
<br> OM
<br> OS
<br> PV
<br> PODCHOD
<br> DZ
<br> TI
<br> VZ
<br> ZS
<br> ZV
<br> NL
<br> BV
<br> PLOCHY
SV
<br> BZ
<br> ZP
<br> ZO
<br> CYKLOSTEZKA
<br> NP
<br> NSx
<br> PLOCHY
<br> PLOCHY
p -
<br> v -
<br> z -
<br> l -
<br> o -
<br> d -
<br> u -
<br> NZ
<br> VV
<br> PLOCHY
<br> VKPVKP 73
<br> LBK
<br> LBC
<br> NRBK
<br> Q100
<br> Q20
<br> NRBK K32
<br> NRBK
<br> DS DSp
<br> M 1 : 2 500
<br> A AA
<br> VD1
Načteno
Meta
Územní plánování EIA Stavby Územní plánování Jednání zastupitelstva Územní plánování EIA Stavby Územní plánování
Další dokumenty od Obec Jizerní Vtelno | ||
---|---|---|
20. 11. 2024 | Opatření obecné povahy veřejnou vyhláškou-pajasan | |
20. 11. 2024 | Návrh rozpočtu na rok 2025 | |
20. 11. 2024 | Schválený střednědobý výhled na r.2025-2028 | |
30. 10. 2024 | Opatření obecné povahy | |
30. 10. 2024 | Schůze zastupitelstva obce Jizerní Vtelno 6.11.2024 | |
...a další |