Město Terezín - Výzva k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace pro veřejnou zakázku zadávanou jako zakázka malého rozsahu mimo režim zákona č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Terezín.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výzva k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace pro veřejnou zakázku zadávanou jako zakázka malého rozsahu mimo režim zákona č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

vÝZvA
k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace pro veřejnou zakázku
zadávanou jako zakázka malého rozsahu mimo režim zákona č.13712006 Sb <.>,o veřejných zakázkách
<br>.Zadavatel
Název zadavatele: Město Terezín
se sídlem: náměstí ČSA 169,411 55 Terezín
IČ: 002 64 474
Zástupce zadavatele: XXXXXX XXXXXXX - Starosta města
Kontaktní Osoba:.X UDr.XXXXXXXX XXXX,e~mail: renc-eler@seznam.cz; tel.: XXX XXX 968
Adresa: Gončarenkova 1491/ I 1,147 00 Praha 4 - Braník
<br>.Druh a předmět veřejné zakázky
<br> Druh veřejné Zakázky: stavební práce
<br> Předmět veřejné zakázky: výměna části osvětlovacích těles a optimalizace řídícího Systému veřejného osvětlení ve
městě Terezín <.>
<br> Klasifikace předmětu veřejné zakázky CPV:
<br> 45316100-6 - Instalace a montáž zařízení pro venkovní Osvětlení
<br>.Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 1 450 595,- Kč bez DPH <.>
<br>.Doba a místo plnění
Zahájení prací - bez odkladu po uzavření smlouvy (předpoklad 5.8.2015),termín dokončení plnění - 30.11.2016 <.>
Místem plnění je město Terezín.Podrobněji v zadávací dokumentaci <.>
<br>.Lhůta a misto pro podání nabídek
<br> 5.1 Nabídky musí být doručeny na adresu kontaktní osoby uvedenou výše a to nejpozději do 10:00 hod.dne 20.7 <.>
2015 <.>
<br> 5.2 Při Zaslání poštou Se za rozhodující čas podání nabídky považuje okamžik převzetí nabídky na uvedené adrese <.>
<br> 5.3 Nabídky,které budou doručeny po termínu uvedeném v odst.5.1,budou neotevřené vráceny uchazeči <.>
<br>.Zadávací dokumentace
<br> Zadávací dokumentace (dále též „ZD“) je poskytována na žádost dodavatele,zaslanou e-mailem nebo poštou na
adresu kontaktní osoby <.>
<br>.Požadavky na splnění kvalifikace
<br> - základní kvalifikační předpoklady - čestné prohlášení dle ZD;
<br> - profesní kvalifikační předpoklady - výpis z obchodního rejstříku,příslušné živnostenské oprávnění <.>
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci <.>
<br>.Lhůta,po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni
Zadávací lhůtaje stanovena do 7.8.2015 <.>
<br>.Hodnotící kritéria
<br> Hodnocení nabídek provede hodnotící komise.Hodnotícím kn'těriem je nejnižší nabídková cena <.>
<br> V Terezíně,dne 7.'7.2015
<br> XXXXXX XXXXXXX - starosta města
<br> Vyvěšeno: "' X
<br> Svěšeno:

Načteno

edesky.cz/d/175138

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Terezín      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz