Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Libotov.
organizační řád obecního úřadu Libotov
<br> Podle ustanovení § 102 odst.2 písm.o) zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích Zastupitelstvo obce schvaluje organizační řád obce.Návrh organizačního řádu obce předkládá starosta obecního úřadu,který dle § 110 odst.4 písm.c) zákona o obcí <.>
<br> Organizační řád obce by měl mít tyto části:
<br> 1.Část základní,která by měla obsahovat dělbu práce mezi jednotlivými odbory nebo odděleními,jejich vzájemné vztahy a vazby k organizacím,řízenými a spravovanými obcí a jejich kompetence <.>
<br> 2.Přílohu č.1- organizační struktura obecního úřadu <,>
<br> 3.Přílohu č.2 - funkční náplně odborů obecního úřadu <,>
<br> 4.Přílohu č.3 - Seznam organizací zřízených,řízených nebo spravovaných obcí <.>
<br> Pro názornost připojujeme vzor základní části organizačního řádu obce:
<br> O R G A N I Z A Č N Í Ř Á D
<br> obce Libotov
<br> Čl.1
<br> Základní ustanovení
<br> Organizační řád upravuje organizaci obecního úřadu Libotov Určuje jeho organizační strukturu,dělbu práce mezi jednotlivými,odděleními,jejich vzájemné vztahy a vazby k organizacím,řízenými a spravovanými obcí a jejich kompetence <.>
<br> Čl.2
<br> Postavení a působnost obecního úřadu upravuje zákon č.128/2000 Sb <.>,o obcích a další zvláštní předpisy <.>
<br> Čl.3
<br> Řízení obecního úřadu
<br> V čele obecního úřadu je starosta obce.Obecní úřad řídí prostřednictvím komisí obecního úřadu.Pravomoc a postavení starosty obce a místostarosty obecního úřadu jsou dány zákonem.Starosta obce jedná jménem obce a je oprávněn k tomuto jednání zmocnit i další zaměstnance obecního úřadu <.>
<br> Čl.4
<br> Starostu v době jeho nepřítomnosti zastupuje místostarosta.Místostarosta,kterého zastupitelstvo obce určí,zastupuje starostu obce v době jeho nepřítomnosti ve všech věcech,které jsou svěřeny starostovi <.>
<br> Čl.5
<br> Úkoly zaměstnavatele podle zvláštních předpisů plní v souladu se zákonem starosta obecního úřadu,který řídí a kontroluje činnost zaměstnanců obce a plní další úkoly dané mu § 110 odst.4 a 5 zákona <.>
<br> Čl.6
<br> K zabezpečení úkolů a pro nezbytnou informovanost svolává starosta obcep poradu vedení.Ta je koordinačním a poradním orgánem sloužícím k řešení problémů,které vyžadují všestranné posouzení.Projednává materiály,které jsou předkládány na jednání zastupitelstva obce.Porady vedení se zúčastňují starosta obce,místostarosta,předsedové komisí a další přizvané osoby <.>
<br> Čl.7
<br> Vnitřní členění obecního úřadu
<br> Celkový počet zaměstnanců obecního úřadu schvaluje v souladu se zákonem zastupitelstvo obce.Počet pracovníků v jednotlivých komisích stanoví zastupitelstvo obce <.>
<br> Obecní úřad se dělí na odbory a oddělení v rámci odborů.Podle § 58 odst.2 zákona zřizuje odbory rada obce <.>
<br> Čl.8
<br> V čele odborů stojí vedoucí odborů,jmenovaní a odvolávaní dle zákona o obcích na návrh tajemníka obecního úřadu (dále jen tajemník) radou obce.Do doby jmenování vedoucího odboru je tajemník zmocněn pověřit příslušného zaměstnance řízením odboru.Vedoucí odboru řídí a kontroluje činnost odboru,navrhuje změny interních postupů a nese odpovědnost za působnost,svěřenou odboru dle tohoto organizačního řádu.Je oprávněn v rozsahu svých pravomocí též jednat a podepisovat rozhodnutí a opatření.Vedoucí odboru odpovídá za plnění usnesení rady obce a zastupitelstva obce ve své působnosti,za přípravu a dodržování rozpočtu ve spravovaných částech.Odpovídá za celkový chod odboru v plném rozsahu.V případě,že nebyla svěřena konkrétní odpovědnost žádnému zaměstnanci odboru,odpovídá za plnění úkolu vedoucí odboru.Vedoucí je odpovědný ze své samosprávné činnosti radě obce a tajemníkovi.Za svou činnost v přenesené působnosti odpovídá tajemníkovi.Vedoucí odboru spolupracuje se starostou obce,a s ostatními vedoucími odborů magistrátu.Vedoucí odborů jsou povinni bezodkladně seznámit tajemníka se vznikem škody,nebo pracovního úrazu <.>
<br> Čl.9
<br> V čele oddělení stojí vedoucí,kterého ustanovuje tajemník na návrh vedoucího příslušného odboru.Řídí činnost oddělení a je přímo podřízen vedoucímu odboru.V případě,že je oddělení ještě děleno na úseky,řídí činnost oddělení prostřednictvím vedoucích úseků <.>
<br> Čl.10
<br> Funkční náplně odborů a oddělení,vyplývající z působnosti obecního úřadu a jsou stanoveny v další části tohoto organizačního řádu <.>
<br> Čl.11
<br> Zvláštní orgány
<br> Starosta obce zřizuje operativně jako pomocné orgány pro zajištění hospodaření s majetkem obce komise:
<br> a/ hlavní inventarizační pro zajištění inventur veškerého majetku obce <,>
<br> b/ likvidační pro zajištění odepsání nepoužitelného majetku <.>
<br> Komise se řídí vlastním jednacím řádem,výsledky své činnosti předkládá starostovi.Starosta seznamuje s výsledky práce těchto komisí radu města <.>
<br> Čl.12
<br> Tajemník zřizuje jako své poradní orgány komise :
<br> a/ pro posuzování odškodňování pracovních úrazů <,>
<br> b/ pro posuzování náhrad škod <,>
<br> a další orgány dle potřeby <.>
<br> Komise mají vlastní statut,jejich rozhodnutí má dop...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Rozpočet