Moravskoslezský kraj - Silnice I/57 v úseku mezi Vysokou a Damaškem - stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích - OOP

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Moravskoslezský kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

04_Situace PDZ II. + IV. etapa – výkres č. 04 (formát PDF; velikost 2.03 MB)
57
<br> 57
<br> 57
<br> E4
<br> IP5 2 km
40-
<br> 50
<br> A2a
<br> E4 A2a
2 km
<br> B4E3a
150m
<br> B20a 20
<br> B16 m3
<br> E3a
150m
<br> B4
<br> P4
<br> E13
<br> B4
<br> MIMO
DOPR.OBS
<br> LUHY
<br> P4
<br> IS3b 57
5TŘEM
<br> EŠNÁ
<br> IS3c
57
<br> 3
VYSOKÁ
<br> P1
<br> E2b
<br> IS3b
1
<br> PITÁRNÉ
<br> IS
3c
<br> 1
PI
<br> TÁ
RN
<br> É P1 E2
b
<br> P4
<br> IZ4b VYSOKÁ
PITÁRNÉ
<br> IZ4aVYSOKÁ
PITÁRNÉ
<br> E4A
2b
<br> 1 k
m
<br> P6
<br> E2b
<br> STOP
<br> P1
<br> IS
3a
<br> 1
VY
<br> SO
KÁ
<br> 57
IS
<br> 3b
<br> 422
JI
<br> ND
ŘI
<br> CH
OV
<br> ZL
AT
<br> É
HO
<br> RY
45
<br> 7
<br> IS
3c
<br> 45
7
<br> 10
OS
<br> OB
LA
<br> HA
<br> E4
A2b
<br> 1 km
<br> P6
<br> E2b
<br> STOP
<br> Z23
xS
<br> 7 t
yp
<br> 1
<br> 1
1
<br> 1
<br> C4
b
<br> SS
Z
<br> km 5,100
<br> B26
<br> B2
0a
<br> 50 B
21
<br> a
<br> A1
5
<br> E3
a
<br> 50
0m
<br> A1
0
<br> 10
0
<br> m
<br> B2
0a
<br> 30
<br> 20
0
<br> m
<br> B2
0a
<br> 70
<br> 30
0
<br> m
<br> 50
0
<br> m
<br> Z4b
S7
<br> Směrovací desky Z4 <,>
<br> odstup max.18 m
<br> Z2
3xS7 typ
<br> 1
<br> 1
1
<br> 1
<br> E13 STAVBY,BUS
VOZIDLA
<br> MIMO
<br> B1
<br> Z2
3xS7 typ1
<br> 1
1
<br> 1
<br> C4a
<br> SSZ
<br> B2
6
<br> B20a
50
<br> B21a
<br> A10
<br> 100 m
<br> 200 m
<br> B20a
70
<br> 300 m
<br> B20a
30
<br> A15
<br> E3a
<br> 500m
<br> 500 m
<br> km 6,300
<br> E1
3B2
<br> 4a
MI
<br> MO
VO
<br> ZID
LA
<br> ST
AV
<br> BY
<,> B
<br> US
<br> E13 B24b
MIMO
<br> VOZIDLA
STAVBY,BUS
<br> B21
a
<br> B20
a
<br> 30 B21a
<br> B20a
<br> 30
<br> Z4b
S7
<br> Sm
ěrovací desky Z4 <,>
<br> odstup m
ax.18 m
<br> B2
1aB2
<br> 0a
30
<br> B21a
<br> B20a
30
<br> Z2
3xS7 typ1
<br> 1
1
<br> 1
<br> C4a
<br> SSZ
<br> km 4,000B2
6
<br> B20a
50B21a
<br> A10100 m
<br> 200 m
B20a
<br> 70
300 m
<br> A15
E3a
<br> 500m
<br> 500 m
<br> B20a
30
<br> Z2
3xS
<br> 7 ty
p1
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> C4b
<br> SSZ
<br> km 7,234
<br> B26
<br> B20
a
<br> 50
<br> B21
a
<br> A15
E3a
<br> 500
m
<br> A10
<br> 100
m
<br> B20
a
<br> 30
<br> 200
m
<br> B20
a
<br> 70
<br> 300
m
<br>...
03_Situace PDZ II. + IV. etapa – výkres č. 03 (formát PDF; velikost 2.02 MB)
S
<br> 57
<br> 57
<br> 57
<br> E4
<br> IP5 2 km
40-
<br> 50
<br> A2a
<br> E4 A2a
2 km
<br> B4E3a
150m
<br> B20a 20
<br> B16 m3
<br> E3a
150m
<br> B4
<br> P4
<br> E13
<br> B4
<br> MIMO
DOPR.OBS
<br> LUHY
<br> P4
<br> IS3b 57
5TŘEM
<br> EŠNÁ
<br> IS3c
57
<br> 3
VYSOKÁ
<br> P1
<br> E2b
<br> IS3b
1
<br> PITÁRNÉ
<br> IS
3c
<br> 1
PI
<br> TÁ
RN
<br> É P1 E2
b
<br> P4
<br> IZ4b VYSOKÁ
PITÁRNÉ
<br> IZ4aVYSOKÁ
PITÁRNÉ
<br> E4A
2b
<br> 1 k
m
<br> P6
<br> E2b
<br> STOP
<br> P1
<br> IS
3a
<br> 1
VY
<br> SO
KÁ
<br> 57
IS
<br> 3b
<br> 422
JI
<br> ND
ŘI
<br> CH
OV
<br> ZL
AT
<br> É
HO
<br> RY
45
<br> 7
<br> IS
3c
<br> 45
7
<br> 10
OS
<br> OB
LA
<br> HA
<br> E4
A2b
<br> 1 km
<br> P6
<br> E2b
<br> STOP
<br> Z2 3xS7 typ1
<br> 1
1
<br> 1
<br> C4b
<br> SS
Z
<br> km 5,100
<br> B26
<br> B2
0a
<br> 50 B
21
<br> a
<br> A1
5
<br> E3
a
<br> 50
0m
<br> A1
0
<br> 10
0
<br> m
<br> B2
0a
<br> 30
<br> 20
0
<br> m
<br> B2
0a
<br> 70
<br> 30
0
<br> m
<br> 50
0
<br> m
<br> Z4
b
<br> S7
Sm
<br> ěr
ov
<br> ac
í d
<br> es
ky
<br> Z
4 <,>
<br>
od
<br> st
up
<br> m
ax
<br>.1
8
<br> m
<br> B2
1aB2
0a
<br> 30
<br> B21a
<br> B20a
30
<br> Z2
3x
<br> S7
ty
<br> p1
1
<br> 1
1
<br> C4
a
<br> SSZ
<br> km 4,000
<br> B2
6
<br> B20a
50B21a
<br> A10100 m
<br> 200 m
B20a
<br> 70
300 m
<br> A15
E3a
<br> 500m
<br> 500 m
<br> B20a
30
<br> S7
A15
<br> E7b
<br> IS11b
<br> TŘEM
EŠNÁ
<br> IS3b
<br> 7
TŘEM
<br> EŠNÁ
<br> IS3c
6
<br> JINDŘICHOV
<br> IS1
1b
<br> TŘ
EM
<br> EŠ
NÁ
<br> IS11b
<br> VYSOKÁ
<br> IS1
1b
<br> VY
SO
<br> KÁ
<br> IS11b
<br> TŘEMEŠNÁ
<br> IS3a10
OSOB
<br> LAHA
<br> 457
IS3c1
<br> PITÁR
NÉ
<br> Z4
b
<br> S7
Sm
<br> ěr
ov
<br> ac
í d
<br> es
ky
<br> Z
4 <,>
<br>
<br> od
st
<br> up
m
<br> ax
<.> 1
<br> 8
m
<br> Z2
<br> 3xS
7 ty
<br> p1
1
<br> 1
<br> 1
<br> C4a
<br> SSZ
<br> B2
6
<br> B20a
50
<br> B21a
<br> A10
<br> 100 m
<br> 200 m
<br> B20a
70
<br> 300 m
<br> B20a
30
<br> A15
<br> E3a
<br> 500m
<br> 500 m
<br> km 6,300
<br> B21
a
<br> B20
a
<br> 30 B21a
<br> B20a
<br> 30
<br> Z2 3xS7 typ1
<br> 1
1
<br> ...
02_Situace PDZ I. + III. etapa – výkres č. 02 (formát PDF; velikost 2.00 MB)
S
<br> 57
<br> 57
<br> 57
<br> 57
<br> Z23
xS
<br> 7 t
yp
<br> 1
<br> 1
1
<br> 1
<br> C4
b
<br> SS
Z
<br> E4
<br> IP5 2 km
40-
<br> 50
<br> A2a
<br> E4
<br> A2a
2 km
<br> P4
<br> E13
B4
<br> MIMO
DOPR.O
<br> BSLUHY
<br> P4
<br> IS3b 57 5TŘEMEŠNÁ
IS3c
<br> 573 VYSOKÁ
<br> P1
<br> E2b
<br> IS3b
1
<br> PITÁRNÉ
<br> IS
3c
<br> 1
PI
<br> TÁ
RN
<br> É
<br> P1 E2
b
<br> P4
<br> IZ4b
VYSOKÁ
PITÁRNÉ
<br> IZ4a
VYSOKÁ
PITÁRNÉ
<br> E4A2
b
<br> 1 k
m
<br> P6
<br> E2b
<br> STOP
<br> P1
<br> IS
3a
<br> 1
<br> VY
SO
<br> KÁ
57
<br> IS
3b
<br> 422
JI
<br> ND
ŘI
<br> CH
OV
<br> ZL
AT
<br> É
HO
<br> RY
45
<br> 7
IS
<br> 3c
<br> 45
7
<br> 10
<br> OS
OB
<br> LA
HA
<br> E4
A2b
<br> 1 km
<br> P6
<br> E2b
<br> STOP
<br> Z2
3xS7 typ1
<br> 1
1
<br> 1
C4a
<br> SSZ
<br> km 2,926
<br> km 4,000
<br> Z4bS7 Směrovací desky Z4,odstup max.18 m
<br> B2
6
<br> B26
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B2
1a
<br> A1
5
<br> E3
a
<br> 50
0m
<br> A1
0 1
<br> 00
m
<br> B2
0a
<br> 30
<br> 20
0
<br> m
<br> B2
0a
<br> 70
<br> 30
0
<br> m
<br> 50
0
<br> m
<br> A15
<br> E7b
<br> B21a
<br> B20a 30
<br> B21a
<br> B20a30
<br> B20a
50
<br> B21a
<br> A10
<br> 100 m200 mB20a
70
<br> 250 m
<br> A15E3a
500m
<br> 500 m
<br> A15
<br> E7b
<br> A15
<br> E7b
<br> Z2
<br> E13
STAVBY
<br> VOZIDLA
MIMO
<br> B1
<br> B20a
30
<br> Z23
xS
<br> 7 t
yp
<br> 1
<br> 1
1
<br> 1
<br> C4
b
<br> SS
Z
<br> B26
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B2
1a
<br> A15
E3a
<br> 500
mA1
<br> 0 10
0
<br> m
<br> B2
0a
<br> 30
<br> 20
0
<br> m
<br> B2
0a
<br> 70
<br> 30
0
<br> m
<br> 500
m
<br> Z4b
S7
<br> Sm
ěrovací desky Z4 <,>
<br> odstup m
ax.18 m
<br> Z2
3xS7 typ1
<br> 11
1
<br> E13 STAVBY
VOZIDLA
<br> MIMO
<br> B1
<br> B1E3a
1,4km
<br> B1
E3a
<br> 250m
<br> IS 11a
<br> 1,4 km
<br> IS 11a
<br> 1,4 km
<br> Vysoká,Pitárné <,>
u Grossmanů
<br> Z2
3xS7 typ1
<br> 1
1
<br> 1
C4a
<br> SSZ
<br> B2
6
<br> B20a
50
<br> B21a
<br> A10
<br> 100 m
<br> 200 m
<br> B20a
70
<br> 300 m
<br> B20a
30
<br> A15
E3a
<br> 500m
<br> 500 m
<br> km 6,300
<br> km 5,100
<br> E1
3
<br> B2
4a
<br> MI...
01_Situace PDZ I. + III. etapa – výkres č. 01 (formát PDF; velikost 2.00 MB)
57
<br> 57
<br> 57
<br> 57
<br> E4
<br> IP5 2 km
40-
<br> 50
<br> A2a
<br> E4
<br> A2a
2 km
<br> P4
<br> E13
B4
<br> MIMO
DOPR.O
<br> BSLUHY
<br> P4
<br> IS3b 57 5TŘEMEŠNÁ
IS3c
<br> 573 VYSOKÁ
<br> P1
<br> E2b
<br> IS3b
1
<br> PITÁRNÉ
<br> IS
3c
<br> 1
PI
<br> TÁ
RN
<br> É
<br> P1 E2
b
<br> P4
<br> IZ4b
VYSOKÁ
PITÁRNÉ
<br> IZ4a
VYSOKÁ
PITÁRNÉ
<br> E4A2
b
<br> 1 k
m
<br> P6
<br> E2b
<br> STOP
<br> P1
<br> IS
3a
<br> 1
<br> VY
SO
<br> KÁ
57
<br> IS
3b
<br> 422
JI
<br> ND
ŘI
<br> CH
OV
<br> ZL
AT
<br> É
HO
<br> RY
45
<br> 7
IS
<br> 3c
<br> 45
7
<br> 10
<br> OS
OB
<br> LA
HA
<br> E4
A2b
<br> 1 km
<br> P6
<br> E2b
<br> STOP
<br> Z2 3xS7 typ1
<br> 1
1
<br> 1
C4b
<br> SS
Z
<br> Z2
3x
<br> S7
ty
<br> p1
1
<br> 1
1
<br> C4
a
<br> SSZ
<br> Z4
b
<br> S7
<br> Sm
ěr
<br> ov
ac
<br> í d
es
<br> ky
Z
<br> 4 <,>
<br>
od
stu
<br> p
m
<br> ax
<.> 1
<br> 8
m
<br> B2
6
<br> B26
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B2
1a
<br> A1
5
<br> E3
a
<br> 50
0m
<br> A1
0 1
<br> 00
m
<br> B2
0a
<br> 30
<br> 20
0
<br> m
<br> B2
0a
<br> 70
<br> 30
0
<br> m
<br> 50
0
<br> m
<br> A15
<br> E7b
<br> B21a
<br> B20a 30
<br> B21a
<br> B20a30
<br> B20a
50
<br> B21a
<br> A10
<br> 100 m200 mB20a
70
<br> 250 m
<br> A15E3a
500m
<br> 500 m
<br> Z2
<br> E13
STAVBY
<br> VOZIDLA
MIMO
<br> B1
<br> B20a
30
<br> Z2 3xS7 typ1
<br> 1
1
<br> 1
<br> C4b
<br> SS
Z
<br> B26
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B2
1a
<br> A15
E3a
<br> 500
mA1
<br> 0 10
0
<br> m
<br> B2
0a
<br> 30
<br> 20
0
<br> m
<br> B2
0a
<br> 70
<br> 30
0
<br> m
<br> 500
m
<br> Z4
b
<br> S7
<br> Sm
ěr
<br> ov
ac
<br> í d
es
<br> ky
Z
<br> 4 <,>
<br> od
stu
<br> p m
ax
<br>.1
8 m
<br> Z2
3x
<br> S7
ty
<br> p1
1
<br> 1
1
<br> C4
a
<br> SSZ
<br> B2
6
<br> B20a
50
<br> B21a
<br> A10
<br> 100 m
<br> 200 m
<br> B20a
70
<br> 300 m
<br> B20a
30
<br> A15
E3a
<br> 500m
<br> 500 m
<br> B2
1aB2
<br> 0a
30
<br> B21a B20a
<br> 30
<br> A15
<br> E7b
<br> A15
<br> E7b
<br> MK
<br> 45826
<br> 45826
<br> 45715
<br> 45
7
<br> 45
7
<br> km 2,926
<br> km 4,000
<br> Vysoká,Pitárné <,>
u Grossmanů
<br...
13915_VV OOP_I57 Pitárné - Damašek - ČU (formát PDF; velikost 327 kB)
*KUMSX037HD9U*
<br>
<br>
<br> KRAJSKÝ ÚŘAD
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
Odbor dopravy
28.října 2771/117,702 00 Ostrava
<br>
<br>
<br>
Tel.: 595 622 222 IČ: 70890692
<br>
<br>
Fax: 595 622 126 DIČ: CZ70890692
ID DS: 8x6bxsd Č.účtu: 1650676349/0800 www.msk.cz
<br>
<br> Klasifikace informací: Neveřejné
<br> Krajský úřad Moravskoslezského kraje,vykonávající podle § 29 zákona č.129/2000 Sb <.>,o krajích,ve znění
pozdějších předpisů,přenesenou působnost stanovenou mu § 124 odst.4 písm.b) zákona č.361/2000 Sb.<,>
o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále
XXX XXXXX o silničním provozu),jako věcně a místně příslušný správní orgán podle § 77 odst.1 písm.b) zákona
o silničním provozu,v řízení o opatření obecné povahy podle § 171 a následujících části šesté zákona
č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen správní řád),na základě návrhu podaného
spol.STRABAG,a.s <.>,IČ 60838744,se sídlem Kačírkova 982/4,Praha 5 - Jinonice,158 00 Praha zast.na
základě plné moci spol.Značky Morava,a.s <.>,IČ 25865871,se sídlem Brantice 430,793 93 Brantice (dále jen
žadatel) dne 20.06.2025 a po projednání předloženého návrhu přechodné úpravy provozu s dotčeným orgánem
v souladu s § 77 odst.3 zákona o silničním provozu,v návaznosti na § 77 odst.5 téhož zákona
<br> vydává toto opatření obecné povahy <,>
<br> kdy v souladu s ust.§ 77 odst.1 písm.b) zákona o silničním provozu
<br> stanoví přechodnou úpravu provozu na silnici I/57 <.>
<br> Toto stanovení přechodné úpravy provozu na silnici I/57 je vydáno v souvislosti s realizací stavby „I/57 Pitárné
– Damašek v km 2,926 – 7,234“.Předmětem stanovení přechodné úpravy provozu je umístění přechodného
dopravního značení a zařízení,kterým dojde k usměrnění dopravy a zajištění bezpečnosti silničního provozu při
částečné uzavírce silnice I/57 v úseku mezi Vysokou a Damaškem,provozní staničení km cca 2,926 – 7,234 <,>
k.ú.Vysoká ve Slezsku,k.ú.Pitárné,k.ú.Liptaň a k.ú Třemešná,a to ...

Načteno

edesky.cz/d/17443480

Meta

Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Moravskoslezský kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz