Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jičín.
Signature Not ' 'ed
<br> JUDr.Jan Mal' 18.4.2018 7:5 4,<,>,<,> WZVA K PODANI NABIDKY
<br> v rámci veřejné zakázky malého rozsahu zadávané mimo režim zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů,(dále jen „zákon“)
<br> Tato veřejná zakázka je zakázkou malého rozsahu ve smyslu 5 27 zákona.Veřejná zakázka se tak dle 5 31 zákona řídí pouze zásadami uvedenými v 5 6 zákona,další postupy tohoto zadávacího řízení nejsou stanovené zákonem a případné odkazy na zákon či užitá zákonná ustanovení v tomto dokumentu jsou použita pouze analogicky <.>
<br> Název veřejné zakázky:
<br> Zpracování PD na opravu střechy MěÚ Jičín,Žižkovo nám.18
<br> Druh zadávacího řízení: VZMR Předmět veřejné zakázky: Služby Zadavatel: Město Jičín
<br> Sídlo zadavatele:
<br> Žižkovo náměstí 18 Valdické Předměstí,506 01 Jičín 1
<br> IČO: 00271632 Osoba oprávněná jednat za JUDr.XXX XXXX,starosta města zadavatele:
<br> lng.XXXXX XXXX — ve věcech technických XXXXX XXXXXXX — organizace veřejné zakázky
<br> +XXX XXX XXX XXX,+420 733 617 305 (J.Šmíd)
<br> Kontaktní osoba:
<br> Telefon: +420 493 545 181 (P.Němcová) E-mall: sm|d©muucm cz
<br> nemcova©mu'icin.cz
<br> 1 Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky 1.1 Základní specifikace
<br> 1.1.1 Popis předmětu veřejné zakázky
<br> Předmětem plnění veřejné zakázky je stavebně — technické posouzení stávajících konstrukcí krovů,zpracování projektové dokumentace (PD) na rekonstrukci konstrukce střechy a krovů včetně souvisejících konstrukcí (komíny,prostupy,okapy a dešťové svody,hromosvod,<.>.<.> ) na objektu MěÚ Jičín,Žižkovo nám.18,včetně vypracování oceněného soupisu prací dle cenové soustavy ÚRS,případně RTS a neoceněného soupisu prací dle cenové soustavy ÚRS nebo RTS a dohledu nad prováděním stavby v rozsahu dle požadavků zadavatele — viz příloha č.1_lnvestiční záměr <.>
<br> Technické řešení střechy musí být provedeno v souladu s Regulačním plánem historického jádra města Jičína a požadavky oddělení státní památkové péče MěÚ Jičín.Účastník se zúčastní jednání s odborem investiční výstavby a údržby města Městského úřadu Jičín,a to:
<br> - po zaměření stávajícího stavu
<br> - v rozpracovanosti při navržených úpravách min.2x - před dokončením dokumentace
<br> 1.1.2 Klasifikace předmětu plnění veřejné zakázky Klasifikace předmětu plnění veřejné zakázky odpovídá položkám,případně položce:
<br>.71000000—8 Architektonické,stavební,technické a inspekční služby.71242000-6 Příprava návrhů a projektů,odhad nákladů
<br> 1.1.3 Místo plnění Městský úřad,Žižkovo nám.18,Jičín,kraj Královéhradecký
<br> 1.1.4 Doba plnění veřejné zakázky
<br> |.etapa (zaměření,průzkum) 12 týdnů od nabytí účinnosti smlouvy II.etapa (DSP + DPS) 14 týdnů od skončení I.etapy III.etapa (AD) po dobu provádění stavebních prací (předpoklad rok 2019 — 2020)
<br> 1.2 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky Zadavatel stanovil předpokládanou hodnotu v následující výši: 490.000,- Kč bez DPH
<br> Nabídková cena účastníka musí zahrnovat veškeré náklady na realizaci předmětu plnění zakázky.Nabídková cena je zároveň cena nejvýše přípustná a musí být platná po celou dobu plnění veřejné zakázky,nedojde-li k podstatné změně výchozích podmínek <.>
<br> 2 Podmínky a požadavky na zpracování nabídky
<br> 2.1 Náležitosti podání
<br> Nabídky se podávají v písemné listinné formě v řádně uzavřené obálce opatřené na uzavřeních označením obchodní firmy/názvem a razítkem či podpisem.Obálka musí být zřetelně označena názvem veřejné zakázky,na kterou účastník podává svou nabídku,tzn.„NEOTVIRAT — Cenová nabídka - Zpracování PD na opravu střechy MěU Jičín,Zižkovo nám.18“.Listinné nabídky se do výše uvedené lhůty pro podání nabídek podávají na adresu:
<br> Městský úřad Jičín,Žižkovo nám.18,506 01 Jičín.Na obálce musí být uvedena adresa,na níž je možné zaslat vyrozumění v případě,že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek <.>
<br> Rozhodujícím pro doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem prostřednictvím podatelny Městského úřadu Jičín,tj.příjmové razítko Městského úřadu Jičín s označením data a času podání nabídky,a to do konce lhůty pro podání nabídek v pracovní dny v době od 07:30 do 14:00 hodin (Út,Čt a Pá) a 07:30 do 17:00 hodin (Po a St).Osobou přijímající nabídku je příslušná pracovnice podatelny Městského úřadu Jíčín,Žižkovo nám.18 <.>
<br> Zadavatel neumožňuje podat varianty nabídek.Nabídka musí být podána v českém jazyce <.>
<br> Každý účastník může podat v jednom zadávacím řízení pouze jednu nabídku.Účastník,který podal nabídku v zadávacím řízení,nesmí současně být poddodavatelem,jehož prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci ani podat společnou nabídku s jiným Dodavatelem.Pokud účastník podá více nabidek samostatně nebo společně s dalšími účastníky,nebo je poddodavatelem,jehož prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci,zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyřadí <.>
<br> 2.2 Datum podání nabídek Nabídky se ...
Načteno
Meta
Stavební informace Stavby Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Jičín | ||
---|---|---|
17. 04. 2025 | SDZ - oprava sil. II/280 Libáň-Kopidlno | |
15. 04. 2025 | SDZ - oprava sil. III/28029 Pševes | |
14. 04. 2025 | Přechodné SDZ - Jičín, ul. Poděbradova u Čejkovic | |
14. 04. 2025 | Výběrové řízení - sociální pracovník | |
14. 04. 2025 | Výběrové řízení - zaměstnanec odboru správních agend | |
...a další |