Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Žeraviny.
TECHNICKÁ ZPRÁVA – REKONSTRUKCE CHODNÍKU V ŽERAVINÁCH
<br>
<br> 2
<br>
<br> C1.TECHNICKÁ ZPRÁVA
<br>
<br> K PROJEKTOVÉ DOKUMENTACI
<br>
<br>
<br> REKONSTRUKCE CHODNÍKU V ŽERAVINÁCH
<br>
<br> a) Identifikační údaje objektu
<br> a) označení stavby: REKONSTRUKCE CHODNÍKU V ŽERAVINÁCH
<br> b) stavebník: Obec Žeraviny,Žeraviny 44,69663
<br> Identifikační číslo stavebníka: 00488887
<br> c) projektant: Ing.XXXXX XXXXX,U Zastávky XXX,XXX XX Ratíškovice <,>
<br> tel.: 777 863 257
<br> Identifikační číslo projektanta: 04214064
<br> Číslo autorizace: 1006181
<br> Obor specializace: Dopravní stavby
<br>
<br> b) Stručný popis se zdůvodněním navrženého řešení
<br> Navrhovaný chodník kopíruje svoji trasou stávající chodník podél silnice III/4992 a navazuje na
<br> novou část chodníku pokračující podél silnice III/4993.Součástí stavebních úprav chodníku je i rekonstrukce
<br> části chodníku na druhé straně přechodu pro chodce (viz situace).Na chodníku podél komunikace III/4993 je
<br> místo se sníženou obrubou označené varovným pásem,které bude v následující plánované etapě sloužit
<br> jako místo přechodu pro chodce <.>
<br> Šířka zřizovaných chodníků je 1,55 m.Tato šířka je navržena z důvodu stísněných poměrů a zároveň
<br> kvůli shodnosti šířky se současným chodníkem.Po celé délce bude tedy dodržena minimální šířka chodníku
<br> 1,50 m.Do průchozí šířky chodníků nezasahují sloupy veřejného osvětlení ani žádné jiné překážky.Celková
<br> délka chodníku je 415 m.Délka SO101 je 210 m,délka SO102 je 205 m <.>
<br> Zámková dlažba bude osazována mezi obrubníky typu: PARKOVÝ OBRUBNÍK 100/8/25; SILNIČNÍ
<br> OBRUBNÍK 100/15/25; NÁJEZDOVÝ OBRUBNÍK 100/15/15; PŘECHODOVÝ OBRUBNÍK
<br> 100/15/15-25; PARKOVÝ OBRUBNÍK 100/8/25.Parkový obrubník tvoří zároveň po celé délce umělou vodící
<br> linii – přesah nad zámkovou dlažbou je minimálně 60 mm.Přerušení vodící linie je v maximální délce 6,0 m
<br> v místech vjezdů.V místech vjezdů jsou navrženy varovné pásy šířky 400 mm,které budou tvořeny barevně
<br> kontrastní,reliéfní zámkovou dlažbou.V místě vjezdů je snížena niveleta v celé šířce chodníku.Výškové
<br> rozdíly pochozích ploch nebudou vyšší než 20 mm.Podélný sklon nebude vyšší než v poměru 1:12 (8,33%) <,>
<br> příčný sklon bude nejvýše v poměru 1:50 (2%) a navazující šikmé plochy u vjezdů nebudou mít sklon vyšší
<br> než v poměru 1:8 (12,5%) <.>
<br> Nástupní hrana zastávky bude provedena z bezbariérových zastávkových obrub kasselského typu
<br> zvýšených 160 mm nad komunikaci.Nástupní plocha bude doplněna o signální pás šířky 800 mm a
<br> kontrastní pás šířky 300 mm.Šířka chodníku v místě nástupiště je navržena 2,2 m.Autobusová zastávka má
<br>
<br> TECHNICKÁ ZPRÁVA – REKONSTRUKCE CHODNÍKU V ŽERAVINÁCH
<br>
<br> 3
<br> příčný sklon 0,5%.Příčný sklon 0,5% je použit u zastávky se zálivem z důvodu omezení výšky kvůli místním
<br> podmínkám (vstup do budovy č.p.68) <.>
<br> Varovné a signální pásy budou provedeny z reliéfní barevně kontrastní dlažby dle NV 163/2002 Sb.a
<br> TN 12.03.04 – 06 <.>
<br>
<br> c) Vyhodnocení průzkumů a podkladů,včetně jejich užití v dokumentaci (dopravní údaje <,>
<br> geotechnický průzkum atd.)
<br> Inženýrsko – geologický průzkum stavby nebyl vzhledem k jednoduchým základovým poměrům
<br> stavby prováděn.V případě nedostatečné únosnosti zemní pláně bude po konzultaci s projektantem
<br> v návaznosti na výsledky zatěžovacích zkoušek navržen způsob její sanace <.>
<br>
<br> Při zpracování projektové dokumentace byly využity následující podklady <.>
<br>
<br> Přehled výchozích podkladů:
<br> - požadavky stavebníka
<br> - územní plán
<br> - mapové podklady
<br> - zaměření území
<br> - informativní zákresy inženýrských sítí
<br> - TP 170 – Navrhování vozovek pozemních komunikací
<br> - ČSN 73 6110 - Projektování místních komunikací
<br> - ČSN 73 6425-1 Autobusové,trolejbusové a tramvajové zastávky,přestupní uzly a stanoviště - Část 1
<br> Navrhování zastávek
<br> - vyhláška Ministerstva pro místní rozvoj ČR č.398/2009 Sb.o obecných technických požadavcích
<br> zabezpečujících bezbariérové užívání staveb <.>
<br>
<br> d) Vztahy pozemní komunikace k ostatním objektům stavby
<br> Navrhovaná stavba věcně ani časově nenavazuje na stavby jiných stavebníků <.>
<br>
<br> e) Návrh zpevněných ploch,včetně případných výpočtů
<br>
Technické řešení stavby:
<br> Konstrukce chodníku byla navržena tak,aby splňovala požadavky dostatečné únosnosti
<br> předpokládané dopravní intenzity a zároveň splňovala požadavky investora.Šířka chodníku XXXX XXX.X,XXm <.>
<br> Modul přetvárnosti podloží Edef,2 ≥ 30 MPa
<br> Při stavebních úpravách proběhne odtěžení stávající zeminy a její odvoz na určenou skládku <.>
<br> Zhutněná zemní pláň musí XXX XXX.Edef,X ≥ XXMPa.V případě nedostatečné únosnosti zemní pláně bude po
<br> konzultaci s projektantem v návaznosti na výsledky zatěžovacích zkoušek navržen způsob její sanace <.>
<br> Následně bude provedena podkladní vrstva ze štěrkodrti 0/32 tl.200 (250) mm.Poté bude provedena ložná
<br...
Načteno
Meta
Dopravní informace Územní plánování