Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jičín.
Elektronický podpis - 1.7.2015
Certifikát autora podpisu :
<br> Jméno : ing.XXXXXXX XXXXXXXXX
Vydal : PostSignum Qualified C.<.> <.>
Platnost do : 20.6.2016
<br> MĚSTO JIČÍN - MĚSTSKÝ ÚŘAD JIČÍN
Interní audit
<br> NAŠE ZNAČKA
MuJc/2015/15566/IA/ChP
INF 15/2015
<br> VYŘIZUJE
Ing.XXXXXXX XXXXXXXXX
<br> JIČÍN
XX.X.XXXX
<br> Odpověď na žádost dle zákona č.106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu
k informacím <.>
Městský úřad Jičín obdržel dne 25.5.2015 žádost o informace v režimu zákona
č.106/1999 Sb <.>,která se týkala poskytnutí informací o etice ve veřejné správě.<.>
Odpovědi byly zaslány na žadatelem uvedenou adresu <.>
Žadatel požadoval odpovědi na následující otázky:
1.Má úřad Vašeho města vytvořen/vydán Etický kodex ve smyslu doporučení vlády,tj <.>
USNESENÍM VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 9.května 2012 č.331,o Etickém kodexu
úředníků a zaměstnanců veřejné správy nebo jeho obdobu? (Pouze tento materiál
prosím zaslat v elektronické podobě dle § 4,odst.5 InfZ) <.>
Ano (viz.příloha níže) <.>
2.Jsou požadavky tohoto kodexu pro zaměstnance pracovně-právně závazné se všemi
důsledky?
Ano <.>
3.Jaké další nástroje používá úřad Vašeho města pro regulaci nežádoucího jednání
úředních osob?
Osobní komunikace – vedoucí úřadu – vedoucí odboru/oddělení – zaměstnanci
odboru/oddělení <.>
4.Má Vaše město vytvořený systém sankcí za prokázané neetické jednání úředníků a
volených zástupců?
Ne <.>
5.Jakým způsobem jsou veřejnosti zpřístupňovány výstupy z jednání zastupitelstva
Vašeho města?
Způsobem umožňující dálkový přístup a vyvěšením na úřední desce MěÚ Jičín <.>
6.Pokud používá Vaše město k informování svých občanů o své činnosti tištěné
medium,sdělte prosím,kdo je jeho vydavatelem a jeho formu (právnická osoba <,>
organizační složka atp.) a dále který orgán/komise/osoba odpovídá za jeho finální
obsah <.>
Ano,vydává Město Jičín (právnická osoba),redakční rada <.>
Město Jičín
Městský úřad Jičín
Žižkovo náměstí 18
506 01 Jičín
<br> tel.: 493 545 490
fax: 493 545 222
<br> e-mail: chvojkova@mujicin.cz
www.mujicin.cz
<br> IČO 00271632
<br> 7.Působí na úřadu Vašeho města (jako zaměstnavatele) odborová organizace,která
sdružuje jeho zaměstnance?
Ano <.>
8.Vyhlašuje či oceňuje úřad Vašeho města zaměstnance roku/měsíce či pořádá
obdobnou anketu?
Ne <.>
9.Pokud probíhá na úřadě Vašeho města pravidelné hodnocení práce úředníků (typicky
vedoucím úředníkem),jakou má formu?
Ano,hodnocení má formu písemnou a ústní <.>
10.Jakými formami podporuje Vaše město další vzdělávání či zvyšování kvalifikace
svých zaměstnanců?
Formy dle zákona o úřednících a zákoníku práce <.>
11.Využívá město pro rozvoj svých zaměstnanců aktivity teambuildingu a aktivity
supervize?
Ne <.>
12.Kolik zcela důvodných stížností na postup či chování úředních osob vyřizoval úřad
Vašeho města v roce 2000,2005,2010 a 2014?
Skartační doba na stížnosti je 5 let,takže za roky 2000 a 2005 nemůžeme poskytnout
žádné údaje.V roce 2010 byly 3 oprávněné stížnosti na postup úředních osob a v roce
2014 se jednalo o 2 případy <.>
13.Obdržel úřad Vašeho města či město samo nějaké ocenění v oblasti etického
přístupu k občanům či v rámci podpory transparentnosti postupů ve veřejné správě?
Odbor sociálních věcí a zdravotnictví města Jičína získal od Královéhradeckého kraje
prestižní Cenu sociálních služeb.Oceněna tak byla práce odboru Městského úřadu
v sociálních službách na Jičínsku.Jičín získal hlasováním veřejnosti první,a od odborné
poroty druhé místo v kategorii Místní samospráva <.>
Ve 4.ročníku Ankety společenské odpovědnosti za rok 2013 získalo město Jičín 3.místo
v kategorii města a obce do 20 tis.obyvatel <.>
14.Kolikrát probíhalo na úřadě Vašeho města šetření Veřejného ochránce práv v roce
2000,2005,2010 a 2014 a kolik z těchto šetření se uzavřelo tím,že podnět či stížnost
byly důvodné?
Pouze v jednom případě probíhalo ve výše uvedených letech šetření Veřejného
ochránce práv (se závěrem,že stížnost byla nedůvodná),tudíž v žádném případě nebyly
podnět či stížnost uzavřeny jako důvodné <.>
15.Byli pracovníci úřadu Vašeho města v posledních 5 letech nuceni přivolat pro řešení
mimořádné situace a při plnění svých úkolů Policii ČR či městskou policii? (zjednání
pořádku v prostorách úřadu,akutní zajištění bezpečnosti pracovníků,napadení
úředních osob atp).Uveďte případně počet těchto mimořádných situací <.>
V posledních 5 letech byli pracovníci Městského úřadu v Jičíně nuceni přivolat
městskou polici pro řešení mimořádné situace při jednání s klienty ve dvou případech <.>
Město Jičín
Městský úřad Jičín
Žižkovo náměstí 18
506 01 Jičín
<br> tel.: 493 545 490
fax: 493 545 222
<br> e-mail: chvojkova@mujicin.cz
www.mujicin.cz
<br> IČO 00271632
<br> 16.S kolika úředníky byl za posledních 10 let zrušen pracovní poměr zaměstnavatelem
pro závažné porušení pracovních povinností zaměstnancem dle smyslu aktuálně
platného § 55,odst.1 zákona č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce?
Dle §55 odst.1 zákona č.262/2006 Sb <.>,zákoníku práce (paragraf o okamžitém zrušení
pracovního poměru zaměstnavatelem) nebyl ...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva
Další dokumenty od Město Jičín | ||
---|---|---|
22. 11. 2024 | SDZ - úprava DZ na MK ul. Václavská a Zámecká, Lázně Bělohrad | |
22. 11. 2024 | SDZ - úprava značení MK ul Tyršova a okolí, Lázně Bělohrad | |
22. 11. 2024 | Oznámení o záměru prodat nemovitý majetek | |
22. 11. 2024 | HOLÍNSKÉ PREDMĚSTÍ - územní studie | |
21. 11. 2024 | Návrh rozpočtu města Jičín na rok 2025-zveřejnění | |
...a další |