Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Plandry.
Krajský úřad Kraje Vysočina odbor kontroly Žižkova 57,58733 Jihlava Stejnopis č.:~ Č.j.: KUJI 18212/2016 KO Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce Plandry se sídlem Plandry 30,588 41 Vyskytná nad Jihlavou,IČO: 00373893 za rok 2015 Přezkoumání hospodaření za rok 2015 bylo zahájeno písemným oznámením doručeným územnímu celku dne 5.2.2016 podle § 5 odst.3 zákona č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí (dále XXX XXXXX o přezkoumávání hospodaření).Přezkoumání bylo provedeno dne XX.února 2016 jako jednorázové přezkoumání na základě žádosti obce v souladu s § 4 zákona o přezkoumávání hospodaření.Posledním kontrolním úkonem ve smyslu § 12 odst.1 písmo g) zákona č.255/2012 Sb <.>,o kontrole bylo vrácení podkladů vyžádaných k přezkoumání dne 29.února 2016.Místo provedení přezkoumání: Obec Plandry Plandry 30 588 41 Vyskytná nad Jihlavou Přezkoumání vykonal: - kontrolor pověřený řízením přezkoumání: pověření číslo: 574/15 Ing.XXXXX XXXXXXXX Podklady předložili: XXXXXXXX XXXXX - XXXXXXXX XXXX XXXXXXXX - účetní Předmět přezkoumání: Předmětem přezkoumání hospodaření jsou údaje uvedené v § 2 odst.1 a 2 zákona o přezkoumávání hospodaření.Přezkoumání hospodaření bylo provedeno výběrovým způsobem s ohledem na významnost jednotlivých skutečností podle předmětu a obsahu přezkoumání.Při posuzování jednotlivých právních úkonů se vychází ze znění právních předpisů platných ke dni uskutečnění tohoto úkonu.A.Výsledek přezkoumání Při přezkoumání hospodaření obce Plandry nebyly zjištěny chyby a nedostatky.tel.: 564602707,fax: 564602434,e-mail: posta@kr-vysocina.cz,Internet: www.kr-vysocina.cz IČO: 70890749,ID datové schránky: ksab3eu B.Písemnosti využité při přezkoumání Při přezkoumání hospodaření obce Plandry byly využity následující písemnosti: Návrh rozpočtu - na rok 2015 zveřejněn na úřední desce a elektronické úřední desce od 4.12.2014 do 19.12.2014 Schválený rozpočet - rozpočet na rok 2015 schválen zastupitelstvem obce dne 19.12.2014 Rozpočtová opatření - schválena zastupitelstvem obce: Č.1 dne 8.5.2015,schválena starostou obce: Č.2 dne 30.6.2015,Č.3 dne 25.8.2015,Č.4 dne 30.9.2015,Č.5 dne 30.10.2015,Č.6 dne 30.11.2015 a Č.7 dne 20.12.2015 Závěrečný účet - za rok 2014 schválen zastupitelstvem obce dne 8.5.2015,návrh závěrečného účtu zveřejněn na úřední desce a elektronické úřední desce od 15.4.2015 do 1.5.2015 Výkaz pro hodnocení plnění rozpočtu - sestaven k 31.12.2015 Rozvaha - sestavena k 31.12.2015 Výkaz zisku a ztráty - sestaven k 31.12.2015 Příloha rozvahy - sestavena k 31.12.2015 Účetní závěrka obce za rok 2014 schválena zastupitelstvem obce dne 8.5.2015 Informace o přijatých opatřeních - podána Krajskému úřadu dne 18.5.2015 Inventurní soupisy majetku a závazků - sestaveny k 31.12.2015,Plán inventur ze dne 20.12.2015,Inventarizační zpráva ze dne 20.1.2016 Výpis z evidence Centrálního depozitáře k 31.12.2015 Bankovní výpisy - k 31.12.2015 (běžný účet u Komerční banky,a.s.a ČNB,termínový vklad u Komerční banky,a.s.) Kniha došlých faktur - za období leden až prosinec 2015 (faktura Č.1 až 155) Kniha odeslaných faktur - za období leden až prosinec 2015 (faktura Č.1 až 17) Evidence pohledávek - k 31.12.2015 Odpisový plán 1.1.2015 - 31.12.2015 Pokladní kniha - k 31.12.2015 Pokladní doklady - za měsíc únor 2015 (příjmové a výdajové pokladní doklady Č.14 až 24 a za měsíc prosinec 2015 (příjmové a výdajové pokladní doklady Č.150 až 169) Účetní doklady - za měsíc únor a prosinec 2015 (bankovní výpis Č.2 a Č.12,Komerční banka,a.s.) Dohoda o provedení práce ze dne 2.1.2015 (úklid kanceláře obecního úřadu,toalet,chodby a schodiště) Smlouvy a další materiály k přijatým účelovým dotacím - Smlouva o poskytnutí dotace ZZ01178.0051 ze dne 27.5.2015,neinvestiční dotace ve výši 70 650,- Kč na realizaci obnovy kulturní památky "Plandry,restaurování obrazu Zvěstování Panně Marii",Závěrečná zpráva a vyúčtování poskytnuté dotace ze dne 13.11.2015 - Smlouva o poskytnutí dotace ZZ01120.0181 ze dne 29.9.2015,neinvestiční dotace ve výši 105 000,- Kč na realizaci akce "Oprava části střechy na KD",Závěrečná zpráva a vyúčtování poskytnuté dotace ze dne 30.10.2015 Smlouvy o dílo - ze dne 17.2.2015 (předmět díla "Restaurování závěsného obraz Zvěstování Panně Marii") - ze dne 17.2.2015 (předmět díla "Restaurování dřevěného zlaceného ozdobného rámu k obrazu Zvěstování Panny Marie) - Smlouva o dodávce ze dne 16.6.2015 (předmět díla "Oprava části střechy víceúčelové budovy Č.p.70) Faktury - faktura Č.3/6/15 vystavena dne 10.6.2015 na částku 30 000,- Kč,uhrazena dne 15.6.2015 a faktura Č.8/11/15 vystavena dne 5.11.2015 na částku 60 000,- Kč,uhrazena dne 10.11.2015 - faktura Č.11 vystavena dne 5.11.2015 na částku 77 050,- Kč,uhrazena dne 10.11.2015 - faktura Č.15012010 vystavena dne 30.9.2015 na částku 184 038,- Kč,uhrazena dne 21.10.2015 Darovací smlouva - ze dne 16.3.2015 (dárce obec) -2- Smlouvy o převodu majetku - Smlouva kupní s právními účinky vkladu do katastru nemovitostí ke dni 12....
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Rozpočet Prodej