Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Plandry.
1
<br>
<br> SNESENÍ z 08/2011
<br> zasedání zastupitelstva obce Plandry konaného dne 9.9.2011
<br> Zatupitelstvo obce Plandry bere na vědomí:
<br>
04/33/09 OPRAVA KAPLE- 2.ETAPA- opravy pěti kapliček a ohradní zdi
<br> 08/42/10 VÝMĚNA OKEN – ŠKOLA
<br> 09/04/11 REVITALIZACE VYBRANÝCH PRVKŮ ZELENĚ <.>
<br> 07/35/09 KČOV – INFORMACE
<br> 01/08/11 Nákup židlí do KD
<br> 02/08/11 Informace z veřejného projednávání územního řízení o BPS
<br> 06/08/11 Kontrola VZP
<br>
<br>
Zatupitelstvo obce Plandry schvaluje:
<br>
<br> Pořad schůze a způsob hlasování
<br> 05/07/11 realizaci rekonstrukce obecních bytů z rozpočtu obce
Schváleno5 přítomnými zastupiteli,jeden se zdržel hlasování
<br> 11/07/11 realizaci nákupu kompostérů na bioodpad domácnostem z rozpočtu obce
Schváleno všemi přítomnými zastupiteli
<br> 12/07/11/a Znění „Upozornění o volném pobíhání psů“
Schváleno5 přítomnými zastupiteli,jeden se zdržel hlasování
12/07/11/b nová pravidla pro pronájem veřejných prostranství
Schváleno všemi přítomnými zastupiteli
<br> 03/08/11 instalaci osvětlení s čidlem
Schváleno všemi přítomnými zastupiteli
<br> 04/08/11 řešení na likvidaci dřevěného odpadu pod dohledem hasičů a sankci blokovou
<br> pokutou za nedodržení skladby ukládaného odpadu
Schváleno všemi přítomnými zastupiteli
<br> 05/08/11 napojení na obecní vodovod ( Nepraš a Staalboek )
Schváleno všemi přítomnými zastupiteli
<br> 07/08/11 3.změnu rozpočtu
Schváleno všemi přítomnými zastupiteli
<br> 08/08/11 finanční podporu dětí v soukromé školce
Schváleno všemi přítomnými zastupiteli
<br>
<br>
<br> Zatupitelstvo obce Plandry pověřuje starostu Miroslava Lukáše:
<br>
<br> realizací jednotlivých úkolů vyplývajících z 04/08/11 a pokračováním v jednání k bodu
<br> 05/08/11
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
…………………………….………………………….<.> <.>
<br> Zástupce starosty XXXXX XXXXXXXX Starosta obce Plandry XXXXXXXX XXXXX
<br> Dne XX.X.XXXX
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Pronájem Rozpočet