Kraj Vysočina - Opatření obecné povahy - místní úprava provozu

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Kraj Vysočina.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

B.1.4.pdf
3.4
<br> 3.5
<br> 3.6
<br> 3.7
<br> 3.8
<br> 3.9
<br> 4.0
<br> 0.00.10.20.3
<br> 0.1
<br> 0.2
<br> 0.0
<br> 0 <.>
1
<br> 0.0
<br> 0.0
<br> 0.1
<br> 0.2
<br> 0.3
<br> 0.4
<br> 0.5
<br> 0.0
<br> 0.1
<br> 0.2
<br> 0.3
<br> 0.4
<br> 0.0
<br> 0.1
<br> 0 <.>
0
<br> 0.1
<br> 0.2
<br> 0.3
<br> 0.1
<br> 0 <.>
1
<br> V4 (0,25)
<br> V1a (0,125)
<br> V4 (0,25)
<br> ZK
PP
<br> km
3 <,>
<br> 86
9
<br> KK
PP
<br> km
3 <,>
<br> 81
9
<br> V4 (0,25)
<br> V2b (1,5/1,5/0,25)
<br> V1a (0,125)
<br> V4 (0,25)
<br> V9c 5x (rozestupy 10m-20m-30m-40m)
<br> V1a (0,25),dl.30 m
<br> V13 (0,5/1,0)
<br> V13 (0,5/1,0)
V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V2b (1,5/1,5/0,25)
<br> V4 (0,25)
V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V13 (0,5/1,0)
<br> V13 (0,5/1,0)
<br> V1a (0,125)
V4 (0,5/0,5/0,25) V4 (0,5/0,5/0,25)V4 (0,25) V4 (0,25)
<br> km
0,147
<br> km
0,122
<br> km
0,102
<br> km
0,087
<br> V1a (0,125)
V4 (0,125)
<br> V4 (0,125)
<br> V13 (0,5/1,0)
<br> V4 (0,125)
<br> V4 (0,125)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
V13 (0,5/1,0)
<br> BUSBUS
<br> BUS BUS
<br> V11a
<br> V11a
<br> V4 (0,25)
V4 (0,5/0,5/0,25) V4 (0,5/0,5/0,25)
<br> V2b (3/1,5/0,125) - 100 m V1a (0,125)
<br> V4 (0,125)
<br> V4 (0,125)
<br> V4 (0,125)
V4 (0,125)
<br> V4 (0,125)
<br> V4 (0,125)
<br> V4 (0,125)
<br> V2b (1,5/1,5/0,25)
V4 (0,125)
<br> V4 (0,125) V4 (0,125)
<br> V1a (0,125)
<br> V4 (0,125) V4 (0,125)
<br> V1a (0,125)
<br> V4 (0,125)
<br> V4 (0,125)
<br> V1a (0,125)
<br> km
0
<br>,3
10
<br> km
0
<br>,3
35
<br> km
0
<br>,3
55
<br> km
0
<br>,3
75
<br>
<br>
km
0
<br>,3
30
<br> V2b (3,0/1,5/0,125)
<br> V4 (0,25)
<br> V2a (3,0/6,0/0,125)
<br> V4 (0,25)
<br> V1a (0,25),dl.20 m
V2b (1,5/1,5/0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V1a (0,125)
<br> za
čá
<br> te
k
<br> úp
ra
<br> vy
V
<br> D
Z
<br> 13
3
<br> m
p
<br> ře
d
<br> ZÚ
za
<br> čá
te
<br> k
so
<br> uč
as
<br> né
V
<br> 3
(3
<br>,0
/1
<br>,5
/0
<br>,1
25
<br> )
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> obnova/nové VDZ,dl.133 m
<br> V9a (rozestupy 10m)V15 (A12a)
V15
<br> km
3 <,>
<br> 74
8
<br> km
3 <,>...
B.1.3.pdf
2.5
2.6
<br> 2.7
2.8
<br> 2.9
3.0
<br> 3.1
3.2 3.3 3.4
<br> 3.5
<br> 0.3
<br> 0.4
<br> 0.0
<br> 0 <.>
1
<br> 0.2
<br> 209
<br> 122
Přeložka polní cesty
<br> v km 2.822
P4/30
<br> ZKPP
km
<br> 2,489
<br> ZKPP
km
<br> 2,539
<br> ZK
O
<br> P
km
<br> 2
<,> 4
<br> 97
<br> V4 (0,25)
<br> V3 (3/1,5/0,125)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V2a (3,0/6,0/0,125)
<br> V4 (0,25)
<br> V2
b (
<br> 3,0
/1 <,>
<br> 5/0
<,> 12
<br> 5)
<br> V1
a (
<br> 0,1
25
<br> ),d
l.8
<br> m
V2
<br> b (
1,5
<br> /1 <,>
5/0
<br>,25
)
<br> V1
3 (
<br> 0,5
/1 <,>
<br> 0)
<br> V9b 5x
<br> V2b (3,0/1,5/0,125)
<br> V4 (0,25)
V2a (3,0/6,0
<br> /0,125)
V4 (0,25)
<br> km
2,553
<br> km
2,654
<br> km
2,762
<br> V4 (0,25)
<br> V2a (3,0/6,0/0,125)
<br> V4 (0,25)
<br> Evid.č.m
ostu
<br> EV.Č.M
O
<br> STU
<br> Ev
id
<br>.č
<.> m
<br> os
tu
<br> EV
<.> Č
<br>.M
O
<br> ST
U
<br> km
2
<br>,6
53
<br> B2
1a
<br> Evid.č.m
ostu
<br> EV.Č.M
O
<br> STU
<br> Ev
id
<br>.č
<.> m
<br> os
tu
<br> EV
<.> Č
<br>.M
O
<br> ST
U
<br> Evid.č.m
ostu
<br> EV.Č.M
O
<br> STU
<br> Ev
id
<br>.č
<.> m
<br> os
tu
<br> EV
<.> Č
<br>.M
O
<br> ST
U
<br> 03
8-
<br> 14
40
<br> 4
IS
<br> 6
g
<br> km
2
<br>,4
97
<br> př
íh
<br> ra
do
<br> vá
k
<br> ce
<br> 03
8-
<br> 14
40
<br> 3
IS
<br> 6
b
<br> km
2
<br>,7
47
<br> př
íh
<br> ra
do
<br> vá
k
<br> ce
<br> 3.5
3.5
<br> 1.75
1.75
<br> 3.5
1.75
<br> 3.5
1.75
<br> U
SK
<br> USK
<br> SO
1
<br> 01
<.> 3
<br> SO
1
<br> 01
<.> 3
<br> informační cedule
<br> E13
OSOBNÍ
<br> NÁKLADNÍ
<br> A TRAKTORY
IJ9
<br> STK1000 m
<br> km 0,375
<br> Stávající SDZ
<br> Nově navržené SDZ na sil.I/38
ve správě ŘSD
<br> Stávající rušené SDZ
<br> Stávající VDZ
<br> LEGENDA:
<br> Nově navržené SDZ na silnicích
III.třídy
<br> Nově navržené SDZ na místních
komunikacích
<br> Nově navržené VDZ na sil.I/38
ve správě ŘSD
<br> Nově navržené VDZ na silnicích
III.třídy
<br> P4
<br> P4
<br> P4
<br> P4
<br> P4
<br> Nově navržené VDZ na místních
komunikacích
<br> S
PŘEHLEDNÁ SITUACE
<br> I/38 Havlíčkův Brod JV obchvat - přeznačení na...
B.1.2.pdf
1.9
2.0
<br> 0.0
<br> 0.1
<br> 0.2
<br> 0.0 0.1
<br> 0.0
0.1
<br> 0.2
<br> 0.3
<br> 0.4
<br> 0.0
<br> 0.10.0
<br> 0.1
<br> UV
<br> 0.0 0.1 0.2
<br> 0.3
<br> 0.4
<br> 1.9
2.0
<br> 2.1
2.2
<br> 2.3 2.4
<br> 2.5
<br> 2.6
<br> 2.7
<br> 0.0
<br> 0.1
<br> 0.0
<br> 0 <.>
1 0.2
<br> 0 <.>
1
<br> 0.0
<br> 0.0
<br> 0 <.>
1
<br> 0 <.>
0
<br> 0 <.>
1
<br> 0.2
<br> 0.3
<br> 0.4
<br> 0.5
<br> 0 <.>
6
<br> Ch
od
<br> ník
po
<br> dé
l p
<br> řel
ož
<br> ky
<br> sil
nic
<br> e I
II/0
<br> 38
1111
8.1
<br> 5%
<br> 5%
<br> 0.0
<br> 0.1
<br> 0.3
<br> 0.2
<br> V4
(0
<br>,2
5)
<br>
V4
<br> (0
<,> 2
<br> 5)
<br>
V1
a
<br> (0
<,> 1
<br> 25
)
<br> KK
PP km
<br> 0,9
80
<br> ZK
PP km
<br> 1,0
30
<br> ZKOP
km 1,055
<br> KKOP
km 1,110
<br> V4
(0
<br>,25
)
<br> V2
b (
<br> 1,5
/1 <,>
<br> 5/0
<,> 25
<br> )
<br> V1
a (
<br> 0,1
25
<br> )
<br> V2
b (
<br> 1,5
/1 <,>
<br> 5/0
<,> 25
<br> )
<br> V4
(0
<br>,25
)
<br> V1
a (
<br> 0,2
5) <,>
<br> dl
<.> 3
<br> 0 m
<br> V1
a (
<br> 0,2
5) <,>
<br> dl
<.> 3
<br> 0 m
<br> V1
3 (
<br> 0,5
/1 <,>
<br> 0)
<br> V1
3 (
<br> 0,5
/1 <,>
<br> 0)
<br> V4 (
0,25
<br> ) V1a
(0,1
<br> 25) V4
(0,2
<br> 5)
<br> V13 (0,5/1,0)
<br> V13 (0,5/0,5) V4 (
0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V13
(0 <,>
<br> 5/1
<,> 0)
<br> V13
(0 <,>
<br> 5/1
<,> 0)V
<br> 13
(0
<br>,5
/1
<br>,0
)
<br> V4
(0
<br>,2
5)
<br>
<br> V1
a
<br> (0
<,> 1
<br> 25
)
<br> V4
(0
<br>,2
5)
<br> V
13
<br> (0
<,> 5
<br> /0
<,> 5
<br> )
V4
<br> (0
<,> 2
<br> 5)
<br>
V4
(0
<br>,2
5)
<br>
<br> V1a
(0,2
<br> 5),d
l.30
<br> m
<br> V1a
(0 <,>
<br> 25)
<,> dl <.>
<br> 30
m
<br> V4 (0 <,>
25)
<br> V2b
(1,5/
<br> 1,5/0
<,> 25)
<br> V1a
(0,12
<br> 5)
<br> V2b
(1,5/
<br> 1,5/0
<,> 25)
<br> V4 (
0,25
<br> )
<br> KK
O
<br> P
<br> km
1
<br>,3
40
<br> ZK
O
<br> P
<br> km
1
<br>,3
95
<br> KKPP
<br> km
1,500
<br> ZKPP
<br> km
1,445
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
V1a (0,125)
<br> ZKO
P
<br> km
2,107
<br> KKO
P
<br> km
2,162
<br> KK
PP
<br> km
2
<br>,1
04
<br> ZK
PP
<br> km
2
<br>,1
54
<br> V1a (0,25),dl.20 m
V1a (0,25),dl.30 m
<br> V4...
B.1.1.pdf
0.0
<br> V2
b
<br> (1
<,> 5
<br> /1
<,> 5
<br> /0
<,> 2
<br> 5)
<br>
V4
(0
<br>,25
)
<br> V13a (0,5/0,5)
V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V1a (0,125)
<br> V4
(0,2
<br> 5)
<br> V4
(0,2
<br> 5) V1a
(0 <,>
<br> 125
)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V1a (0,125)
<br> KK
PP
<br> km
0
<br>,9
80
<br> ZK
PP
<br> km
1
<br>,0
30
<br> ZKO
P
<br> km
1,055
<br> KKO
P
<br> km
1,110
<br> V4 (0,25) V2b (1,5/1,5/0,25)
V1a (0,125)
<br> V2b (1,5/1,5/0,25)
V4 (0,25)
<br> V1
5
<br> (A
12
<br> a)
V1
<br> 5
<br> V7
a
<br> V7a
<br> IS2
4b
<br> MP
Z P
<br> řiby
slav
<br> IS4c
<br> CENTRUM
<br> B4
<br> E5
12t
<br> E13
<br> MIMO
DOPRAVNÍ
OBSLUHY
<br> C4a C1
<br> P4
<br> C1
<br> C1
<br> C4a
<br> C4c
<br> C1
<br> IS
3c
<br> 38
KO
<br> LÍN
<br> HA
BR
<br> Y
2061
<br> C1
<br> C4
a
<br> IS16b
38
<br> km
0,038
<br> B21a
<br> km
0,197
<br> km
0
<br>,1
97
<br> IZ
4a
<br> HA
VL
<br> ÍČ
KŮ
<br> V
<br>
B
RO
<br> D
<br>
<br>
IZ4b
<br> HAVLÍČKŮV
BROD
<br> Evid.č.m
ostu
<br> EV.Č.M
O
<br> STU
<br> Ev
id
<br>.č
<.> m
<br> os
tu
<br> EV
<.> Č
<br>.M
OS
<br> TU
<br> Ev
id
<br>.č
<.> m
<br> os
tu
<br> EV
<.> Č
<br>.M
O
<br> ST
U
<br> Evid.č.m
ostu
<br> EV.Č.M
O
<br> STU
<br> B2
1a
<br> Evid.č.m
ostu
<br> EV.Č.M
O
<br> STU
<br> Ev
id
<br>.č
<.> m
<br> os
tu
<br> EV
<.> Č
<br>.M
O
<br> ST
U
<br> B20a
40
<br> C4a
<br> 034-12102
<br> IS 9bsoučasná pozice
<br> příhradová kce
<br> 034-12101
IS 9b
současná pozice
poloportál
<br> IS 9b + IS 6f
<br> současná pozice
<br> portál
<br> 03
4-
<br> 12
10
<br> 3
IS
<br> 9
b
<br> km
0
<br>,2
54
<br> po
lo
<br> po
rtá
<br> l
<br> 038-14301
IS 6b
km
<br> 0,805
příhradová kce
<br> 038-14302
IS 6g
<br> km
1,060
<br> příhradová kce
<br> B20a
<br> 40
034-12104
<br> 3.5
1.75
<br> 3.5
1.75
<br> 3.5
1.75
<br> 3.5
1.75
<br> 3.5
3.25
<br> 0.5
<br> 3.5
3.25
<br> 0.5
<br> P4
<br> P4
<br> P4
<br> P4
<br> S
<br> SO 101.5
<br> SO
101.3
<br> SO 101.3
<br> SO
1
<br> 01
<.> 3
<br> SO
101.3
<br> SO
101.3
<br> IS1c
<br> PRAHA
<br> BRNO
<br> S 11
<,> 5/70
<br> P 4,0/30
<br> Z3
Z3
<br> Z3
<br> 3
x...
B.3.pdf
IS3c
<br> CHO
TĚB
<br> OŘ
<br> 344
<br> 15 IS4b
<br> Cen
trum IS5
<br> Koup
aliště
<br> IS3c
JIHLAVA38
<br> 29
<br> IS3c
PARDUB
<br> ICE
<br> ŽĎÁR N <.>
S.33
<br> 66
<br> IS3a
<br> JIHLAVA
<br> 38
<br> 28
<br> IS3a
<br> PARDUBICE
<br> ŽĎÁR N.S <.>
65
32
<br> IS
3b
<br> JIH
LA
<br> VA
38
<br> 28
IS
<br> 3b
<br> PA
RD
<br> UB
IC
<br> E
<br> ŽĎ
ÁR
<br> N
<.> S
<br> <.>
<br> 3265
<br> IS3c
<br> JIHLAVA
<br> 38
<br> 28
<br> IS3c
<br> PARDUBICE
ŽĎÁR N.S.32
<br> 65
<br> IS3b
<br> KOLÍN 38
<br> 57
<br> IS
3c
<br> KO
LÍN
<br> 38
<br> 57
<br> IS3c
PARDUBICE
ŽĎÁR N.S.37 71
<br> IS3b
<br> CHOTĚBOŘ344
<br> 15
<br> IS5
<br> Koupaliště
<br> IS
3b
<br> VR
ŠO
<br> VI
CE
<br> 1
<br> IS
4a
<br> Ce
ntr
<br> um
<br> IS3c
<br> VRŠOVICE 1
<br> IS3a
<br> CHOTĚBOŘ
<br> 344
<br> 15
<br> IS3c
CHOTĚB
<br> OŘ16
<br> IS4a
Centrum
<br> IS5
Koupaliště
<br> IS4cCentrum
<br> IS4b
<br> Centrum
<br> IS1c IS3b
38
<br> KO
LÍN
<br> HABRY
<br> IS3c
JIHLAVA
<br> 38
25
<br> IS1a
<br> 038-14101
<br> IS 9a
příhradová kce
<br> 038-14
201 IS 9a
<br> příhrad
ová kc
<br> e
<br> 038-
1420
<br> 2
<br> IS 6b
úpra
<br> va s
táva
<br> jící z
načk
<br> y
<br> příhradová kce
IS 9a
034-11801
<br> IS
3c
<br> 38
KO
<br> LÍ
N
<br> HA
BR
<br> Y
<br> IS3a
38 K
<br> OLÍN
HABRY
<br> IS3c
38
<br> JIHLAVAIS3a
<br> 38JIHLAVA
<br> IS1a
<br> BRNO
<br> IS1c
<br> PRAHA
<br> IS1c
BR
<br> N
O
<br> IS3c
<br> 34HUMPOLEC
<br> IS1bPRAHA
IS3b34HUMPOLEC
<br> IS
1a
<br> PR
AH
<br> A
<br> IS
1b
<br> BR
NO
<br> IS
3a
<br> 34
HU
<br> MP
OL
<br> EC
<br> 038-14504
IS 9b + IS 6f
km 0,087
portál
<br> 038-14503
IS 8b
km 0,087
portál
SO 101.3
<br> IS3b
150
<br> SVĚTLÁ N.S <.>
17
<br> IS3a150 SVĚTLÁ N.S.17
<br> IS
3c
<br> 15
0S
<br> VĚ
TL
<br> Á
N <.>
<br> S
<.>
<br> 17
<br> IS
9
<br> b
+
<br> IS
6
<br> f
<br> st
áv
<br> aj
íc
<br> í p
or
<br> tá
l
<br> 03
4-
<br> 12
10
<br> 4
<br> B4
12t
<br> E13
<br> MIMODOPRAVNÍOBSLUHY
<br> IS3a
<br> 38
KOL
<br> ÍN
HAB
<br> RY 1
85
<br> 6
<br> 03
8-
<br> 14
50
<br> 1
<br> IS
9b km
<br> 3 <,>
79
<br> 9
<br> po
lop
...
B.2.3.pdf
B4
12 t
<br> B4 12 t
<br> asf
alt
<br> DN6
00
<br> D
N
<br> 80
0
<br> D
N
<br> 60
0
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> asfalt
<br> pa
tka
<br> pi
líře
<br> lá
vk
<br> y
<br> pa
tka
<br> pi
líře
<br> lá
vk
<br> y
<br> b <.>
<br> b <.>
<br> kám <.>
/b <.>
<br> kám <.>
/b <.>
<br> D
N
<br> 80
0
<br> DN800
<br> B2
1a
<br> B2
0a
<br> IS4
b
<br> IS4
c
<br> IP1
9
<br> P2
<br> IS3
a
<br> IS1
3
<br> IS3
b
IS5
<br> P2
B2
<br> 1a
<br> B2
0a
<br> IP1
<br> IS1
6b
<br> IP1
9
<br> IS3
b
<br> P2
B2
<br> 1a
<br> B2
0a
<br> IS1
6b
<br> B1
7
E1
<br> 3
E7
<br> b
<br> P6
<br> IP1
<br> B2
1a
<br> B2
0a
<br> IS2
3
<br> A4
<br> E3
aP3
<br> B2
0a
<br> IP1
IS1
<br> 6b
<br> IS6
g
<br> E1
3
<br> E7
bB
<br> 4
<br> IP1
9
<br> IS4
b
<br> IS4
c
<br> P2
<br> IP1IS3
cIS3
<br> c
<br> P2
<br> B2
0a
<br> B2
1a
<br> IP1
<br> IS1
6b
<br> B2
0a
<br> IP2
2
<br> IP1
9
<br> IS3
a
<br> IS3
c
<br> IS5
<br> IS5
<br> P2
<br> IP1
<br> IS1
6b
<br> P2
<br> P4
<br> E5B
11
<br> E1
3
<br> P4
<br> P4
<br> P6
<br> IS2
2a
<br> B2
0a
<br> IS9
b
<br> I/34
<br> I/34
<br> 34
-04
<br> 3
<br> 38
-H
<br> 06
1
<br>
6
<br> 66
50
<br> 0
<br>
1
<br> 10
57
<br> 00
<br>
6
<br> 66
70
<br> 0
<br>
1
<br> 10
58
<br> 00
<br>
6
<br> 66
40
<br> 0
<br>
1
<br> 10
61
<br> 00
<br>
6
<br> 66
10
<br> 0
<br>
1
<br> 10
62
<br> 00
<br>
6
<br> 65
90
<br> 0
<br>
1
<br> 10
64
<br> 00
<br>
6
<br> 65
70
<br> 0
<br>
1
<br> 10
68
<br> 00
<br>
6
<br> 65
40
<br> 0
<br>
1
<br> 10
68
<br> 00
<br> 119.0
119.1
<br> 119.2
<br> 119.3
119.4
<br> 119.5
<br> 119.6
119.7
<br> 119.8
<br> 119.9
120.0
<br> 120.1
<br> 120.2
<br> 120.3
<br> 120.4
<br> 120.5
<br> 120.6
120.7
<br> 120.8
<br> 0.7
<br> 0.9
<br> 1.0
<br> 1.1
<br> 1.2
<br> 1.3
1.4
<br> 1.5
<br> 1.6
1.8
<br> 1.9
<br> 2.0
<br> 2.1
<br> 2.2
<br> 2.3
2.4
<br> 2.5 2.6
<br> cen
trum
<br> II/1
50
<br> ul.Ž
ižko
<br> va
HA
<br> VLÍ
ČK
<br> ŮV
BR
<br> OD
<br> ul.Kyjovská
<br> ul.Kyjovská
BŘ
<br> EV
N
<br> IC
E
<br> III
/3
<br> 44
1
<br> DO
LN
<br> Í K
RU
<br> PÁ
II/
<br> 34
4
<br> ul <.>
C
<br> ho
tě
<br> bo
řs
<br> ká
<br>...
B.2.2.pdf
B4 12 t
<br> DN
80
<br> 0
<br> DN800
<br> DN600
<br> DN600
<br> dlažba
asfalt
<br> asfaltdl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
P2
<br> P6
<br> B21a
<br> P2
<br> IJ7
E3a
<br> IS23
<br> IP22
<br> IP19
<br> IS3a
IS13
IS3b
IS5
<br> P2
<br> B21a
B20a
<br> IP1
IS16b
<br> P2
<br> IP1
IS16b
<br> P2
<br> B21a
<br> IJ7
<br> P2
<br> IS9a
<br> P6
<br> P6
<br> P2 P4
<br> P4
<br> E5
B11
<br> E13
<br> P4
<br> dl <.>
<br> 34-04
3 38-H
<br> 061
<br>
<br>
66
71
<br> 00
<br> 11
05500
<br>
<br>
66
66
<br> 00
<br> 11
05500
<br>
<br>
66
68
<br> 00
<br> 11
05400
<br> ul.U
C
<br> ihláře
<br> ul.R
eynkova
<br> ul.R
eynkova
<br> 118.5
118.6
<br> 118.7 118.8
118.9
<br> 119.0
<br> 0.2
0.3
<br> 0.4 0.5
0.6
<br> 0.7
<br> DO
LNÍ
<br> KR
UPÁ
<br> ul.C
hotě
<br> boř
ská
<br> H
AVLÍČ
<br> KŮ
V BR
<br> O
D
<br> centrum
ul.C
<br> hotěbořská
<br> ul.N
a Výšině
<br> SO
101
<br> KM
0,20910
<br> KŘ
IŽO
<br> VATKA M
K
<br> dl.úpravy: 2m
<br> SO
101
<br> KM
0,21730
<br> KŘ
IŽO
<br> VATKA M
K
<br> dl.úpravy: 2m
<br> SO
101
<br> KM
0,45220
<br> KŘ
IŽO
<br> VATKA M
K
<br> dl.úpravy: 2m
<br> KM
0,68650
<br> M
O
<br> ST ev.č.34-043
<br> (pro převedení biokoridoru)
<br> SO
101
<br> KM
0,59500
<br> KŘ
IŽO
<br> VATKA M
K
<br> dl.úpravy: 2m
<br> SO
101
<br> KM
0,76495
<br> KŘIŽO
VATKA M
<br> K
dl.úpravy: 2m
<br> SO 101
KM
<br> 0,75920
KŘIŽOVATKA M
<br> K
<br> dl.úpravy: 2m
<br> 0.8
<br> P2
<br> P6 STOP
<br> P6STOP
<br> P2
<br> P6 STOP P2
<br> B2
1a
<br> P4
<br> P2
<br> IP19
<br> IS1
6b
<br> 38
<br> P2
<br> P4
<br> P4
<br> P2
<br> IS16b
<br> 38
<br> B20a
<br> 70
B21a
<br> E13
ZÁSOBO
<br> VÁNÍ
MIMO
<br> IS3a
<br> JIHLAVA
<br> 38
<br> 28IS3a
<br> PARDUBICE
ŽĎÁR N.S.65
<br> 32
<br> IS3b
<br> CHOTĚBOŘ344
<br> 15
<br> IS5
<br> Koupaliště
<br> IS1a
IS3a
<br> 34
HUMPOLEC
<br> 27
SVITAVY80
<br> IP1
B4
<br> STOP
<br> STOP
<br> V4(0.25)
<br> V4(0.25)
<br> V4(0.25),d
l.79,3m
<br> V4(0.25),dl.148,5m
<br> V4(0.25),dl.125,9m
<br> V2b (3/1.5/0.125)
dl.70,5m
<br> V 5
V 5
<br> V 5
<br> V9a 3x
<br> dl.30,0+71,1m
<br> V1a (0,12...
B.2.1.pdf
KOL
JI 12
<br> t
KOL
<br> JI
<br> 0.0 0.1
<br> 2581
<br> S1 12 t
<br> P4
S7
<br>
<br>
<br>
<br> P2
<br> IP19
<br> IP19
<br> P6
ST
<br> OP
<br> P6
STO
<br> P S7
IP6
<br> P2
<br> E3
a
<br> P4
ST
<br> OP
-50
<br> m
<br> P2IP1
IS16a
<br> 34
<br> B2
<br> C4a
<br> P4
<br> C3a
<br> P2
<br> IP19
<br> PŘ
EM
<br> ÍS
TĚ
<br> NÍ
<br> IP18b
<br> PŘ
EM
<br> ÍST
ĚN
<br> Í
<br> PŘEMÍSTĚNÍ
<br> PŘEMÍST
ĚNÍ
<br> PŘEMÍSTĚNÍ
<br> A1
<br> A2
<br> A3
<br> 8
<br> 6
<br> 3
<br> 2
<br> 4
<br> 1
<br> 7
<br> 5
<br> C2b
<br> IP6
<br> VKA
<br> VKDE
<br> VKC
<br> VKB
<br> PC2
<br> VC2
<br> VD1
<br> 6 m
<br> VE1
VD2 VE
<br> 3
<br> 6 m
PC1
<br> ZF
<br> VC1
<br> VB2
<br> VB1
<br> VA2
<br> VA3
<br> VA1
<br> ZC
<br> ZB
<br> VE2
<br> ZB
<br> 2 m
<br> DPC2
<br> DPC1
<br> RŘ
<br> VK
F
<br> VF
1
<br> DP
F2
<br> PF
1
<br> PF
2
<br> 5.5 m
<br> 5,5 m
<br> VF
2
<br> VG
2
<br> VG
1
<br> VK
G
<br> 9
<br> 10
<br> DP
F1
<br> IS3a
HUMPOLEC12t
<br> IS4a
Centrum
<br> 12t
<br> IS3b
CHOTĚBOŘ
<br> 16
<br> IS3b
JIHLAVA38
<br> 28
<br> IS3b PARDUBICE
ŽĎÁR N.S <.>
<br> 32
65
<br> IS3b 34 HUMPOLEC 27
SVITAVY 80
<br> B4
12t
<br> E13
<br> MIMO
DOPRAVNÍ
OBSLUHY
<br> 03
8-
<br> 14
10
<br> 2
IS
<br> 6
f +
<br> IS
6
<br> f
st
<br> áv
aj
<br> íc
í p
<br> or
tá
<br> l
SO
<br> 1
01
<br>.3
<br> B412
t
<br> E1
3
<br> MI
MO
<br> DO
PR
<br> AV
NÍ
<br> OB
SL
<br> UH
Y
<br> E7
b
<br> B412
t
<br> E1
3
<br> MI
MO
<br> DO
PR
<br> AV
NÍ
<br> OB
SL
<br> UH
Y
<br> E7
b
<br> A1
0
<br> LEGENDA ČAR A PLOCH:
B20a
<br> B20a
<br> B20a80
<br> 80
<br> 80
<br> POZNÁMKY:
<br> LEGENDA SSZ - SO 402:
<br> Px
DPx
<br> 4,5 m
<br> VKx
<br> Řadič SSZ
1
7
<br> Vx
<br> Vx
Vx
<br> Vx
Vx
<br> Vx
Vx
<br> 4 RŘ
<br> ZB
Zx
ZC
<br> ZB
<br> 8
<br> Px
DPx
VKx
<br> Vx
<br> LEGENDA SO 403 - SSZ PPCH PŘES SILNICI I/38:
<br> SITUACE
<br> I/38 Havlíčkův Brod JV obchvat - přeznačení nasávací oblasti
<br> PDPS
<br> Souřadnicový systém S-JTSK,Výškový systém Bpv
<br> Název stavby:
<br> Objednatel:
<br> M4 Road Design s.r.o <.>
Koželužská 2246/5,180 00 Praha 8
Datová schránka: ...
Návrh OOP - aktualizace - I-38_I_34 JVO Havlíčkův Brod
Žižkova 1882/57,586 01 Jihlava,IČO: 70890749
ID datové schránky: ksab3eu,e-mail: posta@kr-vysocina.cz
<br> *KUJIXP1WX7QS*
KUJIXP1WX7QS
<br> KRAJSKÝ ÚŘAD KRAJE VYSOČINA
<br> Odbor dopravy a silničního hospodářství
Žižkova 1882/57,586 01 Jihlava,Česká republika
<br> tel.: 564 602 235,e-mail: posta@kr-vysocina.cz
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
AKTUALIZACE
<br> oznámení o návrhu opatření obecné povahy a výzva k uplatnění
připomínek nebo námitek
<br> Krajský úřad Kraje Vysočina,Odbor dopravy a silničního hospodářství (dále jen „krajský úřad“)
příslušný podle § 124 odst.4 písm.b) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních
komunikacích a o změnách některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o
silničním provozu“) vydal dne 27.06.2025 návrh opatření obecné povahy pro stanovení místní
úpravy provozu na silnici první třídy I/34 a I/38 v celé oblasti Havlíčkova Brodu <.>
<br> Na základě chybného zveřejnění neaktuálních příloh stanovení na úřední desku,krajský úřad
zveřejňuje aktualizované koordinační situační výkresy,podle nichž bude dopravní
značení provedeno.Související grafická příloha dopravního značení není s ohledem na její
rozsah fyzicky zveřejněna spolu s tímto návrhem.Je zveřejněna pouze elektronicky a je
k dispozici k nahlédnutí na krajském úřadě,Žižkova 1882/57,586 01 Jihlava v pondělí a středu
od 8:00 do 16:00 hod <.>,úterý,čtvrtek a pátek od 8:00 do 13:00 hod <.>
<br> Tato aktualizace návrhu opatření obecné povahy musí být vyvěšena na úřední desce krajského
úřadu a Městského úřadu Havlíčkův Brod nejméně po dobu 15 dní <.>
<br> Lhůta pro uplatnění připomínek a námitek v délce 30 dní je nově stanovena ode dne doručení
aktualizovaného návrhu opatření obecné povahy,kterým je patnáctý den po vyvěšení na úřední
desce krajského úřadu <.>
<br> Ostatní části návrhu zůstávají nadále v platnosti <.>
<br>
<br> Původní návrh opatření obecné povahy a výzva k uplatnění připomínek
nebo námitek
<br> Krajský úřad Kraje Vysočina,Odbor dopravy a silničního hospo...

Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Kraj Vysočina      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz