Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Podbrdy.
Provozní řád obecního víceúčelového sálu a přilehlých prostor v budově OÚ Podbrdy Obec Podbrdy na základě usnesení zastupitelstva vydává provozní řád víceúčelového sálu a přilehl~ch prostor v budově obecního úřadu v Podbrdech (dále jen "sálu").ČI.1 Úvodní ustanovení Provozní řád sálu určuje podmínky,pravidla a povinnosti nájemce sálu a přilehl~ch prostor při jeho hospodárném využívání.Sál se nachází na pozemku 55/1 katastru obce Podbrdy a je součástí obecního komplexu budov č.p.8.Skládá se ze vstupního schodiště,sálu,sociálního zařízení (WC muži,WC ženy) a proskleného přístřešku.Objekt místní restaurace není součástí sálu.Budova,ve které se nachází sál,i přilehlé pozemky jsou ve vlastnictví obce Podbrdy(dále jen "pronaj ímatel").Sál je úč eLovým zařízením ur č en ýrn k pořádání akcí organizací i jednotlivci.Akcemi se rozumí kulturní,sportovní,společenské a ostatní činnosti včas oznámené a zapsané v seznamu akcí,povolené obecním úřadem.ČI.2 Objednání akce Nájemce sálu je povinen včas nahlásit správci sálu jméno odpovědné osoby (pořadatele),která zodpovídá bude vydán klíč od sálu.Náj emce musí bý t starší písemn~ seznam akcí,které se v sále plánují konat.druh akce,termín konání a za průběh celé akce a komu 18 let.Správce sálu vede Správci sálu jsou paní XXXXX XXXXXXXX,tel.XXX XXX XXX a paní XXXXXXXX XXXXXXXXX,tel.XXX XXX XXX.V případě obsazení požadovaného termínu,bude dohodnut termín náhradní.Při kolizi termínů má přednost při pořádání akcí obec,následně místní spolky (Sbor dob rovo Lriých hasičů,rybá ř sk ý spolek,spolek žen,spolek seniorú) a až poté ostatní organizace a jednotlivci.Do seznamu akcí nebudou zařazeny akce,které budou v rozporu se zákonem nebo nebudou řádně obcí povoleny.ČI.3 Vydání nájemci Předání sálu a klíčů od sálu pro náj emce jeden před konáním nahlášené akce.Nájemce převezme sál a potvrdí,že vybavení je v pořádku.Sál je vydáván uklizen~ a upraven~ podle dohody správce sálu a nájemce.Při převzetí prostor je nájemce seznámen s umístěním hasicích přístrojú,únikov~ch v~chodů a s požárními předpisy,kter~mi je povinen se při akci řídit.ČI.4 Práva a povinnosti pořadatele při průběhu akce Nájemce zodpovídá za pořádek v době od převzetí prostor sálu až do zpětnéhc předání sálu správci.Odpovědná osoba nájemce a pořadatelé odpovídají při vlastní akci za pořádek a její dů st oj ný prúběh,aby nedocházelo k porušování právního řádu České republiky,jedná-li se o akci neveřejnou také za zabránění vstupu nepovolan~ch osob.Nájemce má povinnost dodržovat zákaz přibíjení výzdoby,reklam a jiných předmětů ve všech pronaj at ých prostorách sálu.Náj emce zodpovídá za dodržování zákazu kouření v prostorách sálu.Nájemce smí použít nainstalovanou audiovizuální techniku pouze se svolením pronajímatele.Porušení v~še uvederiýoh zákazu bude posuzováno jako způsobení škody.Za škody vzniklé v prúb é hu akce na budově sálu,zařízení a movitém majetku odpovídá odpovědná osoba na j emc e,uvedená v dohodě o pronájmu.<.> Jďe+La o akci organizace,zodpovídá prostřednictvím organizace,kterou zastupuje.Vlastník objektu obec Podbrdy nezodpovídá za škody vzniklé nájemci při konání akce,např.na za ř i zeni,které není majetkem obce.Nájemce je povinen dodržovat: bezpečnostní předpisy,umožnit vstup kontrolním orqáriům,zástupcúm obce a řídit: se pokyny správce sálu,který bude provádět dohled při akcích cizích organizací.Za pořádek kolem obecního sálu a budovy OÚ v době konání pořádané akce odpovídá nájemce.ČI.5 Používání sociálního zařízení Sociální zarlzení (WC mUZl,WC ženy) je ve společném užívání Obce Podbrdy,provozovatele místní restaurace a nájemce sálu.Nájemce má za povinnost chovat se v těchto prostorách slušně a nesmí je znečišťovat.Bude-li sociální zař í.z en í,znečištěné v přímé souvislosti s konáním akce,nájemce sálu má za povinnost uvést stav sociálního zařízení do řádného stavu.Za předpokladu,že akce bude v jiném čase,než je provozní doba místní restaurace,budou klíče od sociálního zařízeni nájemci předány současně s klíči od sálu.ČI.6 Povinnosti pořadatele po skončení akce a předání sálu správci Po skončení akce nájemce zodpovídá za řádné uzavření užívaných prostor (dveře,okna,vypnutí světel a elektrospotřebičů a zamezení možnosti vzniku škod z nedbalosti.Odpovědná osoba odchází z budovy jako poslední a budovu uzamkne.Po skončení akce zajistí nájemce úklid pronajatých prostor.Nadměrné znečištění venkovních prostor kolem budovy obecního úřadu (např.zvratky) způsobené v průběhu akce odstraní nájemce.Po skončení akce je nájemce povinen v co nejkratším termínu (max.1 den po ukončení akce) předat: klíč k sálu a nájemné prostory zpět správci sálu,přičemž oznámí případné vzniklé závady.Správce provede kontrolu zařízení,předání bude zaznamenáno v dohodě o prona]mu.O případně vzniklých škodách sepíše správce sálu s nájemcem protokol a obecní úřad stanoví na jeho základě výši škody.Nájemce je povinen tyto škody buď odstranit,nebo nahradit finančně,a to nejpozději do 5 pracovních dnu od obdržení výzvy obecního úřadu.Odstraněním š...
Načteno
Meta
Pronájem