Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Chářovice.
TÝNECKO-SVAZEK OBCÍ
<br>
se sídlem: Městský úřad Týnec nad Sázavou,K Náklí 404,PSČ 257 41
IČO 70568111 č.účtu 325300319/0800
<br> tel.předseda 317 701 931,fax 317 701 929,www.regiontynecko.cz
Mikroregion—Bukovany,Chářovice,Chrášťany,Krhanice,Lešany,Týnec nad Sázavou
<br>
<br>
Střednědobý výhled rozpočtu na rok 2019 – 2020
<br>
<br> Střednědobý výhled rozpočtu je důležitým strategickým dokumentem,který je nejen povinný ze zákona,ale také
slouží jako podklad pro rozhodování,plánování a realizaci potřeb a záměrů Týnecka - svazku obcí <.>
Střednědobý výhled rozpočtu je zpracován s cílem zajištění stability financování potřeb a hospodaření Týnecka -
svazku obcí <.>
Jak vyplývá ze zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů <,>
stává se střednědobý výhled rozpočtu jedním z nástrojů finančního hospodaření sloužící pro střednědobé finanční
plánování rozvoje hospodaření svazku <.>
Střednědobý výhled rozpočtu ulehčuje řízení ekonomiky svazku na podkladu předpokládaného vývoje finančních
zdrojů v budoucích letech <.>
Přínosem střednědobého výhledu rozpočtu je zlepšení střednědobého a strategického plánování.Je nutné
rozhodovat o očekávaných příjmech a výdajích v dlouhodobém horizontu.Střednědobý výhled rozpočtu přináší
informace o XXX,jsou-li aktivity plánované v programu rozvoje realizované a za jakých podmínek <.>
Slouží i pro řízení závazku obcí,protože ukazuje na jejich schopnost splácení v budoucnosti,čímž podporuje
dlouhodobou vyrovnanost rozpočtového hospodaření <.>
Důležitá je i stabilita podmínek,které ovlivňují hospodaření subjektu.Jedná se například o změny zákonů na úrovni
státu ale i místních zákonných norem,o stabilitu místní ekonomiky,změny rozložení politických sil apod.Proto je i na
úrovni rozpočtového výhledu důležitý monitoring a jeho každoroční aktualizace <.>
Střednědobý výhled rozpočtu není neživým jednorázovým dokumentem.Pokud má splňovat plně účel,k němuž byl
pořízen,tj.k efektivnímu usměrňování ekonomiky a financování rozvoje svazku,musí být průběžně aktualizován <.>
Aktualizace by měla být prováděna minimálně jedenkrát ročně,bezprostředně po vyhodnocení rozpočtu běžného
roku a to na základě dosažených výsledků ze závěrky vyplývajících.Trvalou platnost dokument získává dopracováním
výhledu vždy na 2 roky následující po posledním roce jeho původní platnosti <.>
<br>
Text (tis.Kč) odhad skutečnosti 2017 rozpočet 2018 výhled rok 2019 výhled rok 2020
<br> Počáteční stav FP k 1.1.298 320 42 64
Neinvest.dotace od obcí 82 82 82 82
Přijaté úroky 0,1 0,1 0,1 0,1
Příjmy celkem 380 402 124 146
Běžné výdaje 60 360 60 60
Kapitálové výdaje 0 0 0 0
Výdaje celkem 60 360 60 60
Hotovost na konci roku 320 42 64 86
<br>
<br> Provozní přebytek,který představuje rozdíl mezi běžnými příjmy a běžnými výdaji,dosahuje v roce 2017 kladných
hodnot.Z tohoto vyplývá,že svazek je schopen hradit svými běžnými příjmy nejen své každoročně opakující se
výdaje,ale tyto prostředky může použít i v dalším období <.>
<br>
<br>
- 2 -
<br>
<br>
<br> PŘÍJMY SVAZKU
<br> Příjmy tvoří provozní příspěvky od obcí <.>
<br> VÝDAJE SVAZKU
<br> Běžné výdaje jsou sestaveny z nákupu materiálu,běžných oprav majetku,udržovacího poplatku za program <,>
cz.doménu,z poplatku za účetnictví,za pohoštění,z platby za přezkum hospodaření,z poplatků peněžnímu
ústavu a ostatních osobních výdajů za vedení účetnictví <.>
<br> V roce 2018 je naplánována výroba značení cyklotras Mikroregionu Týnecka – svazku obcí,proto jsou běžné
výdaje navýšeny o 300.000 Kč <.>
<br> Dluhová služba svazku je ve všech letech nulová <.>
(Zadluženost = dluhová služba (uhrazené splátky půjčených prostředků a úroky)/příjmy celkem) <.>
<br>
<br>
<br>
…………………………………….<.>
Ing.XXXXXXX XXXXX
předseda svazku
Načteno
Meta
Rozpočet