MČ Brno - Komín - VV_OOP_úprava provozu na místních komunikacích_placené stání_OPS 15-02 Absolonova a OPS 15-03 Chaloupky

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Brno - Komín.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

0169069_25_11_Pril.vykres_08_OPS_15-02_Absolonova_OPS_15-03_Chaloupky.pdf (PDF 2.41 MB)
2
2
<.> 0
<br> 4
<.> 0
<br> 1
<.> 6
<br> 2.0
<br> 6.3
<br> 2.0
<br> 8.0
<br> 5.2
<br> 5.2
<br> 3.2
<br> 4.5
<br> 4 <.>
0
<br> 6.5
<br> 2.52.52.5
<br> 3.8
<br> 7
<.> 0
<br> 5
<.> 7
<br> 5
<br> 4.0 2.0
<br> 5.9
<br> 3
<.> 3
<br> 2
<.> 9
<br> 6
<.> 5
<br> 4
<.> 6
<br> 6.0
<br> 2
<.> 8
<br> 7
<.> 8
<br> 2.0
6.4
<br> 2.0
<br> 2
<.> 0
<br> 2
<.> 4
<br> 5
<.> 0
<br> 6
<.> 0
<br> 30.3
<br> 2
<.> 2
<br> 4
<.> 6
<br> 1.0
<br> 1.5
<br> 2.0
<br> 6.1
2.0
<br> 3
<.> 55
<.> 1
<br> 7.9
<br> 5.8
2.0
<br> 4
<.> 7
<br> 5
<.> 8
<br> 5
<.> 0
<br> 5
<.> 8
<br> 5
<.> 0
<br> 3.5
<br> 17.5
<br> 2.5
<br> 16.5
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<br> 1,0
<br> 0,70,70,70,7
0,...
0169069_25_11_Pril.vykres_09_OPS_15-02_Absolonova_OPS_15-03_Chaloupky.pdf (PDF 1.26 MB)
).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<br> 1,0
<br> 0,70,70,70,7
0,70,70,7
<br> 1,0 1,0 1,0
<br> FÁZE A - LIST Č.09
<br> OBLAST 15-02
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> OBLAST 15-03
<br> 2
<br> S
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ STÁVAJÍCÍ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ NAVRHOVANÉ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ RUŠENÉ
<br> LEGENDA:
<br> B 1
<br> B 1
<br> Instalovat
<br> V 1a
<br> V 1a
Instalovat
<br> V 1a
<br> B 1
<br> OdstranitOdstranit
<br> ŘEŠIT STAVEBNĚ
NUTNÉ STAVEBNÍ ÚPRAVY
<br> KONTROLOVALVYPRACOVAL
<br> NÁZEV VÝKRESU: ČÍSLO VÝKRESU
<br> VEDOUCÍ ÚDI
<br> ÚTVAR DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
<br> Brněnské
<br> GENER.PROJEKTANT
<br> ...
0169069_25_11_Pril.vykres_07_OPS_15-02_Absolonova_OPS_15-03_Chaloupky.pdf (PDF 2.07 MB)
17.4
<br> 4
<.> 4
<br> 1
<.> 64.2
<br> 6.8
<br> 6.6
<br> 2.0
<br> 4.5
<br> 1.9
<br> 2.0
5.7
<br> 5.9
<br> 4.7
<br> 2.0
<br> 2.0
<br> 4.5
<br> 4.6
1.9
<br> 3
<.> 6
<br> 3.1
<br> 4.1 2.1
<br> 4.6
2.0
<br> 3
<.> 7
<br> 4
<.> 7
<br> 5
<.> 0
<br> 3.1
<br> 1
<.> 5
<br> 1
6
<.> 5
<br> 6
<.> 5
<br> 7.9
<br> 5.8
2.0
<br> 4
<.> 7
<br> 5
<.> 8
<br> 5
<.> 0
<br> 5
<.> 8
<br> 5
<.> 0
<br> 3.5
<br> 17.5
<br> 2.5
<br> 16.5
<br> 6.1
2.0
<br> 6.0 2.0
<br> 6.1 2.0
<br> 11
<.> 5
<br> 3 <.>
0
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<br> 1,0
<br> 0,70,70,70,7
0,70,70,7
<br> 1,0 1,0 1,0
<br> FÁZE A - LIST Č.07
<br> OBLAST 15-02
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br>...
0169069_25_11_Pril.vykres_06_OPS_15-02_Absolonova_OPS_15-03_Chaloupky.pdf (PDF 1.91 MB)
7
<.> 0
<br> 4
<.> 5
<br> 2
<.> 0 5
<.> 3
<br> 2
<.> 0
<br> 4
<.> 0
<br> 2
<.> 0
<br> 4
<.> 5
<br> 5.0
<br> 1.6
<br> 1.6
<br> 5
<.> 0
<br> 2.5
<br> 2.5
<br> 2.5
<br> 2
<.> 5
<br> 4
<.> 5
<br> 5
<.> 0
<br> 2.5
<br> 12.5
1.5
<br> 11.5
<br> 2
<.> 0
<br> 4
<.> 6
<br> 6.0
<br> 2
<.> 8
<br> 2
<.> 6
<br> 2
<.> 8
<br> 4
<.> 0
<br> 4
<.> 2
<br> 4
<.> 3
<br> 7
<.> 8
<br> 2.0
6.4
<br> 21.0
<br> 21.0
<br> 21.0
<br> 7.8
<br> 8.7
<br> 8.0
<br> 7.1
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<br> 1,0
<br> 0,70,70,70,7
0,70,70,7
<br> 1,0 1,0 1,0
<br> FÁZE A - LIST Č.06
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> OBLAST 15-03
...
0169069_25_11_Pril.vykres_05_OPS_15-02_Absolonova_OPS_15-03_Chaloupky.pdf (PDF 1.67 MB)
3.8
<br> 4.5
<br> 2
<.> 8
<br> 1
<.> 0
<br> 2.0
<br> 2.0
<br> 1
<.> 2
<br> 3
5
<.> 8
<br> 1
2
<.> 0
<br> 3
5
<.> 5
<br> 1
<.> 4 1
<.> 8
<br> 1
<.> 8
<br> 1
<.> 8
<br> 1
<.> 4
<br> 1.5
<br> 9
<.> 8
<br> 8.1
<br> 8.4 4.5
<br> 1
0
<.> 0
<br> 4.75.0
7.0
<br> 6.0 2.0
<br> 2.5
<br> 4 <.>
0
<br> 2 <.>
0
<br> 6
<.> 0
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<br> 1,0
<br> 0,70,70,70,7
0,70,70,7
<br> 1,0 1,0 1,0
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> OBLAST 15-03
<br> 2
<br> S
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ STÁVAJÍCÍ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ NAVRHOVANÉ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ RUŠENÉ
<br> LEGENDA:
<br> B 1
<br> B 1
<br> Instal...
0169069_25_11_Pril.vykres_04_OPS_15-02_Absolonova_OPS_15-03_Chaloupky.pdf (PDF 1.26 MB)
12.5
1.5
<br> 1.6
<br> 3
5
<.> 8
<br> 1
2
<.> 0
<br> 3
5
<.> 5
<br> 3
<.> 0
<br> 5
<.> 2
<br> 5
<.> 0
<br> 7
<.> 5
<br> 3.5
<br> 2.0
<br> 3.5
<br> 2.0
<br> 2
<.> 4
<br> 9
<.> 8
<br> 8.1
<br> 8.4 4.5
<br> 2
<.> 4
<br> 2
<.> 4
<br> 1
0
<.> 0
<br> 4.75.0
7.0
<br> 6.0 2.0
<br> 1
<.> 5
<br> 2
<.> 4
<br> 4
<.> 5
<br> 4
<.> 8
<br> 5
<.> 4
<br> 4
<.> 5
<br> 2.5
<br> 2.2
<br> 6
<.> 0
<br> 21.0
<br> 21.0
<br> 8.7
<br> 7.0
<br> ).vzory pro vyplnění úsekových dodatkových tabulek
a text,který bude obsahovat SDZ č.E 13,definují jednotlivé
<br> (způsob stání musí odpovídat skutečné organizaci a orientaci vozidel
Vzorový vzhled instalovaného SDZ č.IP 13c,IP 13b,IP 12
<br> 1
<br> pro řešení dopravních situací ve městě Brně č.16 <.>
Vzhled samotného dopravního značení se řídí metodickým listem
<br> s označením příslušných režimů a doby platnosti <.>
Vzorový vzhled vyplnění úsekových dodatkových tabulek E 13
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> P
<br> 0
<,> 0
<br> 6
2
5
<br> s V 10 a/e/f (dle VL 24) <.>
<br> značení V 10g,při kombinaci
Vzorový vzhled instalovaného
<br> 0
<,> 1
<br> 2
5
<br> stání jsou vždy uvedeny přímo ve výkrese <.>
Délka kolmých stání a šířka podélných
<br> jsou uvedeny přímo ve výkresové dokumentaci <.>
Pokud se jednotlivé parametry liší od vzorových <,>
Vzorový vzhled instalovaného značení V 10e/f
<br> 0,7
<br> 3,5 2,5
<br> 3,5 2,5
<br> 7,0
<br> 1,0
<br> 5,75
<br> Vzorový vzhled instalovaného značení IZ 8a/b
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> STÁNÍ
<br> VYZNACENÁ
<br> MIMO
<br> Vzorový vzhled instalovaného
<br> značení V 13,při zakončení
podélného parkovacího pruhu <.>
<br> Všechny V 13 mají kadenci 0,5/0,5 <.>
<br> š
íř
k
a
<br> v
iz
k
<br> ó
ta
<br> viz popiska/kóta
celková délka stínu
<br> 2
<,> 0
<br> 1,0
<br> 0,70,70,70,7
0,70,70,7
<br> 1,0 1,0 1,0
<br> CENY NA MÍSTE
<br> NEBO PO ZAPLACENÍ
<br> S OPRÁVNENÍM
<br> V PRACOVNÍ DNY 17-6h
<br> OBLAST 15-03
<br> 2
<br> S
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ STÁVAJÍCÍ
...
0169069_25_11_nOOP_OPS_15-02_Absolonova_a_15-03_Chaloupky..pdf (PDF 2.04 MB)
Magistrát města Brna 3 R N 0 Odbor dopravy
<br> SP.ZN.: 5400/OD/MMB/0169069/2025/11 OD MMB Brno 25.06.2025 Č.J.: MMB/0292300/2025 TEL./E-MAIL: 542 174 201 /od©brno.cz VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br> návrh opatření obecné povahy návrh stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br> Návrh stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích — místních komunikacích II.a Ill.tříd,ulice zahrnuté do oblasti placeného stání pod názvem akce „OPS 15-02 Absolonova a OPS 15-03 Chaloupky“,Brno-Komín
<br> Vyvěšeno dne: Sejmuto dne:
<br> Zveřejněno způsobem umožňujícím dálkový přístup dne:
<br> Magistrát města Brna (dále jen „MMB“),jako věcně a místně příslušný správní orgán podle 5 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a ozměnách některých zákonů (zákon osilničním provozu),ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon osilničním provozu"),obdržel podání Statutárního města Brna (dále jen „SMB"),IČO: 44992785,Dominikánské nám.196/1,601 67 Brno ve věci návrhu místní úpravy provozu na pozemních komunikacích týkající se vymezení oblastí,ve kterých lze místní komunikace nebo jejich určené úseky užít k stání silničních motorových vozidel za cenu sjednanou v souladu s cenovými předpisy dle příslušného nařízení vydaného SMB.MMB na základě své objednávky obdržel návrh mistni úpravy provozu na pozemních komunikacích formou výkresů,které jsou nedílnou součástí tohoto návrhu opatření obecné povahy.Všechny výkresy byly zpracovány společností Brněnské komunikace a.s <.>,IČO: 60733098,se sídlem Renneská třída 787/1a,639 00 Brno-Štýřice <.>
<br> MMB dne 06.05.2025 pod č.j.: MMB/0222813/2025/HL,spis.zn.: 5400/OD/MMB/0169069/2025/9 zaslal dotčenému orgánu podle ustanovení 5 77 odst.2 písm.b) zákona o silničním provozu — Policii ČR,Městské ředitelství policie Brno,Dopravní inspektorát,pracoviště dopravního inženýrství,se sídlem Renčova 38,621 00 Brno,návrh stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích — místních komunikacích II.a III.tříd,z...

Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od MČ Brno - Komín      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz