Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Korozluky.
KOROZLUKY
s
<br> OSADOU SEDLEC
<br> II.ODŮVODNĚNÍ ÚZEMNÍHO PLÁNU
1.TEXTOVÁ ČÁST
<br> OBJEDNATEL: OBEC KOROZLUKY
POŘIZOVATEL: MAGISTRÁT MĚSTA MOSTU
PROJEKTANT: ING.ARCH.XXX XXXXX A KOL <.>
Veřejná infrastruktura: XXXXXX XXXXXXX
<br>
<br>
Ekologie a zemědělská půda:
<br>
<br>
BPTeplice,RNDr.XXXX XXXXXXXX
MOST XX/XXXX
A) VYHONOCENÍ KOORDINACE VYUŽÍVÁNÍ ÚZEMÍ Z HLEDISKA ŠIRŠÍCH VZTAHŮ V ÚZEMÍ,VČETNĚ SOULADU S ÚZEMNĚPLÁNOVACÍ DOKUMENTACÍ VYDANOU KRAJEM
Soulad s politikou územního rozvoje a územně plánovací dokumentací vydanou krajem
<br> Navrhované řešení územního plánu je v souladu se schválenými 2.změnami a doplňky VÚC SHP upravenými dle ustanovení § 187 odstavce 7,zák.183/2006 Sb.Regionální biokoridor 581 byl upraven a ve funkční části je vymezen tak,aby umožňoval rozvoj obytné funkce v území při zachování své vlastní funkčnosti i prostorových parametrů <.>
Širší vztahy
<br> Postavení obce v systému osídlení
<br> Obec Korozluky leží jižně od Mostu na hlavní komunikační trase Most – Praha.Kolem osady Sedlec prochází důležitá železniční trať Ornice - Lovosice,která umožňuje zavlečkování ploch pro výrobu a podnikání.Obec tvoří důležitou součást sítě sídel v území <.>
<br> Širší dopravní vztahy,širší vztahy technické infrastruktury
<br> Státní silniční síť
<br> Řešenou lokalitou prochází silnice I.třídy - I/15.Tato komunikace propojuje Korozluky s Mostem (obec s rozšířenou působností),ve směru staničení s Litoměřicemi (přímé vedení),přes silnici II/569 a I/28 (Louny) dále po silnici I/7 s Prahou.Hlavní silniční uzel je severně od zadaného území,cca 1500 m,a je tvořen silnicemi (i v souběhu) I/13 /E 442/,I/15,I/27,v mimoúrovňovém vykřížení (křižovatka Chánov).Tyto komunikace jsou vedeny v jednotlivých směrech následně:
<br> I/13 (E 442)
<br> - Chomutov (vzdálenost od hr.přechodu Hora sv.Šebestiána - Reitzenhain 45 km)
<br> - Karlovy Vary (vzdálenost od hr.přechodu Boží Dar - Oberwiesenthal 79 km)
<br> - Teplice (vzdálenost od hraničního přechodu Cínovec - Zinnwald 36 km)
<br> I/27
<br> - Litvínov (dále Dubí a Cínovec /hr.přechod/)
<br> - Moldava (vzdálenost od hr.přechodu pro os.auta Moldava - Neurehefeld 42 km)
<br> - Žatec,Plzeň (vzdálenost do Plzně 107 km)
<br> - Mníšek (vzdálenost od hraničního přechodu pro os.auta Mníšek - Deutscheinsiedel 30 km)
<br> I/15
- Litoměřice
<br> - Louny,Praha (vzdálenost do Prahy - centrum - 78 km)
<br> Železniční doprava
<br> Od jihu k severu,po západní straně řešeného území jsou vedeny tratě železniční dopravy (blízkost železničního uzlu Obrnice),odtud je areál v Sedleci (jednotlivé podniky) rovněž napojen na železniční vlečky <.>
<br> Železniční tratě:
<br> 110 Most - Kralupy nad Vltavou
<br> 113 Lovosice - Most
<br> 123 Most - Obrnice - Plzeň
<br>
Přímý význam pro řešené území je u vlaků tratě 113 (osobní doprava),které mají v Sedleci zastávku.V současné době bohužel pokračuje útlum železniční nákladní dopravy,čímž pozbývá na prioritě "zavlečkování" území (využití pro zásobování) <.>
Cyklistická doprava
<br> Cyklistická doprava je vedena po sinicích III.třídy,po okraji řešeného území prochází dálková stezka od Mostu (Doksy - silnice III/2574) <.>
Technická infrastruktura
Vodovodní síť
<br> Zásobování vodou je v současné době zajišťováno z přívodního řadu DN 500 (Louny),druhý (DN 200 od Mostu) funguje pouze jako ev.vyrovnávací - přívod do Svinčic a Lužic <.>
<br> Plynovod
Územím prochází vysokotlaké plynovody DN 300 a DN 500 (jsou propojeny jižně ve stanici za Korozluky.Vedení plynovodů je ve směru Chomutov - Teplice (2xDN 500) a Louny - Most DN 300 <.>
Širší vztahy ÚSES a dalších přírodních systémů
<br> Závazné podklady vymezují v zájmovém území tyto regionální prvky nebo jejich části:
<br> regionální biocentrum č.1326 „Jánský vrch a Špičák“
<br> regionální biokoridory č.581,587,588
<br> Východní část zájmové území (k.ú.Korozluky) leží v chráněné krajinné oblasti České středohoří <.>
B) ÚDAJE O SPLNĚNÍ POKYNŮ PRO DOKONČENÍ ZPRACOVÁNÍ NÁVRHU
<br> Všechny požadavky DOSS,námitky vlastníků a připomínky občanů z pokynů pro dokončení návrhu byly zapracovány do návrhu <.>
<br> C) KOMPLEXNÍ ZDŮVODNĚNÍ PŘIJATÉHO ŘEŠENÍ
<br> Urbanistické řešení
<br> Správní území Korozluk tvoří dvě části Korozluky a Sedlec.Urbanisticky se však dnes jedná o části tři.Obec Korozluky je rozdělena silnicí I/15.Navrhovaná urbanistická koncepce vychází ze snahy scelit západní část Korozluk s osadou Sedlec novou zástavbou podél silnice III/2574,z níž se stane oboustranná ulice.Sem je navržena nová obytná zástavba (celkem 49 rodinných domů) a v návaznosti na Sedlec nové sportovní plochy.V původní části Korozluk jsou navrženy nové plochy pro 10 rodinných domů
<br> Počet obyvatel k 31.12.2000
153 navrhovaný počet 300
<br> Původní území osady Sedlec je zařazeno jako plocha smíšeného území,kde je možno výjimečně zachovat,v případě zájmu,stávající bydlení,které je již dnes prorostlé podnikatelskými plochami s plochami pro podnikání s vyšším stupněm omezení na plochy nerušící <.>
<br> Rozvoj ploch pro výrobu a pod...
Načteno
Meta
EIA Územní plánování