Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Borovnička.
OBEC BOROVNIČKA zastupitelstvo obce ___________________________________________________________________________ Z Á P I S o průběhu zasedání zastupitelstva obce konaného dne 17.října 2003 od 18:00 hod.v malém sále kulturního domu v Borovničce Přítomni - členové zastupitelstva : p.XXXXXXXX XXXXXX,p.XXXXXXX XXXXXXXX,sl.XXXXXXXX XXXXXX,p.XXXXXXXXX XXXXXX st <.>,p.XXXXXXXXX XXXXXX ml <.>,p.XXXXXXXX XXXXXX,p.ing.XXX XXXX - občané a další osoby : dle listiny přítomných (X) Jednání zasedání řídil starosta obce,který v úvodu přivítal přítomné a konstatoval,že je přítomno všech sedm členů zastupitelstva a zastupitelstvo je usnášeníschopné.Starosta určil jako ověřovatele zápisu sl.Kateřinu Krátkou a p.Stanislava Rydvala ml.a předložil zastupitelstvu k projednání návrh pořadu jednání.K návrhu nebylo připomínek a byl jednomyslně schválen.Pořad jednání : 1.Změny v systému nakládání s komunálním odpadem od 1.1.2004 2.Hospodaření obce v období leden až září 2003 a finanční situace obce 3.Změna schváleného rozpočtu obce na rok 2003 4.Vnitřní předpis obce k rozpočtovému hospodaření a účetnictví 5.Převody vlastnictví pozemků z majetku obce 6.Různé záležitosti samostatné působnosti 7.Volná diskuze Průběh jednání : 1.Změny v systému nakládání s komunálním odpadem od 1.1.2004 Starosta zrekapituloval dosavadní průběh přípravy nové koncepce nakládání s odpady v obci,která vyvrcholila pracovní poradou dne 30.září,a seznámil přítomné s písemným rámcovým návrhem změn,který předložili společně členové zastupitelstva sl.XXXXXXXX XXXXXX a p.XXXXXXXX XXXXXX.S odvoláním na poznatky získané na pracovní poradě od zástupce smluvní svozové společnosti a na některé další okolnosti pak starosta doporučil vzít zmíněný návrh za základ pro další jednání a přednesl vlastní představu,v čem by bylo vhodné jej upravit nebo doplnit.V následující rozpravě,do které se zapojili i přítomní občané,se členové zastupitelstva sjednotili na hlavních zásadách systému nakládání s komunálním odpadem,které byly zformulovány do přijatého usnesení s úkolem pro starostu zpracovat do příštího zasedání návrhy příslušných právních předpisů obce (usnesení č.1/3/2003).2.Hospodaření obce v období leden až září 2003 a finanční situace obce Starosta podal výklad k písemnému přehledu plnění příjmů a čerpání výdajů rozpočtu za devět měsíců roku,který byl zveřejněn před zasedáním jako podklad pro jednání,a zhodnotil dosavadní vývoj hospodaření,v němž přetrvává disproporce mezi přísunem peněžních prostředků a potřebou jejich výdajů.Tato situace se zřejmě nezlepší ani ve zbytku rozpočtového období,protože podle střízlivé prognózy nebude naplněn plán příjmů zejména v některých daňových výnosech,v příjmech z prodeje pozemků a v příjmech od nájemce budovy bývalé školy (nájemné a úhrada za topný plyn).Přitom se objevuje potřeba výdajů,na jejichž krytí nebyly v původním rozpočtu vyčleněny prostředky (oprava čerpadel ve vodárně,rekonstrukce komína v čp.94 aj.).V rozpravě ke zprávě starosty se většina členů zastupitelstva vyslovila kriticky zejména k přístupu nájemce školy k plnění jeho závazků a shodla se na požadavku,aby se v 6.bodu pořadu jednání zastupitelstvo k tomuto problému vrátilo.3.Změna schváleného rozpočtu obce na rok 2003 V návaznosti na předchozí bod pořadu jednání předložil starosta zastupitelstvu návrh na některé další úpravy schváleného rozpočtu letošního roku,který byl v písemné podobě začleněn do zveřejněného přehledu plnění příjmů a čerpání výdajů.Návrhem se jednak snižují některé očekávané příjmy,jednak provádějí přesuny v rozpisu výdajů tak,že potřeba neplánovaných výdajů a část výpadků v příjmech je kryta prostřednictvím škrtů ve výdajích plánovaných.Výsledný schodek rozpočtu po úpravě lze profinancovat poklesem stavu peněžních prostředků,což ovšem směřuje proti dlouhodobému záměru na postupné vytváření rezervy prostředků.V rozpravě nebylo k návrhu starosty zásadních připomínek a byl schválen v předloženém znění (usnesení č.2/3/2003).4.Vnitřní předpis obce k rozpočtovému hospodaření a účetnictví Jelikož návrh vnitřního předpisu,který starosta připravil podle usnesení z minulého zasedání,byl též zveřejněn jako podklad pro jednání zastupitelstva,omezil se starosta pouze na odůvodnění celkového pojetí dokumentu,který kromě záležitosti podpisových záznamů upravuje též další náležitosti účetnictví a jeho kontroly a některé podrobnosti rozpočtového hospodaření.Po krátké rozpravě byl návrh schválen v předloženém znění (usnesení č.3/3/2003).5.Převody vlastnictví pozemků z majetku obce Starosta podal zastupitelstvu informaci o nabídkách,které obdržel obecní úřad ke dvěma záměrům na prodej pozemků,schváleným na minulém zasedání.Jelikož nabídky pocházejí pouze od původních zájemců o koupi pozemků a splňují podmínky zveřejněné v záměrech,navrhl starosta převody vlastnictví schválit.K návrhu nebylo připomínek a byl jednomyslně schválen (usnesení č.4/3/2003).1.Dále starosta seznámil zastupitelstvo se žádostí p.Petra Vachtla o prodej části pozemkové parcely p.č.1000/2 v prost...
Načteno
Meta
Prodej Jednání zastupitelstva Zveřejnění záměru Rozpočet