Město Valašské Klobouky - Poskytnutí dodatečných informací k zadávací dokumentaci - Digitální úřad nové generace

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Valašské Klobouky.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Poskytnutí dodatečných informací k zadávací dokumentaci - Digitální úřad nové generace

Zadavatel:
Se sídlem:
Zastoupený:
IČ:
<br> Město Valašské Klobouky
Masarykovo náměstí 189,766 01 Valašské Klobouky
<br> Mgr.XXXXXX XXXXXXXX,starostka
XXXXXXXX
<br> všem dodavatelům
<br> Ve
<br> Zlíně
<br> dne
<br> 29.6.2015
<br> POSKYTNUTÍ DODATEČNÝCH INFORMACÍ K ZADÁVACÍM PODMÍNKÁM č.2
Název veřejné zakázky:
Ev.číslo veřejné zakázky:
Předmět veřejné zakázky:
Druh zadávacího řízení:
<br> Digitální úřad nové generace města Valašské Klobouky
2015050
x dodávky
stavební práce
služby
zjednodušené podlimitní řízení dle § 38 zákona č.137/2006 Sb,o veřejných zakázkách v platném znění
<br> Zadavateli byla doručena podle § 49 odst.1 zákona č.137/2006 Sb.žádost o dodatečné informace k
zadávacím podmínkám <.>
Zadavatel v souladu s § 49 odst.2 a 3 zákona č.137/2006 Sb.poskytuje všem dodavatelům,kteří požádali
o poskytnutí zadávací dokumentace nebo kterým byla zadávací dokumentace poskytnuta,tyto dodatečné
informace k zadávacím podmínkám:
Dotaz č.1:
V servisní smlouvě k části 1 veřejné zakázky,příloze A,bod 1.4.zadavatel uvádí,že součástí servisní
podpory je: "1.4.poskytování update a upgrade DÚVK,vzniklé legislativními změnami a požadavky
Objednatele či samostatnou,nevynucenou,inovační činností Poskytovatele."
Domníváme se,že tyto čísti servisní smlouvy vznikly přebráním textu z části určené pro informační systém <,>
což naznačují i zmínky o "legislativním upgrade nebo update",a tudíž nemusí být k části 1 původně
zamýšleny <.>
Součástí části 1 však je i software operačních systémů a databázového stroje.Má zadavatel skutečně v
úmyslu nakoupit operační systémy a databázový stroj včetně zajištění možností upgrade na vyšší verze i pro
případ "požadavků objednatele" v průběhu 5 let? Upozorňujeme na to,že takto chápaný požadavek nebude
úplně v souladu s proklamovaným pravidlem 3E,protože povede k razantnímu navýšení nabídkové ceny
software a zároveň je málo pravděpodobné že bude upgrade těchto částí behem doby udržitelnosti projektu
využít <.>
<br> 1
<br> Odpověď č.1 :
Vzhledem k podmínkám výzvy IOP číslo 22 je nutné dané řešení udržet provozuschopné po dobu
udržitelnosti a to 5 let.Proto Zadavatel požaduje pochopitelně upgrade nebo update daného řešení,pokud
to vyplývá zejména z legislativních podmínek,protože je pochopitelně nemožné provozovat systém,který je
v rozporu s legislativou.Zadavatel si ovšem nedokáže představit situaci,která by legislativně nutila k
přechodu na vyšší verzi daného software.Tudíž tento požadavek neznamená nezbytnou nutnost nákupu
nových verzí produktů.Výjimkou je pochopitelně to,když přechod na novou verzi je vynucen zvoleným
řešením na straně uchazeče <.>
Dotaz č.2:
Spatřujeme nejanost v požadované délce podpory a záruky a jejich počátečním datumem.Žádáme proto o
upřesnění <.>
Z kapitoly VI.Termín plnění zadávací dokumentaci vyplývá,že po 9 týdnech "předpokládaného plnění" bude
následovat 1 měsíc testování a proškolení,po kterém bude protokolárně předáno a převzato podpory.Tudíž
zadavatel žádá de fakto minimálně 62 měsíců záručního pokrytí plnění,61 měsíců z toho v rámci Servisní
smlouvy (i když v příloze č.4 - cenové kalkulaci zadavatel uvádí naopak 60 měsíců.<.>.) s tím,že první měsíc
je zdarma <.>
Nicméně v rámci Smlouvy je v části Záruka a odpovědnost za závady uvedeno,že 60 měsíční Záruční doba
začíná běžet už dnem převzetí díla,což je však datum před ukončením pilotního provozu podle výše
uvedeného harmonogramu.Dílo by tedy skončilo se zárukou o měsíc dříve než je předpokládaný běh
servisní smlouvy <.>
Předpokládá zadavatel tedy opravdu celkem 2 měsíce testovacího provozu? Jaké datum máme tedy brát
jako počátek běhu záruční lhůty a jaké jako počátek běhu servisní smlouvy a jaké jsou jejich správné doby
trvání?
Odpověď č.2 :
Pod pojmem testování a proškolení se rozumí ověření dodávky,že má všechny parametry,které jsou
požadovány zadávací dokumentací,že veškeré funkcionality jsou dodány a obsluha je řádně proškolena <.>
Po ukončení výše uvedené fáze nastává pilotní provoz,kdy se od uchazeče očekává zvýšený dozor a
reakce na provozní problémy s dodaným dílem,předání díla do provozu a zvýšená komunikace s obsluhou
na straně Zadavatele,která je již proškolena ve výše uvedené fázi.Cílem je hladké předání kontroly nad
systémem úseku ICT Zadavatele <.>
Protokolárním předáním a převzetím a zahájením pilotního provozu začíná 60-ti měsíční záruční doba a
servis (v pilotním provozu + 60 měsíců po dobu udržitelnosti).<.>
<br> Dodatečné informace byly uveřejněny na profilu zadavatele dne 29.6.2015
<br> Za zadavatele
<br> v.z.MCI SERVIS s.r.o <.>
pověřen výkonem zadavat.činností
<br> 2

Načteno

edesky.cz/d/170017

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Valašské Klobouky      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz