Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Střížov.
KRAJSKÝ ÚŘAD JIHOČESKÝ KRAJ
<br> EKONOMICKÝ ODBOR
<br> ODDĚLENÍ PŘEZKUMU A METODIKY HOSPODAŘENI OBCI č.j.: KUJCK21234/2011OEKO-PŘ stejnopis č.2
<br> Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření za rok 2011
<br> Obec Střížov,|č 00581895
<br> Jednorázové přezkoumání hospodaření se uskutečnilo ve dnech: 22.5.2012,na základě zákona č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí <.>
<br> Jednorázové přezkoumání hospodaření proběhlo v sídle územního celku: Obec Střížov,Střížov 63,374 O1 Trhové Sviny
<br> Přezkoumání vykonal: kontrolor pověřený řízením přezkoumání Ing.XXX XXXXXXXXX
<br> Zástupce územního celku: XXXXXXXX XXX XXXXX účetní XXXXXX XXXXXXX
<br> U Zimního stadionu XXXX/X,XXX XX České Budějovice,tel.: 386 720 111,fax: 386 359 084 e-podatelna: posta©kraj-jihocesky.cz,www.kraj—jihoceskycz
<br> Stránka 1 z 7
<br> A.PŘEZKOUMANÉ PÍSEMNOSTI
<br> Při přezkoumání hospodaření obce Střížov za rok 2011 byly přezkoumány následující písemnosti:
<br> Druh písemnosti
<br> Popis písemnosti
<br> Závěrečný účet
<br> Návrh rozpočtu
<br> Schválený rozpočet
<br> Rozpočtová opatření Rozpočtový výhled
<br> Rozvaha
<br> Výkaz zisku a ztráty
<br> Výkaz pro hodnocení plnění rozpočtu
<br> Hlavní kniha
<br> Informace o přijatých opatřeních
<br> (zák.420/2004 Sb <.>,320/2001 Sb.<,>
<br> apod.) Dokumentace k veřejným zakázkám
<br> Vnitřní předpis a směrnice
<br> Účtový rozvrh Smlouvy a další materiály k přijatým účelovým dotacím
<br> Závěrečný účet za rok 2010,zveřejněn na úřední desce i v elektronické podobě 13.6.-27.6.2011
<br> Zápis ZO ze dne 27.6.2011,bod 4 - schváleno usnesení č.2 - ZO hlasuje o schválení závěrečného účtu obce za rok 2010 (je přílohou zápisu)
<br> Na rok 2011,zveřejněn na úřední desce i v elektronické podobě 24.11.-13.12.2011
<br> Na rok 2011
<br> Zápis ZO ze dne 13.12.2010,bod 3 — schváleno usnesení č.3 - ZO hlasuje o schválení rozpočtu na rok 2011 (podrobný rozpočet je přílohou zápisu) Příjmy 1900000,- Kč,výdaje 1.644.000,- Kč,financování (splátka úvěru & splátky občanům) 256.000,- Kč
<br> RO č.5,schváleno v ZO dne 30.12.2011,bod 5 ne přílohou k zápisu ZO)
<br> Na roky 2010-2013
<br> Sestavená k 31.12.2011
<br> Sestavený k 31.12.2011
<br> Sestavený k 31.12.2011
<br> Za období prosinec/2011 Doručena na KÚ dne 29.6.2011,zároveň se jedná o zprávu o splnění opatření
<br> Smlouva o dílo se zhotovitelem Truhlářství XXXX XXXXX,obec Střížov jako objednatel,na předmět smlouvy zhotovení a montáž dvou posuvných dveří do KD Střížov na oddělení klubovny od sálu KD,cena díla 49200,- Kč,termín dokončení do 31.8.2011,platební podmínky: objednatel uhradí fakturovanou částku po předání díla zhotovitelem do 10 dnů od obdržení faktury tj.splatnost faktury.uzavřená dne 15.7.201 1
<br> FAP č.02/2011 ze dne 8.9.2011 - dodavatel Truhlářství XXXX XXXXX,výroba posuvných dveří a montáž,částka celkem XX.200- Kč
<br> Účetní doklad č.50071 ze dne 12.9.2011 - předpis FAP,zařazení do majetku na účet 022 ve výši 49.200,- Kč
<br> Výpis z BÚ KB a.s.č.106 ze dne 12.9.2011 - úhrada FAP,částka 49.200- Kč,ztoho 29000,- Kč s UZ 711,pol.6122
<br> Účetní dok/ad č.001106 ze dne 12.9.2011 - úhrada za posuvné dveře,částka 49200,- Kč
<br> Vnitřní směrnice obce Střížov o zadávání veřejných zakázek,účinnost od 1.1.2008
<br> Na rok 2011
<br> Dotační dopis ze dne 11.8.2011 - oznámení o poskytnutí investiční účelové dotace ve výši 29.000,- Kč (max.60% nákladů) na akci "Posuvné dveře v KD Střížov,čp.50,st.p.53,k.ú.Střížov nad Malší",příjem dotace pol.4222,UZ 711,čerpání pol.6xxx,UZ 711
<br> Smlouva č.SD/OREG/347/2011 o poskytnutí účelové dotace v rámci POV Jihočeského kraje na "Posuvné dveře v KD Střížov,čp.50,st.p.53,k.ú.Střížov nad Malší " ve výši 29.000,- Kč,uzavřená dne 10.8.2011
<br> U Zimního stadionu 1952/2,370 76 České Budějovice,tel.: 386 720 111,fax: 386 359 084 e—podatelna: posta©kraj-jihocesky.cz,www.kraj-jihocesky.cz
<br> Stránka 2 z 7
<br> Výpis z BÚ KB a.s.č.97 ze dne 18.8.2011 - příjem dotace,částka 29.000- Kč Účetní dok/ad č.001097 ze dne 18.8.2011 - příjem dotace,částka 29.000,- Kč,UZ 711,pol.4222
<br> Účetní doklad č.30493 ze dne 2.12.2011 - vyúčtování dotace,částka
<br> 29.000,- Kč Inventurní soupis majetku a Plán inventur ze dne 20.12.2011 závazků Zápis inventarizační komise ze dne 19.1.2011
<br> Inventurní soupisy účtů 069,018,021,022,041,112,231,263,311,315,331,336,342,348,349,374,459,451,031 (kontrola pozemků zatížených věcným břemenem) Pokladní doklad VPD č.234 ze dne 12.9.201 1 - náplň do tiskárny,částka 1.559,- Kč Účetní dok/ad č.990204 ze dne 12.9.2011 - zaúčtování nákupu náplně do tiskárny,částka 1.559,<.> Kč VPD č.208 ze dne 19.9.2011 — dárkový koš SPOZ,částka 399,- Kč Účetní dok/ad č.990208 ze dne 19.9.2011 - zaúčtování nákupu dárkového koše,částka 399,- Kč VPD č.201 ze dne 5.9.2011 — barva,štětec — kovárna,částka 336,- Kč Účetní doklad č.990201 ze dne 5.9.201 1 — zaúčtování barvy a štětce,částka 336,- Kč Zápisy zjednání zastupitelstva Zápis ZO ze dne 28.3.2011,bod 14 - předlo...
Načteno
Meta
Rozpočet Prodej Jednání zastupitelstva Veřejná zakázka