Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Mělník.
Město Kostelec nad Labem,nám.Komenského 1,277 13 Kostelec n.Lab.Tajemník MěU Kostelec nad Labem vyhlašuje výběrové řízení na obsazení
<br> kumulovaného pracovního místa „referent státní správy a samosprávy - úředník“ ve finančním odboru
<br> - místo výkonu práce: Komenského nám.1,Kostelec nad Labem
<br> - pracovní poměr na dobu neurčitou
<br> - předpokládaný termín nástupu: od 1.5.2018 (popř.dle dohody)
<br> - platová třída 8 dle nař.vlády č.564/2006 Sb <.>,ve znění pozděj ších předpisů
<br> - charakteristika vykonávané práce: správa místních poplatků,vymáhání pohledávek a daňové agendy,zpracování rozhodnutí 1.stupně vč.kontroly a dozoru,pokladní
<br> Předpoklady:
<br> - ukončené středoškolské vzdělání s maturitou (vítáno vzdělání ekonomického směru)
<br> - státní občan ČR,popř.cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR ovládající jednací jazyk - starší 18 let,způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost
<br> - pracovní úvazek 40hod./týden
<br> Požadavky:
<br> - uživatelská znalost práce na PC (MS Offlce — WORD,EXCEL,Internet,Outlook) - dobré komunikační schopnosti,pečlivost a příjemné vystupování
<br> - Hexibilita,spolehlivost
<br> - praxe v oboru,znalost problematiky (event.ZOZ na úseku daní a poplatků) vítána
<br> Písemná přihláška musí obsahovat:
<br> - jméno a příjmení,titul
<br> - datum a místo narození,státní příslušnost a místo trvalého pobytu
<br> - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana
<br> - datum podání přihlášky a vlastnoruční podpis zájemce (uvedení tel.kontaktu event.e-mailu pro snazší komunikaci)
<br> K přihlášce zájemce dále přiloží tyto doklady:
<br> - strukturovaný životopis s uvedením údajů o průběhu dosavadních zaměstnání a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
<br> - výpis z evidence Rejstříku trestu ne starší než 3 měsíce,u cizích státních příslušníků obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydá,doloží tuto skutečnost cizí státní příslušník čestným prohlášením)
<br> - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
<br> - souhlas s nakládáním s osobními údaji pro účely výběrového řízení
<br> Lhůta pro podání přihlášek: 25.XXXXX do XX.XX hodin Na přihlášky dodané nebo došlé po tomto termínu se nebere zřetel <.>
<br> Místo a způsob podání přihlášky: Přihlášku možno podat osobně na Městském úřadě,popř.zaslat poštou na adresu Městský úřad,náměstí Komenského 1,277 13 Kostelec nad Labem.Přihláška se podává vzalepené obálce,kde v levém rohu nahoře bude uvedeno „Referent F O“ <.>
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného zpřihlášených uchazečů/uchazeček nebo výběrové řízení zrušit <.>
<br> V Kostelci nad Labem,6.dubna 2018 %
<br> Mgr.XXXXX XXXXXXXXXX tajemník MěU
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Mělník | ||
---|---|---|
20. 03. 2025 | Jednotné environmentální stanovisko stavební úpravy se změnou užívání objektu pošty | |
20. 03. 2025 | Jednotné environmentální stanovisko dodatečné povolení stavebních úprav rodinného domu | |
20. 03. 2025 | Jednotné environmentální stanovisko čistírna odpadních vod pro objekt rodinného domu | |
20. 03. 2025 | Jednotné environmentální stanovisko změna stavby před dokončením | |
19. 03. 2025 | Oznámení o plánovaném přerušení dodávky elektrické energie č. 110061014024 dne 9.4.2025 | |
...a další |