Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Praha - Lysolaje.
Městská část Praha-Kunratice vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa — administrativní a spisový pracovník,sekretariát starosty,zástupce starosty a tajemníka
<br> OZNÁMENÍ o VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Městská část Praha — Kunratice - Úřad Městské části Praha-Kunratice zastoupený tajemnicí Úřadu městské části Praha-Kunratice vyhlašuje dne 5.4.2018 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
<br> Referent/referentka hospodářskosprávního odboru — Administrativní a spisový pracovník— archivář,sekretariát starosty,zástupce starosty a tajemníka
<br> se zařazením do Úřadu městské části Praha 4-Kunratice,s místem výkonu práce Praha,v platové třídě 7 dle katalogu prací NV č.222/2010 Sb <.>,V platném znění a NV č.74/2009 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
<br> Pravděpodobný nástup: po vyhodnocení výběrového řízení dle dohody,předpoklad květen 2018
<br> Pracovní poměr na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou Pracovní úvazek: 40,0 hod/týdně
<br> Sjednaný druh práce:
<br>.Zajišťuje výkon spisové služby úřadu,vede archív písemností úřadu připravuje Skartační návrhy v souladu se zákonem č.499/2004 Sb.o archivnictví a spisové službě a v souladu se Spisovým a skartačním řádem ÚMČ <.>
<br>.Zajišťuje veškerý administrativní servis starosty,zástupce starosty a tajemníka <.>
<br>.Zajištuje dle pokynů nadřízeného přípravu,přijetí návštěv a oficiálních hostů u starosty,zástupce starosty a tajemníka <.>
<br>.Vede adresář a telefonní seznam osob a firem,se kterými starosta,zástupce starosty a tajemník udržuje kontakt <.>
<br>.Vede archiv Sbírek zákonů a vyhlášek hl.m.Prahy a na vyžádání zajišťuje pro občany nahlížení do Sbírek zákonů <.>
<br>.Vede centrální evidenci oznámení,stížností,podnětů a petic včetně způsobu jejich vyřízení a archivuje je <.>
<br>.Dle pokynu provádí vyvěšování záměrů pronajmout,směnit nebo prodat majetek.Rozesílá povinné Výtisky KZ <.>
<br>.Vede evidenci zveřejněných inzerátů v KZ a v souladu s ceníkem vystavuje faktury inzerentům,sleduje jejich úhrady <.>
<br>.Zpracovává informativní materiály pro občany,zajišt'uje kontakt se sdělovacími prostředky a publicitu významných akcí v MČ <.>
<br> Pečuje o zasedací místnosti úřadu a kuchyňky (udržuje je v čistotě) <.>
<br> Zajišťuje vyhotovování & shromažďování veškerých materiálů pro jednání starosty a ZMC včetně pořízení zápisů z jejich jednání a přijatých usnesení <.>
<br> Vede evidenci zápisů a usnesení ze zasedání ZMČ v elektronické spisové službě <.>
<br> Vede evidenci zápisů a usnesení ze zasedání výborů ZMČ.Vypracovává přehledy 0 hlasování jednotlivých členů ZMC <.>
<br> Provádí zveřejňování Zápisů a Usnesení na www stránkách úřadu <.>
<br> Vyhotovuje výpisy z Usnesení ZMČ a výpisy z Porad starostky <.>
<br> Obsluhuje telefonní ústřednu <.>
<br> Vede sklad kancelářských potřeb včetně zajišťování nákupu kancelářských a drogistických potřeb,a to formou objednávky (podepisuje tajemník) a provádí jejich rozdělování <.>
<br> Dle pokynu tajemníka nebo starosty realizuje agendu gratulací občanům MČ k významným životním jubileím <.>
<br> Pomáhá dle pokynů starosty s organizací a zajištěním společensko-kulturních akcí pro veřejnost <.>
<br> Organizačně ve spolupráci se starostou zajišťuje asistenci při svatebních obřadech a jiných akcích pořádaných MČ <.>
<br> se zařazením do Úřadu městské části Praha 4-Kunratice,s místem výkonu práce Praha,v platové třídě 7 dle katalogu prací NV č.222/2010 Sb <.>,v platném znění a NV č.74/2009 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
<br> Požadavky na uchazeče podle 5 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,() úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů v platném znění:
<br> a) b)
<br> 0) d)
<br> fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let,„
<br> občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v Ceské republice,který ovládá český jazyk <,>
<br> způsobilost k právním úkonům <,>
<br> bezúhonnost <.>
<br> Požadované vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou
<br> Další požadavky:.další dovednosti,III komunikativnost a umění jednats lidmi,samostatnost,zodpovědnost,= schopnosti rozhodnost,vysoká psychická odolnost [] znalost českého jazyka El vítána praxe v obdobné pozici ve veřejné správě D znalost práce na PC ( Word,Excel,Internet,Outlook) podmínkou EI schopnost analyticky a koncepčně uvažovat El ŘP skupiny B podmínkou III základní orientace v zákonech č.499/2004 Sb <.>,o archivnictví,č.500/2006 sb <.>,správní řád,č.131/2000 Sb <.>,o hl.m.Praze,č.312/2002 Sb <.>,o úřednících ÚSC,vše v platném znění El ochota dále se vzdělávat
<br> Náležitosti přihlášky podle 5 7 odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů v platném znění jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde—li o cizího státního občana) <,>
<br> telefonic...
Načteno
Meta
Prodej Pronájem
Další dokumenty od MČ Praha - Lysolaje | ||
---|---|---|
20. 11. 2024 | Výpis přijatých usnesení z 18. zasedání ZMČ - 13. 11. 2024 (.pdf) | |
20. 11. 2024 | Schválený Závěrečný účet MČ Praha-Lysolaje za rok 2023, rozvaha, výsledovka, Zpráva auditora a Příkaz starostky k odstranění zji (.pdf) | |
05. 11. 2024 | Oznámení o konání 18. zasedání Zastupitelstva MČ Praha - Lysolaje (.pdf) | |
31. 10. 2024 | Záměr pronájmu prostor sloužících podnikání - objekt Restaurace na adrese Horní náměstí 424/9, Praha-Lysolaje (.pdf) | |
31. 10. 2024 | Editovatelná smlouva na pronájem prostor sloužícího k podnikání - restaurace (.docx) | |
...a další |