Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Valašské Klobouky.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj
Operační program: IOP – Integrovaný operační program,výzva 22 – Konsolidace IT a nové služby TC obcí
Prioritní osa: 2 Zavádění ICT v územní veřejné správě
Oblast podpory: 2.1 Zavádění ICT v územní veřejné správě
Cíl podpory: Konvergence
<br> ZADÁVACÍ DOKUMENTACE – změna ze
dne 23.6.2015
textová část – pro část 1,část 2 a část 3 veřejné zakázky
V SOULADU S § 44 ZÁKONA Č.137/2006 SB <.>,O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH
V PLATNÉM ZNĚNÍ
„Digitální úřad nové generace města Valašské Klobouky“
I <.>
<br> ÚDAJE O OZNÁMENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.2
<br> II <.>
<br> ÚDAJE O ZADAVATELI……………………………………………………………………3
<br> III <.>
<br> KLASIFIKACE PŘEDMĚTU VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> IV <.>
<br> PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
<br> V <.>
<br> PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> VI <.>
<br> TERMÍN PLNĚNÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6
<br> VII <.>
<br> TECHNICKÉ PODMÍNKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
<br> VIII <.>
<br> OBCHODNÍ PODMÍNKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
<br> IX <.>
<br> POŽADAVKY NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 8
<br> X <.>
PLATEBNÍ PODMÍNKY A PODMÍNKY,ZA KTERÝCH JE MOŽNÉ PŘEKROČIT VÝŠI
NABÍDKOVÉ CENY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.9
XI <.>
<br> JISTOTA.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 10
<br> XII <.>
<br> ZADÁVACÍ LHŮTA.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 10
<br> XIII <.>
<br> VARIANTY NABÍDKY,OPČNÍ PRÁVO,ZADÁNÍ ČÁSTI VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.10
<br> XIV <.>
<br> VZORKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10
<br> XV <.>
<br> DALŠÍ PODMÍNKY ZADAVATELE PRO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10
<br> XVI <.>
<br> DODATEČNÉ INFORMACE K ZADÁVACÍM PODMÍNKÁM.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.11
<br> XVII <.>
<br> PODMÍNKY A POŽADAVKY NA ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY,OBSAH NABÍDEK.<.>.<.>.12
<br> XVIII <.>
<br> PODÁNÍ NABÍDKY,LHŮTA A MÍSTO.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 13
<br> XIX <.>
<br> DATUM A MÍSTO OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 14
<br> XX <.>
<br> ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.15
<br> Zadávací dokumentací se rozumí soubor dokumentů,údajů,požadavků a technických podmínek
zadavatele vymezujících předmět veřejné zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování
nabídky <.>
<br> Zadávací dokumentace – textová část
XXI <.>
<br> ÚDAJE O ZADÁVACÍ A KVALIFIKAČNÍ DOKUMENTACI.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.15
<br> Název veřejné zakázky
<br> Digitální úřad nové generace města Valašské Klobouky
<br> I.ÚDAJE O OZNÁMENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ
<br> Druh zadávacího řízení
<br> Zjednodušené podlimitní řízení dle § 3...
Zadavatel:
Se sídlem:
Zastoupený:
IČ:
<br> Město Valašské Klobouky
Masarykovo náměstí 189,766 01 Valašské Klobouky
<br> Mgr.XXXXXX XXXXXXXX,starostka
XXXXXXXX
<br> všem dodavatelům
<br> Ve Zlíně
<br> dne
<br> 10.6.2015
<br> ZMĚNA VÝZVY K PODÁNÍ NABÍDKY A PROKÁZÁNÍ SPLNĚNÍ KVALIFIKACE NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU
Název veřejné zakázky:
Ev.číslo veřejné zakázky:
Předmět veřejné zakázky:
Druh zadávacího řízení:
Profil zadavatele:
<br> Digitální úřad nové generace města Valašské Klobouky
CZ.1.06/2.1.00/22.09444
x dodávky
stavební práce
služby
zjednodušené podlimitní řízení dle § 38 zákona č.137/2006 Sb,o veřejných zakázkách v platném znění
<br> https://www.softender.cz/home/profil/valasskeklobouky
<br> V souladu s ustanovením § 38 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách ( dále jen „zákon“),Vás
vyzývám k prokázání splnění kvalifikace a k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení
na dodavatele výše uvedené veřejné zakázky
kód CPV 48800000-6,72254100-1,72260000-5,48318000-0,30216110-0
<br> <.>
<br> 1.Př
Předmětem veřejné zakázky je dodávka a s tím související služby - implementace komponent pro
elektronizaci dokumentů a souvisejících procesů včetně posílení ICT infrastruktury <.>
Hlavní aktivity projektu jsou: pořízení skenovací linky,veřejná kontrola nakládání s prostředky v rámci
města a jejich PO,zvýšení využití formulářů pro práci v agendách,implementace eGovernmentu do
území,vyladění elektronizace agend pro úplná elektronická podání,doplnění potřebného výkonu HW a
kapacity uložišť <.>
Veřejná zakázka je rozdělena do tří částí.Ačkoliv jde o jednu veřejnou zakázku a jedno zadávací řízení,na
jednotlivé části 1,2 a 3 veřejné zakázky se nahlíží,jako by šlo o samostatně zadávané veřejné zakázky a
na každou část veřejné zakázky je zadavatel oprávněn vybrat odlišného dodavatele <.>
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 1 969 500,- Kč bez DPH
Předpokládaná a maximální výše investice: 1 668 500,- Kč bez DPH
Předpokládaná a maximální výše technické podpory na dobu 5 let: 301 000,- Kč bez DPH
Z toho předpokládaná hodnota veřejné zakázky pro část 1/ část 2/ část 3: 1 096 000,- Kč bez DPH/ 748
500,- Kč bez DPH/ 125 000,- Kč bez DPH <,>
Předpokládaná a maximální výše investice pro část 1/ část 2/ část 3: 1 055 000,- Kč bez DPH/ 518 500,Kč bez DPH/ 95 000,- Kč bez DPH <,>
Předpokládaná a maximální výše technické podpory na dobu 5 let pro část 1/ část 2/ část 3: 41 000,- Kč
bez DPH/ 230 000,- Kč bez DPH/ 30 000,- Kč bez DPH <.>
Předpokládané zahájení doby plnění:.1.8.2015
Předpokl.termín dokončení díla: 9 týdnů,není-li dále uvedeno jinak
Testování a proškolení: po skončení termínu plnění v průběhu jednoho měsíce
Předpokl.termín protokolární předání a převzetí díla: po měsíčním testování a proškolení,není-li v
1
<br> zadávací dokumentaci uvedeno jinak <.>
Pilotní provoz pod kontrolou se zvýšeným dozorem dodavatele,který ověří kvalitu implementace a doladí
případné problémy od termínu předání díla investorovi : v délce jednoho měsíce po protokolárním předání
a převzetí plnění
Provozní etapa vč.poskytování techn.podpory: v délce 60 měsíců po skončení pilotního provozu,není-li v
zadávací dokumentaci uvedeno jinak <.>
<br> Podrobný rozsah předmětu veřejné zakázky je uveden v zadávací dokumentaci <.>
2.Výzva k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace bude zaslána 5 zájemcům <.>
Výzva k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace bude uveřejněna na internetových stránkách
zadavatele v sekci "Úřední deska" dne 11.6.2015.Profil zadavatele byl uveřejněn v informačním systému
podle § 157 zákona <.>
Kompletní zadávací dokumentace bude uveřejněna na internetovém profilu zadavatele ode dne
uveřejnění výzvy k podání nabídek na internetovém profilu zadavatele,a to do konce lhůty pro
podání nabídek <.>
Zadávací dokumentace bude dodavatelům poskytnuta bezplatně <.>
3.Dodavatel je oprávněn dle § 49 odst.1 zákona po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k
zadávacím podmínkám.Písemná žádost musí být doručena do sídla zmocněné osoby nejpozději 5
pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek <.>
Zadavatel v případě dodatečných informací bude postupovat dle § 49 odst.2 a 3 zákona <.>
Na základě žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám odešle zmocněná osoba dodavatelům
dodatečné informace k zadávacím podmínkám,a to nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení
požadavku dodavatele.Tyto dodatečné informace,včetně přesného znění požadavku,odešle zmocněná
osoba současně všem dodavatelům,kteří požádali o poskytnutí zadávací dokumentace nebo kterým byla
zadávací dokumentace poskytnuta,a zároveň uveřejní na profilu zadavatele <.>
Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí
žádosti v souladu s § 49 odst.4 zákona.Odstavce 2 a 3 § 49 zákona použije obdobně
4.Nabídka musí být podána ve lhůtě pro podání nabídek tj.ode dne následujícího po dni odeslání
výzvy k podání nabídky do dne
1.7.2015
do
hod,buď osobně do sídla
9:00
zmocněné osoby – MCI SERVIS s.r.o...
Zadavatel:
Se sídlem:
Zastoupený:
IČ:
<br> Město Valašské Klobouky
Masarykovo náměstí 189,766 01 Valašské Klobouky
<br> Mgr.XXXXXX XXXXXXXX,starostka
XXXXXXXX
<br> všem dodavatelům
<br> Ve
<br> Zlíně
<br> dne
<br> 23.6.2015
<br> POSKYTNUTÍ DODATEČNÝCH INFORMACÍ K ZADÁVACÍM PODMÍNKÁM č.1
Název veřejné zakázky:
Ev.číslo veřejné zakázky:
Předmět veřejné zakázky:
Druh zadávacího řízení:
<br> Digitální úřad nové generace města Valašské Klobouky
2015050
x dodávky
stavební práce
služby
zjednodušené podlimitní řízení dle § 38 zákona č.137/2006 Sb,o veřejných zakázkách v platném znění
<br> Zadavateli byla doručena podle § 49 odst.1 zákona č.137/2006 Sb.žádost o dodatečné informace k
zadávacím podmínkám <.>
Zadavatel v souladu s § 49 odst.2 a 3 zákona č.137/2006 Sb.poskytuje všem dodavatelům,kteří požádali
o poskytnutí zadávací dokumentace nebo kterým byla zadávací dokumentace poskytnuta,tyto dodatečné
informace k zadávacím podmínkám:
Dotaz č.1:
V příloze č.4,body 2.1.3 a 2.1.4 zadavatel specifikuje požadované SW licence.Žádáme o upřesnění těchto
specifikací:
2.1.3 Licence pro virtuální servery (OS,CAL)
Rozumíme požadavku správně,že se má jednat o licenční pokrytí dvou fyzických serverů,každý se dvěma
procesory,na kterých musí tato licence umožňovat spustit neomezené množství virtuálních strojů daného
OS a ke kterým bude přistupovat 72 uživatelů?
2.1.4 Databázový stroj
Prosím upřesněte způsob nasazení databázového stroje.Kde bude databázový stroj provozován? Bude se
jednat o vitruální nebo fyzický stroj? Jak bude mít přidělené množství CPU a případně RAM? Jaké množství
jader má fyzický server,na kterém bude stroj provozován? Má mít případně další funkčnost určující verzi
databázového stroje?
<br> 1
<br> Odpověď č.1 :
2.1.3 Licence pro Virtuální servery (OS,CAL)
Zadavatel požaduje pokrýt oba fyzické servery základní licencí OS kompatibilní s provozovaným Windows
Serverem 2008R2.Zadavatel počítá s tím,že budou licencovány minimálně 2 virtuální servery na jeden
fyzický server.Neomezený počet virtuálních strojů by byl vzhledem k velikosti a rozsahu stávající
infrastruktury včetně počtu uživatelů značně naddimenzovaný <.>
2.1.4 Databázový stroj
Zadavatel nemůže predikovat řešení,které dodá uchazeč.Dále Zadavatel nemůže z důvodů nediskriminace
uvádět informace,které by ukazovali na konkrétní produkt nebo jeho verzi.Zadavatel z logiky 3E a
požadavků na hospodárné vynakládání veřejných finančních prostředků požaduje,aby dodaný produkt byl
plně kompatibilní s provozovaným prostředím,proto požaduje licenci pro SQL server kompatibilní s
provozovaným současným MS SQL serverem <.>
Zadavatel předpokládá samostatný virtuální stroj jako databázový server,který bude provozován ve
virtuálním prostředí,stejně jako stávající.(strana 5,příloha č.4).Také se předpokládá využití nového
hardware <.>
Licence nesmí být omezená počtem uživatelů.Pro běh databázového software (stroje) Zadavatel
předpokládá potřebu 4 Core a 8 GB RAM <.>
Dotaz č.2:
Položka:
Požadujeme databázový program v aktuální verzi,kompatibilní s již provozovaným MS Windows SQL
Server nebo analogických vlastností <.>
Licenci pro neomezený počet přistupujících uživatelů a zařízení <.>
Dotaz: Může zadavatel upřesnit kolik těchto licencí potřebuje? Pro každou položku separátně <.>
Odpověď č.2 :
SQL SERVER 2008 R2
Microsoft SQL Server Management Studio
10.50.4000.0
Microsoft Analysis Services Client Tools
10.0.5500.0
Microsoft Data Access Components (MDAC) 6.1.7601.17514
Microsoft MSXML
3.0 4.0 5.0 6.0
Microsoft Internet Explorer
9.11.9600.17843
Microsoft.NET Framework
2.0.50727.5485
Operating System
6.1.7601
Celkový počet uživatelů je 72.Celkový počet zařízení je dán výčtem serverů infrastruktury a pravidlem 1
uživatel/ 1 PC <.>
Dotaz č.3:
Položka:
Operační systém v aktuální verzi,kompatibilní s již provozovaným MS Windows Server 2008 nebo
analogických vlastností <.>
Licence pro dva virtualizační servery osazené 2x CPU <.>
Tento OS je na trhu dostupný v několika edicích.Může zadavatel upřesnit požadovanou funkcionalitu,nebo
doplnit např.referenční licenci pro vytvoření obrazu minimálních parametrů nabízeného zboží?
<br> Odpověď č.3:
Stávající OS je Windows server 2008 R2 Standard / Service pack 1/
<br> 2
<br> Zadavatel dále přílohou poskytuje návrh servisní smlouvy pro část 1 (příloha č.6) v editovatelné podobě <.>
Zadavatel dále oznamuje změnu (prodloužení) lhůty pro podání nabídek,a to do dne 1.7.2015 do 9:00 hodin
a změnu termínu otevírání obálek s nabídkami,a to dne 1.7.2015 v 9:05 hodin.Tyto termíny jsou pro
uchazeče závazné a jsou uvedeny v přiložené textové části zadávací dokumentace <.>
<br> Dodatečné informace včetně přílohy byly uveřejněny na profilu zadavatele dne 23.6.2015
<br> Příloha: návrh servisní smlouvy pro část 1_příloha č.6 ZD,textová část zadávací dokumentace
<br> Za zadavatele
<br> v.z.MCI SERVIS s.r.o <.>
pověřen výkonem zadavat.činností
<br> 3
Příloha č.6 – Servisní smlouva
<br> Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj
Operační program: IOP – Integrovaný operační program,výzva 22 – Konsolidace IT a nové služby TC obcí
Prioritní osa: 2 Zavádění ICT v územní veřejné správě
Oblast podpory: 2.1 Zavádění ICT v územní veřejné správě
Cíl podpory: Konvergence
<br> SERVISNÍ SMLOUVA
pro podlimitní veřejnou zakázku zadávanou formou zjednodušeného podlimitního řízení dle
zákona č.137/2006 Sb.o veřejných zakázkách v platném znění
<br> „DIGITÁLNÍ ÚŘAD NOVÉ GENERACE MĚSTA VALAŠSKÉ KLOBOUKY“
Smluvní strany
Město Valašské Klobouky
sídlo:
<br> Masarykovo náměstí 189,766 01 Valašské Klobouky
<br> IČ:
<br> 00284611
<br> DIČ:
<br> Není plátce DPH pro tuto zakázku
<br> bankovní spojení:
<br> Komerční banka,a.s <.>
<br> číslo účtu:
<br> 9005-1825661/0100
<br> zástupce ve věcech
smluvních:
<br> Mgr.XXXXXX XXXXXXXX,starostka města
<br> (dále jen „Objednatel“)
a
Obchodní firma Poskytovatele
sídlo:
<br> Xxx
<br> zapsána v obchodním rejstříku vedeném xxx v oddílu xxx,vložka xxx
IČ:
<br> Xxx
<br> DIČ:
<br> Xxx
<br> bankovní spojení:
<br> Xxx
<br> číslo účtu (CZK):
<br> Xxx
<br> jednající:
<br> Xxx
<br> Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj
Operační program: Integrovaný operační program,výzva 22 – Konsolidace IT a nové služby TC obcí
Prioritní osa: 2 Zavádění ICT v územní veřejné správě
Oblast podpory: 2.1 Zavádění ICT v územní veřejné správě
Cíl podpory: Konvergence
<br> Stránka 1 z 19
<br> (dále jen „Poskytovatel“)
dále označovány společně jako „Strany“ a/nebo „Smluvní strany“
spolu uzavírají
tuto smlouvu dle zákona č.89/2012 Sb <.>,občanského zákoníku,v platném znění,(dále je
„občanský zákoník“)
<br> Stránka 2 z 19
<br> 1
<br> ÚVODNÍ USTANOVENÍ
<br> 1.1
<br> Závazkový vztah založený dle této smlouvy se řídí Zákonem č.89/2012 Sb <.>,občanský
zákoník,v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) a Zákonem č.121/2000 Sb <.>,o
právu autorském,o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých
zákonů (autorský zákon),ve znění pozdějších předpisů (dále jen autorský zákon),a v
souladu s §1746 odst.2 a násl.občanského zákoníku <.>
Smluvní strany uzavírají tuto smlouvu servisní a technickou podporu „Digitální úřad
nové generace města Valašské Klobouky“ (dále také „DÚVK,(dále též „smlouva“) <.>
<br> 1.2
<br> Smluvní strany budou postupovat v souladu s Programovým dokumentem
Integrovaného operačního programu (dále také „IOP“) a Prováděcím dokumentem IOP <,>
v souladu s výzvou k předkládání žádostí o finanční podporu relevantní pro účel a
předmět této smlouvy včetně jejich veškerých příloh a v souladu s oficiálními
doporučeními a oznámeními řídícího orgánu či zprostředkujícího subjektu dané výzvy v
aktuálním platném znění.Smluvní strany prohlašují,že obsah uvedených dokumentů je
XXX XXXX <.>
<br> X.X
<br> Smluvní strany shodně prohlašují,že identifikační údaje uvedené ve smlouvě jsou v
souladu s právní skutečností v době uzavření smlouvy <.>
Smluvní strany se zavazují,že změny dotčených údajů oznámí bez prodlení druhé
smluvní straně <.>
Smluvní strany prohlašují,že osoby podepisující tuto smlouvu jsou k tomuto úkonu
oprávněny <.>
<br> 1.4
<br> Poskytovatel prohlašuje,že je oprávněn na základě příslušných právních předpisů k
podnikání v oboru _________________,přičemž toto jeho oprávnění není žádným
způsobem omezeno a že je dle příslušných právních předpisů postačující k provedení
předmětu této smlouvy <.>
<br> 1.5
<br> Podkladem pro uzavření této smlouvy je nabídka Poskytovatele (Uchazeče) ze dne
_____ podaná na základě Výzvy k podání nabídky na podlimitní veřejnou zakázku
zadávanou formou zjednodušeného podlimitního řízení „Digitální úřad nové generace
města Valašské Klobouky“,zadávanou dle zákona č.137/2006 Sb.o veřejných
zakázkách v platné znění <.>
<br> 1.6
<br> Poskytovatel potvrzuje,že se seznámil s rozsahem a povahou předmětu smlouvy,že
jsou mu známy veškeré technické,kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k realizaci díla
a že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi,které jsou nezbytné pro
realizaci díla za smluvních podmínek uvedených ve smlouvě <.>
<br> 1.7
<br> Poskytovatel je povinen zajistit,že veškeré vlastnosti předmětu smlouvy budou po
celou dobu účinnosti této smlouvy odpovídat účelu smlouvy <.>
<br> 1.8
<br> Poskytovatel prohlašuje,že bude mít po celou dobu plnění předmětu smlouvy uzavřenu
se společností _________________ pojistnou smlouvu kryjící odpovědnost za škodu
způsobenou provozní činností s limitem pojistného plnění ve výši minimálně 1 mil.Kč <,>
kterou se zavazuje kdykoliv na vyžádání předložit k nahlédnutí Objednateli <.>
<br> 1.9
<br> Poskytovatel prohlašuje,že je odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy <.>
<br> 1.10
<br> Poskytovatel a Objednatel se zavazují k vzájemné součinnosti za účelem plnění
smlouvy <.>
<br> 2
<br> ÚČEL SMLOUVY
<br> 2.1
<br> Účelem této servisní smlouvy je určení a definice závazku smluvních stran ve sm...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Valašské Klobouky | ||
---|---|---|
17. 04. 2025 | Porovnání všech položek výpočtů (kalkulace) pro vodné a stočné 2024 | |
17. 04. 2025 | Vyrozumění o zahájení řízení | |
16. 04. 2025 | JES - Novostaba RD v k.ú. Bylnice | |
16. 04. 2025 | JES - Novostavba RD, Rokytnice | |
15. 04. 2025 | JES - Přístavba skladu - dodatečné povolení, Brumov – Bylnice | |
...a další |