Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Zborov.
<,> ar;v Schéma G/1
Pracovní místo bez zúŽení
vozovky <.>
<br> a
(íh <.>,<,> <,>
<br> a
<br> a
<br> podélná uzáv ěra oboustran ným i
směrovacími deskami
odstup max.20 m
<br> a
<br> @** 1)opakování v případě pracov-ních míst delších neŽ 300 m
v kroku 300 m - 500 m
<br> a^'' 400
Vzdálenosti V metrech
<br> 79
<br>
<br> +
<br> Schéma c/2
S malým zúžením vozovky <.>
<br> výstraŽné světlo typu 1
<br> 002
<br> eazs@
<br> 2
a_
<br> příčná uzáv éra jednostran ným i
směrovacími deskami
náběhový úhel cca 1 : 3
odstup max.6 m
<br> "rar,r@
<br> **@
(r
<br> vymezení jízdních pruhů znač-
kovacími knoflíky (odstup 0,5-
1 m)' fólií nebo barvou v oblasti
pracovního místa je doporučeno
<br> podélná uzáv ěra oboustran ným i
směrovacími deskami
odstup max.20 m
<br> příčná uzávěra jednostrannými
směrovacími deskami náběhový
úhelcca1:10
odstup max.6 m
výstraŽná světla typu 1 nakaŽ-
dé směrovací desce
<br> 1)opakování v případě pracov-
ních míst delších než 300 m
v kroku 300 m - 500 m
<br> 0-
oz
<br> zes o
<br> -? 1 <,>
<br> B2Oa
<br> @___
<br> 100
<br> @
výstraŽné světlo typu 1
<br> a^,<,> I
r 4oo m-l "" ooo l Vzdálenosti V metrech
<br> 80
<br>
<br> 00r _
<br> 9LV
<br> @v
L
<br> Schéma c/4
Uzavírka jednoho jízdního
pruhu <.>
Řízení provozu bez světelné-
ho sig nalizačního zaíízeni'
<br> 002 -€
<br> -@;@
;m
<br> výstráŽné světlo typu '1
<br> 00t
<br> OB32
<br> příčná uzávěra jednostrannými
směrovacími deskami
náběhový Úhel cca 1 : 3
odstup max" 6 m
<br> podél ná uzáv ěra oboustran ným i
směrovacími deskami
odstup max.20 m
<br> příčná uzávěra jednostrannými
směrovacími deskami
náběhový úhel cca 1 : 10
odstup max.10 m
výstraŽná světla typu 1 nakaŽ-
dé směrovací desce
<br> OZ
<br> ztgo @_"_
ÁA6b
<br> @ Bzoa
<br> 100
<br> A:."
l ó00m |
<br> -
<br> 600
<br> výstraŽné světlo typu 1
<br> VZdálenosti V metrech
<br> 82
<br>
<br> 00t t-u oo7 Iv Schéma c/6Pracovní místo na přechoduz obce mimo obec <.>
Uzavírka jednoho jízdního
pruhu <.>
Řízení provozu dopravními
znaěkami <.>
<br> 9LV
<br> +
00e
<br> etza
@
<br> výstraŽné světlo typu 1oot"r*6
<br> r".<.>.@
<br> ^m
@B2h 20
<br> příčná uzávěra jednostrannými
směrovacími deskami
náběhový úhel cca 1 : 3
odstup max" 6 m
<br> *ta
<br> podélná uzávěra oboustrannými
směrovacími deskami
odstup max.20 m
<br> It-.-
| 0řÍčná uzávěra zábranou
I minimálně 3 výstraŽná světla
I typu 1
| (alternativa: směrovací desky
I odstup 1-2mpodélně
<br> oI 0,6-1mpříčně
<br> @
826
<br> výstraŽná svět|a typu 1 nakaž-
dé směrovací desce)
<br> 10-20
<br> oz
<br> e,e,(D
<br> t ^
30-50
<br> A'15
<br> _50 Vzdálenosti V metrech
<br> 84
<br>
<br> "'l'V
Schéma cl11
Pracovní místo s kratší dobou
trvání s umístněním doprav-
ních značek'
<br> uzáv ěra dopravn ím i kuŽely
(výška min.0,5 m)
<br> I
<br> A
<br> I
<br> ele_l
<.> 9--+Ť
cl'=l
c
<br> 1
<br> A
<br> příčná uzávěra
odstuppodélně 1-3m
<br> příčně 0,6-1m
<br> podélná uzávěra
odstup max.6 m
<br> příčná uzávěra
odstuppodélně 1-3m
<br> příčně 0,6-1m
výstraŽné světlo typu 1
<br> Á*' 200
<br> 90
Schéma B/1 Silnice s malým dopravním zatíženim nebo v dopravně zklidněné oblasti při malém zúženi.na pracovních místech s kratší dobou trvání zpravidla bezvý- straŽných světel a příčná uzávěra jednostran nými směrovacími deskami odstup podélně 1-2m příčně 0,6-1m a 1) ao u).------)*.c l€,e podélná uzávěra oboustran nými směrovacími deskami odstup max.10 m příčná uzáv ěra jednostranným i směrovacími deskami odstup podélně 1-2m.příčně 0,6 - 1 m výstraŽná světla typu 1 na kaŽdé směrovací desce a^,: 1)užití dopravních značek a do-30-50 l 'pravnióh zařÍzenÍ v přÍpadě souběŽných parkovacích pru- hŮ,chodníkŮ a/nebo stezek pro cyklisty podle schémat B/16 až B/20 wdálenosti V metrech 46 Schéma B/2 Silnice s malým dopravním zatíŽením nebo v dopravně zklidněné oblasti při výraz- ném zÚŽení."'l;97 na pracovních místech s kratší dobou trvání zpravidla bez vý- straŽných světel t rO f.r- Nr
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Veřejná vyhláška Veřejná vyhláška