Město Ústí nad Labem - Inteligentní zastávky - inženýrská činnost

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Ústí nad Labem.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Inteligentní zastávky - inženýrská činnost

STATUTÁRNÍ MĚSTO ÚSTÍ NAD LABEM
Adresa: Magistrát města Ústí nad Labem; Velká Hradební 8; 401 00 Ústí nad Labem; Tel.: 475 271111
<br> č.jednací : MM/ORM/35365/15
č.evidenční: /2015,ORM/106/15
vyřizuje : Mgr.Vít Zíka
telefon:
: 475271834
V Ústí nad Labem dne 18.6.2015
<br> Výzva k podání nabídky na zakázku malého rozsahu
Zadavatel
Statutární město Ústí nad Labem Vás vyzývá k podání nabídky zakázky malého rozsahu dle
směrnice Rady města č.1/2012 O veřejných zakázkách v platném znění a Pokynů pro
zadávání zakázek,příloha č.5 Příručky pro žadatele na zajištění inženýrské činnosti na akci:
<br> „Inteligentní zastávky“
I.Identifikační údaje veřejného zadavatele:
Zadavatel veřejné zakázky:
<br> Zastoupený:
pracovníci poskytující informace:
<br> Statutární město Ústí nad Labem
Velká Hradební 2336/8
401 00 Ústí nad Labem
IČ: 00081531 DIČ: CZ00081531
Ing.Evou Šartnerovou <,>
vedoucí odboru rozvoje města
Magistrátu města Ústí nad Labem
Mgr.Vít Zíka,tel.475271834
e-mail: vit.zika@mag-ul.cz
<br> II.Informace o druhu a předmětu zakázky:
Jedná se o akci v rámci projektu IPRM Mobilita,který je financovaný z Regionálního
operačního programu regionu soudržnosti Severozápad <.>
-1Magistrát města Ústí nad Labem,Velká Hradební 2336/8,401 00 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 271 111,www.usti-nad-labem.cz
<br> Předmětem plnění je zajištění inženýrské činnosti (dále jen IČ) na akci „Inteligentní
zastávky“ v rozsahu sazebníku UNIKA:
Výkonová fáze č.5
 zabezpečení aktualizovaného časového plánu stavby za účelem
koordinace prací a dodávek
 uplatňování práv ze závazkových vztahů v rozsahu vykonávané činnosti <,>
včetně zastupování ve sporech
Výkonová fáze č.6







<br> aktualizace smluvních vztahů v průběhu realizace
koordinace při zpracování dokumentace skutečného provedení stavby
pro kolaudaci
zajištění podkladů pro případné věcné vypořádání smluvních vztahů
nutných k získání kolaudačního souhlasu
koordinace prací a dodávek mezi přímými zhotoviteli
organizační zabezpečení povinností zadavatele při individuálním a
komplexním vyzkoušení a účast na těchto zkouškách
výkon technického dozoru stavebníka v rozsahu přílohy č.10 Sazebníku
UNIKA
zabezpečení změn potřebných povolení
<br> Výkonová fáze č.7



<br> spolupráce se zadavatelem při plnění požadavků vyplývajících ze
zkušebního provozu nebo kolaudačního souhlasu
účast na vyhodnocení zkušebního provozu
spolupráce s provozovatelem na garančních zkouškách
<br> Další požadované činnosti

<br> kompletní administrace reklamačních řízení
<br> Stručný popis:
Předmětem akce je realizace 17 inteligentních zastávek MHD na území města Ústí nad
Labem.V rámci této akce budou ve vybraných lokalitách nahrazeny stávající označníky
MHD (autobusových a trolejbusových linek) novými označníky inteligentních zastávek s
elektronickými informačními tabulemi,které budou spolupracovat s dopravním dispečinkem
a samotným zařízením ve vozidlech MHD a umožní přenášení aktuálních informací o
příjezdu a odjezdu,zpoždění linky,spoje apod.Inteligentní zastávky budou vybudovány na
nejvytíženějších zastávkách v centru města <.>
Veškeré technické informace o stavebním záměru jsou uvedeny v dokumentaci pro provádění
stavby zpracované společností ELTODO,a.s <.>,Novodvorská 1010/14,142 01 Praha 4 <.>
Projektová dokumentace je k dispozici na Profilu zadavatele https://zakazky.usti-nadlabem.cz/contract_display_123.html
-2Magistrát města Ústí nad Labem,Velká Hradební 2336/8,401 00 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 271 111,www.usti-nad-labem.cz
<br> Další požadavky zadavatele:
Závaznými podklady pro výkon inženýrské činnosti je dokumentace pro provádění stavby s
výkazem výměr zpracované společností ELTODO,a.s <.>,Novodvorská 1010/14,142 01 Praha
4,IČ: 45274517,vydaná vyjádření dotčených orgánů státní správy,účastníků řízení,správců
sítí,vydaný územní souhlas č.j.MM/SO/S/175163/2015/Doš/17 ze dne 30.3.2015 s nabytím
účinnosti dne 7.4.2015,a podmínky ve výzvě pro podání nabídky <.>
III.Doba a místo plnění
Předpokládané zahájení prací:
6/2015
Ukončení realizace včetně zajištění kolaudačních souhlasů:
31.10.2015
Činnosti související se záruční dobou na dílo:
do 60 měsíců od převzetí díla
Místo plnění:
<br> Ústí nad Labem
<br> Veškeré činnosti budou zahájeny v návaznosti na schválený rozpočet a skutečně vytvořené
finanční zdroje zadavatele na základě písemné výzvy zadavatele k zahájení prací.Pokud
dojde k posunu termínu zahájení prací,který bude mít vliv na termín dokončení díla,bude
lhůta dokončení upravena dodatkem <.>
IV.Požadavek na specifikaci ceny:
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách za veškeré práce <.>
Nabídková XXXX XXX DPH bude stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná <.>
Nabídková XXXX XXXX zpracována dle členění v Krycím listu – příloha č.1,která je nedílnou
součástí této výzvy <.>
Není-li uchazeč registrovaným plátcem DPH,potom tuto daň nevyčíslí a skutečnost,že není
jejím plátcem výslovně,uvede v nabídce (v části,kde je vyčíslena nabídková cena) <.>
Jedná se o zakáz...

Načteno

edesky.cz/d/166120

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Ústí nad Labem      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz