Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Čavisov.
Zápis
Zasedání Zastupitelstva obce,konaného dne 13.12.2011
Přítomno zastupitelů: 7
1) Starostka zahájila VIII.Zasedání,přivítala zastupitele i občany <.>
Konstatovala,že účast zastupitelů je v plném počtu a že dnešní zasedání je usnášeníschopné <.>
a) Doporučila,aby navrhovatelé usnesení z dnešního jednání byli:
XXXXXX XXXXX a XXXXXXXXX XXXXXXXX
b) Ověřovatelé zápisu:
XXXXXXXX XXXX a XXXXXX XXXXX
c) Zápis z dnešního jednání aby provedla paní XXXXXX XXXXXXXX <.>
Zastupitelé neměli připomínky <.>
Návrh byl schválen <.>
<br> d) S návrhem dnešního programu byli zastupitelé seznámeni společně s pozvánkou a občané vyvěšením na úřední desce a webových stránkách.Protože je nutné o dnešním programu hlasovat,seznámila přítomné s programem včetně jeho doplnění <.>
Program:
1) Zahájení
2) Kontrola usnesení z VII.Zasedání Zastupitelstva obce Čavisov ze dne 26.9.2011
3) Zpráva starostky
4) Hlavní body jednání
<br> · Rozpočtové opatření č.4
· Rozpočet na rok 2012
· Rozpočtový výhled do roku 2016
· Výše poplatku za provoz systému shromažďování,sběru,přepravy <,>
<br> třídění,využívání a odstraňování komunálních odpadů <,>
<br> · Jmenování inventarizační komise
<br> · Smlouva o poskytnutí dotace z rozpočtu MSK na uznatelné výdaj
<br> · spojené s činností SDH
<br> · Změna operátora
<br> · Finanční příspěvek pro včelaře
<br> 5) Různé a všeobecná diskuse
6) Rekapitulace usnesení a závěr
e) Hlasování o návrhu programu
pro: 7
proti: 0
zdrželi se hlasování: 0
Zastupitelé souhlasili s návrhem programu dnešního zasedání <.>
2) Kontrolu usnesení z VII.Zasedání Zastupitelstva obce Čavisov konaného dne 26.9.2011.provedl místostarosta XXXXX XXXXXX,přečetl usnesení a konstatoval,že ukládací část usnesení je v termínech plněna <.>
3) Zpráva starostky
1) Zimní opatření
<br> · úhrn sněhu bude provádět pan Vrbinčík a požadované práce provádí na výzvu starostky a ve spolupráci s panem Folvarečným <.>
<br> · Byly postavené sněhové zábrany v délce 170 m kolem ulice Záhumení ve spolupráci hasičů a ochotně nám pomohl XXX XXXX XXXXXXXXX.Pila Samohýl nám dodala cca XX ks dřevěných sloupků
<br> Posypový materiál
<br> 4977,- Kč včetně dopravy
<br>
Sněhové zábrany (100 m)
<br> 7938,- Kč včetně dopravy
<br> Úhrn sněhu
<br>
600,- Kč/hod
<br> 100 m sněhových zábran včetně sloupků a spojovacího materiálu byly zakoupeny začátkem letošního roku,ale vzhledem k počasí se postavily až teď <.>
<br> Úhrn sněhu chodníků a posyp provádí pan Folvarčný v rámci své pracovní náplně <.>
<br> 2) Opravy KD
<br> Dokončila se první fáze oprav kulturního sálu.Proběhla výměna oken včetně stavebních úprav,výměna otopných těles,vymalování sálu,vestibulu a soc.zařízení,vybroušení a vyleštění parket <,>
<br> S úklidem nám pomel svaz žen pod vedením paní Marie Wiaczkové,vybroušení a vyleštění parket nám provedl pan Tížkek a tímto všem ještě jednou děkuji <.>
<br> Celkové náklady činí: 320 000,- Kč
<br> 3) Oprava střechy nad OÚ se provedla v nejnutnějším rozsahu.Opravu provedl XXX XXXXXXXXX XXXXXX a celkové náklady byly XX XXX,- Kč <.>
<br> 4) Výběrové řízení na poskytovatele svozu odpadu
<br> Na základě posledního zasedání jsem připravila výběrové řízení na zakázku malého rozsahu ve znění „Komplexní služby nakládaní s odpady v obci Čavisov“.Byly osloveny celkem 4 firmy:
- OZO Ostrava s.r.o <.>
- AVE Odpadové hospodářství s.r.o <.>
- XXXXXX XXXXXXXX s.r.o <.>
<br> - XXX s.r.o <.>
XX.XX.2011 proběhlo za účasti výběrové komise otevírání obálek a zhodnocení nabídek <.>
<br> Z celkového počtu jsme nakonec vybírali pouze ze dvou firem.Firma ASA se omluvila,firma XXXXXX XXXXXXXX byla vyloučena z důvodu pozdního odevzdání nabídky a tím nedodržela podmínky výběrového řízení <.>
<br> Nejvýhodnější nabídku podala firma OZO Ostrava a.s.Vzhledem k tomu,že současná firma AVE má ve smlouvě šestiměsíční výpovědní dobu,změna proběhne v polovině měsíce dubna <.>
<br> Úspora bude oproti současným nákladům bude cca 50 000,- Kč <.>
<br> Občany vyzývám,aby si už nekupovali nové popelnice,budou dodány firmou OZO <.>
<br> 5) Územní plán
<br> 29.11.2011 proběhlo v Čavisově veřejné projednání návrhu ÚP za účasti pořizovatele Magistrátu města Ostravy,odboru ÚHA a zpracovatela ÚP – Urbanistické středisko,které zastupovala paní architekta Salvetové <.>
<br> Občané měli možnost seznámit se s návrhem ÚP od 26.10.2011,na webových stránkách obce,magistrátu nebo osobně na OÚ nebo MMO <.>
<br> Na veřejném zasedání bylo podáno celkem osm námitek nebo připomínek.Dnes dopoledne proběhla schůzka na ÚHA i s paní architektkou,kde jsme dohodli na možných úpravách návrhu.Upozorňuji,se jedná o úpravy uvnitř vymezeného území.Námitky,mimo navržené území nebyly akceptovány <.>
<br> Vzhledem k tomu,že se bude upravovat u některých ploch jejich využití,je nutné,aby návrh ÚP byl znovu projednán ve společném projednání,které proběhne na ÚHA a ke kterému se musí vyjádřit znovu všechny dotčené orgány a následně znovu proběhne veřejné projednání v Čavisově <.>
<br> Časový horizont: duben 2012
<br> 6) Rekonstrukce Svinovských mo...
Načteno
Meta
Rozpočet Jednání zastupitelstva Veřejná zakázka Územní plánování
Další dokumenty od Obec Čavisov | ||
---|---|---|
23. 08. 2023 | Veřejná vyhláška - Opatření obecné povahy č. 772/23/VH | |
23. 08. 2023 | seznam nemovitostí - nedostatečně identifikovaní vlastníci | |
15. 08. 2023 | oznámení o konání kulturní akce | |
14. 08. 2023 | Rozpočtové opatření č. 8/2023 | |
01. 08. 2023 | Závěrečný účet obce Čavisov za rok 2021 | |
...a další |