Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město České Budějovice.
77 77 7,' _ "' „ ČÍSLO EVIDENČi—ll fáj/Š/ď/Íclsm JEDNACÍ í/ý/ďď
<br> mm Piššíf essa až.temna masce Pů saab (Jím
<br> [ ',// SEJMUL DNE /'Á//%MEND Z/02%/4PÍODPÍS.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllHill
<br> KUCBXOOPF84M JÍHOČESKÝ KRAJ
<br> WVĚSlLŘQE \íýŽÚÉÉENĚŽQŽZ—ZM EBDPŘW A
<br> ODBOR ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ,ZEMĚDĚLSTVÍ A LESNICTVÍ
<br> Čj.: KUJCK 3010012018/OZZL datum: 12.3.2018 vyřizuje: Ing.XXXXX XXXXXXXXX telefon: XXX XXX XXX Sp.zn.: OZZL 6677912014Ijikor
<br> ZÁVAZNÉ STANOVISKO K POSOUZENÍ vuvú PROVEDENÍ ZÁMĚRU NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ (dále jen „závazné stanovisko“)
<br> podle 5 9a odst.1 až 3 zákona č.100/2001 Sb <.>,o posuzování vlivů na životní prostředí a O změně některých souvisejících zákonů (zákon o posuzování vlivů na životní prostředí),v platném znění (dále jen „zákon“)
<br> Výroková část Název záměru: Přeložka Il/156 a |l/157 — 6.Etapa a Přeložka ll/157 — obchvat Srubce
<br> Kapacita (rozsah) záměru:
<br> Záměr je ve své západní části „Přeložka ll/156 a |l/157 - 6.etapa“ zpracován ve třech trasových variantách označovaných čísly 3,8 a 9.Těmto třem variantám je v napojení přizpůsobena také východní část,a tojak směrově,tak výškově.Ve své východní části „Přeložka l|/157 — obchvat Srubce“ je záměr předkládán prakticky v jedné trasové variantě a ve dvou podvariantách v úseku mezi komunikacemi k Pomníku a Dobrovodská,které se liší různým stavebně technickým řešením,a to: a - tunel,b - dva mosty.Způsob napojení východní části na západní se shoduje u variant 3 a 9,a to v případě tunelu i mostů.Varianta 8 se odlišuje svým rozsáhlým zahloubením,jemuž je přizpůsobeno i napojení.V případě varianty 8 se rozsáhlé zahloubení projevuje i v tunelové podvariantě - varianty 3 a 9 mají tunel dlouhýjen 169 m,zatímco ve variantě 8 se počítá s tunelem dlouhým 890 m <.>
<br> Varianty se zásadně neliší v celkové délce hlavní liniové trasy - západní část je dlouhá cca 1,1 km (zaokrouhleno na stovky metrů) a východní část se blíží svou délkou 3,0 km (viz následující tabulka).Celková délkaje tedy cca 4,1 km u všech variant <.>
<br> <.>,„ Západní část Východní část Celková délka trasy varianta zameru [km] [km] [km]
<br> tunel
<br> Varianta 3 1,13102 2,97384 4,10486 most tunel
<br> Varianta 8 1,10000 2,95959 4,05959 most tunel
<br> Varianta 9 1,13365 2,97384 4,10749 most
<br> Délky tunelů ve variantě 3 a 9 - varianta tunel: 169 m; ve variantě 8 — 890 m <.>
<br> Zařazení záměru dle přílohy č.1 k zákonu:
<br> Bod 49 Silnice všech tříd a místní komunikace i.a II.třídy 0 méně než čtyřech jízdních pruzích od stanovené délky (tzn.2 km); ostatní pozemní komunikace od stanovené délky (tzn.2 km) a od stanovené návrhové intenzity dopravy předpokládané pro novostavby a ročního průměru denních intenzit pro stávající stavby (tzn.1 000 voz/24 hod) <.>
<br> Umístění záměru:
<br> kraj: Jihočeský
<br> obec: České Budějovice,Srubec k.ú.: České Budějovice 5,Srubec
<br> U Zimního stadionu 1952/2,370 76 České Budějovice,tel.: 386 720 111 e-mail: korinkova©kraj—jihocesky.cz,lD DS: kdib3rr,www.kraj-jihocesky.cz
<br> Stránka 1
<br> Obchodní firma oznamovatele: Jihočeský kraj
<br> IČO:
<br> 70890650
<br> Sídlo (bydliště) oznamovatele: U Zimního stadionu 1952/2,37001 České Budějovice - České Budějovice 7
<br> Krajský úřad — Jihočeský kraj,odbor životního prostředí,zemědělství a lesnictví (dále jen „krajský úřad“) <,>
<br> jako příslušný úřad podle 5 22 písm,a) zákona za použití 5 9a odst.1 a přílohy č.6 k zákonu
<br> vydává SOUHLASNÉ ZÁVAZNÉ STANOVISKO kzáměru „Přeložka "1156 a lI/157 - 6.Etapa a Přeložka lll157 — obchvat Srubce“
<br> Krajský úřad na základě 5 9a odst.1 zákona stanoví následující podmínky pro navazující řízení:
<br> Podmínky pro fázi přípravv záměru:
<br> 1.2 <.>
<br> 10 <.>
<br> Optimalizovat trasu záměru tak,aby byl minimalizován zásah do PUPFL a IP 23 (ÚSES)
<br> Pro definitivní návrh trasy záměru provést podrobné posouzení možného ovlivněni vodních zdrojů Vídov a Zborov.V případě,že bude prokázáno,že k ovlivnění těchto vodních zdrojů nedojde,použít pro odvodnění zatravněných příkopů bez izolace dna a svahů <.>
<br> Zpracovat aktualizací hlukové studie pro Období provozu pro konečnou variantu a dle ní navrhnout definitivní rozsah protihlukových Opatření
<br> V další fázi projektové přípravy zpracovat projekt ozelenění a sadových úprav kolem trasy záměru,včetně
<br> areálů DUN+RN,jako účinné Opatření k snížení imisní zátěže tuhých znečišťujících látek a benzo(a)pyrenu <.>
<br> V zásadách organizace výstavby bude zakotveno:
<br> - Převoz materiálů realizovat v maximální míře ve stopě navrhované komunikace a dálnice D3 <.>
<br> - Staveništní doprava nebude provozována v noční době,s výjimkou prací,které s ohledem na technologii výstavby nelze přerušit <.>
<br> - Navrhnout Opatření pro eliminaci sekundární prašnosti při výstavbě <.>
<br> - Bude respektována ochrana tzv.krvavcové louky (p.č.908 a 909,910 v k.ú.Srubec)
<br> Pro snížení akustické zátěže záměrem použít na mostních konstrukcích...
Načteno
Meta
Zveřejnění záměru Pronájem Jednání zastupitelstva Územní plánování EIA Stavby
Další dokumenty od Město České Budějovice | ||
---|---|---|
16. 09. 2025 | výzva k odstranění vozidla 7C8 7047 | |
16. 09. 2025 | Oznámení o době a místě konání voleb | |
16. 09. 2025 | stanovení přechodné úpravy provozu - MK00-12d, MK00-150c a MK v ul. Jiráskovo nábř. v ČB - ODSH/15972/2025-2 | |
16. 09. 2025 | ODSH/16157/2025-2 - ul. J. Masaryka – MK, ÚK Mladé, České Budějovice - přechodné dopravní značení - stanovení | |
16. 09. 2025 | ZMĚNA ZÁMĚRU PŘED DOKONČENÍM - "ZTV Zavadilka - sever II v k. ú. Haklovy Dvory" | |
...a další |