Obec Jičíněves - Výzva k podání nabídky - zadávací dokumentace pro veřejnou zakázku malého rozsahu na akci &quot… (10 příloh)

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Jičíněves.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

zadávací dokumentace[2].pdf [3,20 MB]

„* " *.EVROPSKÁ UNIE * * Fond soudržnosti ' <.>," Operační program Životní prostředí
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY _ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
<br> pro veřejnou zakázku maflého rogahu na dodávky zadanou dle dokumentu Zadávaní veřejných zakázek v Operačním programu Životního prostředí pro období 2014-2020,a dle obecných zásad stanovených v g 6 zákona č.134/2016 Sb.o zadávání veřejných zakázek,v platném znění
<br> Zadavatel tímto deklaruje,že se nejedná o zadávací řízení vedené v režimu zákona o zadávání veřejných zakázek.Zákon se použije pouze podpůrně a přiměřeně <.>
<br> „Doplnění sběru separovaných odpadů v obci Jičíněves“
<br> Zadavatel zakázky:
<br> Obec Jičíněves Jičíněves 82,507 31 Jičíněves IČ: 00271641
<br> „* * *,EVROPSKÁ UNIE.<.> Fond soudržnodl “*** OperačnlprogramZivomiprostředl
<br> Přílohy: 1.Krycí list nabídky 2.Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti 3.Čestné prohlášení poddodavatele o prokázání základní způsobilosti 4.Tabulka technické specifikace dodávaných produktů pro První,Druhou a Třetí část- účastníci
<br> doplní tabulku dle jimi nabízených produktů a tato tabulka se stává přílohou Kupní smlouvy.U parametrů „ano/ne“ musí každý účastník nabídnout produkt,který bude všechny tyto parametry splňovat.Při údaji,jenž nesplňuje některý s požadovaných parametrů (požadavek na technickou specifikaci),bude nabídka účastníka vyloučena ze zadávacího řízení <.>
<br> Návrh kupní smlouvy pro První,Druhou respektive Třetí část
<br> Rekapitulace nabídkové ceny
<br> Prohlášení účastníka
<br> informační materiál o předmětu dodávky
<br> PONQS“
<br> 1.PREAMBULE
<br> Nejedná se o zadávací řízení dle zákona 13412016 Sb.Na tuto zakázku se níže uvedená ustanovení zákona o veřejných zakázkách užijí pouze přiměřeně a pouze vtom rozsahu,vjakém je na něj přimo odkazováno.Tam,kde se dále odkazuje na zákon,je tím myšlen zákon č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění (dále jen „zákon o zadávání veřejných zakázkách,“ „zákon“) <.>
<br> Dotaz kzadávací dokumentaci je účastník povinen doručit pověřené osobě zadavatele (zakazkyQiip-groiektcz) v písemné podobě nejpozději do 4 pracovních dnů před uplynutím lhůty stanovené pro podání nabídek.Podal-Ii dodavatel žádost o dodatečné informace,odešle zadavatel dodatečné informace k zadávacím podmínkám,včetně přesného znéní žádostí,případně související dokumenty,nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti dodavatele.Veškerá komunikace mezi účastníky a zadavatelem musí probíhat v českém jazyce <.>
<br> Zadavatel dále upozorňuje účastníky na skutečnost,že zadávací dokumentace je souhrnem požadavků zadavatele a nikoliv konečným souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecné platných norem.Účastník se tak musí při zpracování své nabídky vždy řídit nejen požadavky obsaženými v zadávací dokumentaci,ale též ustanoveními příslušných obecně závazných norem <.>
<br> „* * *„ EVROPSKÁ UNIE * * Fond soudržnosti **,** Operační program Životní prostředí
<br> Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této zadávací dokumentace a v přílohách zadávací dokumentace vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky.Tyto požadavky je účastník povinen plné a bezvýjimečné respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat.Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této zadávací dokumentaci a v přílohách zadávací dokumentace bude považováno za nesplnění zadávacích podmínek s následkem vyloučení účastníka
<br> z další účasti na zadávacím řízení.<.>
<br> Je-li v technických specifikacích uveden odkaz na konkrétní výrobek,materiál,technologii příp.na obchodní firmu,tak se dle ustanovení 5 89 odst.6 zákona o zadávání veřejných zakázek,má za to,že se jedná o vymezení minimálních požadovaných standardů výrobku,technologie či materiálu.V tomto případě je účastník oprávněn v nabídce uvést i jiné,kvalitativně a technicky obdobné řešení,které splňuje minimálně požadované standardy a odpovídá uvedeným parametrům <.>
<br> Projekt bude spolufinancován ze zdrojů EU v rámci Operačního programu Životní prostředí <.>
<br> 2.INFORMACE O ZADAVATELI
<br> 2.1.Základní údaje
<br> Zadavatel: Obec Jičíněves
<br> se sídlem: Jičíněves 82,507 31 Jičíněves
<br> IČ: 00271641
<br> zastoupena: Jaroslavem Mlejnkem,starostou obce
<br> 2.2.Pověřená osoba zadavatele
<br> Pověřenou osobou zadavatele zastupujícího v zadávacím řízení dle 5 43 zákona o zadávání veřejných zakázek je JIP— PROJEKT servis,s.r.o <.>,Přemyslovská 1482/32,Žižkov,130 00 Praha 3 <.>
<br> 2.3.Kontaktní osoby
<br> Kontaktní osobou ve všech otázkách je osoba pověřená výkonem zadavatelských činností — JIP — PROJEKT servis,s.r.o <.>,Přemyslovská 1482/32,Žižkov,130 00 Praha 3,e-mail: zakazkijiQ-
<br> projektcz
<br> Bližší informace budou poskytnuty na e-mailu zakazkijip-Qrojektcz nebo telefonu 731 110 735 <.>
<br> ** * * EVROPSKÁ UNIE Fond soudržnow '; „ * Operační program Životní prostředí
<br>.t.»
<br> 3.PŘEDMĚT ZAKÁZKY
<br> Předmětem veřejné zakázky je dodávka 1 ks traktorového nosiče kontejner...

technická specifikace 1,2,3.pdf [0,72 MB]

Technická specifikace - "První část" - plnění požadavků
<br> Příloha Kupní smlouvy
<br> Traktorový nosič kontejnerů Požadavek Nabídnuto Celková povolená hmotnost maximální min.6000 kg kg Maximální nosnost- užtečná hmotnost- min.45003 kg
<br> Minimální možná délka kontejneru min.3900 mm mm
<br> Povolená pracovní rychlost min.40 km/hod km/hod Jednoosá odpružená náprava ANO ano/ne Mechanická podpěra ANO ano/ne Výškově stavitelná oje ANO ano/ne Mechanická parkovací brzda ANO ano/ne Automatický zátěžový regulátor brzd ANO ano/ne Výška háku 1000 mm ANO ano/ne Rozteč ližin 1060 ANO ano/ne
<br> Návod na obsluhu a údržbu v českém jazyce ANO ano/ne Tažné oko 40 mm ANO ano/ne
<br> Přímé napojení na hydraulický okruh traktoru (dva okruhy) ANO ano/ne
<br> Schválení pro provoz na pozemních komunikacích ANO ano/ne Jednookruhové brzdy ANO ano/ne Kola 400/60 - 15,5 18PR ANO ano/ne Fixní zajištění kontejneru ANO ano/ne
<br> \) &&th 39.100
<br> OBEC JIČÍNĚVES 501=.3.<.> 1.<.>.<.> /ÍŽÍ*77.WĚ podpis oprávněné osoby účastníka
<br> Technická specifikace - "Druhá část" - plnění požadavků Příloha Kupní smlouw
<br> Štěpkovač Požadavek Nabidnuto Motor - výkon min.10 kW kW Průměr vkládaných větvi.min.5 cm cm Velikost štěpky (85% materiálu) max.45x25x25 mm mm Šířka vkládacího válce min.350 mm mm Hmotnost stroje max.60039 kg Výkon zpracované hmoty min.5m3/hod.m3/hod.Palivo benzín ANO ano/ne Schváleno pro provoz na pozemních komunikacích ANO ano/ne Stroj bude v mobilním provedení (silniční podvozek,možnost tažení za osobnim automobilem) ANO ano/ne v.„.lid.u.n.».&i.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> dne.<.>.<.>.331.214.OBEC JIČINĚVES „/ 507 3 1,',;
<br> '2' /7/% mat/bv
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> podpis o ávněné osoby
<br> Technická specifikace - "Třetí část" - plnění požadavků Příloha Kupní smlouvy
<br> Velkoobjemové natahovací <,>
<br> ocelové kontejnery 5 m3 Požadavek Nabidnuto Materiál ocel ano/ne Objemová kapacita kontejneru ' 5 m3 ano/ne Podlaha tloušťka min.3 mm mm Boky tloušťka min.2 mm mm Pevné bočnice,přední čelo a zadní vrata ve výšce bočnic ANO ano/ne Výška háku 1000 mm ANO ano/ne Použitelnost kontejneru pro přepravu bioodpadu,sypkých materiálů apod.ANO ano/ne Zadní čelo dvoukřídlá vrata s otáčením o 270 stupňů 3 jištěním ANO ano/ne v.<.> £.—.C:É.\4Íe.\)>.—í.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> dne.<.>.<.> Ř;L.':.<.> Zf3.ÍČ.<.>.<.>.<.> OBEC JIČfNÉVEs 502.31 M/mwwvci/
<br> podpis oprávněné osoby

Příloha č. 7 - Jičíněves - Final (003)[1].docx [0,25 MB]

Příloha č.7
<br>
<br>
<br>
Účastník tohoto zadávacího řízení bere tímto na vědomí informaci zadavatele,že poptávané stroje a zařízení jsou určeny pro manipulaci s bioodpady a pro tento účel budou plně využívány.Prioritou zadavatele je plné zajištění uvedené funkcionality dodávaných strojů a zařízení,což by mělo být prokázáno v nabídce uchazeče.U všech dodávaných strojů a zařízení,zadavatel nepožaduje jiné využití a jiné případné příslušenství nebude zadavatelem hrazeno <.>
<br>
<br>
<br>
V………………….<.> dne …………….2018
<br>
<br>
<br> …………………………………….<.>
Podpis oprávněné osoby

1a ZD Příloha č. 6 rekapitulace nabídkové ceny - Jičíněves - Final[1].docx [0,25 MB]

Příloha č.6
Rekapitulace nabídkové ceny
<br> Kč bez DPH
DPH
Kč vč.DPH
<br> CELKOVÁ CENA
<br>
<br>
<br>
<br>
Tímto prohlašuji,že plně přijímám podmínky stanovené v zadávací dokumentaci a jejich přílohách a jsem vázán touto nabídkou po celou dobu běhu zadávací lhůty <.>
<br>
<br> V ……………………… dne …………………
<br>.<.> ………………………………………………… <.>
Podpis osoby oprávněné jednat za uchazeče

1a ZD Příloha č. 5 Kupní smlouva - Třetí část - Jičíněves - Final[1].docx [0,27 MB]

Kupní smlouva
(dále jen „smlouva“)
dle § 2079 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanského zákoníku <,>
ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)
<br> 1.Smluvní strany
<br> 0.Kupující: Obec Jičíněves
Se sídlem: Jičíněves 82,507 31 Jičíněves
Zastoupena: Jaroslavem Mlejnkem,starostou obce
IČ: 00271641
(dále XXX XXXX „kupující“)
<br>
X.X.Prodávající: ……………………………
Se sídlem: ……………………………
zastoupen: ……………………………
zástupce ve věcech technických: ……………………………
IČ: ……………………………
Bankovní spojení: ……………………………
Telefon: ……………………………
E-mail: ……………………………
(dále XXX XXXX „prodávající“)
<br>
Obě smluvní strany po vzájemném projednání a shodě uzavírají tuto smlouvu:
<br>
2.Předmět smlouvy
<br> 2.1.Podkladem pro uzavření této smlouvy je nabídka prodávajícího,podaná ve výběrovém řízení nazvaném „Doplnění sběru separovaných odpadů v obci Jičíněves“ (dále jen „Výběrové řízení“),zadávaném v souladu s Pravidly pro výběr dodavatelů Operačního programu životního prostředí <.>
2.2.Touto smlouvou se prodávající zavazuje dodat za podmínek v ní sjednaných kupujícímu zboží,uvedené v článku 3.této smlouvy a převést na něj vlastnické právo k tomuto zboží <.>
2.3.Kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit za něj sjednanou kupní cenu způsobem a v termínu stanoveném touto smlouvou <.>
2.4.Předmět plnění bude spolufinancován z projektu realizovaného v rámci Operačního programu životního prostředí <.>
<br>
<br>
3.Předmět koupě
<br> 3.1.Předmětem koupě je 6 ks velkoobjemových,natahovacích,ocelových kontejnerů o objemu
5 m3 (dále jen „zboží“),jejichž specifikace včetně technických parametrů je uvedena v příloze č.1 této smlouvy <.>
3.2.Součástí předmětu koupě jsou i veškeré doklady požadované právními předpisy k používání předmětu koupě - zboží.Prodávající prohlašuje,že předmět koupě splňuje veškeré podmínky stanovené právními předpisy k jeho používání,a že kupujícímu předá veškeré doklady potřebné k provozování předmětu koupě,za což kupujícímu ručí <.>
3.3.Předmětem koupě dle této smlouvy je dále:
· doprava do místa plnění <,>
· předání průvodní dokumentace v českém jazyce <,>
· zaškolení zaměstnanců (obsluhy) kupujícího <.>
<br>
4.Kupní XXXX a platební podmínky
<br> X.X.Kupní cena činí:
…………………………….bez DPH[footnoteRef:1] [1: Účastník doplní nabídkovou cenu v Kč.]
<br>
…………………………….DPH
<br> …………………………….včetně DPH
<br> Takto stanovená kupní cena je stanovena jako nejvýše přípustná a konečná a zahrnuje celý předmět koupě dle této smlouvy <.>
4.2.Sjednaná cena celkem může být změněna pouze v případě změny zákona č.235/2004 Sb <.>,o DPH,týkající se sazby DPH <.>
4.3.Kupující se zavazuje zaplatit kupní cenu na základě jedné konečné faktury,vystavené prodávajícím a doručené kupujícímu po předání a převzetí předmětu koupě (zboží) <.>
4.4.Kupující má právo zvolit zálohovou fakturaci až do výše 90 % celkové kupní ceny,využití tohoto práva závisí pouze na Kupujícím <.>
4.5.Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu podle § 28 zákona č.235/2004 Sb <.>,o DPH a bude zaslána prodávajícím na adresu kupujícího.Splatnost faktury činí 30 kalendářních dní ode dne jejího doručení kupujícímu.V pochybnostech platí,že faktura byla doručena 3.pracovní den po jejím odeslání <.>
4.6.Kupující bude oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit prodávajícímu bez zaplacení fakturu,která nebude obsahovat některou náležitost uvedenou v této smlouvě,případně bude mít jiné závady v obsahu nebo bude uvedeno bankovní spojení a číslo účtu prodávajícího v rozporu s touto smlouvou anebo tyto náležitosti budou uvedeny chybně.U vrácené faktury musí kupující vyznačit důvod vrácení.Prodávající je povinen podle povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo nově vyhotovit.Kupujícímu vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti.Celá lhůta splatnosti (30 dní) běží znovu ode dne doručení opravené nebo nově vyhotovené faktury kupujícímu <.>
4.7.Platby budou zásadně probíhat bezhotovostní formou na bankovní účet prodávajícího uvedený ve smlouvě.Změnu bankovního spojení a čísla účtu prodávajícího bude možno provést pouze písemným dodatkem k této smlouvě nebo písemným sdělením prokazatelně doručeným kupujícímu,nejpozději spolu s příslušnou fakturou <.>
4.8.Faktura se považuje za včas uhrazenou,pokud je fakturovaná částka odepsána z účtu kupujícího nejpozději v den splatnosti faktury <.>
<br> 5.Místo a doba plnění a dodací podmínky
<br> 5.1.Místem plnění je místo sídla kupujícího <.>
5.2.Prodávající je povinen dodat zboží nejpozději do 90 dní ode dne podpisu této smlouvy <.>
5.3.Kupující si vyhrazuje možnost posunutí termínu zahájení s ohledem na své provozní a organizační potřeby a vybranému Dodavateli z takového posunu za žádných okolností nemůže vyplývat právo na účtování jakýchkoliv smluvních pokut,navýšení cen či náhrad škod.V případě posunutí termínu z důvodů na straně Kupujícího se o stejný časový úsek prodlužuje termín pro realizaci dodávky předmětu smlouvy <.>
5.4.Dodávka se považuje podle této smlouvy za splněnou, pokud bylo:
· zboží řádně předáno včetně přísl...

1a ZD Příloha č. 5 Kupní smlouva - První část - Jičíněves - Final[2].docx [0,27 MB]

Kupní smlouva
(dále jen „smlouva“)
dle § 2079 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanského zákoníku <,>
ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)
<br> 1.Smluvní strany
<br> 0.Kupující: Obec Jičíněves
Se sídlem: Jičíněves 82,507 31 Jičíněves
Zastoupena: Jaroslavem Mlejnkem,starostou obce
IČ: 00271641
(dále XXX XXXX „kupující“)
<br>
X.X.Prodávající: ……………………………
Se sídlem: ……………………………
zastoupen: ……………………………
zástupce ve věcech technických: ……………………………
IČ: ……………………………
Bankovní spojení: ……………………………
Telefon: ……………………………
E-mail: ……………………………
(dále XXX XXXX „prodávající“)
<br>
Obě smluvní strany po vzájemném projednání a shodě uzavírají tuto smlouvu:
<br>
2.Předmět smlouvy
<br> 2.1.Podkladem pro uzavření této smlouvy je nabídka prodávajícího,podaná ve výběrovém řízení nazvaném „Doplnění sběru separovaných odpadů v obci Jičíněves“ (dále jen „Výběrové řízení“),zadávaném v souladu s Pravidly pro výběr dodavatelů Operačního programu životního prostředí <.>
2.2.Touto smlouvou se prodávající zavazuje dodat za podmínek v ní sjednaných kupujícímu zboží,uvedené v článku 3.této smlouvy a převést na něj vlastnické právo k tomuto zboží <.>
2.3.Kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit za něj sjednanou kupní cenu způsobem a v termínu stanoveném touto smlouvou <.>
2.4.Předmět plnění bude spolufinancován z projektu realizovaného v rámci Operačního programu životního prostředí <.>
<br>
<br>
3.Předmět koupě
<br> 3.1.Předmětem koupě je traktorový nosič kontejnerů (dále jen „zboží“),jejichž specifikace včetně technických parametrů je uvedena v příloze č.1 této smlouvy <.>
3.2.Součástí předmětu koupě jsou i veškeré doklady požadované právními předpisy k používání předmětu koupě - zboží.Prodávající prohlašuje,že předmět koupě splňuje veškeré podmínky stanovené právními předpisy k jeho používání,a že kupujícímu předá veškeré doklady potřebné k provozování předmětu koupě,za což kupujícímu ručí <.>
3.3.Předmětem koupě dle této smlouvy je dále:
· doprava do místa plnění <,>
· předání průvodní dokumentace v českém jazyce <,>
· zaškolení zaměstnanců (obsluhy) kupujícího <.>
<br>
4.Kupní XXXX a platební podmínky
<br> X.X.Kupní cena činí:
…………………………….bez DPH[footnoteRef:1] [1: Účastník doplní nabídkovou cenu v Kč.]
<br>
…………………………….DPH
<br> …………………………….včetně DPH
<br> Takto stanovená kupní cena je stanovena jako nejvýše přípustná a konečná a zahrnuje celý předmět koupě dle této smlouvy <.>
4.2.Sjednaná cena celkem může být změněna pouze v případě změny zákona č.235/2004 Sb <.>,o DPH,týkající se sazby DPH <.>
4.3.Kupující se zavazuje zaplatit kupní cenu na základě jedné konečné faktury,vystavené prodávajícím a doručené kupujícímu po předání a převzetí předmětu koupě (zboží) <.>
4.4.Kupující má právo zvolit zálohovou fakturaci až do výše 90 % celkové kupní ceny,využití tohoto práva závisí pouze na Kupujícím <.>
4.5.Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu podle § 28 zákona č.235/2004 Sb <.>,o DPH a bude zaslána prodávajícím na adresu kupujícího.Splatnost faktury činí 30 kalendářních dní ode dne jejího doručení kupujícímu.V pochybnostech platí,že faktura byla doručena 3.pracovní den po jejím odeslání <.>
4.6.Kupující bude oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit prodávajícímu bez zaplacení fakturu,která nebude obsahovat některou náležitost uvedenou v této smlouvě,případně bude mít jiné závady v obsahu nebo bude uvedeno bankovní spojení a číslo účtu prodávajícího v rozporu s touto smlouvou anebo tyto náležitosti budou uvedeny chybně.U vrácené faktury musí kupující vyznačit důvod vrácení.Prodávající je povinen podle povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo nově vyhotovit.Kupujícímu vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti.Celá lhůta splatnosti (30 dní) běží znovu ode dne doručení opravené nebo nově vyhotovené faktury kupujícímu <.>
4.7.Platby budou zásadně probíhat bezhotovostní formou na bankovní účet prodávajícího uvedený ve smlouvě.Změnu bankovního spojení a čísla účtu prodávajícího bude možno provést pouze písemným dodatkem k této smlouvě nebo písemným sdělením prokazatelně doručeným kupujícímu,nejpozději spolu s příslušnou fakturou <.>
4.8.Faktura se považuje za včas uhrazenou,pokud je fakturovaná částka odepsána z účtu kupujícího nejpozději v den splatnosti faktury <.>
<br>
5.Místo a doba plnění a dodací podmínky
<br> 5.1.Místem plnění je místo sídla kupujícího <.>
5.2.Prodávající je povinen dodat zboží nejpozději do 90 dní ode dne podpisu této smlouvy <.>
5.3.Kupující si vyhrazuje možnost posunutí termínu zahájení s ohledem na své provozní a organizační potřeby a vybranému Dodavateli z takového posunu za žádných okolností nemůže vyplývat právo na účtování jakýchkoliv smluvních pokut,navýšení cen či náhrad škod.V případě posunutí termínu z důvodů na straně Kupujícího se o stejný časový úsek prodlužuje termín pro realizaci dodávky předmětu smlouvy <.>
5.4.Dodávka se považuje podle této smlouvy za splněnou, pokud bylo:
· zboží řádně předáno včetně příslušné dokumentace <,>
· provedena instalac...

1a ZD Příloha č. 5 Kupní smlouva - Druhá část - Jičíněves - Final[2].docx [0,27 MB]

Kupní smlouva
(dále jen „smlouva“)
dle § 2079 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanského zákoníku <,>
ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)
<br> 1.Smluvní strany
<br> 0.Kupující: Obec Jičíněves
Se sídlem: Jičíněves 82,507 31 Jičíněves
Zastoupena: Jaroslavem Mlejnkem,starostou obce
IČ: 00271641
(dále XXX XXXX „kupující“)
<br>
X.X.Prodávající: ……………………………
Se sídlem: ……………………………
zastoupen: ……………………………
zástupce ve věcech technických: ……………………………
IČ: ……………………………
Bankovní spojení: ……………………………
Telefon: ……………………………
E-mail: ……………………………
(dále XXX XXXX „prodávající“)
<br>
Obě smluvní strany po vzájemném projednání a shodě uzavírají tuto smlouvu:
<br>
2.Předmět smlouvy
<br> 2.1.Podkladem pro uzavření této smlouvy je nabídka prodávajícího,podaná ve výběrovém řízení nazvaném „Doplnění sběru separovaných odpadů v obci Jičíněves“ (dále jen „Výběrové řízení“),zadávaném v souladu s Pravidly pro výběr dodavatelů Operačního programu životního prostředí <.>
2.2.Touto smlouvou se prodávající zavazuje dodat za podmínek v ní sjednaných kupujícímu zboží,uvedené v článku 3.této smlouvy a převést na něj vlastnické právo k tomuto zboží <.>
2.3.Kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit za něj sjednanou kupní cenu způsobem a v termínu stanoveném touto smlouvou <.>
2.4.Předmět plnění bude spolufinancován z projektu realizovaného v rámci Operačního programu životního prostředí <.>
<br>
<br>
3.Předmět koupě
<br> 3.1.Předmětem koupě je štěpkovač s benzínovým motorem (dále jen „zboží“),jehož specifikace včetně technických parametrů je uvedena v příloze č.1 této smlouvy <.>
3.2.Součástí předmětu koupě jsou i veškeré doklady požadované právními předpisy k používání předmětu koupě - zboží.Prodávající prohlašuje,že předmět koupě splňuje veškeré podmínky stanovené právními předpisy k jeho používání,a že kupujícímu předá veškeré doklady potřebné k provozování předmětu koupě,za což kupujícímu ručí <.>
3.3.Předmětem koupě dle této smlouvy je dále:
· doprava do místa plnění <,>
· předání průvodní dokumentace v českém jazyce <,>
· zaškolení zaměstnanců (obsluhy) kupujícího <.>
<br>
4.Kupní XXXX a platební podmínky
<br> X.X.Kupní cena činí:
…………………………….bez DPH[footnoteRef:1] [1: Účastník doplní nabídkovou cenu v Kč.]
<br>
…………………………….DPH
<br> …………………………….včetně DPH
<br> Takto stanovená kupní cena je stanovena jako nejvýše přípustná a konečná a zahrnuje celý předmět koupě dle této smlouvy <.>
4.2.Sjednaná cena celkem může být změněna pouze v případě změny zákona č.235/2004 Sb <.>,o DPH,týkající se sazby DPH <.>
4.3.Kupující se zavazuje zaplatit kupní cenu na základě jedné konečné faktury,vystavené prodávajícím a doručené kupujícímu po předání a převzetí předmětu koupě (zboží) <.>
4.4.Kupující má právo zvolit zálohovou fakturaci až do výše 90 % celkové kupní ceny,využití tohoto práva závisí pouze na Kupujícím <.>
4.5.Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu podle § 28 zákona č.235/2004 Sb <.>,o DPH a bude zaslána prodávajícím na adresu kupujícího.Splatnost faktury činí 30 kalendářních dní ode dne jejího doručení kupujícímu.V pochybnostech platí,že faktura byla doručena 3.pracovní den po jejím odeslání <.>
4.6.Kupující bude oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit prodávajícímu bez zaplacení fakturu,která nebude obsahovat některou náležitost uvedenou v této smlouvě,případně bude mít jiné závady v obsahu nebo bude uvedeno bankovní spojení a číslo účtu prodávajícího v rozporu s touto smlouvou anebo tyto náležitosti budou uvedeny chybně.U vrácené faktury musí kupující vyznačit důvod vrácení.Prodávající je povinen podle povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo nově vyhotovit.Kupujícímu vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti.Celá lhůta splatnosti (30 dní) běží znovu ode dne doručení opravené nebo nově vyhotovené faktury kupujícímu <.>
4.7.Platby budou zásadně probíhat bezhotovostní formou na bankovní účet prodávajícího uvedený ve smlouvě.Změnu bankovního spojení a čísla účtu prodávajícího bude možno provést pouze písemným dodatkem k této smlouvě nebo písemným sdělením prokazatelně doručeným kupujícímu,nejpozději spolu s příslušnou fakturou <.>
4.8.Faktura se považuje za včas uhrazenou,pokud je fakturovaná částka odepsána z účtu kupujícího nejpozději v den splatnosti faktury <.>
<br>
5.Místo a doba plnění a dodací podmínky
<br> 5.1.Místem plnění je místo sídla kupujícího <.>
5.2.Prodávající je povinen dodat zboží nejpozději do 90 dní ode dne podpisu této smlouvy <.>
5.3.Kupující si vyhrazuje možnost posunutí termínu zahájení s ohledem na své provozní a organizační potřeby a vybranému Dodavateli z takového posunu za žádných okolností nemůže vyplývat právo na účtování jakýchkoliv smluvních pokut,navýšení cen či náhrad škod.V případě posunutí termínu z důvodů na straně Kupujícího se o stejný časový úsek prodlužuje termín pro realizaci dodávky předmětu smlouvy <.>
5.4.Dodávka se považuje podle této smlouvy za splněnou, pokud bylo:
· zboží řádně předáno včetně příslušné dokumentace <,>
· provedena instala...

1a ZD Příloha č. 3 Čestné prohlášení poddodavatele - Jičíněves - Final[2].doc [0,27 MB]

EVROPSKA UNIE
Fond soudrinosti
Operaénl’ program Zivotnl' prostfedl’
<br>
<br>
<br> ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ o splnění základní způsobilosti podle § 74 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění
<br> 1st Já,níže podepsaný zástupce poddodavatele,tímto čestně prohlašuji,že poddodavatel účastníka o zakázku „Doplnění sběru separovaných odpadů v obci Jičíněves“ splňuje základní způsobilost,neboť:
a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 k zákonu č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla poddodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění <,>
d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
e) není v likvidaci,nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku,nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla poddodavatele <.>
2nd Dále čestně prohlašuji,že je-li poddodavatelem právnická osoba,podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňuje tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.Je-li členem statutárního orgánu poddodavatele právnická osoba,podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňuje
a) tato právnická osoba <,>
<br> b) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
<br> c) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu poddodavatele <.>
<br> 3rd Dále čestně prohlašuji,že účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu
<br> a) zahraniční právnické osoby,podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňuje tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu <,>
<br> b) české právnické osoby,podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňují osoby uvedené v odstavci 2 a vedoucí pobočky závodu <.>
V ………….<.> ………… dne ….<.>.…………
<br> ….<.> ………….<.> ….<.>.<.>.<.> ………………………………… <.>
<br> Podpis osoby oprávněné jednat za poddodavatele

1a ZD Příloha č. 2 Čestné prohlášení - Jičíněves - Final[3].doc [0,27 MB]

EVROPSKA UNIE
Fond soudrinosti
Operaénl’ program Zivotnl' prostfedl’
<br>
<br>
<br> ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ o splnění základní způsobilosti podle § 74 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění
<br> 1st Já,níže podepsaný zástupce uchazeče,tímto čestně prohlašuji,že uchazeč o zakázku „Doplnění sběru separovaných odpadů v obci Jičíněves“ splňuje základní způsobilost,neboť:
a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 k zákonu č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění <,>
d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
e) není v likvidaci,nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku,nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele <.>
2nd Dále čestně prohlašuji,že je-li uchazečem právnická osoba,podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňuje tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba,podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňuje
a) tato právnická osoba <,>
<br> b) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
<br> c) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele <.>
<br> 3rd Dále čestně prohlašuji,že účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu
<br> a) zahraniční právnické osoby,podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňuje tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu <,>
<br> b) české právnické osoby,podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňují osoby uvedené v odstavci 2 a vedoucí pobočky závodu <.>
V ………………….…… dne ……………
<br>
<.>.…….<.>.<.>.….<.>.<.>.<.> ………………………………… <.>
<br> Podpis osoby oprávněné jednat za uchazeče

1a ZD Příloha č. 1 Titulní list nabídky - Jičíněves - Final[3].docx [0,25 MB]

Krycí list nabídky
podané v rámci zadávacího řízení pro veřejnou zakázku malého rozsahu:
<br> Doplnění sběru separovaných odpadů v obci Jičíněves
<br>
Název zadavatele: Obec Jičíněves
Sídlo: Jičíněves 82,507 31 Jičíněves
IČ: 00271641
Osoby oprávněné zastupovat zadavatele: XXXXXXXX XXXXXXX,starosta obce
<br>
Uchazeč:
<br>
<br> IČ
<br>
DIČ:
<br>
Sídlo (místo podnikání a bydliště) uchazeče:
<br>
Adresa pro doručování:
<br>
Statutární orgán uchazeče:
<br>
Osoba zmocněná k jednání:
<br>
Zápis v obchodním rejstříku
(či jiné evidenci):
<br>
Telefon:
<br>
e-mail:
<br>
<br>
<br> Celková nabídková XXXX XXX DPH …………………………………,- Kč
<br>
DPH XX% …………………………………,- Kč
<br>
Celková nabídková cena vč.DPH ……………….<.> ……….<.> ………,- Kč
<br> Uchazeč prohlašuje,že podává nabídku na základě zadávacích podmínek uvedených ve výzvě,v  oznámení zadávacího řízení a zadávací dokumentaci.Před podáním nabídky si vyjasnil veškerá sporná ustanovení a případné technické nejasnosti.Nabídková cena obsahuje veškeré náklady nutné ke kompletní realizaci veřejné zakázky <.>
<br>
<br> V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.…….<.> ….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
Jméno a podpis oprávněného zástupce uchazeče
(razítko)

Načteno

edesky.cz/d/1631823

Meta

EIA   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Jičíněves      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz