Obec Točník - Protokol o převzetí díla 2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Točník.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Protokol o převzetí díla 2017

PROTOKOL o PŘEDÁNÍ A PŘEVZETÍ DÍLA
<br> sepsaný dne 17.10.2017
<br> Oprava rekonstrukce místní komunikace — cesta Sindelář
<br> Přítomni: za objednavatele: Obec Točník Točník 57 XXXX XXX — starosta obce
<br> za zhotovitele: XXXXX XXXXXXX,stavební společnost s.r.o.Praha 6 Ing.XXXXX XXXXXXX — jednatel společnosti
<br> Hodnota díla:
<br> Smlouva o dílo 3 236 766,— Kč
<br> Dodatek č.1 k smlouvě o dílo 472 121,-Kč
<br> Celkem 3 708 887,-Kč včetně DPH
<br> Termín provedeni opravy 1.8.2017 — 20.10.2017
<br> Při jednání bylo dohodnuto:
<br> Předávane' dílo splňuje projektové parametry a je provedeno v požadované kvalitě.Dnešního dne 17.10.2017 objednavatel dílo přebírá & souhlasí s vystavením závěrečné
<br> faktury.Záruční lhůta — 60 měsíců tj.do 17.10.2022
<br> %
<br> z zháovitele za ob' dnavatele.XXXXX XXXXXXX etr MXX

Načteno

edesky.cz/d/1627857

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Točník      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz