Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Točník.
INVENTARIZAČNÍ ZPRÁVA ROK 2016
<br> Obec: Točník
<br> IČO : 00509833
<br> Adresa : Točník č.l,267 51 Zdice Datum zpracování: 31.1.2017
<br> 1.Vyhodnocení dodržení vyhlášky č.270/2010 Sb.a vnitroorganizační směrnice k inventarizaci <.>
<br> Inventarizační činnosti:
<br> 1.1.Plán inventur
<br> Plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen.Inventarizační komise postupovala v souladu
<br> s vyhláškou a vnítroorganizační směrnicí.Metodika postupů při inventarizaci byla dodržena.Podpisy členů inventarizační komise byly odsouhlaseny na podpisové vzory a nebyly zjištěny rozdíly <.>
<br> Nedošlo k žádnému pracovnímu úrazu <.>
<br> 1.2.Proškolení členů inventarizační komise Proškolení proběhlo v budově obecního úřadu dne 13.l.2017.Provedení proškolení je doloženo prezenční listinou.Součástí školení byly i zásady dodržení bezpečnosti <.>
<br> 1.3.Podmínky pro ověřování skutečnosti a součinnost zaměstnanců Nebyly zjištěny Žádné odchylky od žádoucího stavu <.>
<br> Přijatá opatření ke zlepšení průběhu inventur,k informačním tokům
<br> Inventarizace proběhla řádně,podklady byly řádně připraveny a ověřeny na skutečnost.U inventur byly vždy členy komise osoby odpovědné za majetek <.>
<br> Dle plánu inventur byl zjištěn skutečný stav majetku a závazků a ostatních inventarizačních položek pasiv a podrozvahy,který je zaznamenán v inventurních soupisech <.>
<br> Skutečný stav byl porovnán na účetní stav majetku a závazků a ostatních inventarizačních položek dle data provedení inventur <.>
<br> Informace o inventarizačních rozdílech a zúčtovatelných rozdílech
<br> Při fyzické a dokladové inventarizaci nebyly shledány žádné rozdíly,tudíž XXXXX XXX schodky nebyly řešeny <.>
<br> Přílohy: C.X Seznam inventurních soupisů
<br> Za HIK:
<br> Předseda: XXXX XXXXX
<br> Člen: XXXXX XXX
<br> Člen: XXXXX XXXXXXXXXX Člen: XXXX XXXXXXXXXXX
Načteno
Meta