Obec Točník - Veřejná zakázka malého rozsahu

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Točník.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Veřejná zakázka malého rozsahu

OBEC TOČNÍK
<br>
Zadání výběrového řízení
<br> Předmět veřejné zakázky malého rozsahu <.>
<br> „TOČNÍK – OPRAVA CHODNÍKU 363/4“
<br> − dle přiložené dokumentace stavby,která je k dispozici u kontaktní osoby (viz níže)
<br> Zadavatel
název: Obec Točník
adresa: Točník 57; 267 51 Zdice
DIČ: CZ00509833
Zastoupené: Petrem Molem – starostou města
Kontaktní osoba: XXXX XXX
telefon: XXX XXX XXX
e-mail: tocnik.obec@seznam.cz
<br>
<br> DOBA PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY: OD 9.7.2012-31.8.2012
<br>
<br> Podmínky:
− Nabídky se podávají písemně,na obálce VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NEOTVÍRAT na adresu
<br> zadavatele (viz výše uvedenou) <.>
− Nabídky se podávají nejpozději do 18.6.2012; do 1600 hod <.>
− Nabídka musí být podepsána oprávněnou osobou <.>
− Uchazeč předloží nabídku v 1 vyhotovení <.>
− Všechny listy budou svázány a budou čitelné <.>
− Uchazeč uvede kontaktní osobu pro styk mezi uchazečem a zadavatelem <.>
− Úvodní strana: název předmětu nabídky,plnění,podmínky,identifikační údaje zadavatele
<br>
Obsah veřejné zakázky:
<br> všeobecné údaje o uchazeči
<br> • oprávnění k podnikání (pro splnění kvalifikace je uchazeč povinen prokázat oprávnění
k podnikání vztahující se k plnění této zakázky,včetně předložení výpisu z obchodního rejstříku či
jiné evidence,má-li v ní být uchazeč zapsán podle zvláštních právních předpisů)
<br>
• forma splnění kvalifikace (uchazeč je povinen prokázat splnění kvalifikace ve všech případech
doklady předloženými v kopiích těchto dokladů.Doklady,jimiž uchazeč prokazuje splnění
kvalifikace,předloží uchazeč v samostatné části nabídky nazvané „Kvalifikace“ v souladu
s požadavky na strukturu nabídky)
<br>
• základní požadavky zadavatele (nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady na dodávku
prací,veškerých poplatků,které jsou platnými zákony,předpisy a nařízeními požadovány pro
splnění smluvních závazků včetně plnění,o kterých zhotovitel vzhledem ke svým odborným
znalostem s vynaložením veškeré odborné péče věděl nebo vědět měl a mohl)
<br>
• Nabídková cena je závazná a pevná po celou dobu prací.Závaznost nabídky do po celou dobu
realizace výše uvedené akce.Nabídková XXXX XXXX považována za cenu pevnou v členění XXXX XXX
DPH,vyčíslení DPH a XXXX včetně DPH.Cenu je možné překročit pouze v souvislosti se změnou
daňových předpisů týkajících se DPH,nejvyšší přípustná cena včetně DPH – 410 000,- Kč
<br>
<br> • platební podmínky (zadavatel nebude poskytovat zálohy) <.>
Podkladem pro zaplacení díla bude faktura,která bude mít náležitosti daňového dokladu dle
zákona č.235/2004 Sb.v platném znění /dále jen „faktura“/,splatná do 30 dnů.První faktura bude
vystavena měsíc po zahájení stavby,druhá po převzetí díla bez vad a nedodělků <.>
<br>
• návrh smlouvy (uchazeč je povinen podat jediný návrh smlouvy na celý předmět plnění veřejné
zakázky.Návrh smlouvy nesmí vyloučit či žádným způsobem omezovat oprávnění či požadavky
zadavatele,uvedené v tomto zadání.Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán
statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou či pověřenou,originál
či úředně ověřená kopie zmocnění či pověření musí být v takovém případě součástí návrhu
smlouvy uchazeče,v opačném případě je nabídka uchazeče neúplná.V případě,že část veřejné
zakázky bude plněna formou subdodávky,požaduje zadavatel uvést v návrhu smlouvy,jaká část
plnění bude zadána třetím osobám a které osoby to budou.Uchazeč je povinen zavázat se v návrhu
smlouvy k následující smluvní pokutě: smluvní pokuta v případě nedodržení konečného termínu
plnění veřejné zakázky je 0,05 % z ceny díla včetně DPH za každý den,pokuta bude splatná
v prvním dnu následujícího měsíce.Uchazeč je povinen se v návrhu smlouvy zavázat k poskytnutí
záruky za jakost poskytnutého plnění po dobu nejméně 3 let.Tato doba počíná běžet dnem podpisu
protokolu o předání a převzetí plnění.V záruční lhůtě je uchazeč povinen odstraňovat vady plnění <,>
popřípadě uspokojit jiný nárok zadavatele z vadného plnění <.>
Uchazeč musí v návrhu smlouvy akceptovat právo zadavatele na odstoupení od smlouvy v případě
prodlení uchazeče s povinností po dobu delší 30 dnů či v případě opakovaného prodlení v průběhu
jednoho měsíce <.>
<br>
• hodnocení podle zadání (hodnocení nabídek bude prováděno podle jejich ekonomické výhodnosti
bodovací metodou,v souladu s následujícími dílčími kritérii.Uchazeč závazně použije u kritérií č <.>
1,2 a 3 přílohu „Tabulka hodnocení“.Údaje uvedené v této tabulce budou předmětem hodnocení <.>
Dojde-li k nesouladu mezi údaji uvedenými v tabulce a přiloženého návrhu smlouvy,platí údaje
uvedené v tabulce <.>
1.Nabídková XXXX s DPH
X.Doba plnění
X.Délka záruční doby v měsících
<br>
• závěr (uchazeč předloží prohlášení o pravdivosti v nabídce uvedených skutečností a podpis
<br> oprávněného zástupce)
<br>
• práva zadavatele (zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit výběrové řízení,nejpozději však
do doby uzavření smlouvy.Zadavatel nepřipouští varianty nabídky! V případě,že dojde ke změně
údajů uvedených v nabídce do doby uzavření smlouvy s v...

Načteno

edesky.cz/d/1627624

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Točník      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz