Obec Brandov - Směrnice

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Brandov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

zde ke stažení

SMĚRNICE
pro zadávání zakázek pro práce malého rozsahu
<br> Čl.1
<br> Předmět úpravy
<br> Tato směrnice upravuje způsob evidence veřejných zakázek a postup při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu § 12 odst.6 zákona 137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách (dále jen „zákonů“),tj.veřejných zakázek na dodávky a služby pod 2 000 000 Kč bez DPH a veřejných zakázek na stavební práce pod 3 000 000 Kč bez DPH <.>
<br> Směrnice dále stanovuje konkrétní povinnosti odpovědným osobám zadavatele,které odpovídají za přípravu,zadání a řízení zakázek a za vyhodnocování podaných nabídek <.>
<br> Čl.2
<br> Obecné zásady
<br> Směrnice je platná a závazná v celém svém rozsahu pro Obec BRANDOV <.>
<br> Čl.3
<br> Veřejné zakázky malého rozsahu
<br> Veřejné zakázky malého rozsahu ve smyslu § 12 odst.6 zákona není v souladu s § 18 odst.3 povinna zadávat postupem podle zákona,ale musí vždy dodržovat zásady uvedené v § 6,tj.zásady transparentnosti,rovného zacházení a zákazu diskriminace <.>
<br> Pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu tato směrnice stanoví následující postup:
<br> 1.1.Veřejné zakázky malého rozsahu u kterých nepřesáhne výše předpokládané hodnoty zakázky částku 200 000 Kč bez DPH
<br> Dodavatele pro veřejné zakázky malého rozsahu (dodávka zboží a služeb),jejichž předpokládaná cena nepřesáhne 20 000 Kč bez DPH,vybírá bez výběrového řízení starosta <.>
<br> Dodávky od 20 000 Kč do 200 000 Kč bez DPH vybírá starosta společně s místostarostou <.>
Jsou přitom povinni dodržet zásady stanovené v článku 3 <.>
<br> Starosta nebo místostarosta vždy předloží vybraného dodavatele zastupitelstvu obce,které má právo odsouhlasit či neodsouhlasit zadání zakázky <.>
Po odsouhlasení zastupitelstvem bude s dodavatelem uzavřena smlouva o dílo na příslušnou zakázku,popř,vystavena objednávka podepsaná starostou nebo místostarostou <.>
<br> Tyto zakázky se nezapisují do evidence veřejných zakázek <.>
<br> 1.2.Veřejné zakázky malého rozsahu o finančním objemu od 200 000 Kč bez DPH do 500 000 Kč bez DPH
U těchto zakázek malého rozsahu vyzve starosta nebo místostarosta obce k podání nabídek minimálně dva dodavatele a následně předloží zastupitelstvu obce a je v kompetenci zastupitelstva obce vybrat dodavatele,s nímž bude uzavřena smlouva o dílo a jenž bude veřejnou zakázku realizovat <.>
Tyto zakázky se nezapisují do evidence veřejných zakázek <.>
<br> 1.3.Veřejné zakázky malého rozsahu nad 500 000 Kč bez DPH
O veřejných zakázkách malého rozsahu,jejichž předpokládaná cena:
· v případě zakázky nebo služby přesáhne 500 000 Kč a nedosáhne 2 000 000 Kč bez DPH
<br> · v případě zakázky na stavební práce přesáhne 500 000 Kč a nedosáhne 3 000 000 bez DPH
<br> rozhoduje Zastupitelstvo obce (dále jen ZO) <.>
U veřejných zakázek malého rozsahu se vyzvou nejméně 3 dodavatelé k předložení nabídky.Text výzvy a seznam a seznam přímo obeslaných dodavatelů schvaluje ZO.Dále ZO jmenuje výběrovou komisi s minimálním počtem 3 členů.Předsedou komise určí ZO člena zastupitelstva,ostatní členové mohou (ale nemusí) být členy zastupitelstva.Doručené nabídky,které neobsahují všechny náležitosti výzvy,výběrová komise vyřadí,vyřazení odůvodní a dále je již nehodnotí.Výběrová komise posoudí doručené nabídky,navrhne pořadí vybraných uchazečů,o průběhu a výsledcích jednání sepíše zápis a předloží ZO,které rozhodne s konečnou platností o výběru nejvhodnější nabídky <.>
Posléze bude uchazečům písemně oznámeno,zda byly vybrání či nikoliv <.>
S vybraným uchazečem bude uzavřena smlouva o dílo <.>
Smlouva na plnění převyšující 500 000 Kč bez DPH musí být uveřejněna na Profilu zadavatele <.>
<br> Čl.4
<br> Společná ustanovení k bodu 1.3
<br> Ve výzvě dle této směrnice se uvede zejména:
<br> a) identifikace zadavatele
<br> b) vymezení předmětu veřejné zakázky malého rozsahu
<br> c) místo a doba plnění
<br> d) požadovaný obsah nabídky
<br> e) požadavek doložení těchto dokladů
již při předložení nabídky:
- prokázání oprávnění k podnikání (např.předložení živnostenského listu nebo výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence,pokud v ní má být dodavatel zapsán podle zvláštních právních předpisů)
vybraným uchazečem před podpisem smlouvy:
- prokázání oprávnění k podnikání (např.předložení živnostenského listu),včetně předložení výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence (pokud v ní má být dodavatel zapsán podle zvláštních právních předpisů) ne starší než 90 dnů – oprávnění k podnikání může doložit ve stejnopise nebo v úředně ověřené kopii
<br> - čestné prohlášení dodavatele o XXX,že splňuje následující kritéria (u právnické osoby podepsané osobou oprávněnou jednat jejím jménem):
1) není v likvidaci (jde-li o právnickou osobu)
<br> 2) v uplynulých 3 letech proti němu nebyl prohlášen konkurs nebo konkurs nebyl zrušen pro nedostatek majetku
<br> 3) nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky
<br> 4) nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění,nebo na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanost...

Načteno

edesky.cz/d/1616118

Meta

Jednání zastupitelstva   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Brandov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz