Město Planá - Veřejná vyhláška - Opatření obecné povahy - přechodná úprava provozu na pozemní komunikaci - na silnici I/21 - Chodová Planá

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Planá.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha č. 7
1,0
<br> 1,1
<br> 1,2
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> >
<br> >
>
<br> >
<br> >
<br> >
>
<br> B24b
<br> Z2 B1
<br> IP10a
E3a
<br> 70 m
<br> Z2
<br> C4a
0 m
<br> B21a
<br> -50 m
<br> S7
A15
<br>
<br> -70 m
<br> 5 m
IP4b
<br> Z2 B1
<br> IP
10
<br> b
<br> IP10b
<br> IP10a
E3a 70 m
<br> P2
<br> P2
<br> P4
<br> B29 B29
<br> B29 B29
<br> P2
<br> P2
<br> P4
<br> C9a
<br> C9
b
<br> P4
<br> IP
6
<br> IP6
<br> IP4b
<br> Z2
B2
<br> IP
22 U
<br> ZA
VŘ
<br> EN
A
<br> NA
CH
<br>.P
LA
<br> NO
U
<br> SI
L <.>
<br> I/2
1
<br> PO
ZO
<br> R
<br> B24a
<br> A22
<br> E13
NA PLANOU PROVOZ VE SMĚRU JEDNOSMĚRNÝ
<br> S7
Z4b
<br>
<br> B24b
S7
<br> Z4b
<br>
S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> C2
b
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> LEGENDA PLOCH:
OPRAVOVANÝ ÚSEK
<br> PROVIZORNÍ VDZ
<br> PROVIZORNÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ
<br> STÁVAJÍCÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ
<br> STÁVAJÍCÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ - ZAKRÝT
<br> LEGENDA DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ:
S7
<br>
<br> LEGENDA PLOCH:
OPRAVOVANÝ ÚSEK
<br> PROVIZORNÍ VDZ
<br> PROVIZORNÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ
<br> STÁVAJÍCÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ
<br> STÁVAJÍCÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ - ZAKRÝT
<br> LEGENDA DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ:
S7
<br>
<br> IS11bCHEB
<br> IS11b
<br> CHEB
<br> IS11b
CHEB
<br> IS11b
<br> CHEB
<br> IS11bCHEB
<br> IS
11
<br> b
CH
<br> EB
<br> IS
11
<br> b
CH
<br> EB
<br> km
<br> IS11a
<br> 9
<br> IS11b CHEB
<br> IS11b
<br> CHEB
<br> IP22
<br> UZAVŘENA
NA CH.PLANOU
<br> SIL.I/21
<br> POZOR
<br> IP22
<br> UZAVŘENA
<br> NA CH.PLANOU
<br> SIL.I/21
<br> POZOR
<br> IP22
UZAVŘENA
<br> NA CH.PLANOU
SIL.I/21
<br> POZOR...
Příloha č. 6
0,6
0,7
<br> 0,8
0,9
<br> 1,0
<br> 1,1
<br> 1,2
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00 40,00 60,00 80,00 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> >
<br> >
>
<br> >
<br> >
<br> >
>
<br> Z2
B2
<br> B24b
<br> B24b
<br> B24b
<br> Z2 C4a
0 m
<br> B21a
-30 m
<br> S7
A15
<br>
<br> -50 m
<br> -10 m
IP4b
<br> IS11b
CHEB
<br> IP4b
<br> B24a
<br> A22
<br> E13
NA PLANOU PROVOZ VE SMĚRU JEDNOSMĚRNÝ
<br> IS11b
CHEB
<br> IS1a
<br> P4
<br> P2
<br> IP6
IS16a 201
<br> IP6
<br> P6
<br> STOP P2
<br> IS
3c
<br> 3
VÝ
<br> ŠK
OV
<br> IS
3b
<br> 20
1
<br> 9
BR
<br> OU
M
<br> OV
<br> IP
6
<br> IP6
<br> P2
<br> B29
B29
<br> P4
<br> P6 STOP
<br> DZ P
2
<br> IS
6b
<br> 50
K
<br> M
RA
<br> DA
R
<br> P2
<br> P6STOP
<br> P2
<br> P6 STOP
<br> P2
<br> P4
<br> B29 B29
<br> B29 B29
<br> P2
<br> P2
<br> P4
<br> C9a
<br> C9
b
<br> P4
<br> P4
<br> IP
6
<br> IP6
<br> IP4b
<br> CH
EB
<br> BR
OU
<br> M
OV
<br> 21
<br> 20
0M
<br> VÝ
ŠK
<br> OV
20
<br> 1
<br> M
AR
<br>.L
ÁZ
<br> NĚ
23
<br> 0
CH
<br> EB
<br> BR
OU
<br> M
OV
<br> 21
<br> 20
0M
<br> VÝ
ŠK
<br> OV
20
<br> 1
<br> M
AR
<br>.L
ÁZ
<br> NĚ
23
<br> 0
<br> Z2
<br> B1
<br> Z2
B1
<br> IP10a
<br> IP10a
<br> B24b
<br> B24b
<br> B24a
<br> A22
<br> E13
NA PLANOU PROVOZ VE SMĚRU JEDNOSMĚRNÝ
<br> S7
<br> Z4b
<br>
S7
<br> Z4b
<br>
S7
<br> Z4b
<br>
S7
<br> Z4b
<br>
A22
<br> E13
NA PLA
<br> NOUPROVO
Z VE SM
<br> ĚRUJEDNOS
MĚRNÝ
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br> S7
Z4b
<br>
<br>...
Příloha č. 5
A22
<br> A22
<br> 0,5 0,6
0,7
<br> 0,8
0,9
<br> 1,0
<br> 1,1
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00 40,00 60,00 80,00 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> >
<br> >
>
<br> A22
<br> A22
<br> A22
<br> IJ4b
<br> IJ4
bIP
6
<br> IP6
B1E13
<br> VJEZD POVOLEN
OBSLUZE
DOPRAVNÍ
<br> IS3b
3
<br> VÝŠKOV
IS1a
<br> IS3c
201
<br> 9
BROUM
<br> OV
<br> P4
<br> P2
<br> IP6
IS16a 201
<br> IP6
P6
<br> STOP P2
<br> IS
3c
<br> 3
VÝ
<br> ŠK
OV
<br> IS
3b
<br> 20
1
<br> 9
BR
<br> OU
M
<br> OV
<br> IP
6
<br> IP6
<br> P2
<br> B29
B29
<br> P4
P6 STOP
<br> DZ P
2
<br> IS
6b
<br> 50
K
<br> M
RA
<br> DA
R
<br> P2
<br> P6STOP
<br> P2
<br> P6 STOP
<br> P2
<br> P4
<br> B29 B29
<br> B29 B29
<br> P2
<br> P4
<br> P4
<br> IP
6
<br> IP6
<br> IP4b
<br> CH
EB
<br> BR
OU
<br> M
OV
<br> 21
<br> 20
0M
<br> VÝ
ŠK
<br> OV
20
<br> 1
<br> M
AR
<br>.L
ÁZ
<br> NĚ
23
<br> 0
CH
<br> EB
<br> BR
OU
<br> M
OV
<br> 21
<br> 20
0M
<br> VÝ
ŠK
<br> OV
20
<br> 1
<br> M
AR
<br>.L
ÁZ
<br> NĚ
23
<br> 0
<br> UMOŽNĚNÍ PROVIZORNÍHO PŘEJEZDU
<br> SS
Z
<br> A1
0
<br> -20
m
<br> 0 m
Z2C4
a
<br> -30
m
<br> S7
A1
<br> 5
<br>
-60
m
<br> -10
0 m
<br> 0 m
<br> S7 A15
-70 m
<br> A10
<br> S7
A15
<br>
<br> -80 m
<br> -100 m
<br> A22
<br> UMOŽNĚNÍ PROVIZORNÍHO PŘEJEZDU
<br> E13 JEDOUCÍCH VOZIDEL ZAŘAĎ SE DO KOLONY
PROVOZ ŘÍZENÍ SSZ
<br> E13 JEDOUCÍCH VOZIDEL
ZAŘAĎ SE DO KOLONY
PROVOZ ŘÍZENÍ SS
<br> Z
<br> E13 JEDOUCÍCH VOZIDEL ZAŘAĎ SE DO KOLONY
PROVOZ ŘÍZENÍ SSZ
<br> E13
JEDOUCÍCH VO
<br> ZIDELZAŘAĎ SE DO
KOLONYPROVOZ Ř
<br> ÍZENÍ SSZ
<br> E13JEDOUCÍCH VOZIDEL
ZAŘAĎ SE DO KOLONY
PROVOZ ŘÍZENÍ SSZ
<br> E13JEDOUCÍCH VOZIDEL
ZAŘAĎ SE DO KOLONY
<br> PROVOZ ŘÍZENÍ SSZ
<br> Z2
<br> C4b
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br>
<br> S7
Z4a
<br>
<br> S7
Z4a
<br>
<br> S7
Z4a
<br>
<br> S7
Z4a
<br>
<br> S7
Z4a
<br>
<br> S7
Z4a
<br>
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
Z4a
<br> S7
...
Příloha č. 4
0,3
<br> 0,4 0,5 0,6
0,7
<br> 0,8
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00 40,00 60,00 80,00 20,00
<br> SSZ
<br> A10
<br> S7
A15
<br>
<br> -100m
<br> -130 m
<br> SS
Z
<br> -5
m0 m
<br> Z2
<br> C4
b
<br> -1
5 m S7
<br> A1
5
<br>
-1
<br> 00
m20,00
<br> IS3a
4 IS3a
<br> 60
<br> PLZEŇ
<br> A12b
<br> IS1aIS3bIS24b
<br> A3
1a
<br> A2
9
<br> A3
1a
<br> A2
9
<br> P6
STOP
<br> B29B29
<br> C4a
<br> Z4b
<br> C4
a
<br> Z4
bIP
<br> 6
<br> IP6
<br> IS6b
<br> IS
3a
<br> 40
CH
<br> EB
21
<br> IS
3c
<br> 23
0
<br> 9
M
<br> AR
<.> L
<br> ÁZ
NĚ
<br> IS
24
<br> b
KL
<br> ÁŠ
TĚ
<br> R
TE
<br> PL
Á
<br> IS
24
<br> b
BE
<br> ČO
V
<br> n <.>
T
<br> <.>
<br> B2P6 STOP
<br> A1
2b
<br> B2
4a
<br> P2
<br> IS
6b
<br> P4
<br> P2
<br> IJ4b
<br> IJ4
bIP
6
<br> IP6
B1E13
<br> VJEZD POVOLEN
OBSLUZE
DOPRAVNÍ
<br> IS3b
3
<br> VÝŠKOV
IS1a
<br> IS3c
201
<br> 9
BROUM
<br> OV
<br> P4
<br> P2
<br> IP6
IS16a 201
<br> IP6
<br> P6
<br> STOP P2
<br> IS
3c
<br> 3
VÝ
<br> ŠK
OV
<br> IS
3b
<br> 20
1
<br> 9
BR
<br> OU
M
<br> OV
<br> IP
6
<br> IP6
<br> P2
<br> B29
B29
<br> P4
<br> P6 STOP
<br> DZ P
2
<br> IS
6b
<br> P4
<br> C3
b
<br> IP4b
<br> IP4b
<br> C2f
<br> B2
<br> IS3b
29
60
<br> STŘÍBRO PLZEŇ21
<br> IS1a
<br> IS3c 2140 CHEB
<br> IJ4b
<br> IJ4b
<br> CH
EB
<br> BR
OU
<br> M
OV
<br> 21
<br> 20
0M
<br> VÝ
ŠK
<br> OV
20
<br> 1
<br> M
AR
<br>.L
ÁZ
<br> NĚ
23
<br> 0
<br> PLANÁ
PLZEŇ
<br> VÝŠKOV
<br> 21
230
<br> NURNBERG
<br> 200M BROUM
OV201
<br> CH
EB
<br> BR
OU
<br> M
OV
<br> 21
<br> 20
0M
<br> VÝ
ŠK
<br> OV
20
<br> 1
<br> M
AR
<br>.L
ÁZ
<br> NĚ
23
<br> 0
<br> CH
EB
<br> 21
<br> 23
0
<br> M
AR
<br>.L
ÁZ
<br> NĚ
<br> 15
0M
<br> CH
EB
<br> 21
<br> 23
0
<br> M
AR
<br>.L
ÁZ
<br> NĚ
<br> 15
0M
<br> Z2
<br> B1
<br> B24b
<br> B24b
<br> Z2
<br> B1
<br> S7
Z4a
<br>
<br> S7
Z4a
<br>
<br> S7
Z4a
<br>
<br> S7
Z4a
<br>
<br> S7
Z4a
<br>
<br> ...
Příloha č. 3
Z2
<br> IP
10
<br> a
<br> B1
<br> 0,2
<br> 0,3
<br> 0,4 0,5 0,6
0,7
<br> 0,8
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00 40,00 60,00 80,00 20,00
<br> B24a
<br> SSZ
<br> A10
<br> -23 m
<br> 0 m
Z2
<br> C4b
<br> -30 m
<br> S7
A15
<br>
<br> -70 m
<br> -90 m
<br> 15,00
<br> SS
Z
<br> 0 m
Z2C4
<br> a
<br> -2
8 m
<br> A1
0
<br> S7
A1
<br> 5
<br>
-7
0 m -9
0 m
<br> E3
a
<br> 10
0
<br> m
<br> A22
<br> E13 JEDOUCÍCH VOZIDEL
ZAŘAĎ SE DO KOLON
<br> Y
PROVOZ ŘÍZENÍ S
<br> SZ
<br> IS3a
4
<br> PLANÁ
<br> 21
<br> IS3a
60
<br> PLZEŇ
21
<br> A12b
<br> IS1aIS3b
230
<br> 10
MAR.LÁZNĚ
<br> IS24b
<br> KLÁŠTĚR TEPLÁ
IS24b
<br> BEČOV n.T <.>
<br> A3
1a
<br> A2
9
<br> A3
1a
<br> A2
9
<br> P6
STOP
<br> B29B29
<br> C4a
<br> Z4b
<br> C4
a
<br> Z4
bIP
<br> 6
<br> IP6
<br> IS6b
<br> IS
3a
<br> 40
CH
<br> EB
21
<br> IS
3c
<br> 23
0
<br> 9
M
<br> AR
<.> L
<br> ÁZ
NĚ
<br> IS
24
<br> b
KL
<br> ÁŠ
TĚ
<br> R
TE
<br> PL
Á
<br> IS
24
<br> b
BE
<br> ČO
V
<br> n <.>
T
<br> <.>
<br> B2P6 STOP
<br> A1
2b
<br> B2
4a
<br> P2
<br> IS
6b
<br> P4
<br> P2
<br> IJ4b
<br> IJ4
bIP
6
<br> IP6
B1E13
<br> VJEZD POVOLEN
OBSLUZE
DOPRAVNÍ
<br> IS3b
3
<br> VÝŠKOV
IS1a
<br> IS3c
201
<br> 9
BROUM
<br> OV
<br> P4
<br> P2
<br> IP6
IS16a 201
<br> IP6
<br> P6
<br> STOP P2
<br> IS
3c
<br> 3
VÝ
<br> ŠK
OV
<br> IS
3b
<br> 20
1
<br> 9
BR
<br> OU
M
<br> OV
<br> IP
6
<br> IP6
<br> P2
<br> B29
B29
<br> P4
<br> P6 STOP
<br> DZ P
2
<br> IS
6b
<br> P4
<br> C3
b
<br> IP4b
<br> IP4b
<br> C2f
<br> B2
<br> IS3b
29
60
<br> STŘÍBRO PLZEŇ21
<br> IS1a
<br> IS3c 2140 CHEB
<br> IJ4b
<br> IJ4b
<br> CH
EB
<br> BR
OU
<br> M
OV
<br> 21
<br> 20
0M
<br> VÝ
ŠK
<br> OV
20
<br> 1
<br> M
AR
<br>.L
ÁZ
<br> NĚ
23
<br> 0
<br> PLANÁ
PLZEŇ
<br> VÝŠKOV
<br> 21
230
<br> NURNBERG
<br> 200M BROUM
OV201
<br> CH
EB
<br> BR
OU
<br> M
OV
<br> 21
<br> 20
0M
<br> VÝ
ŠK...
Příloha č. 2
LEGENDA PLOCH:
OPRAVOVANÝ ÚSEK
<br> PROVIZORNÍ VDZ
<br> PROVIZORNÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ
<br> STÁVAJÍCÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ
<br> STÁVAJÍCÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ - ZAKRÝT
<br> LEGENDA DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ:
S7
<br>
LEGENDA PLOCH:
OPRAVOVANÝ ÚSEK
<br> PROVIZORNÍ VDZ
<br> PROVIZORNÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ
<br> STÁVAJÍCÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ
<br> STÁVAJÍCÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ - ZAKRÝT
<br> LEGENDA DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ:
S7
<br>
B1
<br> Z2
<br> B1
<br> IP1
0a E3
<br> a
<br> 2 k
m
<br> IP
22
<br> M <.>
LÁ
<br> ZN
Ě
<br> UZ
AV
<br> ŘE
NA
<br> A I
II/2
<br> 114
VE
<br> SM
ĚR
<br> U N
A
<br> KŘ
IŽ
<br> OV
AT
<br> KA
S
<br> IL <.>
I/2
<br> 1
<br> PO
ZO
<br> R
<br> IP
22
<br> M <.>
LÁ
<br> ZN
Ě
<br> UZ
AV
<br> ŘE
NA
<br> A I
II/2
<br> 114
VE
<br> SM
ĚR
<br> U N
A
<br> KŘ
IŽO
<br> VA
TK
<br> A
SI
<br> L <.>
I/2
<br> 1
<br> PO
ZO
<br> R
<br> IS
11
<br> b
CH
<br> EB
IS
<br> 11
b
<br> CH
<.> P
<br> LA
NÁ
<br> IS
11
<br> b
CH
<br> EB
IS
<br> 11
b
<br> CH
<.> P
<br> LA
NÁ
<br> IP22
<br> M.LÁZNĚ UZAVŘENA A III/2114 VE SMĚRU NA KŘIŽOVATKA SIL.I/21
<br> POZOR
IS11b CHEB
IS11b CH.PLANÁ
<br> IS
11
<br> b
CH
<br> EB
IS
<br> 11
b
<br> CH
<.> P
<br> LA
NÁ
<br> IS11b
SKLÁŘE,D.KRAM
<br> O
LÍN
<br> B1
<br> E13
A BUS
<br> REZIDENTY
MIMO
<br> B1
<br> E13REZIDENTYMIMO
<br> 0,1
<br> 0,2
<br> 0,3
<br> 0,4 0,5 0,6
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> IS3a
4
<br> PLANÁ
21
<br> IS3a
60
<br> PLZEŇ
21
<br> P6
STOP
<br> A3
1c
<br> IS6b
<br> A3
1b
<br> A3
1b
<br> A12b
<br> IS1aIS3b
230
<br> 10
MAR.LÁZNĚ
<br> IS24b
<br> KLÁŠTĚR TEPLÁ
IS24b
<br> BEČOV n.T <.>
<br> A3
1a
<br> A2
9
<br> A3
1a
<br> A2
9
<br> P6
STOP
<br> B29B29
<br> C4a
<br> Z4b
<br> C4
a
<br> Z4
bIP
<br> 6
<br> IP6
<br> IS6b
<br> IS
3a
<br> 40
CH
<br> EB
21
<br> IS
3c
<br> 23
0
<br> 9
M
<br> AR
<.> L
<br> ÁZ
NĚ
<br> IS
24
<br> b
KL
<br> ÁŠ...
Příloha č. 1
LEGENDA PLOCH:
OPRAVOVANÝ ÚSEK
<br> PROVIZORNÍ VDZ
<br> PROVIZORNÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ
<br> STÁVAJÍCÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ
<br> STÁVAJÍCÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ - ZAKRÝT
<br> LEGENDA DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ:
S7
<br>
LEGENDA PLOCH:
OPRAVOVANÝ ÚSEK
<br> PROVIZORNÍ VDZ
<br> PROVIZORNÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ
<br> STÁVAJÍCÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ
<br> STÁVAJÍCÍ SVISLÉ DOPRAVNÍ
ZNAČENÍ - ZAKRÝT
<br> LEGENDA DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ:
S7
<br>
Z2
B1
<br> IP1
0a E3
<br> a
<br> 2 k
m
<br> IP
22
<br> M <.>
LÁ
<br> ZN
Ě
<br> UZ
AV
<br> ŘE
NA
<br> A I
II/2
<br> 114
VE
<br> SM
ĚR
<br> U N
A
<br> KŘ
IŽ
<br> OV
AT
<br> KA
S
<br> IL <.>
I/2
<br> 1
<br> PO
ZO
<br> R
<br> IP
22
<br> M <.>
LÁ
<br> ZN
Ě
<br> UZ
AV
<br> ŘE
NA
<br> A I
II/2
<br> 114
VE
<br> SM
ĚR
<br> U N
A
<br> KŘ
IŽO
<br> VA
TK
<br> A
SI
<br> L <.>
I/2
<br> 1
<br> PO
ZO
<br> R
<br> IS
11
<br> b
CH
<br> EB
IS
<br> 11
b
<br> CH
<.> P
<br> LA
NÁ
<br> IS
11
<br> b
CH
<br> EB
IS
<br> 11
b
<br> CH
<.> P
<br> LA
NÁ
<br> IP22
<br> M.LÁZNĚ UZAVŘENA A III/2114 VE SMĚRU NA KŘIŽOVATKA SIL.I/21
<br> POZOR
IS11b CHEB
IS11b CH.PLANÁ
<br> IP22
<br> M.LÁZNĚ UZAV
ŘENAA II
<br> I/2114 VE SMĚRU NA
KŘIŽOVATKA S
<br> IL.I/21
<br> POZOR
<br> IP22
<br> M.LÁZNĚ UZAVŘENA
<br> A III/2114 VE SMĚRU NA
<br> KŘIŽOVATKA SIL.I/21
<br> POZOR
<br> IS
11
<br> b
CH
<br> EB
IS
<br> 11
b
<br> CH
<.> P
<br> LA
NÁ
<br> IP22
<br> M.LÁZNĚ UZAVŘENA
<br> A III/2114 VE SMĚRU NA
<br> KŘIŽOVATKA SIL.I/21 POZOR
<br> IS11bSKLÁŘE,D.KRAMOLÍN
<br> IS11b
SKLÁŘE,D.KRAM
<br> O
LÍN
<br> IS11b
<br> SKLÁŘE,D.KRAMOLÍN
<br> IP22
<br> M.LÁZNĚ UZAVŘENA
A III/2114 VE SMĚRU NA
<br> KŘIŽOVATKA SIL.I/21
<br> POZOR
<br> IS11b D.KRAMOLÍN
<br> B1
<br> E13
A BUS
<br> REZIDENTY
MIMO
<br> B1
<br> E13REZIDENTYMIMO
<br> 0,1
<br> 0,2
<br> 0,3
<br> 0,4 0,5 0,6
0,7
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00
<br> 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,00 20,00
<br> 40,00
<br> 60,00
<br> 80,...
Veřejná vyhláška - Opatření obecné povahy - přechodná úprava provozu na pozemní komunikaci - na silnici I/21 - Chodová Planá
KRAJSKÝ ÚŘAD PLZEŇSKÉHO KRAJE
ODBOR DOPRAVY A SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ
Škroupova 18,306 13 Plzeň
<br> E-mail: posta@plzensky-kraj.cz Tel.: + 420 377 195 111 IČO: 70890366
www.plzensky-kraj.cz Fax: + 420 377 195 078 DIČ: CZ70890366
<br> Vaše č.j.:
Ze dne:
Naše č.j.: PK-DSH/6353/25
Spis.zn.: ZN/971/DSH/25
Počet listů:
Počet příloh:
Počet listů příloh:
<br> Vyřizuje: Bc.Zdeňka Kačenová Častová
Tel.: 377195180
E-mail: zdenka.kacenovacastova@plzensky-kraj.cz
<br> Datum: 6.5.2025
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> Přechodná úprava provozu na pozemní komunikaci
<br> Krajský úřad Plzeňského kraje,odbor dopravy a silničního hospodářství,jako věcně a
místně příslušný správní orgán podle § 124 odst.4 písm.b) zákona č.361/2000 Sb.<,>
o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silničním provozu“),na základě návrhu
právnické osoby COLAS CZ a.s <.>,se sídlem Rubeška 215/1,Vysočany,190 00 Praha
9,IČ 26177005,ze dne 25.4.2025
s t a n o v í
<br> v souladu s ustanovením § 77 odst.1 písm.b) zákona o silničním provozu <,>
po předchozím projednání s dotčeným orgánem policie,tj.Policie ČR,Krajské
ředitelství policie Plzeňského kraje,Odbor služby dopravní policie
pod č.j.: KRPP-52372-3/ČJ-2025-0300DP,ze dne 3.4.2025,aktualizace ze dne
25.4.2025 následující přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích –
na silnici I/21 k zajištění bezpečnosti silničního provozu z důvodu omezení provozu
částečnou uzavírkou na silnici I/21 v Chodové Plané,v souvislosti s opravou průtahu
silnice I/21 Chodovou Planou,za podmínek:
<br> 1) Dotčený úsek: silnice I/21 v úseku křižovatky se silnicí III/2114
ul.Mariánskolázeňská (včetně) za křižovatku s místní komunikací ul.Sadová <.>
<br> 2) Použité svislé dopravní značky a zařízení: dle situací DIO /viz příloha/,které tvoří
nedílnou součást tohoto opatření obecné povahy
<br> 3) Doba platnosti:
- 2.etapa,fáze 1 a fáze 2 v termínu od 29.5.2025 do 29.6.2025
- 3.etapa,fáze 1 a...

Načteno

edesky.cz/d/16151158

Meta

Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Planá      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz