Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Poděšín.
VÝZVA K PODÁN Í NABÍDEK A ZADÁVACÍ DOKUMETACE
/Dále jen „Zadávací dokumentace“/
<br> V souladu s pravidly,kterými se stanovují podmínky pro poskytování dotace na projekty programu
rozvoje venkova ČR na období 2007-2013.Opatření III.2.1.1.a) Obnova a rozvoj vesnic
<br>
<br>
<br>
Zadavatel
<br>
<br>
Název zadavatele: Obec Poděšín
Sídlo zadavatele: Poděšín
IČ: 00545759
DIČ:
Osoba oprávněná jednat: starosta obce XXXXXX XXXXX
Kontaktní osoby: starosta obce XXXXXX XXXXX
e-mail: podesin@podesin.cz
telefon: +XXXXXXXXXXXX,mob.+420728478298
fax:
<br>
<br> Zadavatel si vás dovoluje vyzvat k podání cenové nabídky na akci:
<br>
<br>
<br>
Název zakázky:
<br>
<br> Doplnění mobiliáře v obci Poděšín
<br>
<br>
<br>
Způsob zadání: Veřejná zakázka malého rozsahu na dodávky v souladu se zákonem
137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN Z PROGRAMU ROZVOJE VENKOVA
STÁTNÍM ZEMĚDĚLSKÝM INTERVENČNÍM FONDEM
<br>
<br> 2
<br> OBSAH
<br>
1.Identifikační údaje zadavatele………………………………………………………….<.> ……….<.>.3
<br> 2.Údaje o uchazečích…………………………………………………………………… …….<.> 3
<br> 3.Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky………………………………………… …….<.>.<.>.<.>.3
<br> 4.Předpokládaná hodnota veřejné zakázky……………………………………………… … …… 4
<br> 4.1 Podmínky,za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny …………………………….….4
<br> 5.Termíny plnění zakázky………………………………………………………………….<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 6.Obchodní a platební podmínky ………………………………………………………………….<.> 4
<br> 7.Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče……………………… … ….<.>.… 4
<br> 7.1.Základní kvalifikační předpoklady…………………………………………………… ….5
<br> 7.2.Profesní kvalifikační předpoklady………………………………………………….<.> …….5
<br> 8.Zadávací podklady……………………………………………………………………….<.>.<.>.<.>.<.> 6
<br> 8.1.Technický popis předmětu zakázky…………………………………………… …….<.>.… 6
<br> 8.2.Doplňující informace………………………………………………………………….<.>.…….6
<br> 9.Požadavky na jednotný způsob zpracování cenové nabídky……………………….<.> ……………… 6
<br> 9.1 Struktura podané nabídky………………………………………………………………….<.> … 7
<br> 10.Zadávací podklady…………………………………………………………………………………8
<br> 11.Místo doba pro podání nabídek………………………………………………………….<.>.…….<.> ….8
<br> 12.Otevírání obálek s nabídkami…………………………………………………………….……….<.>.8
<br> 13.Hodnocení nabídek ………………… …………………………………………………….<.>.….<.> ….8
<br> 14.Závěrečná ustanovení…………………………………………………………………………….…9
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN Z PROGRAMU ROZVOJE VENKOVA
STÁTNÍM ZEMĚDĚLSKÝM INTERVENČNÍM FONDEM
<br>
<br> 3
<br> 1 Identifikační údaje zadavatele
<br> Název zadavatele: Obec Poděšín
Sídlo zadavatele: Poděšín č.p.45,592 12 Žďár nad Sázavou
IČ: 00545759
DIČ:
Osoba oprávněná jednat: starosta obce XXXXXX XXXXX
Kontaktní osoby: starosta obce XXXXXX XXXXX
Email: podesin@podesin.cz
Telefon: +XXXXXXXXXXXX,mob.+420728478298
Fax:
<br> 2 Údaje o uchazečích
<br>
Uchazeč je povinen uvést v nabídce své identifikační údaje takto:
Právnické osoby:
<br> � Obchodní firma nebo název
� Sídlo
� Právní forma
� Identifikační číslo
� Jméno,příjmení a funkce člena statutárního orgánu
� Jiné fyzické osoby oprávněné jednat jménem právnické osoby / vč.Originálu či úředně
<br> ověřené kopie dokladu o takovém oprávnění – např.plná moc/
� Kontaktní spojení telefon,fax,e-mail
<br>
Fyzické osoby
<br> � Jméno a příjmení,případně obchodní firma
� Místo podnikání,případně bydliště
� Identifikační číslo,DIČ
� Kontaktní spojení – telefon,fax,e-mail
<br>
3 Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
<br> Zadavatel realizuje projekt s názvem:„Doplnění mobiliáře v obci Poděšín“.Tento projekt bude
spolufinancován z Programu rozvoje venkova Osa III.2.1.1.a) Obnova a rozvoj venkova.Předmětem
plnění veřejné zakázky je dodavatel na dodávku venkovního mobiliáře.Jedná se o veřejnou
zakázku,podle pravidel,kterými se stanovují podmínky pro poskytování dotace na projekty programu
rozvoje venkova ČR na období 2007-2013 <.>
<br> 4 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
<br> Celková maximální hodnota veřejné zakázky je 750 000,- Kč bez DPH.Tato cena je pevná a
nepřekročitelná <.>
<br> 4.1 Podmínky,za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny
<br> Překročení nabídkové ceny při plnění zakázky se nepřipouští <.>
<br> 5 Termín plnění zakázky
<br> Předpokládaný termín zahájení prací: 15.října 2012
Nejzazší termín dokončení prací: 31.října.2012
<br> 6 Obchodní a platební podmínky
<br> Obchodní podmínky
<br>
<br>
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN Z PROGRAMU ROZVOJE VENKOVA
STÁTNÍM ZEMĚDĚLSKÝM INTERVENČNÍM FONDEM
<br>
<br> 4
<br> � Návrh kupní smlouvy vytvoří uchazeč a bude tvořit přílohu předložené nabídky.Pokud
celková XXXX s DPH dodávky nepřesáhne XXX tis.Kč,bude dodavatelem vystavena
faktura na základě písemné objednávky zaslané příjemcem dotace tj.objednavatelem v tomto
případě návrh kupní smlouvy uchazeč nepřikládá <.>
<br> � Návrh kupní smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsaný statutárním orgánem nebo
...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet