Obec Slapy - Zateplení objektu zdravotního střediska - Veřejná zakázka malého rozsahu

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Slapy.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

projektova-dokumentace.zip
projektova_dokumentace/D11_16_Slapy 11_zateplení_POHLED V.pdf
<br>
POHLED VÝCHODNÍ
navrhovaný stav
<br>
16
<br>
Kontura Praha s.r.o <.>
Mezilesní 1051/16
<br>
142 00 Praha 4
tel: 602 19 60 19
<br>
drazan@konturapraha.cz
<br>
Ing.XXXX XXXXXX
<br>
Ing.XXXX XXXXXX
<br>
X : XXX
<br>
XX 002
Ing.XXX XXXXXXX
Ing.arch.XXXXX XXXXXXXXX
<br>
Obec Slapy
č.p.72,252 08 Slapy
<br>
04/2024
ohlášení stavby
<br>
Objekt občanské vybavenosti
Slapy č.p.11,252 08 Slapy
<br>
ZATEPLENÍ OBJEKTU
<br>
Dokumentace pro
ohlášení stavby
<br>
<br>
<br>
<br> projektova_dokumentace/D11_17_Slapy 11_zateplení_POHLED S.pdf
<br>
POHLED SEVERNÍ
navrhovaný stav
<br>
17
<br>
Kontura Praha s.r.o <.>
Mezilesní 1051/16
<br>
142 00 Praha 4
tel: 602 19 60 19
<br>
drazan@konturapraha.cz
<br>
Ing.XXXX XXXXXX
<br>
Ing.XXXX XXXXXX
<br>
X : XXX
<br>
XX 002
Ing.XXX XXXXXXX
Ing.arch.XXXXX XXXXXXXXX
<br>
Obec Slapy
č.p.72,252 08 Slapy
<br>
04/2024
ohlášení stavby
<br>
Objekt občanské vybavenosti
Slapy č.p.11,252 08 Slapy
<br>
ZATEPLENÍ OBJEKTU
<br>
Dokumentace pro
ohlášení stavby
<br>
<br>
<br>
<br> projektova_dokumentace/D11_18_Slapy 11_zateplení_POHLED Z.pdf
<br>
POHLED ZÁPADNÍ
navrhovaný stav
<br>
18
<br>
Kontura Praha s.r.o <.>
Mezilesní 1051/16
<br>
142 00 Praha 4
tel: 602 19 60 19
<br>
drazan@konturapraha.cz
<br>
Ing.XXXX XXXXXX
<br>
Ing.XXXX XXXXXX
<br>
X : XXX
<br>
XX 002
Ing.XXX XXXXXXX
Ing.arch.XXXXX XXXXXXXXX
<br>
Obec Slapy
č.p.72,252 08 Slapy
<br>
04/2024
ohlášení stavby
<br>
Objekt občanské vybavenosti
Slapy č.p.11,252 08 Slapy
<br>
ZATEPLENÍ OBJEKTU
<br>
Dokumentace pro
ohlášení stavby
<br>
<br>
<br>
<br> projektova_dokumentace/D11_19_Slapy 11_zateplení_VSTUPNÍ RAMPA.pdf
<br>
SCHODIŠTĚ
BEZBARIÉROVÁ RAMPA
<br>
stávající a navrhovný stav
<br>
19
<br>
Kontura Praha s.r.o <.>
Mezilesní 1051/16
<br>
142 00 Praha 4
tel: 602 19 60 19
<br>
drazan@konturapraha.cz
<br>
Ing.XXXX XXXXXX
<br>
ohlášení stavby
<br>
Obec Slapy
č.p.72,252 08 Slapy
<br>
Ing.XXXX XXXXXX
<br>
X : XX
XX/XXXX
<br>
24 002
Ing.XXX XXXXXXX
In...
dokum-doc.zip
1 DVŘ Pokyny.doc Obec Slapy dokumenty výběrového řízení Část 1 – pokyny pro účastníky/nabízející Obec Slapy 252 08 Slapy nad Vltavou čp.72 IČ: 00241652 Dokumenty výběrového řízení veřejné zakázky malého rozsahu Zdravotní středisko Slapy stavební úpravy Část 1 Pokyny pro účastníky/nabízející Obsah: 31.Úvodní ustanovení 2.definice A výklad pojmů 3 3.Zásady etického jednání v rámci výběrového řízení 4 4.předmět zakázky,doba a místo plnění 4 5.dokumenty výběrového řízení 4 6.kontaktní osoby a kontaktní adresa vyhlašovatele 4 7.Požadavky na zpracování a balení Nabídky 5 8.Doručení nabídek a Otevírání obálek s nabídkami 6 9.Vyjasnění nabídek 6 10.Způsob hodnocení nabídek 6 11.Lhůta,po kterou jsou nabízející svými nabídkami vázáni 6 12.Uzavření smlouvy 7 13.Další podmínky 7 14.Práva vyhlašovatele 7 1.Úvodní ustanovení 1.1.Výběrové řízení dle těchto dokumentů není veřejnou soutěží ve smyslu zákona č.89/2012 Sb <.>,občanského zákoníku,v platném znění,ani nadlimitní či podlimitní veřejnou zakázkou dle zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění (dále jen zákon).Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu,kdy vyhlašovatel nepostupuje žádným z předepsaných druhů zadávacího řízení,ale je povinen respektovat zásady uvedené v ustanovení § 6 zákona.Tato veřejná zakázka malého rozsahu je v daném případě soutěží s omezeným počtem účastníků,kterou vyhlašovatel vyhlašuje za účelem získání nejvhodnější nabídky (dále jen veřejná zakázka malého rozsahu).1.2.Nabízející ponese veškeré náklady související s jeho účastí v tomto výběrovém řízení včetně nákladů spojených s přípravou a podáním jeho nabídky,a vyhlašovatel neponese jakoukoliv odpovědnost za tyto náklady bez ohledu na průběh a výsledek tohoto výběrového řízení.1.3.Za nabízejícího podepisují osoby způsobem dle výpisu z veřejného rejstříku.Za nabízejícího,který není ve veřejném rejstříku zapsán,podepisuje XXXXX XXXX nebo oprávněná jednat jeho jménem.X.X.V případě,že všechny dokumenty nabídky (nebo některé ...
vr-zat-zdr-str-vyz-ucha.pdf
Výzva k podání nabídky na provedení veřejné zakázky malého
rozsahu - Zdravotní středisko Slapy
<br> stavební úpravy
<br> Zadavatel:
Obec Slapy
252 08 Slapy 72
IČO 00241652
č.účtu 3223-111/0100
nejsme plátci DPH
<br> Statutární zástupce: Ing.XXXXXXXXX XXXXXX,starosta
<br> Předmět plnění zakázky
<br> Stavba zahrnuje zateplení objektu zdravotního střediska Slapy čp.11 dle dokumentů VŘ
uveřejněných na úřední desce www.slapynadvltavou.cz v kategorii veřejné zakázky a na
profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/obec-slapy-1 <.>
<br> Prohlídka místa plnění
<br> Prohlídka místa plnění se koná dne 13.5.2025.Sraz účastníků bude v 10,00 hod.na adrese
budoucího místa realizace stavby– Slapy čp.11.Za každého Dodavatele se mohou prohlídky
zúčastnit nejvýše 2 osoby.Kontaktní osoba zadavatele pro prohlídku místa plnění je Ing <.>
XXXXXXXXX XXXXXX <.>
<br> Doba a místo plnění
<br> Objednatel požaduje plnění do 3 měsíců od zahájení stavby.Místem plnění bude Zdravotní
středisko Slapy čp.11.Přesné určení provede objednatel s vybraným zhotovitelem před
započetím prací <.>
<br> Lhůta a místo pro podání nabídek
<br> Uchazeči podají své nabídky osobně nebo poštou tak,aby byly doručeny objednateli do
30.5.2025 do 10.00 hod.na Obecní úřad ve Slapech.Způsob podání nabídek je popsán
v dokumentech výběrového řízení v části 1 – pokyny pro účastníky
<br> Ing.XXXXXXXXX XXXXXX
starosta obce
<br>
<br> Lhůta a místo pro podání nabídek
vr-zat-zdr-str-4-for.pdf
Obec Slapy
252 08 Slapy nad Vltavou čp.72
<br> IČ: 00241652
<br> DOKUMENTY VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
VEŘEJNÉ ZAKÁZKY MALÉHO ROZSAHU
<br> Zdravotní středisko Slapy
stavební úpravy
<br> ČÁST 4
Formuláře nabídky
<br>
<br> NABÍDKOVÝ LIST
<br> Vyhlašovatel:
<br> Obec Slapy,se sídlem Slapy nad Vltavou čp.72,PSČ: 252 08,IČ: 00241652,DIČ:
CZ00241652 <.>
<br> Nabízející, sídlo/místo podnikání
<br> IČ:
DIČ:
Bankovní spojení:
Čísla účtů:
Telefon:
Fax:
Mail:
Kontaktní osoba ve věci výběrového
řízení:
Telefon:
Fax:
Mail:
<br> Předkládáme Vám naši nabídku na realizaci zakázky „Stavební úpravy objektu občanské
vybavenosti č.p.11 ve Slapech (zateplení budovy zdravotního střediska)“ <.>
Souhlasíme s podmínkami uvedenými vyhlašovatelem v DVŘ a souhlasíme se závazným
textem smlouvy ve znění předloženém vyhlašovatelem <.>
Před podáním nabídky jsme si vyjasnili všechny potřebné technické údaje,které
jednoznačně vymezují množství a druh požadovaných prací a dodávek v souvislosti
s plněním předmětu tohoto výběrového řízení <.>
Prohlašujeme,že se budeme touto nabídkou řídit po dobu 30 dní ode dne ukončení lhůty pro
podání nabídek a v případě,že v této lhůtě nám vámi bude přidělena tato veřejná zakázka <,>
budou informace uvedené v naší nabídce pro nás zavazující k uzavření smlouvy.V takovém
případě se lhůtě platnosti nabídky prodlužuje o dalších 30 dní <.>
<br> Nabídku předkládáme v jednom originálním vyhotovení.Bude-li naše nabídka přijata
zavazujeme se realizovat předmětnou zakázku za celkovou kupní cenu:
<br> Cena (bez DPH):
<br> V ……………….dne ………
…………………………………………………
<br> podpis nabízejícího
<br>
Nabídkový list
Předkládáme Vám naši nabídku na realizaci zakázky „Stavební úpravy objektu občanské vybavenosti č.p.11 ve Slapech (zateplení budovy zdravotního střediska)“ <.>
vr-zat-zdr-str-3-tech-cas.pdf
Obec Slapy
252 08 Slapy nad Vltavou čp.72
<br> IČ: 00241652
<br> DOKUMENTY VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
VEŘEJNÉ ZAKÁZKY MALÉHO ROZSAHU
<br> Zdravotní středisko Slapy
stavební úpravy
<br> ČÁST 3
Technická část
<br>
<br> Obec Slapy DOKUMENTY VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Část 3 – Technická část DVŘ
<br> Do části 2.nabídky (viz část 1 DVŘ-Pokyny pro uchazeče – čl.7.6) uchazeč vloží
níže uvedené znění technické specifikace předmětu smlouvy (Do nabídky není
nutné vkládat projektovou dokumentaci stavby,která je umístěna spolu s DVŘ na
profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/obec-slapy-1),případně
tuto specifikaci dále doplní o návrhy znamenající technická zlepšení k technické
specifikaci / část 3 <.>,DVŘ - technická část /,která vedou ke zvýšení užitné hodnoty
předmětu plnění,či snížení nabídkové ceny při dodržení všech parametrů a
technických podmínek dodávky.Uchazeč dále může tuto část nabídky doplnit o
atesty,případně jinou dodavatelskou dokumentaci dokumentující kvalitu jeho
nabídky <.>
<br> TECHNICKÁ SPECIFIKACE PRO VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY MALÉHO
ROZSAHU
<br> Název stavby:
Objekt občanské vybavenosti,Slapy č.p.11,252 08 Slapy,ZATEPLENÍ OBJEKTU
Zdravotního střediska <.>
<br> Předmět plnění zakázky:
Stavební úpravy objektu občanské vybavenosti č.p.11 ve Slapech (budova zdravotního
střediska) na pozemku p.č.160 k.ú.Slapy nad Vltavou.Stavba zahrnuje zateplení objektu
zdravotního střediska.Součástí této zakázky není úprava kotelny a výměna kotle
v uvedeném objektu <.>
<br> Předmět zakázky je specifikován v projektové dokumentaci stavby (zejména v části B.2.6
Souhrnné technické zprávy a související výkresové dokumentaci),ve smlouvě o dílo <,>
v příloze č.1 části 3 DVŘ – výkazu výměr stavby a v příloze č.2 části 3 DVŘ – rozhodnutí
stavebního úřadu Městyse Štěchovice ze dne 24.5.2024 <.>
<br> Základní charakteristika objektu,technické a technologické řešení jednotlivých části
<br> A) Stavební řešení:
Zateplení objektu bude provedeno kontaktním fasádním systémem z dese...
vr-zat-zdr-str-2-sml-o-dil.pdf
Obec Slapy
252 08 Slapy nad Vltavou čp.72
<br> IČ: 00241652
<br> DOKUMENTY VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
VEŘEJNÉ ZAKÁZKY MALÉHO ROZSAHU
<br> Zdravotní středisko Slapy
stavební úpravy
<br>
<br> Část 2
<br> ZÁVAZNÝ TEXT SMLOUVY
<br> 1
<br>
<br> S M L O U V A O D Í L O
uzavřená podle § 2586 a následujících zákona č.89/2012 Sb <.>,občanského zákoníku,v platném
<br> znění (dále jen ObčZ)
<br> Zdravotní středisko Slapy
stavební úpravy
<br> Ev.č.smlouvy Objednatele: Slapy/VZ/01/2025 Ev.č.smlouvy Zhotovitele:
<br> Čl.1.Smluvní strany
<br> Objednatel:
<br> Obchodní firma/Název: Obec Slapy
Sídlo: Slapy nad Vltavou čp.72,PSČ 252 08
Zapsán: xxx
Osoby oprávněné
k podpisu smlouvy:
<br> Ing.XXXXXXXXX XXXXXX,starosta
<br> IČ: XXXXXXXX
DIČ: CZXXXXXXXX
Název a adresa banky: Komerční banka Praha
Číslo účtu: 3223111/0100
Telefon +420257750084
e-mail starosta@slapynadvltavou.cz
(dále jako Objednatel)
<br> Zhotovitel:
<br> Obchodní firma:
Sídlo:
Zapsán:
Adresa pro korespondenci:
Osoby oprávněné
k podpisu smlouvy:
IČ:
DIČ:
Název a adresa banky:
Číslo účtu:
Telefon
e-mail
(dále jako Zhotovitel)
<br> uzavírají tuto smlouvu o dílo (dále jen smlouva),kterou se Zhotovitel zavazuje provést dílo
specifikované v článku 2 této smlouvy o dílo a Objednatel zaplatit smluvní cenu podle článku
4 této smlouvy o dílo za dokončení a předání (provedení díla s potřebnou péčí a
v ujednaném čase) díla,a to za podmínek dále ve smlouvě uvedených <.>
<br> 2
<br>
<br> Čl.2 Účel smlouvy,Předmět díla a Místo plnění
<br> 2.1 Účelem této smlouvy je provedení stavby specifikované v této smlouvě dle § 2623
ObčZ <.>
<br> 2.2 Předmětem díla jsou:
Stavební úpravy objektu občanské vybavenosti č.p.11 ve Slapech (budova
zdravotního střediska) na pozemku p.č.160 k.ú.Slapy nad Vltavou <.>
Stavba zahrnuje zateplení objektu zdravotního střediska.Součástí této smlouvy není
úprava kotelny a výměna kotle v uvedeném objektu,které jsou mimo jiné
obsaženy v níže uvedeném stavebním povolení a v některých částech níže uvedené
projektové dokument...
vr-zat-zdr-str-1-pokyny.pdf
Obec Slapy
252 08 Slapy nad Vltavou čp.72
<br> IČ: 00241652
<br> DOKUMENTY VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
VEŘEJNÉ ZAKÁZKY MALÉHO ROZSAHU
<br> Zdravotní středisko Slapy
stavební úpravy
<br> Část 1
<br> Pokyny pro účastníky/nabízející
<br>
<br> Obec Slapy DOKUMENTY VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
ČÁST 1 – POKYNY PRO ÚČASTNÍKY/NABÍZEJÍCÍ
<br> Obsah:
<br> 1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> 2.DEFINICE A VÝKLAD POJMŮ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
3.ZÁSADY ETICKÉHO JEDNÁNÍ V RÁMCI VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
4.PŘEDMĚT ZAKÁZKY,DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
5.DOKUMENTY VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
6.KONTAKTNÍ OSOBY A KONTAKTNÍ ADRESA VYHLAŠOVATELE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
7.POŽADAVKY NA ZPRACOVÁNÍ A BALENÍ NABÍDKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5
8.DORUČENÍ NABÍDEK A OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6
9.VYJASNĚNÍ NABÍDEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6
10.ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6
11.LHŮTA,PO KTEROU JSOU NABÍZEJÍCÍ SVÝMI NABÍDKAMI VÁZÁNI.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6
12.UZAVŘENÍ SMLOUVY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>...

Načteno

edesky.cz/d/16123120

Meta

Územní plánování   EIA   Veřejná zakázka   Nabídka zaměstnání   Rozpočet   Stavby   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Stavby   Veřejná zakázka   Rozpočet   Stavby   Veřejná zakázka   Rozpočet   Stavby   Veřejná zakázka   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Slapy      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz