Město Uherské Hradiště - smlouva o poskytování supervize

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Uherské Hradiště.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Smlouva_supervize.pdf (626 kB)

SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SUPERVIZE
<br> - podpory nezávislým kvalifikovaným odborníkem pro pracovníky odboru sociálních služeb,oddělení sociálně právní ochrany dětí
<br> Smlouvu uzavírají tyto smluvní strany:
<br> Objednatel
<br> Město Uherské Hradiště
<br> Masarykovo náměstí 19,686 01 Uherské Hradiště IČ: 00291471
<br> DIČ: CZ00291471
<br> DS: ef2b3c5
<br> bankovní spojení: 19-1543078319l0800 zastoupený Ing.Stanislavem Blahou,starostou
<br> K podpisu této smlouvy je na základě vnitřního předpisu oprávněna vedoucí Odboru Sociálních služeb za spolupodpisu tajemníka úřadu.Ve věcech technických:
<br> PhDr.XXXXX XXXXXXXXX
<br> telefon: +XXX XXX XXX XXX
<br> e-mail: petrakariikova©mesto—uh.cz
<br> (dále jen „Objednatel“)
<br> a
<br> Supervizor Mgr et M r.XXXXX XXXXXXXXX
<br> iČ: XXX DlČ: neplátce DPH
<br> emm—
<br> (dále jen „supervizor“)
<br> |.PŘEDMĚT SMLOUVY
<br> 1.Supervizor se zavazuje poskytovat individuální a skupinovou supervizi pracovníkům objednatele —- sociálním pracovníkům Oddělení sociálně právní ochrany dětí (dále jen SPOD).Supervize je poskytována formou osobní interakce za účelem Sdílení určitých poznatků.oceňovániíhodnocení profesionálních kompetencí a poskytování zpětné vazby S konečným cílem rozvoje nových kompetencí,které usnadňují poskytování efektivních služeb a rozvíjejí profesionální kompetence <.>
<br> 2.Při realizaci supervize budou Obě smluvní strany respektovat princip trojstranněhe kontraktu (objednatel,tým pracovníků,supervizor) a Obsah jednotlivých setkání bude vycházet z potřeb a žádostí konkrétních pracovníků <.>
<br> 3.Supervize bude pracovníkům objednatele poskytována jako podpůrný prostředek ke zvládání emočního tlaku,s nímž se pracovníci při přímé práci S klienty setkávají,jako
<br> 345
<br> podpůrný prostředek k případové práci s klienty.ke zvládání zátěže pracovníků z nevyjasněných mezilidských a pracovních vztahů na pracovišti,případně jiných zatěžujících faktorů souvisejících S výkonem práce v organizaci <.>
<br> Supervize bude realizovaná dle potřeby,nejméně 4x ročně vtermínu sjednaném mezi supervizorem a vedoucí Oddělení SPOD v délce trvání minimálně 3 hodiny.Konkrétní termíny budou dohodnuty ústně telefonicky či písemně e-mailem.Supervize bude realizovaná na adrese Protzkarova 33,Uherské Hradiště V zasedací místnosti ve 3.patře,č.324 <.>
<br> Kontaktními pracovníky objednatele jsou:
<br> vedoucí oddělení SPOD: Mgr.Vladimíra Havlíková
<br> telefon: 572 525 760
<br> e—mail: vladimira.havlikova©mestO-uh.cz
<br> a vedoucí odboru sociálních služeb: PhDr.XXXXX XXXXXXXXX
<br> telefon: XXX XXX XXX
<br> e-maii: petra.karlíkoanmestO-uhcz
<br> Il.PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
<br> Práva a povinnosti Supervizora
<br> 1.2 <.>
<br> 3 <.>
<br> 4 <.>
<br> Supervizor se zavazuje doložit objednateli doklady O své odborné způsobilosti.Supervizor se zavazuje zachovávat mlčenlivost ve všech věcech,které budou obsahem setkání ve směru ke třetím osobám <.>
<br> Supervizor vyjednává se Skupinou pracovníků nebo sjednotlivými pracovníky kontrakt (směr,cíl,Výstup ze supervize) a po naplnění kontraktu ho Společně hodnotí.Písemný Výstup ze supervize není požadován.Je podepisována prezenční listina účastníků <.>
<br> Práva a povinností Objednatele
<br> 1 <.>
<br> Objednatel se zavazuje ke spolupráci potřebně krealizaci supervize a k zajištění prostorových,časových a materiálních podmínek,zajistí místnost,kde nebude průběh supervize narušen,flip—chart,tmy a papíry <.>
<br> Objednatel pověřuje vedoucí Oddělení SPOD jako osobu odpovědnou za organizační zajištění supervize (sjednání termínu,zajištění účasti pracovníků,zajištění prostorových,časových a materiálních podmínek) <.>
<br> Objednatel se zavazuje umožnit pracovníkům účast na supervizi Vjejich pracovní době ve Výše uvedeném rozsahu.Supervize je vnímána jako součást náplně práce.Objednatel má právo vyžadovat písemné potvrzení o konání supervize pro potřebu evidence uskutečněných supervizí <.>
<br> Objednatel se zavazuje dodržovat sjednaná pravidla bezpečného prostoru a XXXXX supervízní práce a nepoužívat výstupy ze superviznlch setkání k jakýmkoliv formám sankcí vůči supervidovaným pracovníkům <.>
<br> f;-
<br> lIl.CENA
<br> 1.Objednatel se zavazuje uhradit cenu za realizovanou supervizi ve výši 900; Kčl50
<br> minut,minimálně však 3 hodiny v jednom superviznim dnu <.>
<br> K částce za supervizní hodinu bude účtováno cestovné supervizora ve výši 570,- Kč <.>
<br> 3.Za realizovanou supervizi je považována i taková,která nebyla ze strany objednatele nejméně den předem omluvena <.>
<br> N
<br> N.OSTATNÍ UJEDNÁNÍ
<br> 1.Smlouvu lze měnit a doplňovat pouze písemně na základě vzájemné dohody smluvních stran S výjimkou ustanovení článku |.odstavce 4 <.>,který lze měnit ústní dohodou smluvních stran <.>
<br> 2.Smlouva je vyhotovena ve dvou exemplářích:
<br> a) Objednatel b) Supervizor
<br> 3.Smlouva je uzavřena na dobu určitou,ato od 1.3.2018 do 31.12.2018.Smlouva je ukončena uplynutím lhůty <.>
<br> 4.Tuto smlouvu je možné ukončit dohodou smluvníc...


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Uherské Hradiště      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz