Město Roudnice Nad Labem - VZ „Nákup nábytku do odborných učeben na Základní školu Karla Jeřábka v Roudnici nad Labem“Zveřejněno od: 29. dubna 2025 do: 20. května 2025Výběrová řízení, 8 souborů

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Roudnice Nad Labem.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha č. 6 ZD Čestné prohlášeníSoubor doc, 60.5 kB
Čestné prohlášení dodavatele o splnění kvalifikačních předpokladů napodlimitní veřejnou zakázku zadávanou ve zjednodušeném podlimitním řízení
<br> Příloha č.6 Čestné prohlášení k základní způsobilosti a střetu zájmů
Čestné prohlášení dodavatele o splnění způsobilosti dle zákona 134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek a o střetu zájmů
Název veřejné zakázky: „Nákup nábytku do odborných učeben na Základní školu Karla Jeřábka v Roudnici nad Labem“
<br> Čestné prohlášení
obchodní firma / jméno a příjmení
[DOPLNÍ DODAVATEL/PODDODAVATEL]
<br> se sídlem [DOPLNÍ DODAVATEL/PODDODAVATEL]
IČO: [DOPLNÍ DODAVATEL/PODDODAVATEL]
<br> společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném [DOPLNÍ DODAVATEL] <,>
<br> spisová značka [DOPLNÍ DODAVATEL/PODDODAVATEL]
<br> zastoupená [DOPLNÍ DODAVATEL/PODDODAVATEL]
<br> (dále jen „Dodavatel“)
<br> Dodavatel/poddodavatel pro účely prokázání splnění základní způsobilosti“ čestně prohlašuje,že:
<br> · splňuje základní způsobilost dle § 74 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů („ZZVZ“),tj.:
<br> a) nebyl v zemi svého sídla (ani žádný z členů statutárního orgánu Dodavatele) v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 Zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla Dodavatele <,>
<br> b) nemá v České republice XXX v zemi sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
<br> c) nemá v České republice XXX v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění <,>
<br> d) nemá v České republice XXX v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
<br> e) není v likvidaci,není proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku,není nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele <.>
<br> Pozn.Zadavatele: Je-li dodavatelem...
Příloha č. 5 ZD - Čestné prohlášení k mezinárodním sankcím vůči Rusku a BěloruskuSoubor doc, 62 kB
Čestné prohlášení dodavatele o splnění kvalifikačních předpokladů napodlimitní veřejnou zakázku zadávanou ve zjednodušeném podlimitním řízení
<br> Příloha č.5 (dokládá uchazeč spolu s nabídkou)
Čestné prohlášení k mezinárodním sankcím vůči Rusku a Bělorusku
<br> Dodavatel:
[DOPLNÍ ÚČASTNÍK]
<br> IČO:
[DOPLNÍ ÚČASTNÍK]
<br> se sídlem:
<br> zastoupený:
[DOPLNÍ ÚČASTNÍK]
<br> [DOPLNÍ ÚČASTNÍK]
<br>
Já,níže podepsaný Dodavatel,pro účely veřejné zakázky s názvem „Nákup nábytku do odborných učeben na Základní školu Karla Jeřábka v Roudnici nad Labem“ čestně prohlašuji,že nejsem osobou,na kterou dopadá zákaz zadání nebo plnění jakékoliv veřejné zakázky ve smyslu čl.5k nařízení Rady (EU) č.833/2014 o omezujících opatřeních vzhledem k činnostem Ruska destabilizujícím situaci na Ukrajině ve znění nařízení Rady (EU) č.2022/576 ze dne 8.4.2022
Čestně prohlašuji,že já XXX XXXXX z mých poddodavatelů,kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky,nejsme
<br> a) ruským státním příslušníkem,fyzickou či právnickou osobou nebo subjektem či orgánem se sídlem v Rusku <,>
<br> b) právnickou osobou,subjektem nebo orgánem,které jsou z více než 50 % přímo či nepřímo vlastněny některým ze subjektů uvedených v písm.a) tohoto odstavce,nebo
<br> c) fyzickou nebo právnickou osobou,subjektem nebo orgánem,které jednají jménem nebo na pokyn některého ze subjektů uvedených v písm.a) nebo b) tohoto odstavce <.>
<br> Pozn.zadavatele: Dodavatel dále do čestného prohlášení uvede jednu z níže uvedených variant,které odpovídá jeho situaci:
<br> A.Pokud na Dodavatele nedopadají individuální finanční sankce/Dodavatel nemá vazbu na osoby listované na sankčních seznamech EU,uvede dále toto:
<br> Zároveň čestně prohlašuji,že na Dodavatele žádným způsobem nedopadají omezení uvedená v příloze I nařízení (EU) č.269/2014,o omezujících opatřeních vzhledem k činnostem narušujícím nebo ohrožujícím územní celistvost,svrchovanost a nezávislost Ukrajiny,ve znění jeho změn,nařízení (EU) č.208/2014,o omezujících opat...
Příloha č. 4 – Položkový rozpočet k oceněníSoubor xlsx, 23.6 kB
Rekapitulace dodávky
REKAPITULACE DODÁVKY
XXXX XXX DPH [CZK] XXXX s DPH [CZK]
<br> Náklady z rozpočtů X.00 0.00
1 UPV 0.00 0.00
2 ICT1 malá 0.00 0.00
3 ICT2 velká 0.00 0.00
4 Laboratoř 0.00 0.00
<br>
UPV
číslo položky název položky počet ks jednotková cena celková cena
1 Demonstrační stůl se skříňkou pro elektric.výbavu,s mycím stolem a katedrou - celková délka stolu min.2600x900x800mm ( ŠxVxH ) + katedra š.100 v.760 mm.Tzn.demonstrační stůl s katedrou o délce min.3600mm.1 0.00 Kč
1 0.00 Kč
2 Učitelská židle 1 0.00 Kč
3 Mycí stůl pro odborné přírodovědné učebny.5 0.00 Kč
4 Žákovský stůl,trojmístný 1800x650mm,v.760mm 10 0.00 Kč
5 Elektrorozvaděč nízkonapěťový 0-24V,výkon 10A.1 0.00 Kč
6 Elektropanel pro žákovské pracoviště.Odborná učebna fyziky 10 0.00 Kč
7 Laboratorní kahan přenosný do odborných učeben.11 0.00 Kč
8 Žákovská židle 30 0.00 Kč
9 Skříň vysoká s prosklenými a plnými dveřmi,uzamykatelná 2 0.00 Kč
10 Skříň vysoká uzamykatelná,2 x dveře 1 0.00 Kč
11 Skříň vysoká uzamykatelná,4x dveře 2 0.00 Kč
12 Kompletní instalace vodovodních médií.1 0.00 Kč
13 Kompletní instalace elektrorozvodů.1 0.00 Kč
14 Montáž nábytkového vybavení.1 0.00 Kč
<br> Cena celkem bez DPH 0.00 Kč
Cena celkem s DPH 0.00 Kč
CZ.06.04.01/00/22_111/0001637 - Modernizace odborných učeben a zajištění vnitřní konektivity školy
<br>
ICT1 malá
číslo položky název položky počet ks jednotková cena celková cena
1 Žákovský stůl,trojmístný 1800x800mm,v.760mm 9 0.00 Kč
2 katedra učitele 1300x650 mm 1 0.00 Kč
3 Žákovská židle 19 0.00 Kč
4 Skříň vysoká úzká 1 0.00 Kč
5 Montáž nábytkového vybavení.1 0.00 Kč
Cena celkem bez DPH 0.00 Kč
Cena celkem s DPH 0.00 Kč
CZ.06.04.01/00/22_111/0001637 - Modernizace odborných učeben a zajištění vnitřní konektivity školy
<br>
ICT2velká
číslo položky název položky počet ks jednotková cena celková cena
1 Katedra učitele 1300x650 mm 1 0.00 Kč
2 Stohovatelná pracovní stolička 10 0.00 Kč
3 Žákovská židle 21 0.00 Kč
4 Počítačový stůl o rozměrech ŠxVxH 900x760x700 mm s výklopn...
Příloha č. 3 ZD - Návrh smlouvy o díloSoubor docx, 217.8 kB
Příloha č.3 – Závazný návrh smlouvy o dílo (součást nabídky) <.>
<br>
SMLOUVA O DÍLO
uzavřená v souladu se zákonem č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník v platném znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“)
<br> č.smlouvy objednatele: ………………
č.smlouvy zhotovitele: ………………
<br> Registrační čísla projektů: CZ.06.04.01/00/22_111/0001637 - Modernizace odborných
učeben a zajištění vnitřní konektivity školy
CZ.06.05.01/00/22_048/0006084 - Vybudování laboratoře
přírodních věd na Základní škole Karla Jeřábka 941 v Roudnici
nad Labem
<br>
Zakázka: Nákup nábytku do odborných učeben na Základní školu Karla Jeřábka v Roudnici nad Labem“
<br> OBJEDNATEL:
Město Roudnice nad Labem
Karlovo náměstí 21
413 01 Roudnice nad Labem
Zastoupené: Ing.Františkem Padělkem,starostou
IČ: 00264334
DIČ: CZ00264334
Bankovní spojení: 94-3484530297/0100,Komerční banka,a.s <.>
<br> Ve věcech veřejné zakázky je oprávněna jednat: Bc.XXXXX XXXXX
E-mail: tgrunt@roudnicenl.cz
Telefon: XXX XXX XXX
<br> Ve věcech technických je oprávněn jednat: Bc.XXXXX XXXXX
E-mail: tgrunt@roudnicenl.cz
Telefon: XXX XXX XXX
(dále jen „objednatel“)
<br>
<br>
<br>
ZHOTOVITEL:
Název: ….<.>
Sídlo: ….<.>
IČ: ….<.>
DIČ: ….<.>
Zapsaný v OR: u ……….<.>,sp.zn.….<.>
Bankovní spojení: ….<.>
Číslo účtu: ….<.>
Zastoupený: ….<.>
<br> (dále jen „zhotovitel“)
(objednatel a zhotovitel dále též společně XXX XXXX „smluvní strany“)
<br>
<br> Preambule
Smluvní strany uzavírají níže uvedeného dne,měsíce a roku tuto smlouvu o dílo (dále jen „Smlouva“) na základě výsledku zadávacího řízení na zadání veřejné zakázky s názvem „Nákup nábytku do odborných učeben na Základní školu Karla Jeřábka v Roudnici nad Labem“ Zhotovitel bere na vědomí,že zhotovení díla bude financováno z rozpočtu Města Roudnice nad Labem a z dotací z Integrovaného regionálního operačního programu <.>
<br> I <.>
Předmět smlouvy
1.1.Zhotovitel se zavazuje provést za podmínek stanovených touto Smlouvou účelně a efektivně na svůj náklad a nebezpečí níže specifikované dílo <.>
1.2.Díl...
Příloha č. 2 ZD - Krycí list nabídkySoubor doc, 68.5 kB
Čestné prohlášení dodavatele o splnění kvalifikačních předpokladů napodlimitní veřejnou zakázku zadávanou ve zjednodušeném podlimitním řízení
<br> Příloha č.2 Krycí list nabídky / součást nabídky /
KRYCÍ LIST NABÍDKY
<br> 1.Podlimitní veřejná zakázka na stavební práce vyhlášena ve zjednodušeném podlimitním řízení dle zákona č.134/2016 Sb <.>
<br> Název zakázky:
„Nákup nábytku do odborných učeben na Základní školu Karla Jeřábka v Roudnici nad Labem“
<br>
<br> 2.Základní identifikační údaje
<br> 2.1.Zadavatel
<br> Název:
Město Roudnice nad Labem
<br> Sídlo:
Karlovo náměstí 21,413 01 Roudnice nad Labem
<br> IČ:
00264334
<br> Kontaktní osoba zadavatele:
Ing.XXXXXXXXX XXXXXXX,starosta města
<br> Kontaktní osoba zástupce zadavatele:
Bc.XXXXX XXXXX,vedoucí OSPŘ
<br> E-mail:
tgrunt@roudnicenl.cz
<br> Telefon:
416 850 128
<br> 2.2.Uchazeč
<br>
Název:
<br>
Sídlo/místo podnikání:
<br>
IČ:
<br>
DIČ:
<br>
Osoba oprávněná jednat za uchazeče:
<br>
Kontaktní osoba:
<br>
Tel/fax:
<br>
E-mail:
<br>
3.Cena
<br> XXXX XXX DPH
<br>
DPH
<br>
XXXX s DPH
<br>
<br> PAGE
Příloha č. 1 ZD -Popis položek - nábytekSoubor pdf, 1.09 MB
název položky počet ks foto ilustrativní popisek
<br> Demonstrační stůl se skříňkou pro elektric.výbavu,s mycím stolem a
katedrou - celková délka stolu min.2600x900x800mm ( ŠxVxH ) + katedra
š.100 v.760 mm.Tzn.demonstrační stůl s katedrou o délce min.3600mm <.>
<br> 1
<br> Stůl se skládá z uzamykatelné skříňky pro elektrickou výbavu ve volně přístupném kabelovém kanálu (šxvxh
650x900x800 mm,2x doplňkové skříňky uzamykatelné ( šxvxh 650x900x800 mm ),mycí box s tectonitovým
dřezem (šxvxh 650x900x800 mm) a katedra ( šxvxh 1000x760x800 mm).Pracovní deska dekor šedá vyrobena z
HPL odolného laminátu s hranou 1,5 mm.Vyrobeno z chemicky odolného materiálu - požadujeme cerifikát
odolnosti materiálu.Korpusy a dvířka skříněk vyrobeny z oboustranně laminovaných desek min.19 mm a jsou
opatřeny ABS hranou 2mm.Hrany jsou lepené technologií PUR lepidla,čímž je zajištěna vysoká voděodolnost <.>
Kovové úchyty.Tectonitový dřez s vodovodní tlakovou baterií - dřez z lehkého,pevného,odolného a 100%
recyklovatelného syntetického materiálu SMC.Tectonitové dřezy s příměsí skelných vláken jsou odolné proti
nárazu,poškrábání,usazování nečistot,krátkodobým teplotám až 300°C,chemikáliím a kyselinám obsaženým v
potravinách či kuchyňských čisticích prostředcích.Rozměr dřezu min.440x365x200mm.Baterie tlaková,otočná
360°,barva grafit.Dekor korpus stolu CPL šedá,dvířka zelená.Dodavatel předloží dekory k odsouhlasení před
objednávkou <.>
<br> Učitelská židle
<br> 1
<br> Učitelská výškově stavitelná židle na kolečkách,na plynovém pístu s ergonomickým plastovým šálovým
sedákem.Jednodílný sedák s opěrákem má kruhový otvor v opěradle pro jednoduché uchopení.Plast
je polypropylenový se vzduchovým polštářem,snadno omyvatelný,s jemnou strukturou bez horní
perforace a drážek.Možnost výběru barev z XXX.X odstínů,včetně čalouněného sedáku.Dodavatel
předloží dekory k odsouhlasení před objednávkou <.>
<br> Mycí stůl pro odborné přírodovědné učebny <.>
<br> 5
<br> Mycí stůl s tectonitovým dřezem o rozměrech Š ...
Zadávací dokumentaceSoubor pdf, 374.86 kB
*MURLX00PUQQQ*
MURLX00PUQQQ
<br>
Vyřizuje: XXXXXXXX XXXX XXX <.>
Tel.: XXX XXX XXX
E-mail: jpilarova@roudnicenl.cz
Internet: www.roudnicenl.cz
<br> Č.j.: MURCE/19543/2025
Sp.Zn.: VEU/ 28/2025 13-2025
Datum: 29.04.2025
<br>
<br>
<br> ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
<br>
<br> podlimitní veřejná zakázka na dodávky
<br>
<br>
<br> „Nákup nábytku do odborných učeben na Základní školu Karla Jeřábka
v Roudnici nad Labem“
<br>
<br>
<br>
<br> Vyhlášená ve zjednodušeném podlimitním řízení dle zákona č.134/2016
Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění (dále jen „zákon“)
<br>
<br>
<br>
<br> Registrační čísla projektů: CZ.06.04.01/00/22_111/0001637 - Modernizace odborných
učeben a zajištění vnitřní konektivity školy
<br>
CZ.06.05.01/00/22_048/0006084 - Vybudování laboratoře
<br> přírodních věd na Základní škole Karla Jeřábka 941 v Roudnici
nad Labem
<br>
<br>
<br> Městský úřad Roudnice nad Labem
Odbor Strategického a Projektového řízení
Karlovo náměstí 21,413 01 Roudnice nad Labem
<br>
<br>
IČ: 00264334 DIČ: CZ00264334 www.roudnicenl.cz e-mail: epodatelna@roudnicenl.cz DS: qdwbviv
<br> 1.OBECNÉ INFORMACE K ZAKÁZCE
<br>
1.1.Vyhlášení a obecné informace k veřejné zakázce
<br> Tato zadávací dokumentace spolu s přílohami obsahuje zadávací podmínky k veřejné
zakázce s názvem „Nákup nábytku do odborných učeben na Základní školu
Karla Jeřábka v Roudnici nad Labem“
<br>
Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na d o d á v k y,která je zadávána ve
zjednodušeném podlimitním řízení dle § 53 zákona <.>
<br> Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech zadávací dokumentace vymezují
podmínky účasti v zadávacím řízení a závazné požadavky zadavatele na plnění
veřejné zakázky,nejsou však souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně
platných právních norem <.>
<br> Požadavky stanovené v zadávací dokumentaci jsou pro dodavatele při zpracování
nabídky závazné.Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této zadávací
dokumentaci bude považováno za nesplnění zadávacích podmínek <.>
<br...
Výzva k podání nabídkySoubor pdf, 172.31 kB
Městský úřad Roudnice nad Labem
Odbor Strategického a Projektového řízení
Karlovo náměstí 21,413 01 Roudnice nad Labem
<br>
<br>
IČ: 00264334 DIČ: CZ00264334 www.roudnicenl.cz e-mail: epodatelna@roudnicenl.cz DS: qdwbviv
<br> *MURLX00PUQIU*
MURLX00PUQIU
<br>
Vyřizuje: XXXXXXXX XXXX XXX <.>
Tel.: XXX XXX XXX
E-mail: jpilarova@roudnicenl.cz
Internet: www.roudnicenl.cz
<br> Č.j.: MURCE/19535/2025
Sp.Zn.: VEU/ 28/2025 13-2025
Datum: 29.04.2025
<br>
<br> Výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním zadávacím řízení na podlimitní
<br> zakázku
<br>
<br> „Nákup nábytku do odborných učeben na Základní školu Karla Jeřábka v
Roudnici nad Labem“
<br> Zadavatel,Město Roudnice nad Labem,se na Vás tímto obrací jako na dodavatele s výzvou k podání
<br> nabídky a prokázání kvalifikace v zadávacím řízení na podlimitní veřejnou zakázku týkající se dodání
<br> nábytku do odborných učeben na Základní školu Karla Jeřábka v Roudnici nad Labem,zadávanou ve
<br> zjednodušeném podlimitním řízení dle zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v
<br> platném znění (dále jen „zákon") <.>
<br> Zadavatel
Město Roudnice nad Labem
Karlovo náměstí 21
413 01 Roudnice nad Labem
IČ: 00264334
DIČ: CZ00264334
Zastoupené: Ing.Františkem Padělkem,starostou
<br> Ve věcech technických je oprávněn jednat: Bc.XXXXX XXXXX,vedoucí OSPŘ
E-mail: tgrunt@roudnicenl.cz
Telefon: 416 850 128
<br>
<br> Ve věcech veřejné zakázky je oprávněn jednat: Bc.XXXXX XXXXX,vedoucí OSPŘ
E-mail: tgrunt@roudnicenl.cz
Telefon: 416 850 128
<br>
<br>
<br> Městský úřad Roudnice nad Labem
Odbor Strategického a Projektového řízení
Karlovo náměstí 21,413 01 Roudnice nad Labem
<br>
<br>
IČ: 00264334 DIČ: CZ00264334 www.roudnicenl.cz e-mail: epodatelna@roudnicenl.cz DS: qdwbviv
<br>
<br> Druh,název zakázky
<br> Druh veřejné zakázky: podlimitní veřejná zakázka na dodávky
<br>
<br> Název veřejné zakázky: „Nákup nábytku do odborných učeben na Základní školu Karla Jeřábka v
<br> Roudnici nad Labem“
<br>
<br> Předmět a místo p...

Načteno

edesky.cz/d/15981136

Meta

Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Rozpočet   Veřejná zakázka   Rozpočet   Zákon 106/1999   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Rozpočet   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Roudnice Nad Labem      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz