Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Hvozdec (Beroun).
1/4
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> „
<br>
Zakázka malého rozsahu
<br>
<br>
<br> ZADAVATEL: Obec Hvozdec
<br> Sídlem: Hvozdec 12,267 62 Komárov
<br> Zastoupený: Zdeňkem Mottlem – starostou
<br> IČ: 00233293
<br>
<br> NÁZEV ZAKÁZKY:
<br> „ Změna územního plánu obce Hvozdec č.1/ 2017
<br>
<br> Zadavatel Vás
<br> VYZÝVÁ
<br>
<br> k předložení nabídky k výše uvedené veřejné zakázce malého rozsahu za podmínek
<br> uvedených dále <.>
<br>
<br> 1.Informace o předmětu zakázky:
<br>
<br> Předmětem zakázky je: výběr zhotovitele zakázky
<br>
<br> „ Změna územního plánu obce Hvozdec č.1/ 2017
<br>
<br>
<br> Stručný popis zakázky a technická specifikace:
<br> Jedná se o provedení a zpracování změny územního plánu obce Hvozdec v souvislosti
<br> s rozšířením katastru obce Hvozdec o pozemky v katastrálním území Hvozdec v Brdech <.>
<br> ( kód 930 326) k 1.1.2016.Tyto pozemky byly do správy obce včleněny na základě zrušení
<br> Vojenského újezdu Brdy.Jedná se o pozemky parcelní číslo:
<br> 1/1 o výměře 246 668 m2
<br> 2/1 o výměře 178 234 m2
<br> 3/1 o výměře 208 155 m2
<br> 4/1 o výměře 2 249 m2
<br> <.>
<br> Stávající uzemní plán byl zpracován a schválen v dubnu 2014 <.>
<br>
<br>
<br> Místo a doba plnění / realizace/:
<br> Obec Hvozdec,Hvozdec 12,267 62 Komárov
<br>
<br>
<br>
<br> Zahájení plnění: 1.6.2017
<br> Ukončení plnění: 20.6.2018
<br> Předávaní díla: 31.12.2018
<br>
<br>
<br> 2/4
<br>
<br> 2.Lhůta pro podání nabídek,včetně adresy,na kterou mají být poslány
<br> 2.1 Adresa pro podání nabídky
<br>
<br> Zadavatel / název: Obec Hvozdec
<br> Ulice: Hvozdec
<br> Číslo popisné: 12
<br> Obec: Hvozdec
<br> Poštovní směrovací číslo: 267 62
<br>
<br>
<br> 2.2 Lhůta pro podání nabídky
<br>
<br> Nabídku doručte nejpozději do 31.5.2017
<br> Rozhodující bude podací razítko podatelny OÚ – zadavatele <.>
<br> Zhotovitel má možnost provést prohlídku dotčených pozemků před podáním nabídky po
<br> domluvě se starostou Zdeňkem Mottlem na telefonu 606 716 051 <.>
<br>
<br> 2.3 Jiné upřesňující údaje k předložení nabídky
<br>
<br> Nabídky se podávají písemně,v uzavřené obálce označené názvem zakázky popisem:
<br>
„ Změna územního plánu obce Hvozdec č.1/ 2017 „
<br>
<br>
<br> - NABÍDKA – NEOTEVÍRAT <.>
<br> Na obálce musí být uvedena adresa uchazeče,razítko,případně podpis uchazeče.V případě <,>
<br> že obálka s nabídkou takto označená nebude,nebude předložena k hodnocení!
<br> Nabídky budou přijímány doporučeně poštou na adresu: Obec Hvozdec,Hvozdec 12,267 62
<br> Komárov nebo v úředních hodinách OÚ Hvozdec,PO,ČT – od 18-20.00 hodin,tak,aby byly
<br> doručeny do skončení lhůty podání nabídky <.>
<br>
<br> 3.Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
<br>
<br> Veškeré doklady požadované k prokázání splnění kvalifikace nemusejí být předloženy v
<br> originálu nebo v úředně ověřené kopii:
<br> 3.1 Kvalifikační předpoklady dle § 53 odst.) 1 zákona č.137/2006 ve znění pozdějších
předpisů formou čestného prohlášení <,>
<br> 3.2 Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm.a) a b) zákona č.137/2006 ve znění
pozdějších předpisů a to formou prosté kopie výpisu z obchodního rejstříku či výpisu z
<br> jiné evidence,má-li v ní být uchazeč zapsán podle zvláštních předpisů a dále formou
<br> dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu
<br> odpovídajícím předmětu veřejné zakázky malého rozsahu,zejména dokladu prokazující
<br> příslušnou odbornost <.>
<br>
<br> 3.3 Ostatní požadavky zadavatele
<br>
<br> a) součástí této nabídky bude návrh smlouvy,který zájemce označí jako „návrh“ <,>
podepíše a vloží do nabídky.Návrh smlouvy musí po obsahové stránce odpovídat
<br>
<br> 3/4
<br> údajům,uvedeným v této výzvě k jednání a obsahu nabídky zájemce (tištěná podoba) <.>
<br> Návrh smlouvy je závazný.Zadavatel si však vyhrazuje právo provádět před
<br> podpisem smlouvy změny v návrhu smlouvy o dílo.Návrh smlouvy by měl
<br> obsahovat veškeré údaje popsané v této výzvě <.>
<br>
<br>
<br>
<br> Zadavatel v případě chybějících podkladů nabídky může vyzvat uchazeče k jejich
<br> doplnění <.>
<br>
<br> 4.Základní kritéria pro přidělení zakázky (uveďte základní kritérium pro zadání
<br> zakázky)
<br>
<br> 1.Nabídková cena -70 %
2.Platební podmínky- 5 %
3.Termín splnění zakázky- 10 %
4.Reference dodavatele-10%
5.Záruční lhůta-5%
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
5.Způsob zpracování nabídkové ceny
<br>
<br> Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za celé plnění veřejné zakázky <.>
<br> Nabídková XXXX XXXX uvedena v CZK <.>
<br>
<br> Celková nabídková XXXX XXXX uvedena bez daně z přidané hodnoty (DPH) k té bude
<br> samostatně uvedena DPH a nabídková cena včetně DPH <.>
<br>
<br> Celková nabídková XXXX v této skladbě bude uvedena na krycím listu nabídky (viz.příloha
<br> výzvy č.1).Nabídková XXXX XXXX zpracována v souladu a členění s touto výzvou.Nabídková
<br> XXXX XXXX stanovena XXXX XXXX „neměnná a konečná“
<br>
<br> X.Platební podmínky
<br>
<br>
<br> Faktura bude splatná ve lhůtě 30 kalendářních dnů (v odůvodněných případech ve lhůtě 60...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Veřejná zakázka Územní plánování Rozpočet