Obec Hvozdec (Beroun) - Výzva VŘ - oprava střechy na budově bývalé školy v Mrtníku

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Hvozdec (Beroun).


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výzva VŘ - oprava střechy na budově bývalé školy v Mrtníku

1/4
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY – OPRAVA STŘECHY NA BUDOVĚ BÝVALÉ ŠKOLY V
<br> MRTNÍKU
<br> Veřejná zakázka malého rozsahu
<br>
<br> ZADAVATEL: Obec Hvozdec
<br> Sídlem: Hvozdec 12,267 62 Komárov
<br> Zastoupený: Zdeňkem Mottlem – starostou
<br> IČ: 00233293
<br>
<br> NÁZEV ZAKÁZKY:
<br>
<br> Oprava střechy na budově bývalé školy v Mrtníku
<br> Zadavatel Vás
<br> VYZÝVÁ
<br>
<br> k předložení nabídky k výše uvedené veřejné zakázce malého rozsahu za podmínek
<br> uvedených dále <.>
<br>
<br> 1.Informace o předmětu zakázky:
<br>
Předmětem zakázky je: výběr firmy – zhotovitele akce: Oprava střechy na budově bývalé školy v
<br> Mrtníku
<br>
<br>
<br>
<br> Stručný popis zakázky:
1.Demontáž stávající krytiny,čištění prken
2.Klempířské a tesařské práce
3.Dodávka a montáž nové krytiny
<br> Předpokládaná cena zakázky je cca 600 000,- Kč s DPH <.>
<br>
<br> 1.1 Místo a doba plnění / realizace
<br>
Budova bývalé školy č.p.2 v části obce Mrtník
<br>
<br> Zahájení plnění: 1.12.2016
<br> Ukončení plnění: nejpozději do 31.1.2017
<br> Předávaní díla: nejpozději do 31.1.2017
<br>
<br>
<br> 2.Lhůta pro podání nabídek,včetně adresy,na kterou mají být poslány
<br> 2.1 Adresa pro podání nabídky
<br>
<br> Zadavatel / název: Obec Hvozdec
<br> Ulice: Hvozdec
<br> Číslo popisné: 12
<br> Obec: Hvozdec
<br> Poštovní směrovací číslo: 267 62
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 2/4
<br> 2.2 Lhůta pro podání nabídky
<br>
<br> Nabídku doručte nejpozději do 21.11.2016 do 19.00 hodin
<br> Rozhodující bude podací razítko podatelny OÚ – zadavatele
<br> Zhotovitel má možnost provést prohlídku nemovitosti před podáním nabídky po
<br> domluvě se starostou Zdeňkem Mottlem na telefonu 606716051 <.>
<br>
<br> 2.3 Jiné upřesňující údaje k předložení nabídky
<br>
Nabídky se podávají písemně,v uzavřené obálce označené názvem zakázky popisem:
<br>
<br> Oprava střechy na budově bývalé školy v Mrtníku
<br>
<br>
<br> - NABÍDKA – NEOTEVÍRAT <.>
<br>
<br> Na obálce musí být uvedena adresa uchazeče,razítko,případně podpis uchazeče.V případě <,>
<br> že obálka s nabídkou takto označená nebude,nebude předložena k hodnocení!
<br> Nabídky budou přijímány po celou dobu lhůty pro předložení nabídky vždy v úředních
<br> hodinách OÚ Hvozdec - podatelny (po a čt 18:00 – 20:00) <.>
<br> Uchazeči mohou podat nabídku rovněž doporučeně poštou na adresu: Obec Hvozdec <,>
<br> Hvozdec 12,267 62 Komárov tak,aby byla doručena do skončení lhůty podání nabídek
<br> (doručení zadavateli se rozumí opatření razítkem podatelny OÚ) <.>
<br>
<br> 3.Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
<br>
<br> Veškeré doklady požadované k prokázání splnění kvalifikace nemusí být předloženy v
<br> originálu nebo v úředně ověřené kopii:
<br> 3.1 Kvalifikační předpoklady dle § 53 odst.) 1 zákona č.137/2006 ve znění pozdějších
předpisů formou čestného prohlášení <,>
<br> 3.2 Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm.a) a b) zákona č.137/2006 ve znění
pozdějších předpisů a to formou prosté kopie výpisu z obchodního rejstříku či výpisu z
<br> jiné evidence,má-li v ní být uchazeč zapsán podle zvláštních předpisů a dále formou
<br> dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu
<br> odpovídajícím předmětu veřejné zakázky malého rozsahu,zejména dokladu prokazující
<br> příslušnou odbornost <.>
<br>
<br> 3.3 Ostatní požadavky zadavatele
<br>
<br> Součástí této nabídky bude návrh smlouvy/dodatku ke smlouvě,který zájemce označí
<br> jako „návrh“,podepíše a vloží do nabídky.Návrh smlouvy musí po obsahové
<br> stránce odpovídat údajům,uvedeným v této výzvě k jednání a obsahu nabídky
<br> zájemce (tištěná podoba).Návrh smlouvy/dodatku je závazný.Zadavatel si však
<br> vyhrazuje právo provádět před podpisem smlouvy změny v návrhu smlouvy/dodatku
<br> o dílo.Návrh smlouvy by měl obsahovat veškeré údaje popsané v této výzvě!
<br>
<br>
<br>
<br> Zadavatel v případě chybějících podkladů nabídky může vyzvat uchazeče k jejich
<br> doplnění <.>
<br>
<br>
<br> 3/4
<br> 4.Základní kritéria pro přidělení zakázky (uveďte základní kritérium pro zadání
<br> zakázky)
<br>
<br> 1.Nabídková cena -70 %
2.Reference – 10 %
3.Platební podmínky- 5 %
4.Termín splnění zakázky- 10 %
5.Délka záruční lhůty – 5 %
<br>
<br>
<br> 5.Způsob zpracování nabídkové ceny
<br>
<br> Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za celé plnění veřejné zakázky <.>
<br> Nabídková XXXX XXXX uvedena v CZK <.>
<br>
<br> Celková nabídková XXXX XXXX uvedena s daní z přidané hodnoty (DPH) k té bude samostatně
<br> uvedena DPH,vzhledem k tomu,že obec není plátcem DPH <.>
<br>
<br> Celková nabídková XXXX v této skladbě bude uvedena na krycím listu nabídky (viz.příloha
<br> výzvy č.1).Nabídková XXXX XXXX zpracována v souladu a členění s touto výzvou.Nabídková
<br> XXXX XXXX stanovena XXXX XXXX „neměnná a konečná“
<br>
<br> X.Platební podmínky
<br>
<br>
<br> Fakturace proběhne ve 2 dílčích plněních.První plnění proběhne po demontáži staré krytiny a
<br> po dodávce latí a nové krytiny potřebné na realizaci opravy nejpozději do 23.12.2016 ...

Načteno

edesky.cz/d/1597394

Meta

Jednání zastupitelstva   Veřejná zakázka   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Hvozdec (Beroun)      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz